Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Dat was ik die dat vroeg :p gelukkig hebben jullie vanmorgen nog even bij kunnen slapen, na een kortere nacht!

2. @ bos irri he zo'n schoonouders.
    Ik ga ook meestal naar hun, kan ik ook gaan wanneer ik wil ;)

@ mum wat een mutsen zeg! Of jij je kindje niet kent.

@ debby hier is dat ook zo met de camera. Heel de tijd lachen en als ik de camera voor haar gezicht houdt gaat ze gekke bekken trekken of serieus kijken.

@ mum & Deb PB komt eraan

3. @ felicitas Hier vorige week bij R. geweest. Wilde hem een hele berg aansmeren maar heeft alleen een abbo op OOK voor de oma genomen. Kortingsbon van Center Parcs gekregen maar geen idee wanneer we daar nog heen moeten

4. @ bos de minimonkey zat bij mij tussen de gewone post in een envelop dus kwamen ze niet apart brengen.

Ik zit te wachten op mn voetbalschoenen maar ga toch zo echt ff naar buiten. Dan maar bij de buren of helaas wachten tot morgen

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zooo chanell moet om 3uur voor de 2e prikjes!
    Ben ook erg benieuwd wat haar gewicht en lengte nu is haha..ze is nl erg gegroeit volgens mij haha..
    Ik denk dat ik wel ga schrikken :p

6. @ chamaro dan hoop ik dat het meevalt. Hoe ging t de vorige keer? Hier de tweede afgelopen week gehad.

Benieuwd hoeveel ze bijgekomen is dan.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne
    Vorige keer ging alles goed dus dan zal het nou ook wel meevallen..;)

Ja ik laat het wel weten haha..ik denk dat ze tegen de 8 kilo aan zit haha..:p

8. 8 kilo? Flinke meid zeg.
    Een 'echte' baby.

Benieuwd hoe groot ze dan is.

Hier 5,5 kilo maar t is dan ook echt een spinnetje.

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Slaapt Lars dan helemaal door van 8 tot 8?

Ik gebruik mijn mini monkey al niet meer. Wel zo'n baby bjorn buikdrager. Bij die mini monkey had ik het idee, vooral toen hij groter werd, dat hij er zo uit zou vallen. hihhihihihi

Ze hebben mij opgebeld van Felicitas of ik dan en dan thuis was...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Nou idd... zal je pb zo even beantwoorden :D ben je alweer begonnen met trainen?
    of misschien alweer wedstrijden? ik mis het voetbal best wel maar helaas met
    mijn zwakke enkels en knieen is het gewoon niks meer :(

@ Mariss: Ben benieuwd hoeveel chanell is gegroeid :p

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemiddag meiden!

De site doet het weer... jeeeh!
    Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties! Ik heb vannacht een nacht van half 11 tot half 10 gemaakt met 2 x hooguit een half uurtje wakker! Ik zie het leven dan ook weer een stuk rooskleuriger tegemoet!

@ Chamaro.. wat apart van je mannetje dat hij zo reageert en er dan zo'n reactie/verklaring opgeeft. Goed dat je hem op de bank hebt laten slapen! Had ik ook gedaan.. en mooie hond hoor! Prachtig! en wat zonde van die zak met kleertjes.. maar dan heb je ook weer een excuus om te shoppen! En 8 kilo?? Nee toch? Ben heel benieuwd!

@ Sterretje.. Jep helaas loop ik nog steeds rond maar zoals ik hier boven al schreef gaat het nu een stuk beter. Kleine uk is er gewoon nog niet klaar voor en ze wil lekker blijven zitten. Ik hoop gewoon dat donderdag de bm mond helemaal verstreken is want dan is het gewoon zo ver!

@ Gaby.. Dus toch wel.. je hebt Joey toch zover gekregen! Super hoor! wanneer gaan jullie kijken?

@ Juffie.. Leuk dat het goed gaat met jullie kleine! En dat hij of zij niet meer voorloopt. Ga je de plaatjes nog showen?

@ Suus.. Schattig hoor die hondjes!

@ Sammie.. Het is nu nog wel heel vroeg voor buikkrampen! Heb je de VK gebeld? Weet je al wat het is geweest? Spannend hoor.

@ Kristel.. fijn dat je het huis ff hebt kunnen doen en dat Yentle lekker bij opa en oma is. Zo kunnen zij genieten en jij hebt even lekker je handen vrij! Groot gelijk!

@ Ryanne.. Hee.. Ja 5,5 kilo is inderdaad nog niet zoveel.. maar wel schattig vind ik dat altijd!

@ debby.. Levi wil gewoon niet lachen naar het vogeltje! ;)

Oh hier lig ik nog steeds in men pyama in bed.. net 3 afleveringen van Gooise Vrouwen deel 4 gezien.. daar word je ook echt lui van!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. wat vervelend van het CB.. nu moet je weer afwachten.. en wat fijn dat Dimara zo lekker geslapen heeft vannacht!

@ All.. nog even een vraagje aan jullie allen.. Hoe staan jullie tegenover inleiden? Ik heb vandaag allerlei informatie gelezen daarover en dat het voor de baby niet kwaad kan en dat het net zoals een gewone bevalling is. Zeker als de BMmond verstreken is... hoe kijken jullie er tegenover?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: fijn dat je weer zo goed hebt geslapen meid :)
    ja was echt heerlijk dat Dimara zo goed sliep vannacht :D
    Ik ben ingeleid, maar ik had graag spontaan bevallen, je ligt daar namelijk echt te
    wachten op de pijn en de tijd duurt maar en duurt maar!

Zo mijn jassen zijn binnen... (had er 2 besteld in 2 maten) maar helaas kunnen
    ze allebei terug! het is een supermooie jas maar ze zijn beide te klein :(
    heb normaal S en had nu S en M besteld maar ook de M is te klein...
    nu maar even bellen dat ze een L opsturen en dat ze de S en de M kunnen komen ophalen!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ mum.. was jou BM mond al verweekt en versteken dan? Of moest dat ook nog gedaan worden die zaterdags?

Wat vervelend van de jas zeg! Ik ben zo benieuwd in wat voorn maat ik straks terecht kom :) maar snel een L bestellen dan!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ff snel

@Mum: Snap dat je nu even de dokter wil afwachten bij t CB!
    Denk alleen wel dat je gewoon met Pepti moet uittesten of ze t heeft of niet..
    Yentle krijgt ook andere voeding van de HA (we moeten nog een brief ophalen daarvoor, die lag er gister nog niet :(), betere voeding waar helemaal geen eiwitten meer in zitten ofzo, maar die is heel duur en krijgen wij pas nu dat we weten dat ze KMA heeft..
    Ben benieuwd of jullie m al meteen krijgen om uit te testen! Zou wel fijn zijn, anders blijf je idd wisselen met de voedingen (net als wij nu :()

@All: *zwaai!* Sorry at ik verder even niet reageer, maar ben ff aan t genieten van mn dagje vrij :p

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ik had een krappe 2cm ontsluiting doordat ik 2x gestript was in de week
    voor het inleiden... ze hebben daardoor meteen mijn vliezen kunnen breken gelukkig...
    dat was het enige positieve aan mijn hele bevalling!
    Ja idd erg balen van die jas, moet nu opnieuw verzendkosten betalen :(

@ Kristel: ja ik ben ook benieuwd wat die arts morgen te zeggen heeft en waar we
    mee moeten beginnen...
    Yentle nu dus wéér op de andere voeding :( balen zeg!!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. oke hetzelfde wat ik nu dus heb.. (in ieder geval gisteren) ik heb ook een krappe 2cm. Wel heeft ze gisteren weer lopen wroeten van binnen waarna ik ook weer ben gaan vloeien. Hopelijk heeft dat geholpen om dat laatste zetje te geven.
    Had jij trouwens pijnstilling?? Zo ja..wat?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ukkie; zal zo ff uitgebreid antwoorden, ben ff de fles aant geven... ;)

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum..haha thnx! geen probleem..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ik had weeënstormen maar de ontsluiting vorderde niet, ik heb toen gevraagd wat de mogelijkheden waren wbt pijnbestrijding, toen vertelden ze me dat ik op de pomp aangesloten kon worden als ik 6cm ontsluiting had (ik had op dat moment 4 cm) dus ik wilde dat afwachten, 2 uur later had ik nog maar een krappe 5cm ontsluiting en was ik doodop van de weeënstormen en heb ik een ruggenprik gekregen, die heeft alleen maar 1 uur gewerkt (mag normaal niet uitwerken, zit ook op een pomp aangesloten) daarna kwamen de weeënstormen dubbel zo hevig terug en bleek dus dat de holte tussen mijn ruggenwervels (waar de ruggenprik dus gezet wordt) zo groot is dat de ruggenprik er dieper in moest, ze hebben toen een 2e ruggeprik gezet en die 2cm dieper gezet (ipv 3cm, 5 cm diep) deze werkte gelukkig wel... toen ik naar de OK moest voor de KS hebben ze gewoon de pomp weer aangezet en hoefde ik dus niet weer opnieuw pijnstilling te krijgen!

Deel Deze Pagina