@ Red: van harte gefeliciteerd met jullie meisje lekker geshopt al dus... ik heb toevallig ook vanmiddag dat proud to be stout shirtje besteld ik weet niet meer wat ik gegokt had voor jullie maar had vanmorgen wel het idee dat jullie een meisje verwachten!
super een meid red! EN fijn dat alles verder goed was! @all zo dom gaanw e aan tafel zitten om te eten kom ik tot de conclusie dat ik vergeten ben aardappels te koken hahah hoezo dementie??????
haha en wat hebben jullie uiteindelijk gegeten? Hier chinees gehaald maar vind ik niet lekker sinds ik zwanger ben. 'k Heb lasagne gehaald van de AH maar deze is niet te eten. Naja volgende keer beter. hier zitten we echt op een ROZE wolk!!
moet ff iets kwijt.. vlak voordat ik ging werken ging ik t plantje van mij oma (die overleden is) even onder de kraan houden.. want dat plantje is bijna dood.. en toen bedacht ik me.. ik haal t plantje er gewoon uit en doe hem in vers grond.. misschien helpt dat. ik graaide dus met mijn hand in t zand en haal er een grote schep uit.. kijk ik goed.. zie ik allemaal kleine wormpjes erin.. (zoooo vies) dus ik schrok.. waardoor t plantje in de wasbak viel. al het zand eruit.. dus ik spoel het weg.. waardoor nu de wasbak verstopt zit.. en nog steeds allemaal zand erin met wormpjes.. maar ik moest werken.. kom ik net thuis.. (natuurlijk nog steeds wormpjes en zand op t aanrcht en in de bak) want ik ga dat echt niet opruimen.. dat mag joey straks doen.. maar k dacht k ga de post ff pakken.. ligt er gewoon een bekeuring in van 60 euro..(oepsie) hij is voor mezelf.. belt joey net op... dat die niet weet hoe laat die thuis is want er is een machiene kapot.. fijn! mijn dag (vanaf de middag) poeh hee.. had beter in bed kunnen blijven liggen geloof ik. red: leuk een meisje
@red Yeah een meisje leuk zeg! Zo wij hebben vanmiddag bij ons huis gekeken.. We hebben ook binnen mogen kijken..Alleen heb de fotocamera vergeten Mijn vriend heeft foto's gemaakt met zijn telefoon dus ga morgen of mischien vanavond kijken hoe ik die op de computer kan zetten MAar het huis is echt mooi..! 3 ruime slaapkamers en een grote zolder (daar gaan mijn vriend en ik slapen) Naast ons komt een jongevrouw met een dochter van 3 jaar..Hebben we nog even mee gepraat (de moeder van die vrouw kent mijn moeder en zij kent weer mijn zus.. Heel leuk haha.. Als het goed is krijgen we volgende week te horen wanneer ze opgeleverd worden
@ Knarboor: haha wat een stunt @ Gaby: Ow bah wat vies die wormpjes... enne balen van die bekeuring... Ik ga ons meisje wéér wakker maken voor haar flesje... we hebben al een serieus probleem vandaag ze heeft nu pas 3 voedingen gehad en ik moet er dus nog 3 geven vandaag... dat wordt een latertje....
@mum: geef je haar niet op vaste tijden dan? heeft ze wel lekker geslapen zeg. @red: jee alles goed en een meisje (ik had het geraden jee) van harte meid en geniet van de roze wolk @chamaro: was leuk dus in jullie huis..ben benieuwd naar je foto's... @gaby: pfff jemig wat een dag zeg...heb je wel eens van die dagen he dat je beter in bed had kunnen blijven..
@red: ik weet niet meer wat ik gegokt heb.. wel erg leuk een meisje @gaby: wel vies die wormpjes.. en joey al boos over de bekeuring @mum: ja dat word laat dan.. als ze nog 3 voedingen moet.. poehpoeh @chamaro: leuk dat het huis zo mooi was hoop dat hij snel word opgeleverd.. en ook erg fijn dat je leuke buurvrouw hebt
Grrr... m'n schoonzusje!!! Ze belde haar en ik vertellen over de echo, zegt ze dat ik me versproken heb en dat het een meisje wordt. Volgens mij heb ik echt niks in die riching gezegd.
@ Bos: ja ik voed haar in principe elke 3 uur (tijden liggen er dus aan hoelaat ze zich die ochtend meldt) maar als ze zo lekker slaapt laat ik er ook wel eens 4 uur tussen, maar omdat dat vandaag al 2x is gebeurd en de voeding vanmorgen later was door het bezoek aan de HA kom ik nu een beetje in de knoop nou ja ze slaapt in ieder geval goed haha!
@ Red jeej een meisje gefeliciteerd! Gelukkig is ze helemaal gezond Leuk schoonzusje.. met hoeveel weken ga jij met verlof? @ Emma beterschap met Jorick en jou, het heerst echt zeg! @ Maris leuk he school hopelijk ben je snel klaar. Hoe lang moet je nog? Hopelijk was je rondleiding leuk. Zal vast binnen enkele maanden klaar zijn. Ben benieuwd naar de foto's! @ Kim ohh wat zielig van je hond sterkte ermee. @ Mum gek dat advies van de huisarts, fv hoor je nimmer nooit op verzoek te geven ongeveer.. Inbakeren is idd erg oud. In Afrika zijn ze er ook dol op, het liefst ingebakerd in doeken tegen de mama aan. De laatste jaren maakt het hier weer zijn heropkomst. Als moeder heb je absoluut niet gefaald, dat gevoel moet je snel uitbannen hoor. Je probeert alles voor je kleintje, en de darmpjes zijn nu eenmaal een moeilijk probleem. Kan jij niks aan doen verder. Massage is ook goed tegen de krampjes heb je dat al geprobeerd, of wilt Dimara dat niet? Ahh balen van die auto zeg. Gaan jullie voor een nieuwe? @ Dreamer ik zie die oude modellen nog op een paar sites staan, maar neemt idd behoorlijk af. Echt snel af. @ Bos had Lars nu geen oorontsteking? Heb je al eens van die speciale babycreme geprobeerd voor de extreem droge babyhuid? Hoop dat de fysio iets kan doen voor 'm. Wanneer was je bij de osteopaat? Soms een dagje lui zijn en niet veel doen is niet erg hoor! Morgen weer een dag toch @ Gaby jammer dat je dag niet zo goed loopt.. waar was die bekeuring voor? Balen zeg. @ Knarboor gelukkig was alles goed, 6 ponder is netjes hopelijk klopt de schatting @ Debby gelukkig hoef je geen operatie. Hechtingen klinken wel pijnlijk, maar als het vanzelf maar beter wordt. Hopelijk vindt je snel een nieuwe baan! @ Suus mooie foto's van de bruiloft! Vooral die ene zwarte met jullie 2 en een hartje.. erg leuk. Zo boeiend is een kraampakket ook weer niet dat je man er bij moet zijn . Al dat kraamverband en die netbroekjes, brr.. Zo ik ga nu eerst koken en eten daarna kom ik wel verder praten..
@Red; en heb je wel ontkent of heb je gezegt dat het zo is? vervelend he mensen die je uit de tent lokken. @dees: osteopaat was ik 11 september..dat is 3 weken terug..heb geen speciale creme maar babyolie..wat voor creme is dat dan? ik zei tegen het cb als hij last heeft van zijn oren moet hij dat toch ook 's nachts hebben..en hun zeiden van wel dus denk dat dat het niet is...maar heb er niet naar laten kijken verder. wat ga je eten?
@ Dees: fv schijn je dus tegenwoordig ook op verzoek te mogen geven, maar ik ben er zeker niet voor... met dat is het gewoon niks als ons meisje dan meer gaat spugen! masseren van het buikje gaat ze nog harder krijsen helaas en babymassage (fietsen met de voetjes) durf ik niet zo goed aan omdat zebij eke slag knakt haha... nee geen nieuwe auto... zoveel spaarcentjes hebben we niet en lenen voor een auto willen we niet, gewoon een goeie 2e handse haha vriendlief zit mij te voeren terwijl ik dimara voedt, anders is mijn eten koud....
Ja idd en dan geeft ze nog een reactie dat ze niks doorverteld. Heb daar maar niet op gereageerd en spreek de volgende keer gewoon over hij. 'k heb trouwens een voorliggende placenta en lag net niet voor de opening van m'n baarmoedermond. heeft ze 2x naar gekeken. Flesvoeding mag je wel op verzoek geven maar er moet dan niet meer dan 4 uur tussen de voedingen zitten en de max. hoeveelheid per dag mag je niet overschrijden. Ik ga ff beetje opruimen en achter verf aan. M'n zusje komt morgen verven. Schoonouders dachten dat we 't geslacht wel zouden vertellen terwijl ik een paar x heb aangeven dat we dat niet zouden. Naja nu weten ze 't in elk geval dat we 't niet vertellen.
@Bos, ik heb alleen gevraagd hoezo en toen zei zij dat ik ze had gezegd en dat heb ik ontkent. Of in elk geval gezegd dat ik me daar niet bewust van ben en in de zin erna heb ik hij gezegd. ach.. we zien 't wel.
suus: tuurlijk is joey niet boos.. k belde hem op.. en zei heel schijnheilig.. dag schatje.. ik hou van jou... en toen zei die al.. wat heb je nu weer gedaan haha..
@desiree Ik weet niet hoeland ik nog moet, het is maar net wanneer ik op word geroepen zeg maar ja ik hoop ook dat ie snel wordt opgeleverd .. Nou ik zou weer aan het huiswerk...bahbahbah geen zin!
***Prinsen & prinsessen poll*** Mumtobe21 heeft: Een Prinsesje! 11 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli krijgt: Een Prinsje! 2 meiden hadden dit goed! 8 meiden hadden dit fout! Mecha krijgt: Een Prinsesje! 5 Meiden hadden dit goed! 4 Meiden hadden dit fout! Red88 krijgt: Een Prinsesje! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 6 prinsesjes