heb er nog eentje gevonden een half jaartje oud.. ook boomer.. maar die mensen nemen niet op.. dus heb maar een mailtje gestuurd.. kristel: ik vind t ook nergens op slaan.. maar heb er ook geen zin om ruzie over te gaan maken met joey.. maar mocht deze mensen ook bellen.. dus heb goede hoop ineens
@ Bos: ja dat moeten ze dan maar doen, als ze willen dat het via hun gaat! ik kan niet anders @ Kristel: nee wist idd dat er geen reclame voor gemaakt mag worden maar info mag toch wel? (zo dacht ik hihi) okeej vandaar, wist niet dat het op de verpakking van de standaard voeding ook staat! Ben benieuwd of ik vandaag nog teruggebeld ga worden door het cb, had vrijdag gebeld over de tijd van mijn afspraak van a.s. woensdag en k werd daar vanmorgen pas over teruggebeld... hoop dat ze inzien dat ik hier iets meer haast mee heb als de tijd van die afspraak...
@mum: en anders nog een keer bellen als ze over een half uur nog niet teruggebeld hebben ik werd vandaag door het cb gebeld dat ze hun inbakerdoek terug wilde...normaal mag je hem maar een week lenen maar tegen mij zei de vrouw achter de balie kijk maar hoe lang je hem nodig hebt...tja wist ik veel...ben nu op internet aan het zoeken want die dingen zijn kei duur....oh volgens mij heb ik reactie op een mail
@ Kristel: thnx voor de tip... t is toch belachelijk eigenlijk dat je moet gaan liegen om gezeik te voorkomen van zo'n stel mutsen die vaak zelf niet eens kinderen hebben... @ Gaby: Ow ben benieuwd... hoop dat die mensen snel iets laten weten... persoonlijk zou ik wel voor een pup van een week of 7 gaan ipv 1 van 6 maanden, maar als jij daar geen problemen mee hebt is het prima toch?
@Mum: Hoop ook dat je snel teruggebeld wordt en dat ze niet gaan zitten zeuren (ik heb zelf geen goeie ervaringen met t CB en hou ze voortaan overal lekker buiten ) Iig als je t echt wilt proberen kun je t gewoon doen hoor! Zoek maar eens op internet info over eleminatie/provocatie mbt kma. Dat houdt in dat je 4 weken lang alle koemelkdingen moet mijden (met FV dus heel simpel; overstappen op Pepti) en dan na 4 weken weer melk moet introduceren (heel simpel, weer normale FV geven) Maar als je al heel gauw verbetering opmerkt (wij merkten t al na 3 dagen) dan weet je al bijna genoeg! Wij willen nu dan ook niet provoceren (Yentle weer normale voeding geven) want we weten al dat ze t heeft en we willen haar dus niet onnodig pijn doen! Voor de HA was t ook allemaal al duidelijk dus hier is t gelukkig snel geregeld allemaal @All: Heel stom, maar ik heb t idee alsof Yentle al tandjes krijgt! Je ziet bij haar onderkaak al wat witte dingen doorschijnen (tandjes) en ze is sinds een paar dagen heel hangerig en kwijlt veel... Zou wel héél snel zijn zeg! (maarja, kindje van mn nichtje had ook al zijn eerste tandje met 6 weken!)
@ Bos: Ja als ze even voor 5 uur nog niet terug hebben gebeld bel ik nog een keertje. ik heb ook al via MP geboden op een inbakerdoek want 40 euro voor zo'n ding terwijl ze er maar hooguit 2 maanden mee doen (tot 3 maanden) is wel heel veel! Lenen ze die doeken van het CB alleen uit om het te proberen?
@ Kristel: Ja heb het idd al gelezen over die eliminatie/provocatie test... ik vind het ook een beetje sadistisch om te provoceren als je al bijna 100% zeker weet dat ze KMA hebben als je heel snel of duidelijk verschil merkt! maar het grote nadeel is (lees ik) dat je die test vaak uit moet laten voeren wil je de voeding vergoed krijgen van de verzekering! k snap dat je het cb overal buiten houdt na je slechte ervaringen... helaas heb ik dat nu een beetje met mijn HA en is het Cb het enige waar ik op terug kan vallen (voorlopig) T zou idd wel vroeg zijn als Yentle nu al tandjes zou krijgen maar het kán wel... er zijn zelfs kindjes die geboren worden met tandjes! en de jongste meid van een vriendin van mij had ook al heel vroeg tandjes!
Goeiemiddag.. Pff hier ben ik helemaal kapot!!! Jeetje ik voel me erg misselijk net alsof ik ongesteld moet worden.. Misschien is het beebje anders gaan liggen... Ik ga zo even eten klaarzetten, zodat ik het straks meteen op kan zetten als mannetje in de auto springt Ik heb jullie verhalen wel gelezen maar ben ff te moe om te reageren solly!!
@Mum: Ja idd, helaas moet je m vaak toch doen wil je t vergoed krijgen.. Gelukkig hebben wij een makkelijke huisarts en hij zei ook al dat hij t bijna zeker wist dat ze t had nav dat ze t zo goed deed op de Pepti en toen ze weer bv kreeg meteen uitslag kreeg! (er zaten namelijk nog steeds km-eiwitten in mn bv omdat t 2 weken duurt voordat alles eruit is als je op dieet bent) En hij accepteerde ook de uitslag van die alternatieve therapeut waar we geweest zijn, echt fijn zo'n HA Het zou idd hartstikke vroeg zijn voor tandjes, maar heb net even de 'symptomen' opgezocht en ze voldoet wel aan een paar *Ze bijt nu constant op haar vingers sinds een paar dagen *Wrijft heel veel in haar gezicht *Kwijlt veel *Ze is hangerig en slaapt slecht *Drinkt weer slecht sinds een paar dagen Heb net nog even gekeken in haar mond en je ziet echt duidelijk wat zitten en ik voel ook echt wat bobbels.. Ik denk dus echt dat dat tanden poetsen wordt binnenkort
@ Kristel: Idd heel fijn zo'n huisarts, ik hoop dat onze HA ook zo meegaand is mocht het zover komen... Hihi hop naar de drogist voor een babytandenborstel ben benieuwd... als het echt zo is zal je binnenkort ook wel lekkere poepbroeken krijgen!
pff Jorick is al wakker vanaf 12 uur en wil niet slapen.. ben al wezen wandelen, ben hem constant aan het wiegen.. blijft maar huilen als ik hem wegleg hij heeft ook al een keer een complete voeding eruit gegooit. heb geen tijd om te reageren dus.. heb alles wel gelezen
ik mag geen puppy.. dus ben een beetje naar een half jaartje aan t kijken ofzo.. de advertentie van t eerste hondje is er al afgehaald..
@ Emma: ow balen zeg dat Jorick niet wil slapen, en al een complete voeding eruit heeft gegooid... dan vraag je je meteen af wat hij mankeert hé... Dikke knuff voor jou en Jorick! @ Gaby: Waarom mag je geen puppy?
@mum: hebben ze al terug gebeld je kan de doeken wel kopen hier (voor 45 euro) maar het cb leent ze alleen uit om te proberen inderdaad... @kristel: zo dat zou snel zijn inderdaad @emma; He wat vervelend dat hij niet wil slapen en dat hij gespuugd heeft..succes met hem @juffie: geeft niet hoor rust maar ff lekker uit eerst ...
@Mum, ben benieuwd of Dimara ook kma heeft! Zou wel fin zijn dat ze dan van haar klachten af zou zijn he. Jij maakt nu dus ook korte nachtjes... Mark is hierna wel een week vrij (herfstvakantie) daarna is het het komende jaar, week weg week thuis, het extra geld is wel fijn maar verder is het gewoon balen voor mark helemaal.. die mist hem wel erg. Gingen jullie nog een week weg? @Bos, ik ga ook een minimonkey bestellen ik had ergens een ringsling gekocht op mp om te kijken of hij het wel leuk vind dus nu ga ik er ook eentje bestellen. Hoop dat je wat aan de adviezen van de fysio hebt! Ik meot Jorick ook meestal in slaap wiegen, zijn ze ook gewend van in de buik natuurlijk. @kristel, nu al tandjes das snel! Mn nichtje van een jaar heeft nu pas haar eerste tandjes.
Hij slaapt Ik ga maar even koken.. ga ik meteen voor meerdere dagen koken aangezien mark weg is, hoef ik morgen alleen op te warmen @Bos, wil lars een beetje slapen vandaag?
Aardappeltjes zijn geschild, spinazie kan ontdooien.. Zo ik ben weer klaar Vanavond moet ik naar de VK pas om 9 uur hoor, dus ik kom morgen of vanavond laat vertellen hoe het was okey? Niks bijzonders hoor, gewoon controle
@ Bos: ow shit... nee ze hebben nog niet gebeld, t zal nu wel te laat zijn was met foto's bezig dus heb niet op de tijd gelet! zal ze nog even bellen... @ Emma: ja idd de afgelopen 2 nachten waren aardig kort helaas Fijn dat Mark straks weer een week thuis is, idd balen dat hij straks een jaar om de week maar thuis is... Mark zal jullie wel missen ja! en jullie hem natuurlijk ook! Ja wij gaan de 2e week van November een weekje weg! jullie nog plannen voor een weekje weg? aangezien jullie die toen wel hadden?
Hoi meiden, reageer ff niet. Ik zit er helemaal doorheen met zo weinig slaap. ook net twee uur bij de gyn moeten wachten! Belachelijk. Zit nu i de auto naar m'n ouders. Daar eten. Ik zal ff update geven van wat er net uitgekomen is bij de gyn; Ontsluiting is nog net niet ver genoeg gevorderd om ingeleid te worden. Dat kan met pilletjes maar dat willen we niet. A.s donderdag morgen weer naar gyn om te kijken of dat kleine stukje er nu wel is. Zoja dan word ik ingeleid. Zo niet dan gaan we kijken wat anders. Ik zal snel bijlezen en reageren. Sorry voor nu!