Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ja een ritme kan ik het niet echt noemen, het is gewoon een zooitje :(
    Balen zeg dat die vrouw van de thuiszorg zo laat is en dan ook nog zo laat belt!

@ Bos: goedemiddag :p

ik ga even een flesje maken... tot zo

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja af en toe heb ik het idee dat ze zware astma heeft zo hoor ik haar ademen!
    spugen doet ze gelukkig haast niet... maar je zou toch zeggen dat ze dan geen goede
    dagen zou hebben tussendoor? door die "goede" dagen ga ik dan weer twijfelen...

ze slaapt weer even dus stel het flesje nog even uit...

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Thuiszorg is geweest.. houd nooit zo van die gesprekken maar het hoort erbij he :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ja het hoort er idd bij, ik hou ook niet van dat soort gesprekken...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Tja, Yentle had ook goede dagen ertussen zitten, waar dat dan precies door kwam weet ik ook niet :( Ze kreeg op een gegeven moment dan bv en ik at/dronk niet elke dag melkproducten. Dus dan zou je kunnen denken dat t daardoor kwam dat ze ook goede dagen had, maar ze kreeg ook flesvoeding erbij nog steeds..
    Ik weet dus ook niet hoe dat precies zit..

Ik wil je iig alleen even zeggen dat je echt je gevoel moet volgen, ik heb t ook wekenlang genegeerd omdat ik dacht dat ik overdreef of overbezorgd was, maar nu dat ik 2x een bepaald gevoel had (Reflux en KMA) en t alletwee de keren zo bleek te zijn ga ik t voortaan echt niet meer negeren :)

Ben nu weg!

*zwaai* Fijne dag allemaal!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ff reageren

@kristel: thanks voor je pb

@ukkie: kan me voorstellen dat je gek word van de vermoeidheid en van het feit dat de voorweeen steeds komen en gaan

@kim: haha lekker he drinken na 9 maanden alcholloos hihi

@suus: waarom komt de thuiszorg als ik vragen mag? doet die bij jullie de kraamzorg ofzo?

@all: kinderfysio is geweest...stelde nog niet veel voor...wat vragen. we moeten formulier in vullen en ze gaf wat tips (iets kopen wat schommeld omdat hij dat lekker vind maar dat was ik zelf ook al van plan, hem inbakeren en dan de fles geven en dan in slaap wiebelen en dan weg leggen etc)
    nou hij kreeg om half 12 de fles en ligt nu in de box te slapen....had hem al eerder weer een keer weggelegd maar toen deed hij zijn ogen weer open...hoop dat hij nu ff tijdje slaapt (is al wakker vanaf half 8) dan kan ik ff eten en iets in huis doen. vanavond weer visite en moet echt stofzuigen want poeh je wilt niet weten hoe het eruit ziet hier

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: hier ook hoor...spugen doet lars bijna niet (af en toe maar dan slikt hij het weer door) ook goede en slechte dagen ertussen zitten en begont met krampjes...veel huilen en later pas de uitslag....volg je gevoel dat heb ik ook te laat gedaan. cb wimpelde het bij mij ook af met geboortepukkels...ik dacht ook dat ik me dingen verbeelde die er niet waren (wij hebben tenslote beide geen allergieen dus dacht dat de kans erg klein was dat hij het had)

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Wat erg voor je opa. Ik hoop echt dat hij vandaag wakker wordt, en snel herstelt. Je hebt idd veel goede dingen meegegeven in de tijd dat je bv hebt gegeven.

@Sammie: Jij ook al keelpijn? Ik ben er eindelijk volledig vanaf, maar heeft wel meer dan 2 weken in totaal geduurd. Al dat gesnotter en gehoest dat na de keelpijn kwam ... Veel beterschap meid. En fijn dat jullie de hoop niet opgeven!

@Samen douche: Wij hebben alleen een bad :( En een heel klein bad. Als we er met twee in gaan zitten, dan moeten we beide onze benen optrekken tot aan onze buik ... niet gezellig dus :D

@Emma: Mark moet wel veel weg hé niet? Wel spijtig dat je je nu niet lekker voelt, en hij is er twee weken niet. Laat die twee weken maar voorbij vliegen dan! Dat hij er snel weer is.

@Suus: Dat is idd laat om te bellen. En vooral als je iets gepland hebt. Veel kan je er natuurlijk niet aan doen ...

@Bos: Gisteren zei er nog iemand tegen me. Als je kleintje nog maar pas geboren is, dan heb je echt nog veel tijd hoor. Dan slaapt het de hele dag ... Ik moest meteen aan jou en de andere meiden denken. Als ik zo hoor dat jullie snel tussendoor even moeten stofzuigen enzo ... waar haalt ze dat dan van hé ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ja idd jij hebt het 2x juist gehad... ik wordt dan weer zo onzeker van die
    "Goede" dagen en denk dan idd dat ik overbezorgd ben, of gewoon een excuus zoek
    voor iets wat er gewoon bijhoort (huilen, mja ze huilt niet ze krijst) daardoor weet
    ik ook weer niet wat mijn gevoel is! tjee wat is het af en toe lastig zeg!!
    die Pepti voeding hé is dat niet hetzelfde als nutrilon hypo-allergeen?

@ Bos: Het advies van de fysio is dus ook weer tegen de adviezen van het cb in (wakker in bed leggen)
    daardoor weet je toch op een gegeven moment helemaal niet meer wat nu goed is of niet?
    fijn dat Lars nu in ieder geval even lekker slaapt! hier vanavond ook visite (voorlopig even de laatste die
    gepland staan jeeejjj) en hier moet ook nog van alles gebeuren...
    ik mag niks en vriendlief is aan het werk en moet overwerken omdat het zo druk is...
    zo sneu dattie dan straks ook thuis nog aan de gang moet (stofzuigen, dweilen en de afwas)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: ja ik dacht eigenlijk ook dat die kleintjes veel zouden slapen maar 'helaas'. moet echt tijd zoeken hoor af en toe...ben nu klaar met eten dus ga eerst maar ff aardappelen schillen want hij ligt al weer te rommelen en bewegen in de box...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: dat is inderdaad tegen alle adviezen van het cb in maar daar heb ik nu ff schijt aan als hij maar slaapt...dat laten huilen werkt ook niet meer *lars is er gewoon schor van dus ik ben er klaar mee om hem te laten huilen...*
    lastig he als mensen dit zeggen en andere dat...ik ben ook sommige dagen ontzettend onzeker hoor ben bang dat dat wel blijft...
    vervelend dat je niks mag doen lijkt me...je vriend snapt het vast wel..

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: ja thuiszorg doet hier de kraamzorg..
    Fijn dat lars even slaapt.. hoop dat je even wat kunt doen..

@all: ik ben even gauw naar gaby toe.. even broodje eten daar.. daarna even thuis eten klaarzetten en dan naar het werk :p
    Heb er zin in.. maar niet heus..
    Mijn (fijne) collega (maar niet heus) is terug van vakantie.. :(
    Dag allemaal!!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: O Ja Lars heeft natuurlijk ook KMA, maar hij spuugt dus ook bijna niet?
    (dimara af en toe een heel klein beetje maar dat hoort erbij)
    Sorry je zal het vast allemaal verteld hebben maar ben jij er nu ook zelf mee gekomen bij
    de huisarts of wie had het ontdekt bij Lars?

@ Hilli: Ow dan is het idd ook niet gezellig om samen in bad te gaan nee, zit je
    alleen maar kou te lijden :(
    hihi ik wou dat ik zoveel tijd had... ze doen vaak alleen maar hazenslaapjes! tenminste hier toch...

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even dan ;)

@Mum: Als jouw gevoel zegt dat het niet normaal is hoe Dimara doet, dan moet je er echt naar luisteren. Je hebt niet zomaar het gevoel dat er wat aan de hand is. Moedergevoel is heel sterk hoor :) (daar ben ik nu wel achter ;))

Pepti is geen hypo-allergene voeding.. Hypo-Allergeen verkleint alleen de kans op een kma, Pepti is echt speciale dieetvoeding voor kindjes met kma.

Kijk, je moet t natuurlijk zelf even bekijken wat je ermee doet, maar als jij het idee hebt dat ze kma heeft dan zou ik er toch wat mee doen. Wij hebben ook op eigen initiatief Pepti gegeven (als ik dat niet had gedaan hadden we nu misschien nog niet geweten dat ze kma heeft) omdat ik echt superwanhopig was en echt niet meer wist wat ik moest doen..
    Dat t duur is kon me op dat moment echt niks schelen, alles om erachter te komen wat ze heeft! :)

(als ze het echt heeft krijg je het geld weer terug van de verzekering, net als wij.. Heeft ze het niet, nouja, dan heb je het iig geprobeerd!)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja snap helemaal dat je schijt hebt aan de adviezen van het cb hoor...
    bedoelde er idd mee te zeggen dat dat je alleen nog maar onzekerder maakt als kersverse
    ouder!
    Mijn vriend snapt het idd ook wel gelukkig, maar vind het zo sneu, gisteravond zat hij
    er ook helemaal doorheen, omdat Dimara zo huilt en de vermoeidheid breekt hem op
    en dan ook nog fulltime werken en het huishouden bijhouden! we hebben even lekker
    samen uitgehuild bij elkaar!

@ suus: eetse en werkse!

@ Kristel: Thnx meid :) ga me in ieder geval even verder verdiepen in die voeding!
    en het er vanavond even met vriendlief over hebben!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    deze klachten staan op de site van Nutricia onder het kopje koemelkallergie:

• Huidklachten (eczeem, pukkeltjes, huiduitslag)
    • Luchtwegklachten (ontstoken ogen, piepende ademhaling, verkoudheid)
    • Maag/darm problemen (spugen, obstipatie, diarree, krampen)
    • Algehele onrust (veel huilen, weinig slapen, rusteloos gedrag)

Het enige wat Dimara niet heeft zijn huidklachten!!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ik lees nu jouw topic met de foto van Lars met zijn pukkels en het is net of je over Dimara schrijft! ik herken Dimara zo in het verhaal wat je in dat topic beschrijft!

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@mum wat vervelend dat dimara zo onrustig is en niet meer gauw in slaap valt na de nachtvoeding. dat lijkt me echt vermoeiend

@de rest sorry heb echt en geheugen alks een zeef, heb net alles zitten lezen maar weet niet meer waar ik op wou reageren grr

wij gaan vanavond bij iemand kijken die een puppie van 3 maanden hebben. ik vind het voor mika heel zielig dat hij alleen is en hij kan zo leuk spelen als hij een maatje heeft. dit idee hadden we al toen quinta er nog was omdat quinta ook al niet meer met hem speelde de laatste weken. en nu is hij helemaal alleen. ik vind het alleen dubbel moest gister nog echt huilen toen ik een foto van quinta zag maar van de andere kant niemand vervangd haar. ik mis haar wel hoor.. dan weet je weer hoeveel een hond voor je betekend als ze er niet meer zijn

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo heb hier de badkamer helemaal geschrobt.. en de wc gedaan.. afwasmachiene staat aan.. en gestofzuigt..
    de berging is opgruimt.. en de was hangt boven.. en staat ook nog een wasje aan..
    boven gestofzuigt.. en een grote berg was weggevouwen.
    de keuken is klaar. nu nog beetje was opruimen. en de afwasmachiene uitruimen.. en dalijk nog een wasje ophangen.
    en dan nog een wasje aanzetten.. en klaar is kees..

suus is alweer weg.. heeft hier even een broodje gegeten..

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Is kerstliedjes aan het luisteren :D *

Deel Deze Pagina