Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Chamaro: heeft ie geen paniekaanval/hyperventielatieaanval gehad dan?
    Klinkt wel een beetje zo namelijk.

@Red: je zal je vast versproken hebben, dat doe je voordat je het doorhebt.
    Ik hoor het vaak ook aan mensen als ze het weten, maar niet willen zeggen.
    Ik zeg dan zelf niet dat ik het weet, ze willen het niet voor niets niet vertellen.
    Balen dat je schoonfamilie zo flauw doet erover.

@Dees: auw!
    Jij hebt toch cvs?
    Dan lijkt me dat de moeheid toch daarvandaan komt?
    En 250 is echt niet laag ofso.
    Ik heb ook chronisch ijzertekort, maar wil geen meds ervoor.
    Gaat het door de zwangerschap nog lager dan?
    Want daar kan je ook moeheid door krijgen he.
    Gewoon een aantal maanden na de zwangerschap een check up van je bloed laten doen, wie weet wat er dan uitkomt!

@Kristel: je hebt laatst gezegd dat je niet alleen voor je dochter moet leven.
    Door dit dieet aan te houden doe je dat wel.
    Alles bestaat uit Yentle en Kristel is nergens meer te bekennen.
    Als je overal zo extreem op moet letten denk ik dat het genieten er een beetje bij inschiet.
    En meis, onthou dat je niet faalt!

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @dreamer wat heb je een 'mooi'filmpje gemaakt!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @dreamer
    Nee ik denk eerder dat het stress is..
    Hij moet de laatste tijd zoveel werken en moet dus ook bijna alles regelen wat de leidinggevende eigenlijks moet doen.
    Hij draait als het ware overal voor op.
    Het wordt hem gewoon even teveel denk ik.
    Hij moet binnenkort in groningen werken omdat er 2 zieken zijn. Terwijl Roy friesland er ook helemaal bij heeft.
    Vanmiddag hoorde hij iemand van het CMO groningen zeggen ja morgen nog en dan ben ik 5 dagen vrij :$
    Hier kan ik mij zo kwaad om maken en Roy kan er weer voor opdraaien. Laat die andere dan gewoon werken..
    Maar goed wie ben ik om er wat over te zeggen..
    Roy gaat dit binnenkort ook in een vergadering naar voren brengen. Want dit kan zo niet langer.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Kan me heel goed voorstellen dat je daar boos om wordt! Wat vind je vriend er zelf van? Zegt hij er iets over tegen zijn baas of niet?

@Dreamer: Ja idd, daar heb je ook helemaal gelijk in :) Zo denk ik er zelf ook over, maar soms moet je toch bepaalde dingen even van een ander horen als bevestiging :)
    Maar hoe dan ook, ik ben vandaag al begonnen met afbouwen, hoe jammer ik het ook vind, ik heb er vrede mee (of iig, dat probeer ik ;))
    Ik weet gewoon dat als het afbouwen achter de rug is en Yentle volledig FV krijgt het een stuk beter zal gaan want dan kan ik ook niet meer terug (ja kan wel, maar dan ben ik weer 2 maanden bezig en daar heb ik geen zin in :p), nu heb ik nog steeds de keuze en dat maakt t wat moeilijker.. ;)
    Maar ik kolf nu alleen nog als ik stuwing heb en verder niet en ik moet zeggen; wat een vrijheid! (ik probeer de positieve dingen eruit te halen ;))

Ik heb sowieso niet t gevoel dat ik faal, ik heb keihard mn best gedaan en ze heeft nu al bijna 8 weken BV gehad. T is alleen zo jammer, want ik had t graag een jaar volgehouden..

@All: Pff, ik heb me toch een buikpijn en rugpijn vandaag! Maar zoals het nu lijkt ga ik heel gauw ongesteld worden.. Had net al roze verlies en nu beetje bruin.. Ben benieuwd wanneer het doorzet! Hoop echt niet dat t al te veel pijn gaat doen aangezien ik nu al zoveel pijn heb ;)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Knarboor: dank je meis!

@Mariss: die druk op de borst, duizelingen, zweetaanvallen icm stress klinkt mij wel als hyperventilatie.
    (dat is niet alleen maar hijgen, dat dacht ik ook altijd)
    Kan me goed voorstellen dat dit stress oplevert.
    Het is niet eerlijk zoals het op zn werk gaat!
    Hoop dat het snel beter gaat.

@Kristel: ik ben blij dat je er vrede mee hebt zover dat nu al mogelijk is.
    Het lijkt me ook heel moeilijk.
    Eerst proberen, lukt niet.
    Dan toch opnieuw proberen en het lukt met veel moeite.
    En dan moet je het alsnog stoppen omdat het gewoon niet haalbaar is zo.
    Maar wat een rust zullen jij en Yentle straks hebben zeg!
    Geen uren meer aan de kolf, geen krampjes meer door allergieën.
    Lekker een flesje maken en tevreden gaan slapen.
    Volgens mij gaat je hele gezinnetje daarvan opbloeien!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Mijn vriend word er ook stront ziek van en die gaat het binnenkort voor leggen aan zijn baas! :p

7. @ Kristel ik bedoel ik kon nergens een soort inhoudsopgave of overzicht van informatie vinden, dus snapte het niet.. later zag ik sitemap staan daar vond ik wel alles. Vind het een beetje onduidelijke site, maar goed, eind goed al goed heb 't gevonden.
    Nee ik bedoelde absoluut niet te zeggen dat je het niet zal kunnen volhouden, dat ik dat dacht of iets in die zin. Ik weet juist dat jij een enorm doorzettingsvermogen hebt (met de bv al die tijd!). Maar het lijkt mij enorm zwaar om al die dingen nu te laten staan. Snap dat je Yentle graag bv wil blijven geven, maar als je er zelf echt onder gaat 'lijden' dat je een hoop niet kan/mag eten, lijkt het mij niet reeel om er mee door te blijven gaan. Maar goed dat weet je zelf allemaal goed genoeg maar voel je niet schuldig als het niet lukt.

@ Dreamer bij mij hebben ze het cvs genoemd puur omdat ze geen andere reden voor vermoeidheid konden vinden, ook omdat ik kwaad werd omdat ze vonden dat de vermoeidheid door psychische redenen kwamen :x. Voor cvs zijn geen aanwijsbare redenen, als je lang vermoeidheidsklachten hebt en alles is goed zeggen ze cvs in Nederland. Ik voelde me sinds dat ik zwanger ben niet moeier dan normaal maar voor de eerste keer zeiden ze dat mijn hb aan de lage kant was. Het scheen precies op de grens te zitten. Ik voelde me niet moeier als voor de zwangerschap. In het begin dronk ik erg veel Floradix toen voelde ik me beter dan ik in 5 jaar had gevoeld :$. Toen heb ik de oude waardes opgevraagd en bleek gewoon overeen te komen.
    Maar na de 30 weken zwangerschap kan het een stuk lager worden en heb je het echt nodig. Voor de bevalling is het verstandig namelijk als je hb op peil is, anders ben je sowieso moeier en je kan natuurlijk een hoop bloed verliezen..
    Waarom wil jij geen meds ervoor? Heb je geen last van de moeheid? Ik ben door de moeheid parttime gaan werken. Trok niks meer :(.

@ Maris door de stress kan ie ook gaan hyperventileren zeg maar.. of een soort lichte shock.. Kan je vriend dan geen nee zeggen, of is het verplicht al dat werken? Lijkt me niet namelijk. Wat voor contract heeft ie?

@ Red dat is zeker balen dat zij het nu weten.. soms proberen mensen er op zulke manieren achter te komen. Hoe dan ook lullig. Maar probeer er niet teveel mee te zitten. Noem de baby anders voortaan hij. O nee, ik zie dat je man heeft toegegeven dat het een meisje is. Waarom eigenlijk?? Balen van al dat geld ook..

Nou mijn nagel is compleet blauw met paarse rand, ik kan me duim dus niet gebruiken :x ben er chagrijnig van. Je gebruikt je duimen nu eenmaal veel! En ik had een schoonmaakweekendje gepland staan, nou komt zo dus niks van. Dan maar mannetje wat opdrachten geven en dingen uitstellen. Hoe lang duurt het voor de pijn een beetje weggaat?
    Bleh, voel me een domme oelewapper met die deur en alles wat ik vergeet momenteel :x ik ga zo maar naar bed toe, daar tv kijken en nergens meer aan denken.
    Trusten allemaal

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik doe mn best om er vrede mee te hebben en op zich lukt t wel doordat ik een beetje de positieve dingen eruit probeer te halen :) Denk aan; niet meer 6x per dag een half uur kolven (is toch 3 uur per dag bij elkaar!), niet moeilijk hoeven doen met de kolf meenemen als we een dagje weggaan, ik mag weer eens wat anders innemen dan alleen paracetamol als ik hoofdpijn heb oid, mag weer eten wat ik wil, etc etc.
    Als ik t zo bekijk dan zijn er meer voordelen om te stoppen ;) Het is gewoon echt het gevoel waarom ik t zo graag deed en t er allemaal voor over had, tot aan een bepaald punt.

@Chamaro: Ik zou, als ik jouw vriend was, idd eens een keer een goed gesprek aan gaan met zn baas! Als je vriend nou alleenstaand was dan was het nog steeds erg dat ie zoveel moet werken, maar nu heeft hij een gezin die hem ook nodig heeft!

@All: Ik ga nog even op de bank hangen, Gooische vrouwen kijken (hebben t opgenomen) en eens soja-roomijs met soja-slagroom proberen.. (zal toch nog even t dieet moeten volgen totdat de bv helemaal afgebouwd is)
    Ben benieuwd of t lekker is.. Zal wel niet, want ik vind sojamelk ook niet te drinken! :p Hele muffe smaak heeft t..;)

9. Soja smaakt vaak naar karton vind ik.. :p

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Chamaro

Je zal vast wel geschrokken zijn of niet? Jeetje meis, gelukkig hoefde hij niet te blijven..

@ Mum
    Jeetje auwie zeg... Erg pijnlijk.. is het zwarte niet een bloeduitstorting? Een beetje arniflor van VSM er op doen... Dat helpt tegen kneuzingen.. Ennuhh dat nageltje gaat er natuurlijk afvallen ;) Auch!!!

@ Red
    Wat jammer dat iedereen er nou toch achter komt...

Kijk, ik ben eigenlijk wel blij dat we niet weten wat het is. Ik zou me ook continu verspreken, dus ben er wel blij om :D En verder zou ik teveeel al kopen qua kleertjes.. Nee het is een goede keuze geweest om gewoon tot dec. te wachten. Ik zag trouwens dat wij de enige zijn die het nog niet weten...

11. juffie2008

Morgen kan ik de bestelling bij Baby Planet ophalen :D :D En dan kan ik fotos voor jullie maken ;) Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :D

12. Juffie je bedoelt vast mij mijn duim zat vast tussen de deur.. (letterlijk, de deur viel namelijk in het slot :$)
    Knarboor weet ook het geslacht van hun beeb niet!

Nu zit ik hier nog, ga nu wel echt slapen!! trusten

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bleeegghhh! Na 3 happen heb ik t allebei weggegooid :p :D
    Sorry als ik nu iets verkeerds zeg, maar ik kan me nu dus écht niet meer voorstellen dat iemand vrijwillig koemelkvrij zou eten en dingen zou vervangen met soja en andere dingen... :$ Respect aan mensen die dat kunnen! 8)

Ben er nu weer vandoor, ga nu maar lekker popcorn eten :D

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @dreamer
    Oh dat dacht ik altijd dat het alleen maar hijgen was haha..
    Nou dan zou het best ook wel hyperventilatie kunnen zijn.
    Gaat er zeker niet eerlijk aan toe.

@Desiree
    Mijn vriend kan idd moelijk nee zeggen haha..Ze palmen hem zo in dat hij wel ja moet zeggen zeg maar..Gebruiken ze weer zo'n dom excuus..Maar goed ik heb ook tegen mijn vriend gezegt dat ie eens vaker nee moet zeggen..(heeft ie een paar keer gedaan vond ik goed van hem!) Want het ergste is ze kunnen/willen nooit voor Roy werken als hij het vraagt..Nou dan wist ik het wel dan ga ik ook nooit meer voor hun werken..
    Het probleem is gewoon dat ze met TE weinig mensen zijn. Ze moeten meer personeel aannemen met ervaring. die er zo in kunnen stappen..ze werken nu met hun 4en..Nou dat is gewoon veels te weinig..Roy draait de meeste diensten.
    Roy heeft een 32 uur contract..(Hij heeft dan diensten en ze rekenen alleen de uren dat hij op de werkvloer is. Niet de diensten zeg maar.)
    En die andere zijn oproepkrachten. die hebben ook nog een andere baan ernaast.( dit werk doen ze voor hun hobby) Nou die moeten ze er gewoon meteen uitflikkeren want daar heb je dan toch niks aan. (heb in het algemeen geen hekel aan oproepkrachten :p) Want dan kan die weer niet en dan die niet..Nou daar wordt je niet geod van..Met dit werk moet je gewoon vaste krachten hebben.

(sorry voor mijn lange en mischien ingewikkelde verhaal :p)
    @juffie
    Ja hij belde mij en hij vertelde het mij zo en ik schrok me een hoedje..hij had de auto al op de vluchtstrook neer geplaatst om even bij te komen. Maar goed hij voelt hem alweer beter gelukkig :D

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik ga mijn meisje de fles geven en daarna op bed ik ben moe :p

WElterusten meiden!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Vind het idd gewoon lullig als ze het zeggen dat ze het weten. Laat ze zich dan stil houden.
    M'n schoonouders weten nu dat het zo is, mn man wilde er niet om heen gaan draaien. 'k Hoop dat we m'n schoonzusje op andere gedachten kunnen brengen.
    En bij een volgende weten we het niet of we zeggen dat we het niet weten, volgens mij wordt er dan veel minder op gelet.

Naja 't is niet anders... 'k ga wel hard oefenen op hij. Zit op internet te neuzen voor leuke kleertjes ;)

@Chamaro, 'k denk dat hij het idd wel moet aankaarten, moet wel een beetje leuk blijven toch?
    @Kristel, 8 weken is toch hartstikke goed!

'k Zal zo weer aan het werk. Ben best wel moe maar goed even doorzetten.

fijne dag!

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @red het is idd balen zeg dat ze het toch weten, ik denk ook dat als je weet dat het een meisje is dat je heel snel ongemerkt zegt zij, ik praat heel de tijd in de hij vorm, maar goed moeten ze niet blijven drammen he succes mnet het hij inprenten in julle hoofd ;)

zo hier staat bed omhoog , tjonge wat een hoogte ahgaga

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

19. juffie2008

goeiemorgen allemaal, hier live vanuit ons bed... Wij gaan zo lekker ontbijten en dan naar de babywinkel, en naar de drukkerij om te vertellen dat het geen 1 v.d kaartjes wordt. Wat gaan jullie vandaag doen?

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga zo eerst ff eten en dan opruimen en beetje sporten (thuis)
    en als joey thuis is van t werk gaan we boodschappen doen.. en voor de rest hebben we nog niks staan vandaag

Deel Deze Pagina