Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ff boodschappen doen. Tot zo!!

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ matta ja zeker is heel cliché maar het is alsof het nooit anders geweest is hihi :)
    en jij? Heb je goede hoop voor deze ronde?

@ ben hier nog iemand die afgelopen week weinig online is geweest, had het zo druk

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: zoo, echt superkl*te van je kat :( echt erg :( En helemaal dat je op zo'n manier te horen moet krijgen... *hele dikke knuffel*

@Kim: Leuk! Een pup erbij :D Hoe is t gegaan met Ayden zijn prikjes? (of heb je dat al verteld?)

@Gaby: Wat een leuk hondje :D Echt een knuffeltje is het!

@All: hier ook een hondje, maar dat wisten jullie al ;)

We hebben net eindelijk een bewijsbrief voor de verzekering gekregen voor Yentle's voeding! Alleen er stond niet op welke voeding ze nu precies moet krijgen :( Dat moesten we in overleg met de apotheek doen zei de dokter, maar hij gaf aan dat t dan waarschijnlijk Nutramigen gaat worden..
    Ben benieuwd, vind t maar een beetje vaag dat de apotheek dat moet regelen :(
    Kimo is er nu heen dus ben benieuwd waar hij mee thuis komt!

In ieder geval is het nu bijna allemaal zo goed als rond en hopelijk werkt de nieuwe voeding perfect en kunnen we eindelijk 'fulltime' genieten van Yentle :D

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    hihi dat is een goed teken!! haha
    ik hoop het. zondag ons neefje weer gezien. Hij kan al staan en lopen en sjansen..hihi..

@kristel
    ja echt niet tof.
    Yentle nog steedsf niet helemaal fit.? hoop in idd geval dat het allemaal goed komt en dat ze goed op haar nieuwe voeding reageeert.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Matta: Nou, ze reageert heel goed op de Nutrilon Pepti, maar nog niet goed genoeg zeg maar. Het gaat iig al zóveel beter met haar, zo kennen we haar niet :)
    Ze slaapt goed door 's nachts, ze gilt niet meer zo ontzettend (alleen als ze heel erg honger heeft ;)), ze is gewoon véél rustiger :D

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden, echt balen ziggo heeft een storing!!! Kan niet tv kijken, bellen of internetten.. Zit nu even op mn mobieltje. Ik wilde 2 dingen zeggen : 1. Hm heeft sale. Leuke rompertjes half geld!!! 2. De foto zal ik straks even spammen van ons ukje!! Bye

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh, Kimo is alweer terug..

We hebben idd Nutramigen gekregen, maar de apotheek zei dat we het dus idd met hun moesten bekijken, omdat je vantevoren niet weet hoe Yentle erop reageert. De dokter kan dus wel iets voorschrijven, maar misschien vindt Yentle het wel hartstikke smerig en spuugt ze t uit en dan heb je nog niks. (Dieetvoedingen voor KMA zijn namelijk niet de lekkerste zeggen ze)
    We hebben nu 2 blikken van 400gr meegekregen, ben benieuwd hoe ze erop reageert!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: tuurlijk meid :p hoe issie?

@ Bos: thnx :p ben alweer terug, Pepti in huis, infacol in huis en wij zijn heelhuids
    terug :p Rijden ging goed!!

@ Matta: ow wat eng van dat bloed in je urine... Tjee wat een rotbericht van je kat zeg!
    sterkte ermee.. fijn dat je in ieder geval tot de kerstvakantie mag blijven :)

@ Dees: jeps heb het in huis, om half 5 krijgt ze de eerste Pepti fles..

@ Kim: Wat stoer van Ayden dat hij zich zo goed heeft gehouden...
    en idd goed gegroeit zeg!!

@ Kristel: vreemd zeg dat de apotheek moet gaan bepalen wat Yentle voor voeding
    moet hebben...

@ Juffie; $%$%ziggo....

moet ik Dimara trouwens meteen een volledige Pepti voeding geven of moet ik het mengen??
    misschien een hele domme vraag, maar bedacht me ineens dat haar darmpjes weleens
    helemaal over de zeik kunnen gaan als je zo ineens abrupt overschakeld!

Ow heb trouwens ook nog een nieuwe broek voor mezelf geshopt :D t is wel een maatje L maar hij zit losjes :p een Mmetje paste ook maar dan hing mijn buik er zo overheen:)

9. @ Kristel de apotheek zoekt de goedkoopste voeding, zoals ze ook bij medicijnen doen. Dit in afspraak met de verzekeraar (gebeurt altijd zo in NL). Hopelijk werkt de nieuwe voeding snel! Jij hebt toch zo'n fisher price stoeltje, hoe bevalt die?

@ Kim ik hoop dat het het snoertje is daar zou je ook een nieuwe voor kunnen halen, als het goed is. Is het ding al uit de garantie? Hopelijk helpt de osteopaat heeft Ayden dan nog veel klachten? Alleen reflux toch?

@ Matta ja dat is wel moeilijk katten kunnen altijd aangereden worden, maar het blijft klote. Ik hoop dat ie niet lang heeft hoeven te lijden na de aanrijding.

@ Nen ik ben benieuwd hopelijk heb je snel een posi test :) en anders volgende ronde toch maar voor een fm vragen. Heb je binnenkort een weekie vrij ofzo? Zou wel lekker zijn in al die hectiek, ook voordat je vriend weer weg moet.

Zo ondertussen maar ff opruimen hier. Doe ik nog eens wat vandaag :p

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: ben benieuwd naar de foto :D

@Mum: Normaal gesproken zou je niet zomaar overstappen op andere voeding, maar aangezien het hier om dieetvoeding gaat voor KMA moet je meteen overstappen, anders krijgt ze alsnog koemelkeiwit binnen en weet je nog niks en heeft de Pepti geen nut ;)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja idd dat is ook zo, maar ik dacht misschien moet je het langzaam afbouwen oid...

ga het flesje klaarmaken...

12. @ Mum misschien wel lekker juist dat ie losjes zit voor nu, ik geloof best dat die strakke kleding nog niet zo lekker zit. Maatje kleiner komt volgende keer wel ;)

@ Juffie wat een goed idee van die sale, ik had het nog niet gezien. Is het op alles van de H&M? Stomme Ziggo :x

@ Kristel ik hoop dat ze het wel oke vind en lekker binnenhoudt.

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

matta: wat erg van je kat zeg :(

mum: jeej weer auto gereden..

nen: welkom terug

kristel: ben benieuwd hoe yentel reageerd op de nieuwe voeding.

dees: fijn dat de harde buiken minder worden.

sammie: nog een maandje proberen. hoop dat t gaat lukken.. zou wel erg leuk zijn hé :)

sorry als ik iemand vergeet!!

all: puk heeft nog helemaal niks buiten gedaan.. alleen binnen.. maar dat komt vanzelf wel denk ik..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Desiree: Hmm, denk niet dat t hier gaat om t goedkoopste, want zo goedkoop is deze voeding niet :( (40 euro voor 800 gram, waar Pepti bijv maar 21.50 kost voor 900 gram...)
    Het gaat om verschillende manieren van eiwitten hydraliseren..
    Pepti is bijv voeding met sterk gehydrolyseerd wei-eiwit, en deze die we nu hebben is met sterk gehydrolyseerd caseïne-eiwit..
    Vraag me niet wat het verschil is, want dat weet ik niet :p

Nouja, we zien wel hoe ze hierop reageert! De pepti stinkt ook en die drinkt ze ook met gemak weg, dus neem aan dat ze hier ook geen moeite mee heeft :) Hoop gewoon dat we t dan hierbij kunnen houden, want ze heeft al zóveel soorten voedingen gehad in haart korte leventje :(

Yentle vindt de schoomelstoel trouwens helemaal geweldig! Ze valt er zelfs regelmatig in in slaap :p En zodra we haar erin zetten gaat ze vaak meteen lachen, echt leuk. Wij zijn er alvast hartstikke blij mee :D

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ desiree, het is een tussensaledenkik. Maar ook op volwassenkleding als je dat bedoelt. Ik had overslagrompertjes maatje 62. Normaal 2 stuks 10 euro, nu 5 euro.. trouwens meteen een vraag voor de dames met al een baby... Hoeveel rompertjes van welke maten hadden jullie gekocht? Heb 4 overslagrompertje 56, en nog 6 gewone rompertjes maatje 50/ 56..

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @dees heb een taart gemaakt mmm.verder niet zoveel zieknhuistas klaargezet ;)

@all ga ik de zorgverzekering bellen voor manlief zeggen ze ivm de privacy wet mag ik geen prive zaken bespreken met u ook niet omdat u op 1 polis staat of u zijn partner bent, hoe belachelijk zeg nu stuurt ze een brief op dat hij mij moet machtigen om over zijn nota te praten hoe krom is NL?

17. @ Gaby hoe oud is Puk?

@ Kristel ik bedoel de goedkoopste in die soort, dus niet die pepti meegenomen. Dat is toch andere soort wat je zei. Het is nu eenmaal duur ja, gelukkig vergoed de verzekering het :)
    Scheelt ook dat Yentle het naar d'r zin heeft in het schommelstoeltje!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Ik denk dat je nog flink wat rompers mag bijkopen :p Die vliegen er doorheen namelijk!
    Sowieso 's ochtends en 's avonds een schone (dus al 2 per dag) en dan ook nog tussendoor als er eens iets langs de luier gelekt is ;)

@All: Wat gaan jullie eten?
    Ik ga zo lekker zelf bami maken :)

19. @ knarboor dat klopt volgens mij niet aangezien jullie getrouwd zijn.. dat weet die figuur wel van de zorgverzekering? Zitten vaak een stel domme kippen.. :p

20. Ik heb in totaal 8 rompers.. haal binnenkort nog wel wat bij dan..
    Wij gaan pannenkoeken eten (altijd op woensdag :p).

@ knar het moet toch op die manier.. staat hier ook op de website Uw rechten als patiënt helaas werkt het zo in Nederland..

Deel Deze Pagina