hoi hoi meiden marietje gefeliciteerd! echt super. misschien een beetje een rare vraag maar hoe werkt die nod lijst precies? wanneer begin je met tellen? ik heb namelijk een zeer onregelmatige cyclus ben gister ongi geworden na 6,5 maand. dus hoe tel je het dan? kunnen jullie me helpen? kristel wat een idioten zeg! hier doen ze dat ook weleens wordt je gek van.
@meisje 87 dankje wel @eleni ooooo dankje wel en we lopen gelijk zullen we samen gaan puffen op de kraam kamer wie weet kom het ook wel gelijk @marietje ik vat het niet verkeerd op hoor en lees dat je zwander ben van harte gefeliciteerd meid je loop nog voor op mij ook maarja mensen ik wens jullie een fijne dag ik kom net me bedje uit beetje te lang geslapen ik ga nu lekker naar me ouders toe we gaan de stad in en breda even in tot vanavond allemaal
Marietje! Gefeliciteerd zeg een duidelijkere test kan, super meis! Lekker gaan genieten nu! @mac balen dat je test negatief was meis, ik duim dat je te vroeg getest hebt en dat je snel toch nog een roze test hebt @dreamer, maak je niet druk meis, je bent zwanger geweest, dus het akn echt wel hoor! Soms duurt het alleen wat langer! Ik weet dat het heel lang klinkt al, maar uiteindelijk word dit pas je 4de ronde he! Gemiddeld is een jaar, dus gewoon lekker positief proberen te blijven, zolang je nog geen jaar bezig bent is er niets aan de hand! Hier niets bvijzonders, lekker uitgeslapen was zo moe van heel de week Moest veel werken en vroeg op, dus was heerlijk ff bijkomen vandaag! Nog 2 weekjes werken, dan eindelijk vakantie, heb er zo'n zin in1 En natuurlijk trouwen, jippie, nog maar 2 weken en 6 dagen
hoi spiek weer ff snel voor er weer bezoek is hier! Tnx voor al jullie felicitaties! Nu mn best doen om mn mond te houden voor een maand of 2 :-# Over een week of vijf wil ik het mijn ouders vertellen, omdat mijn ma dan jarig is. Weet iemand nog leuke ideetjes voor cadeautjes dan? Ik las pas nog over de boekjes "ik vind je lief, oma" en "ik vind je lief, opa" dat lijkt me wel leuk voor mijn ouders. @Priscilla, ik loop idd voor! Maar ik had gerekend op een lange cyclus en wat geduld geoefend met testen, was er nl. van overtuigd dat het niet gelukt was deze ronde, zo zie je maar (heeft mn man toch super zaadjes!)...
Moeilijk he om je mond dan te moeten houden! Wij hebben het met 7 weken verteld omdat ik zo misselijk was Wij hebben een lijstje gegeven met een gedichtje erin, zodat later als de baby geworden zou zijn, het gedchtje eruit kon en een foto erin. Veel plezeier met je bezoek vanmiddag enne mondje op slot hoor
@ Priscilla en Marietje: van harte meiden! Geniet er lekker van! @ pandabeertje: ik heb de ene keer een cyclus van 28 en de andere keer van 30. Zelf houd ik het altijd op 29 dagen. Zo meteen hebben we een bbq en komen er allemaal vrienden met kinderen....wel moeilijk hoor dan. Maar ook weer een goede leerschool! x
Hoi, Hier ben ik weer even, zit lekker achter op de plaats en gaan straks bbq. Nu was ik vanmorgen met mannetje bij zijn ouders en zijn moeder is nooit zo complimenteus en nu zei ze ineens. "Wendy je ziet er heel goed uit" Nou ik kijk meteen manlief aan en we beginnen te grinneke. Misschien toch al zwanger al is het pril? Ze zeggen toch dat zwangere vrouwen iets uitstralen. Nou ik ga ervoor duimen. Maar als ik zwanger zou zijn is het nog maar heel heel pril denk ik als ik naar de banner kijk van de cyclus van 31 dagen. Iedereen veel plezier dit weekend en geniet van het heerlijke weer.
Hey meiden, Nou, het is me toch gelukt om wat te doen vandaag Nu voel ik me tenminste even niet zo nutteloos! Heb de ramen gewassen en ben nu bezig met de keukenkastjes schoonmaken. Nu is het alleen nog de vraag of het me lukt om t allemaal af te maken vandaag, maarja, anders komt er wel weer een dag dat t weer kan! Heb nu maar eventjes pauze genomen, was ik wel aan toe
Nou nou en dat voor het weekend zo actief! Je hebt a een hoop gedaan vandaag hoor, en anders wat je zegt morgen weer een dag hoor! Heb hier een beetje een hang dag, heb nergens zin in en weet ook niet zo geod wat ik moet doen Net ff een paar boodschapjes gedaan en kan nog wel wat gaan strijken, maar daar heb ik ook ff geen zin in...
jemig allemaal erg aktief. ik ook hoor heb al 2 wassen gedraaien en opgehangen en het hele huis opgeruimd en stofgezogen en gedweild. me mannetje is namelijk aan het werk nieuwe opdrachten binnenslepen dus ik zit gezellig alleen heel de dag.
Nou wat ej gezellig vind Ik vind er niets aan, denk dat ik me daarom ook verveel... Is veel gezelliger als er iemand thuis is, kan neit wachten tot het 6 uur is! Nou ja is wel gezellig om hier zo'n beetje te kletsen, maar voelt toch een beetje als een nutteloos daagje aan zo...
ha ha dat bedoel ik eigenlijk ook. niet gezellig alleen heel de dag. verveel me ook. maar hij komt net binnen dus dat is wel leuk. gaan we even met de honden naar het park.
Nou jij geluk dat hij er weer is! Gezellig ff lekker wat samen doen dan! Ik verheug me er ook al op om straks lekker heel de avond en morgen nog samen te hebben, heerlijk! Veel plezier in het park! @all, was net ff aan het kijken ind e vlinderlounge, wat een vreselijke verhalen Heb er zoveel met kippenvel gelezen en een hoop tranen gelaten Wat een narigheid is er toch allemaal Waarom moeten er zoveel kindjes vlindertjes wordne, waarom mogen vele niets een verder dan een sterretje worden? Het is allemaal zo oneerlijk! Al onze kleintjes, zomaar weg... Gelukkkig mogen ze wel allemaal over onze kindjes waken, die we straks nog mogen gaan krijgen!
ohh echt? ik ben daar nog nooit geweest. ik kan daar nooit zo goed tegen. ben snel emotioneel met dat soort dingen. ook ald je het wel eens op tv ziet. echt zo oneerlijk die lieve kindjes maar ook die ouders
@ Marietje: GEFELICITEERD MEID! en wat een duidelijke streep zeg @ priscilla1987: samen puffen, lijkt me gezellig..hahahaha! geniet ervan meis!
Hallo dames, Wat is het rustig hier vanavond zeg Vraagje... ik dacht dat als je misschien zwanger zou zijn dat je van die kleine blauwe adertjes zou zien op je boobs. Ik weet dan nog lang niet of ik zwanger ben maar heb van die hele dikke vette grote blauwe aders over mijn boobs lopen .. Zitten hier altijd zulke dikke aderen? Sta hier echt raar van te kijken,..
Hoi allemaal, Heb wel terug gelezen, maar lang niet alles onthouden... Aan alle zwangeren, GEFELICITEERD! Bij mij is mij ongi net begonnen, had net helaas het eerste rode toiletpapiertje Vrolijk ronde 2 in... Kon natuurlijk ook niet gelijk raak zijn, maar was wel leuk geweest. Groetjes!
@ Jammie: Jammer dat je ongi bent geworden.. maar wel een hele nette cyclus @Agneta: ik hoop het zo he,.. Ben steeds vaker misselijk, af en toe spontaan kokhals neigingen. Zin in andere dingen. En ipv mijn tepels die altijd erg gevoelig zijn tussen ei en ongi, doen mijn boobs echt PIJN! En heb echt zeker een aantal keer per dag ongi krampjes. Verder ben ik nog steeds vaak duizelig, maar dat heb ik wel vaker een tijdje, zwanger of niet