Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
  2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou ik ga maar..Er is hier toch niemand meer! :p
    Ik ga Chanell de fles geven en dan op bed!

Trusten meiden!!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt alleen even gedag zwaaien, want moet er zo weer vandoor :) *

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

Hmm, t forum is er de hele tijd uit geweest dus vandaar dat er niet gepraat is :p

Wilde alleen even weten of Mum al gebeld was door t CB en of er verder nieuws is :)

Ik heb vandaag even vrij :D Yentle is weer een dagje naar opa en oma, ze vinden het zo leuk om haar op bezoek te hebben en ik kan de tijd/rust wel even gebruiken om hier wat in huis te doen want het is echt een grote *^%&(zooi :p

Heb vanochtend de was al gedaan, Yentle's kamer helemaal schoongemaakt, bedden verschoond, opgeruimd beneden, moet nu alleen nog beneden afstoffen en de wc's schoonmaken en dan kan t huis er weer even tegenaan :p

Tot later!

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: ja de site doet het eindelijk weer.. ik kwam er vanmorgen ook niet op.. maar het is weer opgelost :)
    Goed dat je even een dagje hebt om thuis lekker bezig te kunnen.. dat is wel fijn :)

@chamaro: ziet er echt lief uit op die foto :p maar dat soort honden ziet er altijd zo stoer/eng uit :p
    Ik geloof wel dat het een schatje is :p is mijn engelse bulldog ook :p
    Wel gaaf die 2 verschillende kleuren ogen :)

@sammie: zwaai nog :p beetje laat.. maarja beter laat dan nooit ;)

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    *zwaait naar Sammie*

@kristel: Zo je bent alweer druk bezig geweest..Lekker zo'n dagje vrij :p
    @suus: Ja klopt idd! Lief he die ogen..Dat zeggen heel veel mensen.
    Als wij met Spook door het dorp lopen nou wat hebben wij een bekijks zeg :p Iedereen aaaah wat een mooie hond! ;)

Ook een keer waren wij in Emmen cest la vie en toen liep er een vrouw voorbij en zei hardop tegen haar vriendin kijk dat vind ik nou echt lelijke beesten! ..Ik zei vlug heb je je zelf wel eens gezien in de spiegel? :p Jaa sorry maar ze moeten mijn hondje niet gaan afkraken haha..

@all
    Chanell slaapt lekker in der wipper voor de tv haha..Dus ga ik maar schoonmaken..anders krijg ik straks weer een dikke preek van hier tot Tokio!!
    Gister sliep mijn vriend op de bank en toen ik op bed ging heb ik em mooi laten liggen! Tja bekijk het lekker..Vanochtend teon ik wakker werd lag hij naast mij..
    En ik ben nog steeds kwaad op hem en toen zei hij ik meende het niet, ik was moe en chagerijnig en dan zeg ik zulke dingen..
    Raar excuus! Maar goed genoeg geklaagd :p

Nee Chanell is weer wakker haha

7. hehe de site doet het weer.

*zwaaai*

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,

@ Kristel: Lekker hoor even een dagje voor jezelf... Nou ja jezelf meer voor het huishouden zo te horen. hihihi
    Ik ben ook druk bezig. Solliciteren, stofzuigen, dwijlen, toilet, bedden enz... hihihi

M'n kleine draakje heeft een huildagje, hij zit nu even heel lief met z'n tut en z'n beertje onder z'n armpje in zijn wippertje. Wil er een foto van maken maar als ik met het fototoestel in debuurt kom gaat hij gelijk heel boos kijken.

@ Chamaro: Super lieve hond. K ben wel van de bullies. Mijn mams heeft een rottie, die vind ik ook geweldig. :)

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @debby: lief zeg :p maar hij houd zeker niet van foto's.. jammer.. :p

@ryanne: zwaai

@chamaro: toch niet kunnen schoonmaken :p jammer.. heeft je vriend pech :p
    Pascal zegt altijd dat hij daisy mooi vind van lelijkheid :p hahaha.. ik vind het ook wel wat hebben.. zo'n dikke rimpelkop :p

@all: net even een beetje opgeruimd nog hier.. even wat papier werk uitgezocht en geordent :p moet ik toch echt eens beter gaan bijhouden... om kwart voor 2 moet ik aanrijden naar het werk.. heb echt geen zin om te gaan werken :p

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: haha hij houd niet van het fototoestel dus..

@mum: ben ook wel benieuwd wat het cb heeft gezegd

@lieve hondjes allemaal hoor

@all: ben ook bij de huisarts geweest voor lars....hij wilde hem terug zien na twee weken pepti...heb gezegd dat zijn gezicht over is maar de krampjes nog niet..nu krijg ik voeding van de huisarts (weer andere voor nog meer allergieen) weer twee weken proberen en dan weer terugkomen...kan ze morgen ophalen....
    gelijk maar ff doorgereden naar mijn schoonouders die waren terug van vakantie...anders zouden ze vast zelf langs komen vandaag en als ik naar hun ga kan ik weer weg wanneer ik wil en anders ben ik er weer niet zomaar vanaf...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh ja mijn schoonmoeder zou wel ff vertellen hoe ik zijn jasje aan moet doen (zijn arm in de mouw) pfff alsof ik dat zelf niet kan...toen zij het deed ging het gelukkig niet sneller haha..(lars vind het niet leuk en houd zijn arm dan heel stijf gelukkig bij haar ook hihi) doos...

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: fijn he schoonouders ;) hoop niet dat die van mij zo bemoeierig gaat zijn :p maar ben er bang voor..
    Ben benieuwd of de andere voeding helpt tegen lars zijn krampjes.. hoop het wel.. :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij houdt inderdaad zo van t fototoestel, net als z'n moeder hea?!? hahaha :D

Is er al iemand van felicitas bij jullie geweest?
    Zo ja, hebben jullie wat bij haar besteld?

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: ow dat is balen zeg van die zak met kleertjes :(
    wat jammer zeg dat het zo moet gaan tussen jou en je vriend!

@ Sterretje: ja haha thnx... het is idd gelukkig meegevallen, in real life durft
    ze niet zoveel te zeggen haha...
    hier ook nog volop last van zwangerschapsdementie :(
    Hoe is het met jou meid? en hoe doet Kylian het?

@ Red: ik vind dat ze bij de prenatal wel leuke dingetjes hebben voor niet al teveel
    geld!

@ Gaby: wat leuk dat jullie gaan kijken naar hondjes :D Joey is dus helemaal om?

@ Juffie: Fijn dat alles goed is met de kleine en dat hij/zij niet meer te zwaar
    is...

@ Bos: T werd dus onverwachts nog drukker dan jullie dachten :( heb je een beetje
    geslapen vannacht?

@ Suus: Leuke hondjes :D

@ Sammie: Buikkramp is niet fijn :( weet je al wat het geweest zou kunnen zijn?
    lekker een warme kruik op je buik!

@ Kristel: Het cb heeft me vanmorgen pas gebeld (zie hieronder ;) ) fijn dat je nu
    even tijd had om door het huis te razen :p ik moet er (nog) niet aan denken om Dimara
    weg te brengen, ook al betekend dat dat ik net als gisteren zelf helemaal niks
    kan en om 18.00 uur nog in mijn pyama zit :p

@ Ryanne: *Zwaai*

@ debby: ha meid, jij ook al zo druk... hihi Levi is dus niet zo fotogeniek?

Nou ze belden me gisteravond van het CB omdat ze binnen 4 uur terug moeten bellen maar ze
    belden alleen om te zeggen dat ik morgenochtend (vanmorgen dus) teruggebeld zou worden :(
    vanmorgen belde die m*ts dus en ze wilde eigenlijk heel graag dat ik zou wachten tot ik
    morgen met Dimara bij de arts ben geweest van het CB (had ik al een afspraak staan ivm het inbakeren)
    ze dacht dat ik alleen denk dat Dimara KMA heeft omdat ze zo onrustig is... uhm ja, en die andere symptomen
    verzin ik erbij??? was echt een beetje pissig aan de telefoon en dan ook nog de "vraag" het is zeker uw eerste kindje??
    en de opmerking: ja maar uw dochtertje is pas 3 weken oud.... JA EN?? als ik nu
    al merk dat er iets mis is moet ik dan maar afwachten tot ze 2 maanden is, omdat ze nu nog wel erg jong is
    om al een diagnose te stellen?? dacht het niet!
    toch wacht ik morgen even het gesprek met de arts af omdat het kan zijn dat ze mij andere voeding aanraden als Nutrilon Pepti ]
    (het kan zijn dat we voeding moeten gaan geven voor een nog zwaardere allergie) ik wacht dus liever nog een dagje
    af voordat ik straks wéér van voeding moet wisselen...

Dimara heeft afeglopen nacht gelukkig weer heerlijk geslapen en haar biologische klok werkte ook weer :D
    23.00 uur laatste fles, 04.00 uur nachtvoeding en 08.00 uur 1e fles, daarna nog lekker geslapen tot 10.00 uur en
    toen ben ik even naar het dorp gewandeld terwijl ze de hele tijd heeft geslapen in de kinderwagen!
    Ik ben trots op mijn meisje :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: hahaha leuk joh die schoonmoeders... die van mij van de week ook
    ik heb Dimara op schoot en ze zit zo stevig rechtop dat ik haar gewoon lekker liet
    zitten, zegt ze: pas je op dat ze niet voorover duikelt?? uhm... wat denk je zelf?
    Hoop dat de andere voeding wel wil helpen tegen Lars zijn krampjes!

@ Suus: als je er nu al bang voor bent, bereid je er dan maar vast op voor...

@ Debby: Hier nog niemand gezien van felicitas!
    owww ik heb een jas besteld bij de wehkamp, die wordt vandaag bezorgd, ben benieuwd!!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Jeetje meid, wat erg dat Dimara waarschijnlijk zo allergies is. Bah bah... Ik hoop dat jullie snel en goed geholpen worden. Ik was als babytje ook heel erg ziek altijd. Uiteindelijk is mijn moeder met mij naar zo'n ehhh hoe noem je zo'n iemand. Di eheeft toen mijn lichaam doorgelezen en die kwam erachter dat ik hartstikke allegies was. Gelukkig heeft Levi tot nuu toe nergens geen last van.

@ Bos: Lars ook zo allergies. Jeetje wat balen zeg.
    Hopelijk slaat de nieuwe voeding aan.

@ Suus: Hi!!!!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Gelukkig heeft Levi nergens last van! zo heb ik zelf vroeger ook KMA gehad en lag helemaal blauw in mijn bedje...
    ze zijn toen met spoed met me naar het ziekenhuis gegaan en daar wilden ze mij gewone
    flesvoeding geven om te kijken hoe ik erop zou reageren terwijl mijn moeder zelf ook het vermoeden
    had dat het om KMA ging, nou zegt mijn moeder... test het maar door het op haar armpje te druppelen
    ofzo maar die fles ga je haar niet geven! hoop dus ook echt dat we er snel achter zijn wat ze mankeert!!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: jemig zeg wat een doos van het cb..hoop dat je morgen iemand anders hebt die je wel serieus neemt

@debby: ja ze zijn geweest van felicitas maar ik was niet thuis...

@all: hoop dat mijn minimonkey vandaag komt...staat op de site dat mensen hem de volgende dag binnen hadden maar zag net de postbode rijden (mijn huis voorbij) dus ben benieuwd...

wilde ff wandelen maar ben niet verder gekomen dan de brievenbus want het regent een klein beetje...geen zin om in een bui terecht te komen maar moet eigenlijk nog wel groen halen voor de vissen...misschien zo ff op buienradar kijken wanneer het stopt met regenen...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iemand vroeg of ik geslapen had...van 23.00 tot 6.15 toen was meneer klaar met slapen (normaal van 8 tot 8 dus wel wat minder deze nacht)...
    daarna nog bij mij in bed gelegen en toen werden we om half negen wakker van de wekke haha

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja idd, hoop ook dat ik iemand anders tref, ben bang dat ik anders niet zo vriendelijk
    kan blijven :p maar zal wel want werd gebeld door de verpleegkundige en heb morgen
    een afspraak bij de arts!
    Hoop ook dat de minimonkey vandaag nog bij je bezorgd wordt!
    Hier ook steeds regen, gelukkig ben ik vanmorgen al wezen wandelen toen het nog droog was!

@ Debby: je hebt PB ;)

Deel Deze Pagina