Goedemorgen! Ik heb niks terug gelezen sorry... Heb 10 November mijn afspraak in het Martini Ziekenhuis in Groningen voor mijn oren, dus we mogen deze maand nog een keer proberen hopelijk brengt deze maand eens geluk * Zwaait naar iedereen en geeft iedereen ook een dikke knuffel *
*zwaai* Ik ben moe en heb ontzettende baarmoederkrampen, alsof ik weer weeën heb ofzo Ben benieuwd wanneer de ongi doorzet, had paar dagen terug al rood/bruin verlies maar daarna niks meer, alleen pijn @Chamaro: Ohh wat zielig Hou maar goed in de gaten en anders idd even de HA bellen! @Mum: Hopelijk weet je straks meer en kunnen jullie gaan uitproberen wat Dimara heeft.. @Sam: Fijn dat jullie deze maand nog door mogen gaan Hopelijk is t de laatste maand en mag je hierna ook hele moie buikfoto's showen @De rest: Helleuh!
@ Sammie: fijn dat jullie nog een kans hebben voor de operatie!! mijn duimen draaien overuren voor een posi test meid!! @ Kristel: ja ik hoop het ook echt! ik mag om 12.00 uur al komen, belden ze net over op... Dimara heeft trouwens heerlijk geslapen boven tot half 11
goede morgen meiden wat een gepraat jeeeetje @ juffie ik heb gekeken in je album maar zie nog geen 3/4d fotos
@sam, das goed nieuws hopelijk brengt deze maand geluk! @maris, de koorts daalt door de paracetamol he, ik zou als ze niet fit blijft sowieso even bellen hoor. Maar lekker binnen blijven , tis ook vies weer trouwens bah. @mum, fijn dat e zo goed heeft geslapen! Jorick ligt nu ook net, heb een half uur met hem op de bank gezeten, nu slaapt ie gelukkig had een beetje krampjes..hij heeft iets teveel gedronken geloof ik. @Kristel, *zwaai*
ik zit trouwens 2 kilo onder het gewicht van voor de zwangerschap .. die bv neemt wel veel van je geloof ik , ik eet heel veel dus daar ligt het niet aan
@ Emma: Wat sneu dat Jorick last heeft van krampjes doordat hij wat teveel heeft gedronken... Denk trouwens wel dat het voorlopig even de eerste en de laatste keer was dat ik Dimara boven heb laten slapen terwijl ik beneden ben... heb net namelijk alweer naar de paracetamol moeten grijpen omdat ik last kreeg door het trappenlopen... dat is dus nog niet zo'n succes! Maar ik weet nu wel dat de babyfoon werkt!
@ Emma: Pas je wel op meid? je bent al vrij tenger... maja als je genoeg eet is er ook weer zo weinig aan te doen!! hoop dat je niet meer verder afvalt nu!
zo hij slaapt weer weet niet voor hoe lang haha @Mum, doe maar even rustig aan dan ngo ja.. Heb je nog erg last van het litteken? Geneest het al goed? Watvoor babyfoon heb je? Wij een van alecto maar vind het niks.. de batterij is zo leeg. gelukkig had mn zus een babyfoon mee op de boot anders zat ik zonder. ja ik eet op zich wel veel maar soms vergeet je het ook wat in de drukte en dan is het even snel een koekje ofzo.
@ Emma: Van de wond zelf heb ik geen last (af en toe beetje trekkerig) maar het geneest goed... volgens de vk zijn het mijn banden waar ik steeds last van heb! Hier ook vaak even snel een koekje idd (nu ook want bedenk me net dat ik nog niet gegeten heb!) wij hebben ook een alecto babyfoon zo'n wit met blauwe... ik ben er vandoor, ga Dimara en mezelf klaarmaken om naar het CB te gaan... tot straks!
@mum Oja ze hebben natuurlijk flink lopen trekken ook.. Succes bij het cb! pff hij is alweèr wakker en huilen.. gaat maar door vandaag. Ach ja hoort erbij he
Zo chanell net in bad gedaan heb haar eerst even getemd en ze was nu 37.4 graden..De zetpil heeft dus geholpen..Maar ik blijf dit wel even in de gaten houden.. @mum succes bij het cb!
Hey meiden zo net ff gelezen hier ik kon gisteren er maar niet op :x was erg chago ervan.. maar goed ben weer back in the house Werken was best wel zwaar voor me, ik denk dat ik nog iets van 2 tot 3 keer ga tot alles is overgedragen en dan meld ik me 100% ziek.. dat mocht van de arbo.. want ik heb het er te zwaar mee. Maar ik vroeg me iets af wat ik me niet kan herinneren hier te hebben gelezen.. merkten jullie wat van het indalen? Ik heb sinds het weekend steken bij liezen en me doos ook echt veel harde buiken. En me buik hangt een stuk lager. Oh mijn nagel ziet er nog steeds paars en eng uit.. als het morgen nog niet beter is ga ik maar naar de huisarts, want er lijkt nu ook allemaal vocht onder de nagel daar bij mijn huid te komen @ Mum succes bij het CB! Dat gekleurde slijm is oud bloed uit je baarmoeder met slijm vermengd, betekent dat de wond goed heelt @ Ukkie balen dat je niet goed hebt geslapen en weer die voorweeën had.. je zou toch zeggen dat het snel moet gaan beginnen! Oh die casa di mama zijn mijn man en ik dol op, maar dat bakpapier eronder moet je pas na het bakken eraf halen. Dan laat het zo los, anders heb je allemaal stukjes! @ Gaby wat een lief hondje, ben blij dat je verloofde toch heeft toegegeven vond ie het ineens toch goed? @ Maris hoe is het nu met Chanell, nog koorts? Ze groeit qua gewicht goed zeg flinke meid hihi. @ Sammie oo wat fijn nog een kans voor de operatie, ik hoop heel erg voor jullie dat je op 5 nov een dikke positieve test hebt! @ Kristel ze hadden toch je bm nagekeken (dat alles van de nageboorte er goed uit was)? Of ben je die pijnlijke menstruaties gewend. Hoe is het met Yentle? @ Emma succes met je huiler.. ben je nog tevreden met die ringsling? Wat ben je al snel een hoop afgevallen. Met bv gaat het vaak harder ja.. let wel op he. Af en toe wat slechts is goed nu
@desiree: Nee gelukkig heeft Chanell geen koorts meer, maar temp haar vanavond voor de zekerheid nog wel even. Ja ze groeit echt goed hoor haha! Wat pijnlijk die nagel zeg! Hopen dat de dokter er iets aan kan doen
@ Emma in de draagdoek dan heb je tenminste je handen nog vrij.. Ik ga ff douchen, heb het koud en verlang wel naar het warme water Hebben jullie ondertussen nog aanraders en afraders mbt de babyuitzet?
@ Emma: Ja idd ze hebben overal flink aan gerukt Jorick een regeldagje misschien? wil hij ook vaker drinken? @ Mariss: Gelukkig is haar Temp wel wat gezakt! @ Dees: Goed dat je jezelf voor 100% ziek gaat melden, als je het niet trekt moet je stoppen, anders heb je alleen jezelf en je kindje ermee! Ik had door het indalen idd ook steken in mijn liezen en doos... Oww bah je nagel nog niet beter dus, idd even aan de HA laten zien! Ow dat slijm is dus alleen maar goed thnx meid!! pfff aan of afraders... moet ik ff over nadenken! Nou ben net terug van het CB, had volgens mij net zo goed niet kunnen gaan haha... Haar heupjes zijn prima dus ik heb goedkeuring om Dimara in te bakeren... en over de KMA was ze nog meegaander als dat ik had gehoopt, ze was naar mijn idee bijna verbaasd waarom ik zelf niet met de Pepti begonnen was kan dus idd gewoon met de Pepti beginnen en als ik resultaat merk was het een kwestie van de formulieren invullen voor de vergoeding zei ze... dus volgens mij ook geen provocatie test (mooi zo!) shit, wilde nog vragen of ze even naar het blaasje op haar lip wilde kijken , maar ben ik vergeten
goedemiddag zal zo ff reageren als lars wil slapen. ligt nu namelijk op schoot dus typt nie zo handig
zo ik heb mijn handen vrij @juffie: ja ik heb het gelezen in de wij...alle voordelen van jong zwanger worden/zijn en bevallen. @mum: wat goed dat je mag inbakeren...heb je wel iets om haar in te bakeren? hoop dat de pepti helpt. hoe ben je daar nu gekomen bij het cb? sorry heb echt niks onthouden en mijn stroom is bijna op vanochtend op mijn werk geweest daar was de fotograaf...volgens mij staat hij er lachend op dus ben benieuwd.
@honden: jemig zeg lijkt wel of iedereen hond heeft...wij niet hoor 2 konijnen en een paar goudvissen is genoeg.. @chamaro: oh vervelend dat ze koorts heeft... @dees: lekker warme douche..ik heb het ook koud want op mijn werk was het zo warm.. @emma: klinkt als een regeldag...meestal is dat bij vijf weken dus dat klopt wel...hoop dat hij er snel vanaf is...is voor jou ook wel prettig... denk dat mijn minimokey eraan komt...pakketservice staat voor de deur namelijk.