Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ow dat scheelt, normaal betaal je 28 euro pp geloof ik...

wie weet na hoeveel weken je melkproductie gestopt MOET zijn?

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo meiden, Doornroosje is weer ontwaakt..

Wij gaan zo even patatjes halen lekker jammie jammie..
    Ben nog een beetje sleepy, even wakker worden..

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi mieden

ik verwaarloos jullie echt :( schaam schaam
    het is ook zo hectisch de afgelopen week geweest, veel naar het zh naar mijn opa (is nog steeds niet wakker)
    vandaag naar eindhoven geweest was een thuisfrontdag en hebben mijn vader even gezien via verbinding. was wel ff leuk.
    ook hebben we mooie foto's laten maken want er was een fotograaf aanwezig ben benieuwd naar het resultaat

@juffie wat een mooie buik meid

@ukkie hopelijk hoef je niet meer al te lang te wachten

@mum hopelijk is het geen koortslip maar zou ff bellen morgen naar de ha
    hoe is het verder met dimara?

@sammie kan je aankomende ronde al meteen voor een kindje beginnen weer of moest je nog wachten?

ik ga ff een fles maken voor ayden die heeft honger

oh ik geef nu trouwens fv en geen bv meer, ik ben nog 1 keer per dag aan het kolven om af te bouwen maar had het echt gehad met dat kolven en haalde er niet meer genoeg uit dus nu doen we fv geven en gaat ook prima.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ow meid, je opa nog niet wakker? waarom houden ze hem nog steeds slapende?
    Leuke afleiding idd dat jullie vandaag de thuisfrontdag hadden en contact konden hebben
    met ja vader! Heb nog meer vraagjes wbt mezelf voor de ha dus ga zeker even bellen morgen!
    Dimara doet het verder goed! gelukkig snotterd ze niet zo meer en het "inbakeren" (ik wikkel
    haar nu strak in een badcape als ze moet slapen) lijkt te werken tegen het krijsen (al wil
    ze nu weer niet toegeven en wil ze dus niet gaan slapen hihi) ben al aan het rondkijken voor
    een echte inbakerdoek, merk al zoveel verschil!
    Je bent dus van de bv af? als Ayden het goed doet op de FV is het toch prima? je hebt hem in
    ieder geval heel veel goeds meegegeven door de bv!!

5. juffie2008

@ Kim

Wat erg joh dat je opa nog steeds niet wakker is.. Hoe gaat het nu dan verdeR?

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga even douchen (met joey :D)
    fijne avond allemaal en tot morgen.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby
    Oe gezellig samen douchen! ;)
    Is alweer een tijd geleden dat ik met Roy samen heb gedoucht :p

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim, Heel veel sterkte met je Opa! Gelukkig had je vandaag even afleiding :)

Ja we gaan gewoon verder deze maand, en hopelijk brengt het geluk, mijn nieuwe Nod is 5 November en dan zijn we ook 5 jaar samen :) zou een leuk cadeau zijn :)

Ik doe de pc uit, lekker bank hangen en aan de asprine, heb hele erge keelpijn blegh!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: owww ik ben jaloers dat je lekker met je ventje gaat douchen...
    wij douchten hier ook vaak samen maar sinds Dimara er is hebben we dan helaas nog niet
    kunnen doen...
    Dimara slaapt nog niet op "vaste" tijden en het zijn ook vaak hazenslaapjes en als
    ze dan wakker wordt krijst ze zich zo overstuur dat ik het nog niet zie zitten om op
    zo'n moment samen onder de douche te staan en dus 1 van ons zeiknat naar haar toe moet...
    zodra ze wat beter slaapt gaan we ook weer lekker samen douchen!

@ Mariss: Vast om dezelfde reden als wij :p ook bij ons komt dat wel weer hihi...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er ook vandoor...
    Dimara heeft een huilavondje :(

fijne avond allemaal!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben vanochtend nog lekker samen gedoucht heerlijk :D

Maar iedereen alvast welterusten, en spreek jullie snel weer :)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: leuke dag gehad lees ik...jammer dat het weer niet meezat.. het is hier mooi weer geweest vandaag.

@kim: he wat rot dat het nog niet beter gaat met je opa...wel fijn dat je even je pa hebt kunnen zien...wanneer krijg je de foto's die gemaakt zijn.
    kan me voorstellen dat je het kolven zat bent...vind het zoiezo knap dat mensen afkolven (ik voelde met net zo'n koe)
    en meid je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat je er minder bent...je hebt het hardstikke druk

@mum: ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt. wat voor bakerzak heb je al gezien..dingen zijn duur he.

@sammie: zou zeker een mooi cadeau zijn als jullie vijf jaar samen zijn

@juffie: haha lekker he zo'n middagdutje

@ukkie: hoe gaat het met de voorweeen?

@kristel: je hebt pb..

@red: dat is wel een tegenvaller voor de moeder dan dat er niet genoeg in de bv zit...zou lekker zijn als je donderdag vrij bent even rust...

@douchen: wij kunnen helaas niet meer samen douchen.. wij douchen in bad en hebben een douchscherm en schuin dak dus is te klein voor met zijn tweeen....

net ice age 3 gekeken met collega en vriendlief...
    lars gaat steeds meer lachen echt zo schattig...begon ook gelijk naar mijn collega te lachen haha..
    morgen komt de kinderfysio..ben wel erg benieuwd wat ze zegt
    )woensdag gaat lars op de foto...(en ik ook) fotograaf komt op mijn werk. foto's voor mij zijn dan gratis altijd leuk....

is er eigenlijk nog iemand hier vanavond?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ervandoor want is niemand meer geloof ik.

fijne avond (als er nog iemand komt hihi)

tot morgen...

14. juffie2008

Ik ben er nog eventjes, ga zo weer HEERLIJK slapen...
    Het is inderdaad erg rustig op het forum, maar wie weet trekt het straks wel weer eventjes aan toch?

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum wat fijn dat je iets gevonden hebt om dimara rustig mee te krijgen hopelijk gaat ze zo lekker slapen

@ juffie hij is al vanaf dinsdag van die medicijnen af en zou tot 4 dagen max duren totdat hij wakker zou worden maar hij slaapt nog dus hopelijk is hij morgen wakker

@ sammie dat zou een heel mooi cadeau zijn ja. Ik hoop het echt voor jullie

ik ga zo lekker naar mijn bedje ben echt brak ik heb dit weekend moeten overgeven van een paar glaasjes wijn dat gebeurd er als je 9 maanden niet drinkt hihi :)

Weltrusten

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb een druk weekend achter de rug, dus vandaar dat ik er even niet was ;)

@Bos: Je hebt pb terug :)

@Mum: Ehm, ik wil je niet ongerust maken, maar jij had toch vroeger kma? Lijkt t je niet eens slim om Dimara erop te laten testen aangezien ze zo overstuur is steeds?!
    Als 1 van de ouders al kma heeft (gehad) is e kans al 50% dat je kind het ook krijgt.. Ik zou als ik jou was er misschien toch even wat mee doen.. Al is t maar op eigen initiatief Pepti kopen het maar uitproberen!

@Kim: Kan me voorstellen dat je het kolven zat was, het is ook niet niks! Hopelijk gaat t gauw beter met je opa :)

@All: Ik ben nu dus aan t afbouwen met de bv, kolf nog maar 2x per dag.. Vind het wel moeilijk hoor! Ben ook best wel bang dat ik er misschien toch spijt van ga krijgen straks :(
    Nouja, het is beter zo, voor mezelf en voor Yentle! Ik hoef namelijk maar per ongeluk iets te eten/drinken waar een klein beetje melkeiwit ofzo in verwerkt zit en Yentle heeft er meteen last van, dus ik moet dan zóóó goed opletten, pfft, nee..

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Nog ff snel

@ bos geweldig hè die lach van je eigen kindje er bestaat niks mooiers

@ kristel jij hebt ook je best gedaan meid en we hebben ze behoorlijk waT goeds mee gegeven de eerste weken dus dat is super. Ik vond het kolven te pijnlijk worden en werd er gewoon chaggo van.

Slaap lekker

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen!!
    Ik ga weer werken.. vanmiddag komt de thuiszorg voor een intake.. ben benieuwd :)

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen! Ik zal zo ook maar weer aan het werk.

@kim, sterkte met je opa! hopelijk wordt hij snel wakker! Fijn zeker om je vader weer even te zien?!

@Bos, leuk zeg dat hij zo lacht!
    @Juffie, weer een beetje bijgeslapen?

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    #60600 ukkie2009, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    Goedemorgen meiden!

@ Kim.. vervelend van je opa zeg. Hopelijk ontwaakt hij vandaag en knapt hij snel op! En inderdaad hoef je je niet schuldig te voelen. Je bent ook heel erg druk!

@ Juffie.. fijn dat je lekker bij geslapen hebt.

@ Mum.. is Dimara al wat rustiger vandaag?? Of heeft ze nog veel gehuild?

@ Red.. werkse!

@ Suus.. jij ook werkse en succes met de thuiszorg vanmiddag!

@ Bos.. voorweeen zijn weer als sneeuw voor de zon verdwenen (ene kant gelukkig aangezien ik nu wat bij kan slapen maar andere kant jammer dat het niet doorzet).

@ All.. vanmiddag naar de gyn. Kijken wat ze voor me kunnen doen ivm de voorweeen.. ze komen en gaan.. en ach dat kan nog zo 3 weken duren. Hopelijk kunnen ze iets. Wel een apart idee dat we binnen nu en 3 weken ons kleine ukje in onze armen hebben( en dat ik pijn moet lijden ivm de bevalling ;) )

Deel Deze Pagina