@ dees: ja idd, en het strakste gedeelte van de broek zit precies op de plek van de snee @ Gaby: ja en het ging goed!! Puk gewoon na elk slaapje, elke keer eten en elke keer spelen buiten zetten, dan gaat hij vanzelf zijn behoefte buiten doen @ Kristel: Wij eten cordon blue met gebakken aardappeltjes en groenten weet ik eigenlijk niet vriendlief kookt @ Knarboor: wat een stelletje *piep* zeg... De 1e pepti fles zit er in (al even hoor ) ze heeft niet gemopperd en ze heeft er ook niet langer over gedaan dus volgens mij vind ze het gelukkig niet vies! De arts op het CB zei dat juist kindjes die KMA hebben vaak geen moeite hebben met de smaak van Pepti...
@Mum: ja, is dat zo dat kindjes met KMA de speciale voeding juist lekker vinden..? Hmm, nouja dat scheelt dan weer! Vond je t niet stinken die voeding? (normale FV stinkt al, maar Pepti nog veel meer, vind ik) Hopelijk merken jullie net zo snel verbetering met Dimara als wij met Yentle merkten (na 2 dagen volledig Pepti huilde ze al bijna niet meer!)
@ De moeders: hebben jullie al bericht gehad of jullie kindgebondenbudget krijgen?? ik heb vandaag de papieren voor de kinderbijslag binnengehad, en ben wel benieuwd of wij KGB krijgen!
mum: haha den kan ik puk beter buiten laten haha wij eten een spinazistampot met een sausijsje en een ei
@Mum: ja, wij kregen dat na 5 of 6 weken. We krijgen niet veel hoor 28 euro per maand ofzo, maargoed, elke euro is meegenomen
yeahhh ik kan weer op mijn laptop, heb de oplader van mijn broertje zijn laptop dus die mag ik even gebruiken totdat ik de nieuwe binnen heb. die moet ik dan ff bestellen. gelukkig lag het dus aan de kabel en niet iets in mijn laptop @kristel wat goed dat yentle zo goed reageerd op de voeding en voor jullie ook natuurlijk zal een stuk rust metzich meebrengen. ayden moest ff huilen maar hij is heel flink geweest was al snel over. @matta leuk he als die kleintje wat groter worden @mum fijn dat je weer een nieuwe broek hebt ik heb me ook laatst eentje aangeschaft. mijn bekken zijn nog steeds niet de oude @desiree ja het lag inderdad aan de snoer.. het is idd voor de reflux en het overstrekken van zijn nekje. dat belast zijn maagje enzow ik ga eens f een foto op de computer zetten van de hondjes kunnen jullie die pup is ff zien
mum: fijn je bent weer thuis kristel: dan heb je nog goedkope voeding die van lars kost 35 euro voor 425 gram. hoop dat de voeding helpt voor haar stinkt he die pepti. matta: bah wat een rot nieuws zeg van je kat. weet je wat er is gebeurt. zooo lars had net weer zo'n pijn in zijn buik. hij was ook allemaal aan t winden. hij is nu in slaap gevallen met zijn buik tegen de mijne..lekker warm. vriendlief is later thuis en gaat gelijk friet halen. heb geen zin om te koken
hoe heet de kleine van sterretje ookal weer en heeft er de info bij.. dan kan ik de lijst bijvullen?? *schaam schaam dat ik het vergeten ben*
mum: wij hadden ook al post gehad maar geen idee wat we krijgen. regelt vriendlief altijd dat soort dingen kim: wat goed dat hij zo flink was..hoop dat hij er geen last van gaat krijgen
@ Kristel: volgens die arts wel... maja of je dat nu serieus moet nemen? ja het stinkt idd heb er bewust alleen maar aan geroken, de standaard heb ik geproefd en dat is ook echt vies!! ik hoop ook dat we nl verbetering zien! @ Gaby: ja dat is waar, maar zo leren ze het wel... het is ff druk hoor een pup zindelijk maken @ Kristel: Ja idd, alles wat je mee kan pikken is meegenomen Straks de puckababy ophalen en dan hoop ik dat we met deze maatregelen binnen een paar dagen een pijnvrij tevreden kindje hebben!
Grrr Edwin is weer voor de zoveelste dag achter elkaar chago, en nu hebben we ruzie :x Hij zegt dat ik geen reet uitvoer in huis, en dat ik zijn ouders zit zwart te maken terwijl ik dat niet doe. En het huis kan niet schoner :x
@ Kim: wat fijn dat je met een nieuwe oplader weer gewoon gebruik kunt maken van je laptop scheelt weer hé... Ik heb precies hetzelfde probleem ik krijg mijn broeken wel aan maar krijg ze niet dicht omdat ik ineens heupen heb... ben alleen bang dat die heupen blijvend zijn en mijn maatje 36 daardoor verleden tijd is... hoe doet Ayden dat overstrekken? gooit hij zijn hoofdje helemaal naar achter? @ Bos: Sneu dat Lars weer zo'n last heeft van zijn buikje zeg... gebruik jij iets tegen de krampjes? aha hier hoef ik dat soort dingen dus echt niet aan vriendlief over te laten hé.. dan krijgen we helemaal niks hihi @ Sammie: Ow bah, ruzie met vriendlief is niet gezellig! Dikke knuf meid!
@Kim: Fijn dat hij het zo goed gedaan heeft Vaak vinden de moeders het ook erger dan de kindjes he @Bos: Welke voeding krijgt Lars nu dan precies?
hee meiden ik ben er ook weer! @Gaby, idd wat mum zegt, haha die van ons sliep niet super veel, hij had het veel te druk met van alles. Wij hebben op gegeven moment een bench aangeschaft en toen ging het super. Ze doen het nl. niet waar ze zelf in moeten liggen. Hij ging hier 's nachts en als we weggingen erin en vond het ook niet erg. En gelijk even naar buiten zodra hij eruit was. Binnen paar weken was het gepiept. @Desiree, goed van je dat je straks stopt met werken! @Mum, hopelijk werkt het! @Kristel en bos, hopelijk bij jullie ook! @Kim, ben benieuwd naar de pup! Balen zeg dat de laptop stuk is! @Matta, wat erg meis! @Nen, spannend joh! @Sammie, fijn dat jullie in elk geval nog een ronde hebben! 'k Baal hier van m'n werk, gebeld of ik morgen vrij mocht omdat ik een beetje aan het einde van m'n latijn ben, mag het niet omdat ik volgens hen 50 uur in de min sta (??????) Volgens mij klopt dat van geen kant, ik sta 12 uur in de min volgens m'n loonstrookje en dat is hun schuld omdat ze mij in te korte zorgen inzetten. En volgens mij heb ik die uren vorige maand weer ingehaald en met m'n vakantiedag van vrijdag kom ik op 51,5u voor deze week, lijkt me dat dat wel genoeg is toch. Naja 'k bel morgen de administratie maar en 'k sta morgen dus voor 1 dagje op wacht. 'k Heb even een leuk setje geshopt voor de kleine bij Jensen van Bakkaboe in mt 62. 'k Vind trouwens in de meeste winkels de kleertjes vanaf mt 68 echt leuk worden. Wij gaan hier nog even weg, wat ruilen en bij m'n schoonzusje langs wat terug brengen. Tot later!
Ik ben er vandoor, de puckababy ophalen en Dimara in bad doen zelf lekker douchen en op tijd naar bed fijne avond allemaal! xx
Hallo meiden, Ik heb wel een beetje bij gelezen maar niet alles.. daar ben ik echt te moe voor.. ik moest op een locatie waar ik niks of niemand ken.. (was daar nog nooit geweest) dat vreet echt veel energie.. Toen werden er ook nog 5 kinderen tegelijk wakker die aangekleed moesten worden en 1 moest op dat moment yoghurt drinken en naar bed.. En de vaste leidster van die groep was net 10 minuten weg met pauze.. ik werd helemaal gek Maar de dag zit er gelukkig op ben weer thuis.. Nu moet ik morgen daar van 08.30 tot 13.00 en dan om 13.30 tot 17.30 op de BSO En vrijdag moet ik van 9.00 tot 12.00 curcus bhv.. en dan van 12.00 tot 18.00 werken op de BSO.. Drukke dagen dus nog.. Is toch wel vermoeiend als je zwanger bent Nou ik ga even de was aanzetten en opvouwen.. dan de vaat doen.. en dan echt even zitten anders stort ik in Fijne avond allemaal!!!