hier betalen we het per jaar, bij de gemeentelijke belastingen (wordt dan wel ineens een flink bedrag, maar wij betalen in termijnen)
heb joey een sms gestuurd dat t kwa pijs per jaar best wel mee valt.. ben benieuwd wat hij terug stuurd.. t engie echte dure is de hond zelf kopen.. heb een leuke gezien voor 150 euro.. vond dat ook nog wel meevallen.. wil een maltezer of boomer ofzo.. die zijn normaal vanaf 200 euro.. en zie ze veel voor zelf 300
@Gaby: dat durf ik niet te zeggen, wij hebben dat pas 1x gehad, hond moet binnenkort weer voor haar spuitjes! is er iemand die mij raad kan geven wat betreft het bellen met cb of ha over dat ik de Pepti wil proberen? wil vandaag nog actie ondernemen maar weet echt niet met wie ik het beste kan bellen...
@ Bos: Ryanne en Debby hebben een Minimonkey, ik wil er ook 1 bestellen... wij geven nu (vanaf het begin) de nutrilon standaard!
heb net t perfecte hondje gevonden.. ben helemaal verliefd.. sms ik joey.. zegt die.. maak maar een afspraak.. ik bel dus.. vinden die mensen ons te ver wonen.. 30 km hier vandaan.. valt toch wel mee.. alle honden die ik zie. denk ik van ja leuk.. en ik zie net dat hondje.. en wist meteen dit is t..
@ gabY: naja wat is dat nu voor onzin dat die mensen jullie te ver weg vinden wonen??? willen ze hun hondje elke week op komen zoeken ofzo? ik heb het CB gebeld wordt terug gebeld door een verpleegkundige... ben benieuwd... ze zullen wel gaan vragen hoe ik bij KMA kom enzo...
@gaby: nou ja zeg en waarom vinden ze jullie te ver weg wonen dan. @mum: ga je het ook gelijk over het inbakeren hebben?
@Gaby: Maar Joey zei, maak maar een afspraak. Mag het dan nu? En 30 km, wat maakt dat nu uit. tIs toch niet dat zij nog naar het hondje komen kijken ofzo? Als jullie het kopen is, hebben zij er niets meer mee te maken ...
ze vinden onz te ver wonen omdat ze een keer willen komen kijken hoe t met hun hondje gaat.. maar ze had nog 16 mails.. dus wij zullen t wel niet worden..
@ Bos: Voor het inbakeren heb ik al een afspraak met de arts op het CB a.s. Woensdag ben benieuwd hoe dat moet, als ik "mag" inbakeren van het cb moet ik naar de inbakerverpleegkundige van het cb, die zit in een ander dorp (lopend niet te doen) en ik mag nog geen auto rijden dus ben benieuwd hoe ik daar dan moet komen... @ gaby: naja voor een goed thuis moeten ze die 30km wel over hebben vind ik... rare mensen!! lekker verder kijken voor een hondje meid! Als Joey het nu goed vindt heb je alle tijd om rustig te kijken voor een leuk beestje toch?
@mum: kun je niet vragen of ze naar jou toe komen voor het inbakeren? doen ze hier ook als je dat wilt...
@Sam: zoo, wat een rare huisarts zeg!! Ik zou meteen een andere zoeken, aan zo iemand heb je ook geen reet @Mum: Pepti is er ook in 1 idd, maar mag geen reclame voor gemaakt worden he Wat betreft het op eigen houtje proberen; op alle verpakkingen van FV staat dat je het in overleg moet doen met HA of CB, zelfs op de standaard voeding staat het Dat zetten ze erop om gezeik te voorkomen, mocht iemand er dus iets verkeerds mee doen dat de fabrikant er zelf niet aansprakelijk voor is omdat ze dan gezegd hebben dat je t via de dokter had moeten doen, snap je? @Gaby: Zo, sorry dat ik het zeg, maar ik vind Joey wel heel asociaal overkomen! En hij behandelt je als een kind! 'Ja je mag pas een hond als je contract verlengd wordt' Sorry hoor, maar dat schiet mij echt i nt verkeerde keelgat. Zo zou Kimo echt niet tegen mij hoeven te praten zeg... :x @All: Sorry, rest vergeten..
@gaby: of voorstellen aan die mensen dat jij een keer bij hun langs gaat met de hond dat jij het geen probleem vind om 30 km ervoor te rijden..
@Mum: als ze vragen hoe je erbij komt; zeggen dat je het zelf hebt (niet dat je t gehad hebt, want dan gaan ze miss zeuren) en dat ze abnormaal veel huilt, dat t écht géén gewone krampen zijn!