Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen..
    ik ben nog steeds niet helemaal lekker.. maar ik moet naar de bhv curcus.. en die wil ik echt niet missen want heb er al zo lang over moeten doen om die te mogen gaan volgen.. hoop dat ik niet te misselijk word als ik daar ben..
    doeg allemaal

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kim

Wat vervelend van jullie hond... Sterkte meis!!

@ Red
    Wat leuk een meisje!!! Nou kan je nu gericht gaan shoppen ;)

Wij zijn gister even lekker in de stad een hapje gaan eten, heerlijk even lekker met zn tweetjes. Vandaag ben ik vrij en ga ik lekker in Hilversum shoppen.
    Wat gaan jullie doen?

Ohja nog 20 werkdagen en dan ga ik met verlof!!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Wow, t gaat echt zó goed met Yentle nu ze niks meer van koemelk binnenkrijgt! Ze heeft nu zelfs de hele nacht doorgeslapen, van 22.00 uur tot 7.00 uur! :D Echt lekker, en nu slaapt ze weer even :D En t drinken gaat ook harstikke goed, waar ze eerst steeds heel lang over een fles deed of steeds kleine beetjes dronk (50cc per keer en dan 3x achter elkaar ofzo dus dan ben je zo 2 uur bezig) drinkt ze nu een fles van 200 leeg. Ben echt helemaal blij :D Ze huilt ook bijna niet meer, ze is zó tevreden nu, geweldig :D

@Suus: Hoop dat je je gauw beter gaat voelen vandaag en je de cursus normaal kunt volgen!

@Ukkie: Ik ging 1,5 week voor de bevalling ook ineens hamsteren :p Ik moest ineens alles in huis hebben, want oh wee als de bevalling zou beginnen ;)

@Beddegoed: Wij hebben 5 hoeslakens voor t ledikant, 3 dekens en 3 lakens. En dan verder nog 3 molton onderleggers en 3 molton hoeslakens. Voor de kinderwagen hebben we 2 dekens, 2 lakens en 2 onderlakens :)

@Knarboor: gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin :)

@All: Ik vind het nog steeds hartstikke moeilijk om de keuze te maken of ik verder wil gaan met bv of niet. Ik heb er iig even rustig over nagedacht en ga het gewoon proberen! Als ik echt merk dat t niet gaat en mn gevoel zegt dat het écht beter is om te stoppen dan doe ik dat. Maar voor nu kijk ik t gewoon aan :)
    Misschien dat ik over 2 dagen echt stop ermee, maar misschien hou ik t nog best wel even een tijdje vol. We zien het wel!

4. juffie2008

@ Kristel

Grappig dat jij dat hamsteren ook had, alleen ik heb het nu al 4 weken hahah. Ik heb zoveel senseo koffiepads in huis dat ik me afvraag of het ooit opkomt hahah! Maar sapjes en wc papier en zo hamster ik massaal in, want stel je voor dat ik straks niet elke dag boodschappen kan doen ;)
    Ach leuk toch van die zwangerschapskwaaltjes!!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    kristel wat fijn zeg dat yentle het zo goed doet!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Lees iets over flesvoeding op verzoek:

Yentle krijgt vanaf het begin alles op verzoek; ook de flesvoeding kreeg ze op verzoek. Ze geeft zelf heel goed aan wanneer ze honger heeft en wanneer ze vol zit. Wij houden ook vanaf het begin in een schriftje bij hoe laat ze drinkt en hoeveel en het werkt prima! Ze heeft er zelf een ritme in gevonden :)
    De ene dag drinkt ze meer dan de andere dag, maar dat is normaal! Zelf eet je ook niet elke dag hetzelfde toch? ;)

Sommige kindjes hebben echt structuur nodig en dan moet je dan ook geven, maar als je kindje het zelf kan, gewoon doen :)

Wil alleen wel ff zeggen dat de voedingen op de pakken echt richtlijnen zijn en dat als je kindje maar aan 5 voedingen op een dag komt ipv 6 bijv of aan 8 ipv 6 is dat echt geen probleem hoor! De een heeft gewoon meer of minder nodig dan de ander. Je kan het er moeilijk inproppen als hij/zij niet wil toch ;) En honger laten lijden is ook niks..

wil niemand voor t hoofd stoten en bedoel er niks verkeerds mee, (als t al verkeerd overkomt, hoop t niet ;)) maar wilde toch even laten weten hoe ik erover denk ;)

7. juffie2008

Ohhh meiden,

Het is bij de Dirx babyweken ;) Erg leuke aanbiedingen kijk ook op: www.dirx.nl/

Ik ga er zo eventjes heen ;) Tot straks

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Leuke spullen hebben ze daar! (heb even op de site gekeken) Heb alleen nog nooit van die winkel gehoord.. Ben benieuwd of er hier in de buurt eentje zit :)

edit: nee, dichtsbijzijnde is in Apeldoorn.. nouja, helaas!

Ben weer weg trouwens, even douchen en eten, nu ligt Yentle namelijk toch lekker te slapen :)
    En straks voor de laatste keer naar de osteopaat. Ben benieuwd wat ie zegt als ie te horen krijgt dat ze KMA heeft en dat de reflux dus een gevolg daarvan is!

9. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kristel, wij volwassenen eten ook niet allemaal evenveel toch ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @lakentjes, ik heb voor het ledikantje 3 lakentjes, een katoenen deken en een wollen deken.
    Ik heb 4 hoeslakentjes. Voor de kinderwagen heb 2 lakentjes.
    Voor het waskussen heb ik 6 hoezen en heb er nog te weinig :p

@Mum, inbakeren zou ik ook niet snel doen, ben bang dat hij er dan aan went haha zal wel wat meevallen maar toch. Ik mag het ook nog niet doen, Jorick moet eerst een rontgenfoto in januarie voor zn heupjes (afwijkingen zitten in de familie)
    Misschien geeft drinkt ze door omdat ze nog zuigbehoefte heeft als ze vol zit? Doet Jorick wel, als het aan hem ligt blijft ie drinken hihi.
    Fijn dat ze zo goed slaapt met inbakeren! balen dat jullie een nieuwe auto moeten, komt altijd onverwachts he zoiets wanneer het net niet uitkomt.

@Bos, het consultatiebureau heeft idd wel makkelijk praten soms.. ik zou hem ook lekker laten liggen. Echt vervelend dat lars niet kan slapen...Hopelijk kan de fysio iets vinden. kan heel goed dat hij ergens last van heeft.

@gaby wat een dag pff hopelijk zit het vandaag mee mee ;)
    Das minder die boete.. gelukkig was Joey niet boos :p

@Desiree, fijn dat je minder gaat werken! Veel harde buiken zijn niet gevaarlijk op zich, maar je moet wel rustiger aan doen als je er veel hebt. En als er regelmaat in zit moet je de vk bellen hoor en bij erge pijn ook.

@Mariss, Gelukkig is het allemaal mooi geworden , wel jammer dat je geen fotos hebt ja.
    beter dat je verslag af is :D

@Ukkie, jeetje alweer zon nacht :( hoop voor je dat je nog even bij kunt slapen.. vermoeid aan de bevalling beginnen is ook geen pretje. Wil jij pijnstilling bij de bevalling?

@Knarboor, zo dat heeft lang geduurd! maar wel alles goed gegaan dus, en 6 pond netjes toch

@Kristel, wat fijn dat het zo goed gaat met yentle! Zul je wel een stuk geruster zijn nu.
    Vind het echt heel knap van je dat je de bv nog gaat proberen!
    snap het ook wel.. je hebt zoveel moeite ervoor gedaan!

@Red, gefeliciteerd met jullie meisje en dat alles goed is!

@all, Jorick is sinds gister niet meer verkouden en geen verhoging meer :D Ik ben gister wezen winkelen met mn moeder en even bij mn oude collegas geweest, 2 zijn er nu ook zwanger.
    Hij heeft vanacht van 10 tot 5 geslapen :$ Ik niet helaas, ben nog steeds niet fit..
    Vanavond hebben we verjaardag en morgen een feestje op de boot waar we blijven slapen ;) druk druk

ik ben trouwens echt super blij dat de bv hier zo goed gaat. Het is zo makkelijk, hij heeft honger.. ik leg hem aan , 10 minuten later klaar ben je :D

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ all wat hebben jullie veel dekentjes enzo hoezen

ik heb 2 hoeslakens 2 dekens 2 lakens(wil er nog 1 in kleurtje)
    2 aankleedhoezen, 1 deken kinderwagen en 1 laken kinderwagen.

kga ook maar f fnaar dirx, luiers inslaan

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Knarboor, aankleedhoezen worden snel vies, misschien handig om daar nog wat van te halen.
    Moet hier soms wel 2 keer per dag een schone erop doen

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    oke maar leg jij er geen luierdoek extra op? hoor je ook wel eens en daar heb ik er 40 van (van mijn praktijk ook hor) hihi

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Emma.. fijn dat Jorick zich beter voelt! Nu jij nog! De voorweeen zijn trouwens niet meer het grootste probleem voor de slapeloze nachten hoor.. Die zijn op dit moment weer ver te zoeken.

Pijnstilling.. hmm eigenlijk nooit over nagedacht.. heb jij pijnstilling gehaad en zo ja wat??

15. juffie2008

@ Knarboor

Ik heb geen aankleedhoezen gekocht. Ik heb een aankleedkussen met een plastic hoes eromheen. Dat is makkelijker met de baby wassen enz. Als het kindje er lekker op moet liggen doe ik er hydrofiele luiers op, daar heb ik er 30 van liggen.. Dus vind het wel goed zo ;)

Ik heb ook van alles twee voor de wieg maar vandaag ga ik setje 3 kopen. Ik vind twee echt tekort, als ze maar even gaan overgeven ofzo moet je het weer allemaal wassen. Ik streef naar 3 van alles en misschien 4..

16. juffie2008

Ik baal echt heel eventjes van mn man joh!!! Heb hem gister 2 keer gevraagd of hij de tom tom wilde pakken en vanmorgen ook weer 2 keer, heeft hij dus niet gedaan :( :( :(
    Nu weet ik dus niet hoe moet rijden :(

17. juffie2008

Ik ben trouwens aan het zoeken naar leuke geboortekaartjes, pff ik zag nu iets van Belle en Beau, misschien is dat wat, maar manlief zal het wel weer te druk vinden...

Iemand nog tips hoe je daar samen uit kan komen?!

18. juffie2008

Mag ik even klagen:

*zucht* Er is weer een mankement aan onze keuken bijgekomen :( Ik word er gewoon niet goed van!!! Nu blijkt dat er een fout in onze keramische kookplaat zit... De hele plaat word namelijk heet/ warm tijdens het koken, heb al een paar keer gedacht dit klopt niet.. Net met Eigen Huis keukens gebeld en inderdaad het hoort niet.. Kortom nu moet ik Pelgrim gaan bellen en die moeten het komen testen en eventueel een hele nieuwe plaat komen installeren :(

Ik word niet goed van al die "mankementen" overal aan!!!! En wie kan er elke keer thuis op de monteur gaan zitten wachten.. Juist; ik!!!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Zucht* Hier net ongi geworden...:(

Dreamer, weet jij de waardes van TSH en B12?

Mijn zusje is de laatste tijd aan het aankomen, en nu is dat getest... de TSH is 4.68 en B12 167.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: wat goed dat yentle zo goed reageert en vannacht zo goed heeft geslapen..

@kim: geweldige foto van ayden zeg bij baby van de maand haha

@red: werkse meid

@suus: succes met je bhv cursus

@juffie: welk kaartje heb je gezien

@ukkie: oef weinig geslapen...misschien vanmiddag nog ff tukkie doen

@all: heb ff huisarts gebeld of hij iets heeft voor lars zijn jeuk...huisarts zat vol en had geen telefonisch spreekuur vandaag dus ben doorverwezen naar zijn vervanger. die kon ik bellen tussen 1 en half 2 maar de assistent zei..je mag ook ff langskomen...ook prima dus moet rond 2 uur langs...benieuwd wat die huisarts ervan zegt laat ik gelijk ff naar he bultje kijken in zijn nek (als ik het nie vergeet)

Deel Deze Pagina