@Red: Whaa wat leuk! Van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje! @All: Sorry, verder niet gelezen, ben er ook meteen weer vandoor! Fijne avond
krijg net een smsje van joey.. ik rij zo aan.. tot gauw snelheidsduivelinnetje.. haha.. volgens mij is die niet boos..
Ik dacht echt dat ik red op een meisje had gegokt, kennelijk in het begin nog niet dus.. Maar ben vanmiddag bij de arbo arts geweest en ik ga nu 2 dagen per week nog maar werken (halve dagen nog steeds, dat is 3,5 uur voor mij) en als dat ook niet gaat mag ik volledig stoppen. Ik merk ook wel dat ik steeds meer harde buiken heb. Maar die zijn toch niet gevaarlijk? Hoeveel lakens en dekens hebben jullie trouwens? Ik heb nu 3 lakentjes en 2 hoeslakens en heb nog geen deken gehaald. Ik ben echt op, dus ga lekker op de bank hangen.. zo lekker ook met warme chocomel!
@ Dees: Goed dat je bij de arbo arts bent geweest en je minder gaat werken! Harde buiken zijn wel gevaarlijk als je ze te veel hebt! Ik heb 2 dekens voor het ledikantje en ik had er ook 2 voor de wieg, dacht dat ik het in de kinderwagen wel met een fleecedeken af zou kunnen maar ik heb vandaag nog een extra wiegdekentje besteld... lakentjes heb ik 3 voor t ledikantje en 4 voor de wieg/wagen en vandaag ook 1 bij besteld (omdat die er qua kleur beter bij past Rose hihi) Ow lekker warme chocomel fijne avond meid! Heb net voor het eerst met ons meisje gedouched ze vond het heerlijk!! Papa was een beetje aan het stuntelen met de camera, gevolg: beslagen lens en nog geen foto's naja van de week nog maar een keertje dan
t is rustig hier... ik ben er ook vandoor, ga lekker met mijn ventje en mijn meisje op de bank hangen en Ace Ventura kijken, heerlijke film Fijne avond allemaal!
Yes mijn situatie verslag is klaar van 2,5 a4tjes.. Morgen naar school en dan moet ik hem met een vrouw samen bespreken.. Ben nu bezig de foto's van ons huis op internet te zetten.. Mijn vriend heeft ze gemaakt dus ze zijn niet duidelijk Dat zeg ik er alvast even bij haha
@Desiree, haha mum zei vanmorgen ook al een meisje terwijl ze eerder een jongen had gegokt. Ben blij dat m'n gevoel me niet in de steek heeft gelaten. Was helemaal in tranen toen ze een meisje zei. 'k Zag ook al 3 streepjes maar durfde 't niet te geloven haha. Fijn dat je minder kan werken! 'k Zie er hier best wel weer tegenop... moet waarschijnlijk morgen weer. *kijkt net op de kalender en 'k hoef maar 7 dagen ipv 8, haha scheelt weer 1* 'k Moet hier nog alle dekentjes en lakentjes. 'k Heb volgens mij 2 hoeslakentjes voor de wieg/kinderwagen. M'n moeder heeft ook nog wieglakentjes en dekentjes. 'k denk dat ik die gebruik voor de wieg. Ledikantje doen we dekbedovertrekjes, 'k denk dat ik er 3 aanschaf. 'k Moet nog zo'n duodeken en dekentje voor in de kinderwagen. 'k Ga de laptop afsluiten, tot morgen!
ik kom ook alleen ff zeggen dat ik ga fijne avond en truste allemaal. *bos heeft 3 lakentjes en twee hoeslakens en twee lakentjes voor de wagen*
Tjeee wat is het hier rustig zeg!! MAar kwam even melden dat de foto's van het huis op mijn hyves staan!
Goedemorgen! Hier heb ik 3 hoeslakentjes voor kinderwagen en 1 gewone laken en twee dekentjes. En voor ledikant 2 hoeslakens, 3 gewone lakens en twee dekentjes. Hier sinds vanmorgen half 5 alweer op dus maar weer 4,5 uur geslapen. Zo trek ik ook nooit bij. Ik ben er gisteren achter gekomen dat het as zondag volle maan is. Misschien krijgt m'n broer dan toch gelijk. We zullen zien. @ chamaro.. Wat is je Hyves? @ red.. Een meisje! Super gefeliciteerd en fijn dat alles er gezond uitziet! Ik heb een heel apart gevoel van binnen. Net alsof ze idd heel snel komt. Ga straks boodschappen doen en mijn lijst is zolang dat het wel hamsteren lijkt :-S dat heb ik nooit.
goede morge meiden kreeg om half 7 een sms van vriendin dat ze uiteindelijk na 2 dagen drama met de ks geboren is, een meisje ,marthe en weegt 6 pond! (wat kunnen ze toch verkeerd schatten zeg)
Thxn allemaal! Ik ga er vandoor. Moet aan't werk, half uur rijden, collega is ziek. Moet t/m maandag en dan van dinsdag t/m donderdag waarschijnlijk nog ergens anders heen. Baal erg want heb vanmiddag bijscholing en zie dat dat al om half 2 begint. Zou ik om half 1 alweer in 't gezin wegmoeten. Naja hopelijk kan dat en doen ze niet moeilijk. Heb ik 't ook maar weer gehad. Tot vanavond!