@red: werk ze! @ukkie: Lijkt me ook heel apart als het zo dichtbij komt het zal niet te lang meer duren voor je je kleintje in het echt gaat zien.. dat lijkt mij ook erg bijzonder.. @all: vandaag rustig dagje.. ik ben er wel maar moeten hier ondertussen wel even opruimen en poetsen want wil het helemaal netjes hebben als de thuiszorg zo komt
Oh lekker! Ik heb trouwens zo'n stomme droom gehad vannacht.. wil hem toch ff spammen! Ik kwam in het ziekenhuis en ze wilde me houden, twee nachtjes lekker laten slapen en dan a.s. woensdag mijn vliezen breken waarna de bevalling stontaan opgang zou komen.. dat ging allemaal zo mooi.. ik denk dat ik dit droom omdat ik dat zo graag zou willen (ben kapot door de weinige slaap )
goede morgen zo hier was manlief verslapen vanmorgen dus werden om 6uur wakker van een sms, wat een haasten dan he maar ben nog tot half 9 terug gegaan, lang leve verlof! daarna ontbeten en de woonkamer schoongemaakt. vanmiddag komt mijn opa ff langs want ik hou zijn voeten wel bij (hij komt er zelf met geen mogelijkheid bij)en daarna op kraamvisite en vanavond weer lekker zwemmen @ukkie erg he dat slapen hier word ook steeds slechter.en ook ik kan niet wachten tot hij/zij eris!
Nou meiden ik ga.. ik ga de auto door de wasstraat halen en ff bakkie doen bij Eef. Ik vertel jullie vanavond hoe het bij de gyn was en wat er uit is gekomen.
@sammie: goedemorgen.. @droom: ik had vannacht ook een hele rare droom.. :S droomde dat ik op een voetbalveld was.. en het ging omweren :S dus we gingen allemaal op de grond liggen :S en toen werd een jongen die naast mij lag getroffen :S heel vreemde droom @thuiszorg komt zo ben benieuwd
@Kim, Hopelijk gaat het snel beter megt je opa! jammer dat het kolven niet meer wou maar je hebt het toch een hele poos bv gegeven en fv is goed toch @sammie, zou idd een mooi kadotje zijn beterschap met je keel @Mum, Heeft Dimara nog steeds zon last van krampjes? Hoe is het verder? Blaasje al weg? @douchen, wij douchen bijna nooit samen, hij is veel langer dus ik krijg steeds water in mn ogen dan haha. Laatst nog wel samen gedoucht, want ja Jorick slaapt nu nog bij ons op de kamer dus daar geen privacy nu hahah @Bos en is ice age 3 leuk? Moet hem ook nog zien. Lief dat lars meer gaat lachen @Ukkie, zou mooi zijn als het echt zo ging ja @Nen, en is je ei inmiddels geweest nu toch? sorry wie ik vergeet! @all, Het feestje was leuk We waren er om 8 uur ofzo, was mega druk. Dus ik heb Jorick snel in een hut gelegd, die is na het voeden lekker gaan slapen van half 10 tot 1 en toen tot 6 Ging echt perfect. Wij lagen er om 4 uur in ofzo.. Ik was de enige nuchtere daar.. heb me kapot gelachen Ben nu alleen wel weer ziek.. erg last van mn keel dus ik doe lekker rustig aan vandaag. Oja Mark zit nu in Engeland de komende 2 weken
@emma: balen dat je je niet lekker voelt.. ik ben nog steeds aan het wachten op de kraamzorg.. zouden kwart voor 12 hier zijn.. maar er is nog niemand.. beetje vreemd.. Daar gaat mijn lunchafspraak met mijn moeder die zou ik mee gaan lunchen maar straks is haar pauze alweer voorbij als die vrouw veel te laat komt
@ Sammie: Maak jij me ook nog ff lekker jaloers goedemorgen meid! @ Bos: ja idd die bakerdoeken zijn belachelijk duur... ik heb me nog niet echt verdiept in het gebruiken ervan maar ik neig nu naar de puckababy! Balen dat jullie niet meer samen kunnen douchen zeg! ik vind dat altijd zo gezellig hihi wat leuk dat jullie gratis op de foto mogen op je werk @ Kim: haha veel te veel gedronken dus ik heb het nog niet aangedurft om aan de wijn te gaan, ik slaap daarna altijd heel vast en ben bang dat ik dan niet wakker wordt als Dimara huilt ofzo... @ Kristel: Daar heb ik zelf idd ook aan zitten denken (heb het ook aangegeven bij de huisarts en cb maar die deden er verder niks mee) maar omdat ze geen uitslag oid heeft en nu met het inbakeren ook dagen heeft dat ze gewoon lekker rustig is (ze kan het dus wel) heb ik nog niet de stap gezet om iets te proberen! Hoop dat jij snel rust vind in het geven van FV, ik denk dat het heel veel rust zal brengen in jullie gezinnetje! @ Suus: Werkse... en succes met poetsen @ Red: Jij ook werkse... @ Ukkie: Ze wilde niet echt gaan slapen gisteravond, en uiteindelijk is ze 2x wakker geweest voor een voeding vannacht! Laat de bevalling gewoon op je af komen, het zal idd niet pijnloos zijn, maar daar ben je je op dat moment niet van bewust! @ Emma: Krampjes zijn heel wisselend nog wel aanwezig, maar heb wel het idee dat ze minder vaak krampjes heeft! t blaasje is nog niet weg... Verder gaat het wel goed verkoudheid is ook weer bijna weg bij mij Hihi jullie zoeken de privacy op in de douche nu Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op het feestje en fijn dat Jorick zo goed geslapen heeft zeg! Beterschap voor jou meid!! en balen zeg dat Mark nu weer 2 weken weg is is hij daarna wel weer een paar weekjes thuis? @ Knarboor: Ow lekker vanavond zwemmen! dat mis ik echt! Wat betreft het blaasje bij Dimara, heb vanmorgen gebeld met de HA en ik moet het even aankijken, als het roder of groter oid wordt moet ik het even komen laten zien, en als ze er ziek bij wordt moet ik ook meteen bellen! Dimara is zichzelf een heel ander ritme aan het aanleren geloof ik... eerst sliep ze zo lekker s'nachts, nu heeft ze dus moeite met in slaap komen sávonds en s'nachts na de voeding, nu rol ik haar s'nachts ook in de badcape en daardoor gaat het inslapen beter! maar sindsdien komt ze niet meer om 4 uur voor de nachtvoeding (deed ze eerst echt elke nacht) maar de afgelopen 2 nachten komt ze al om 2 uur voor de nachtvoeding en vervolgens is mevrouw om half 6 weer wakker voor een flesje! ook duurt het daarna minimaal een half uur maar vaak ruim een uur voor ze weer slaapt, terwijl ze tot afgelopen vrijdag steeds weer sliep zodra ik haar in haar wiegje legde! afgelopen nacht hebben we haar nachtvoeding al opgehoogd van 60cc naar 105cc om te kijken of ze dan wat langer bleef liggen maar ze kwam weer precies om half 6 net als zaterdagmorgen! waar die ommekeer nu ineens vandaan komt
@mum: vreemd dat ze ineens zo'n anders ritme krijgt.. Is niet zo fijn als het zo veranderd steeds.. ik hoop dat ze snel weer een vast ritme heeft.. @all: kraamzorg belde net: ze was wat verlaat.. ze is er over 10 minuten.. beetje laat om pas te bellen na een half uur
Goeiemiddag! ff snel, moet zo weg: @Mum: Als een kindje KMA heeft komt de uitslag over t algemeen pas later. Het begint echt met ontzettende darmkrampen continu en dus veel huilen, maar hoe langer het duurt (en je er dus niks mee doet) des te meer klachten komen erbij.. Heeft Dimara haar neus bijv continu dicht zitten? (hoor je t snotteren?) Yentle had dat namelijk al vanaf de geboorte, daarna kwam het spugen (met standaard voeding), daarna kwamen de krampen en lateraan was de uitslag er pas. CB neemt je niet gauw serieus met dingen hoor, hier zou Yentle ook alleen maar last hebben van 'wat krampjes', not! Ik heb ook weken rondgelopen met de gedachte dat het ze misschien heeft, ik had gewild dat ik meteen naar die gedachte had geluisterd..