@Ukkie, ik heb ook weken voorweeen gehad, en uiteindelijk uit mezelf in een uur van 3 naar 10 cm dus kan wel hoor hoop echt dat je een snelle en voorspoedige bevalling gaat krijgen. Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Veel succes alvast
Meiden, Ik ga.. ff geestelijk voorbereiden op morgen. Ff gezellig met manlief op de bank.. moet om half 9 in het ziekenhuis zijn.. Jullie horen het snel! Liefs!
Zo net de zolder gestofzuigd was toch te zwaar voor me eigenlijk, kreeg net een keiharde buik en die werd nog pijnlijk ook, ook nu weer een harde buik maar gelukkig geen pijn. Pff ik kan gewoon niks meer doen bij een beetje inspanning gelijk een harde buik ik vind het maar een beetje eng.. terwijl ik zo graag de boel wil schoonmaken. @ Ukkie nou als we maar nieuws krijgen als je bent bevallen wel fijn als ze je nu al gaan inleiden, hoef je niet doodop tot het einde. Toevallig dat je moeder dat ook zo had. @ Suus zo dat is nog een zwaar dagje geweest, en dat terwijl je nu ook in het 3e trimester bent aanbeland.. doe je een beetje rustig aan nog? @ Red dat is ff wat minder dat ze het niet goed hebben staan, maar jij werkt wel veel dagen achter elkaar zeg lijkt me onmogelijk dat je dan in de min staat. @ Kim wat een leuk hondje ik dacht gelijk aan een jack ook! Maar het is een mengelmoesje, hij blijft dus lekker klein? Zo eentje zou ik ook willen. Dimara was bij de geboorte trouwens 3775 gram! Gelukkig kan jij de laptop weer gebruiken en een snoertje vervangen is gelukkig het goedkoopste ook @ Sammie pff wat vervelend dat ie zo chago is. Edwin doe eens wat vrolijker! Je hebt een lieve meid thuis die d'r best doet en alles schoon maakt, ze kan alleen niet 24/7 schoonmaken. Die chago mannen.. als ze klagen doen ze het zelf maar hoor. @ Gaby idd telkens als de pup in huis plast of poept gelijk buiten zetten! Zindelijk maken is een hoop werk helaas. @ Nen lekker dat jullie er straks nog even tussenuit gaan, goed idee idd! Succes met alles (stage etc) @ Emma ik had heel veel last van maagzuur, dat is inderdaad ook al een stuk minder geworden. Af en toe nog een beetje, maar lang niet zo erg meer als een week geleden. En ach, nieuwe laarzen zijn belangrijk. Het is dat ik momenteel niet op hakken kan lopen, want ik zag alweer een hoop kanshebbers staan @ Kristel haha ik moest lachen van het woord paardenreet.. ach ja die heupen, ik vraag me af hoe dat hier zal gaan worden. Hoe was de bami? Zelfgemaakt vind ik dat ook het lekkerst @ Dreamer ik vroeg me ook al af waar je was. Ik vind deze situatie zo klote voor je. Mannen zeggen hun verdriet niet, maar ze hebben het wel. Voelen zich minder man erdoor, en voelen zich schuldig naar hun vrouw.. Weet niet of jouw man daarmee zit, maar ik heb het nog vaak gezegd tegen hem en dat hij dat moest onthouden. Ik hoop dat jullie elkaar een beetje kunnen troosten.. ik wou dat ik jullie verdriet kon wegnemen, ik voel direct weer de pijn die het brengt maar het is zo zwaar. Neem maar ff je rust meid, als je wat kwijt wilt of gewoon wilt praten erover ben ik dr altijd.. hele dikke knuffel.. ik word er ook emo van Nu ff warme chocomel maken met slagroom.. nog meer liefhebbers?
Hey dames, Ik ga hier gezellig mee kletsen! Ik ben wendy, 22 jaar oud ( bijna 23 ) en mijn man Richard is 29 jaar oud. We zijn 4 oktober gestopt met de pil en natuurlijk hopen we net als iedereen dat we snel zwanger raken! Mijn man kwam er zelf mee terwijl hij wist dat ik al een tijd een kinderwens had. Dus ook gelijk gestopt met de pil'. hij is zo enthousiast dat hij maandag al met een meisjesnaam thuis kwam hahaf de gek groetjes wendy
@desiree, wel fijn dat het minder is dan. Doe je rustig aan? Pijnlijke harde buiken zijn niet goed hoor. Laat het huishouden maar lekker @wendy, welkom hier! vertel es wat meer over jezelf, wat doe je? wat zijn je hobbys? @all, deze babyschommel heb ik zojuist besteld.. 560275 Wipper Schommelfunctie Muziek Blauw Ik heb er nu toch maar een besteld hoor, ben zo lang alleen nu en dan is het wel fijn om je handen even vrij te hebben.. nu maar hopen dat hij het leuk vind! Ben ervandoor,Jorick is al wakker vanaf 5 uur en huilt zodra ik hem wegleg... hij ligt nu te huilen dus zal er weer heen *gaaaaap*
hee meiden hier weer terug. Maar gaan gelijk op bed dus tot morgen! Ik ga heel sjaggie worden als ze me morgen toch bellen om te werken... naja eerst maar ff lekker uitslapen.
welkom wendy en hopelijk is het snel raak.wat leuk dat je man zo enthousiat is ik ga lekker mijn laptop uitdoen en tv kijken slaap lekker
Ik ga er ook vandoor.. net de administratie van mijn man af gekregen, wat hij al sinds een jaar of 4 overal bewaarde was dus flink wat werk! *zichzelf een schouderklopje geeft* @ wendy welkom hier leuk dat je net bent gestopt met de pil.. werk je of zit je op school ofzo? Zijn jullie getrouwd? @ Emma dat schommelstoeltje ziet er leuk uit. Hopelijk wiegt het Jorick in slaap straks ach ja net zat ik een half uur, toen bleven die harde buiken ook komen maar ja toen waren ze niet pijnlijk. Ik probeer het allemaal een beetje rustig aan te doen, tenminste met pauzes tussendoor. Trusten allemaal!
@kristel: hij krijgt ook nutramigen. wat raar dat het bij ons veel duurder is dan...weet ook eigenlijk niet of je alles vergoed krijgt of zoveel procent of tot een bepaald bedrag...zal het eens opzoeken. @mum: ja ik geef hem al vanaf een dag of 8 infacol..truste meid @sammie: he bah waarom zegt hij dat dan....hoop dat hij zijn excuus snel aanbied zeg... @red: wat vervelend zeg van je werk...inderdaad maar ff goed nakijken met je uren. @kim: wat schattig die foto..zijn nu al maatjes...haha lekker die scheetjes @emma; jemig meid moet vermoeiend zijn zo in je eentje...zit je er niet af en toe helemaal doorheen? ik vind het al pittig als hij zoveel huilt terwijl ik hem nog aan vriendlief kan geven als tie thuiskomt...en ik de nachten gewoon doorslaap..petje af meid @oma: meid wat ontzettend 'mooi' geschreven....moet ontzettend zwaar zijn voor je man en voor jou om je man zo te zien jullie maken een moeilijke tijd mee zou zo graag wat voor jullie willen doen.. @dees: ben ik te laat voor de chocomel?? doe je wel rustig aan..*bos geeft je ook een schouderklopje* @wendy: welkom hier meid...hoop dat je snel zwanger mag zijn.. @gaby: fijne avond meid @suus: drukke dag gehad dus...lekker met de benen omhoog dan vanavond denk dat ik al weet waarom lars zo overstuur was...hij liet al allemaal winden maar nadat hij zijn broek vol had gedaan was het klaar...sneu zeg het is ook behoorlijk dus...hij was zo overstuur dat hij 37.8 had....later was het een halve graad gezakt toen hij weer rustig was...arm manneke kreeg net te horen van vriendlief dat ik chagi was en me maar op iemand anders moet afreageren...jemig zeg moet ik ook nog gezellig gaan doen als ik al de hele tijd met een huilend kind zit....komt hij ook nog eens aan met zijn opmerkingen...blij dat hij vanavond weg is en ik heb film gekeken met mijn collega...ga nu nog ff de bende opruimen in de keuken en dan mijn bed in na de fles.. fijne avond meiden
Nog ff snel: @Dees: Doe je rustig aan?? Ik weet hoe moeilijk het is om rustig aan te doen en je wilt nog zoveel doen, maar echt, doe alsjeblieft zo rustig mogelijk, want anders kan je straks misschien helemaal niks meer... (zoals ik op t einde en dat wil je niet..!) @Emma: Leuk schommelstoeltje! Hopelijk vindt Jorick het net zo leuk als Yentle, dan heb je idd je handen ook eens even vrij voor je eigen dingen @Bos: Hmmz, vreemd dat er dan zo'n prijsverschil in zit.. Ik heb t gewoon op internet gezocht wat t kost, weet niet wat ik ervoor zou moeten betalen bij de apotheek, we kregen t namelijk gewoon mee omdat we een verklaring van de HA hebben Is het deze die jij hebt? Nutramigen 1 LGG (400 g) van Mead Johnson, Dieetzuigelingenvoeding - glutenvrij, tarwezetmeelvrij, lactosevrij, kippeneivrij, sojaeiwitvrij Want dit is die wij nu hebben namelijk... Je krijgt t trouwens 100% vergoed, zit in het basispakket. Het valt namelijk onder dieetpreparaten en dat wordt altijd 100% vergoed! (met een verklaring uiteraard) (Zou namelijk wel héél lullig zijn voor mensen die weinig geld hebben en bijv Neocate nodig hebben voor hun kindje wat 72 per 400 gram kost en je zou maar een deel terugkrijgen ) @All: Wij gaan nog even dvd in bed kijken en dan slapen! Yentle ligt al lekker sinds 21.00 uur op bed en hopelijk slaapt ze weer lekker door! Doet ze nu steeds vaker namelijk dat ze van 21.00 uur tot 7.00 of 8.00 doorslaapt, echt superrelaxed!!
Goedmorgen dames! @ Dees.. doe je rustig aan! @ Wendy.. welkom hier! Ook ik hoop natuurlijk dat het snel raak is voor jullie! @ Emma.. mooie stoel hoor! Hoop dat hij er lekker in kan spelen zodat jij ffekes rust hebt! @ all.. hier helaas alweer vanaf half 3 wakker :S.. Het begon met pijnlijke voorweeen, daarna mijn darmen en nu is het mijn geest die ik niet leeg krijg. Ik ben zo vreselijk zenuwachtig voor vandaag. Heb dus om 5 uur maar besloten om manlief alleen in bed te laten en om er maar uit te gaan. Kan toch niet slapen. @ Dieetpreparaten.. die krijg je inderdaad voor 100% vergoed vanuit de basisverzekering. Zodra je een artsenverklaring hebt kun je daarmee samen met het recept naar de apotheek. Deze keurt het goed (of af) maar zodra het goedgekeurd is dan krijg je de voeding gewoon mee en zie je er niks geen rekeningen van. Heb net nog ff op Lief.nl twee dingentjes besteld.. 1 pyama maat 62 en een truitje met lange mouw maat 62 met made in Holland erop. Zo lief! Lekker warm en leuk voor in de winter! Nou ik stop maar want waarschijnlijk duurt het nog wel ff voordat de eerste hier weer wakker zijn (en groot gelijk hebben jullie!)
goeiemorgen meiden!!! Hier nog steeds geen internet of tv!!! Echt balen!!! Gister heerlijk op tijd naar bed gegaan... Misschien toch een goed idee om te kijken wanneer ik met verlof mag, merk dat ik alles nu slecht trek.. Sorry, voor mn egoverhaal, maar zodra ik weer internet heb reageer ik op jullie!!
goedemorgen: met puk is t vanacht weer kei goed gegaan.. vanmorgen heeft hij buiten geplast.. jeej! en vandaag gaat die naar de oppas.. en morgen gaan we een ochtendje alleen oefenen dalijk werken van 8.15 tot 17.30.. dus tot vanavond.
@gaby: gelukkig gaat het zo goed met puk @juffie: balen dat je geen internet en tv hebt dat ga je echt missen dan @ukkie: leuk zeg.. dingetjes van lief.. vind ik ook altijd een leuk merk.. misschien kan je straks nog even terug naar bed.. anders duurt de dag zo lang he @kristel: en is ze doorgeslapen? ik hoop het voor je.. heb je ook goede nachtrust.. fijn dat ze doorslaapt @bos: vind hij het gek dat je beetje chagie bent als je de hele dag in gehuil zit.. hij moet zich niet zo aanstellen @wendy: welkom hier!! vertel nog eens wat meer over jezelf @desiree: kan je lang mee bezig zijn he.. met de administratie.. heb ik deze week ook allemaal weg gewerkt @all: ik moet vandaag werken.. van 8.30 tot 13.00 op dat kdo waar ik niet veel ken en van 13.30 tot 17.30 op de BSO.. Weer een lange dag dus.. Fijne dag allemaal!!
@Desiree, dat zal idd wel veel werk geweest zijn . maar wel lekekr als het dan weer op orde is he. @Bos, dank je Zit er soms wel doorheen ja, vooral als je dan een uur hebt besteed aan troosten.. slaapt ie eindelijk, leg je hem weg en 5 minuten later huilt ie weer.. Nu sliep hij goed vanochtend dus ik ben er om half 6 uit gegaan.. heb ik toch even tijd om wat in huis te doen, ontbijten douchen enzo. Onder het eten ga ik altijd even op het forum Die poepluier zat lars flink dwars dus haha. Is helemaal niet vreemd dat je chagi word! het is ook echt zwaar een kind dat steeds huilt.. je doet er alles aan en niks is gewoon goed dan. En je komt ook nog eens nergens aan toe..Mark gaat soms ook als hij thuis komt druk doen tegen Jorick terwijl ik hem net rustig had.. *zucht* @kristel, wat heerlijk dat yentle zo lekker doorslaapt zeg! @Gaby, wat super dat puk het zo goed doet! @suus, werkse! @Juffie, succes meid en sterkte! komt goed hoor Jorick heeft van 10 tot 4 geslapen echt super en toen had ie krampjes, viel om half 6 weer in slaap..toen ben ik er maar uitgegaan. Kan mn thee n iet opdrinken helaas, er is iemand wakker zal hem even wassen enzo... fijne dag vandaag!
goedemorgen! @wendy welkom! @ all heb het bijgelezen maar onthoud niks ?? hier schijnt heerelijk de zon!