Hee meiden ik ben ook weer wakker! 'k Zei tegen m'n man gisteravond dat we van de muggen af waren... prompt ben ik vannacht geprikt. Naja zijn ergere dingen @Gaby, wat goed zeg van puk! Hier zit een hondje naast me heel vervelend z'n poten schoon te maken... haha vreselijk geluid. @Desiree, 'k heb hier ook nog een hele stapel van 1,5 jaar ofzo.... moet ik ook nog steeds mee bezig' @Bos, waar hebben die kerels momenteel last van? Dan doen we te weinig, dan is het huis niet schoon genoeg, dan mogen we niet sjaggo wezen... pff!
@kristel; oh ik heb verkeerd gekeken het is 35.19 voor 850 gram...dacht dat het per bus was maar het is per twee maar goed is nog behoorlijk aan de prijs..wij hebben nutramigen hypo allergeen dieetvoeding voor koemelkallergie, krampjes, soja allergie. lactose-intolerantie en verhoogde allergie risico..
Goeiemorgen.. zo gisteren zat ik in de zenuwen, me buik bleef maar hard en werd niet minder, en ik voelde beeb helemaal niet.. Terwijl ie altijd erg druk is als ik wil gaan slapen! Dus de Angelsounds erbij en geluisterd zijn hartje deed het nog goed, zat wel ruim onder mijn navel het is dus wel te merken dat ie een stukkie lager ligt. Heb ook geen last meer van maagzuur gehad daar ben ik wel heel blij mee!! Mijn man suggereerde gisteren dat ik waarschijnlijk maar beter niet meer kan gaan werken.. met al die harde buiken.. dan wordt morgen misschien mijn laatste dag op 't werk. HEERLIJK. Ik was nog wel bezig met alles overdragen maar goed ik doe mijn best dat dat op tijd af is. En gelukkig schijnt de zon vandaag kan ik eindelijk de konijnenkooi doen. Dat moest echt weer eens gebeuren.. Nu eerst een koppie thee.. de kleine is nu gelukkig wakker ik voel zijn hielen aan de rechterkant van mijn buik uitsteken. En nu gaat mijn voet net slapen geweldig.. :x @ Ukkie succes vandaag! Hoop dat ze je snel gaan inleiden. Leuk he die Lief dingen. Ik heb nog niks van Lief, maar wil wel wat gaan bestellen ook. @ Red oef muggen wat ben ik blij dat die hier bij ons amper zijn.. heb sinds ik hier woon geen mug meer gezien. Nou jij hebt nog wat te doen met de administratie is jouw man daar ook te lui voor? @ Knarboor lekker he die zwangerschapsdementie @ Emma dat is fijn dat ie weer eens heeft doorgeslapen! Was gister waarschijnlijk een regeldagje. Wanneer is Mark weer terug? Vind het ook knap dat je het zo in je eentje allemaal doet, lijkt me zwaar! Ik vind het al zwaar met het huishouden aangezien mijn man zo lui is . *Thee snel bij Emma naar binnen giet* @ Suus werkse vandaag.. en denk erom.. je bent ruim 28 weken zwanger dus neem ook je rust tussendoor! @ Gaby jeej zo te horen lukt het steeds beter met Puk hopelijk gedraagt ie zich netjes bij de oppas. Werkse ook. @ Juffie jee balen zeg dat je nog steeds geen internet hebt.. ik ben het helemaal met je eens dat deze periode zwaar is misschien moet je ook eens op je werk erover hebben, wellicht kan je ook wat minder werken. Dat voel je zelf aan je lichaam als je het nodig hebt, niet negeren! @ Bos blijft Lars dan zo'n last hebben van lucht in zijn darmen? Zielig dat ie daar zo van overstuur is. Gebruikte jij nou ook infacol?
ik krijg het trouwens ook vergoed hoor maar wij hebben de apotheek bij de huisarts zitten en die doet er altijd een sticker op voor wie het is, wat het kost en hoe je het moet gebruiken...vandaar dat ik de prijs weet. maar de rekening gaat gelijk naar de verzekering...
@Desiree, lijkt me ook wel verstandig om niet meer te gaan werken. M'n man wil het wel doen alleen dan zit er geen enkele logica in. Dus als ik dan dingen moet terugzoeken is het nog een ramp. Hij is vorig jaar bezig geweest maar eigenlijk moet ik alles nu gewoon even opnieuw uitzoeken. Maar wil eerst het huis schoon hebben. Heb de administratie gebeld maar degene die er zat heeft er helemaal geen kaas van gegeten. Moet morgen maar weer bellen. 'k Ga hier maar 's aan de slag. Vanmiddag bij een oud-collega op de koffie. Hopelijk gooit het werk vandaag geen roet in het eten.
@dees: dat is schrikken zeg...gelukkig gaat het nu beter met je buik...doe je wel voorzichtig met de konijnenhokken..is een rotwerk met zo'n buik ik spreek uit ervaring... wel lekker dat de kleine nu is ingedaald en je geen last meer hebt van maagzuur.. ja ik gebruik al vanaf dat hij 8 dagen is infacol het helpt wel maar niet voor al het lucht...vaak als ik het geef gaat hij al gelijk winden of boeren maar toch blijft het dwars zitten...hoop zo dat de voeding snel aanslaat.... @emma: kan me voorstellen hoor dat je er af en toe doorheen zit...ik vind het ook zo lastig als ik hem stil heb en hij slaapt en als hij wakker word als ik hem weer weg leg...je komt nergens aan toe de hele dag.... soms moet je gewoon even de knoop doorhakken en zeggen nu huil je maar ff en ik ga douchen of weet ik veel wat doen....
@red: zal duimen dat je werk niet belt vandaag @dees: wat voor werk doe jij eigenlijk?? @all: haha blij dat vriendlief boekhouder is ...hoef ik de administratie niet te doen hihi...ik hou me zelfs niet bezig met wat er elke maand binnenkomt...best slecht eigenlijk als hij wil zou hij me zo kunnen bedonderen met geld... maar daar gaan we maar niet vanuit he
ben zo benieuwd hoe het bij ukkie was bij de gyn...zou er vandaag dan weer een kleine geboren gaan worden...
bah ik heb zaterdag bhv herhaling....van 9.00 tot 15.00. vriendlief kijkt helemaal uit naar zijn papadag...nou ik heb er helemaal geen zin in...weer een dag minder met zijn 3tjes... ga ff wat in huis doen nu de kleine mag ligt te slapen..
Hey meiden, Ik moet echt even t huis opruimen maar heb toch even een vraagje. Sinds gisteravond hoest Levi, hij heeft geen last van verhoging of wat dan ook. Hij speelt net zoals anders en lacht erop los. Moet ik vandaag al de huisarts bellen of zal ik het even afwachten. Morgen moet ik zelf naar de huisarts en dan kan ik Levi wel even meenemen. Laat ik de huisarts gelijk even naar zijn keeltje kijken. Ik vind t wel een beetje eng. T klinkt zo zielig. Sorry dat ik verder nergens op reageer. Kus
@debby: heb je het idee dat de hoest vast zit of dat het een kriebelhoest is...en lijkt hij er last van te hebben (zo te horen niet omdat je zegt dat hij nog vrolijk is en speelt) zo niet dan zou ik gewoon wachten tot morgen...(behalve als hij echt blijft hangen in zijn hoest snap je wat ik bedoel)
* Komt even gedag zwaaien en gaat dan weer het huishouden doen * Vanmiddag naar de Tandarts blegh, hopelijk ziet het er als altijd goed uit En mijn ongi is bijna over, heb vandaag alleen nog wat spotting
@ Debby je kan toch bellen, even vragen wat je het beste nu met Levi kan doen.. hij snottert niet? @ Bos nou ik hoop ook dat de voeding snel gaat werken, al dat lucht is zo zielig! Balen dat je zaterdag voor BHV moet.. waarom moet dat dan ook in je verlof?? Ik doe wel rustig met de hokken. Ik doe er maar 1 van de 2, anders is het te zwaar. Die staat hoog, dus hoef niet te bukken. Er is helaas alleen niemand die me kan helpen. Mijn man is allergisch voor de konijnen en hooi.. en schoonfamilie die is op vakantie. Ik werk in de bedrijfsverzekeringen bij een grote verzekeraar.. doe verschillende dingen in acceptatie en administratie. Ik deed specifieke dingen die niemand deed, lastig nu dus voor mij dat moet ik allemaal overdragen. @ Red hopelijk laten ze je vandaag met rust dan! Me nagel is nog steeds helemaal niks. Straks eens ff bellen want het lijkt een flinke dot vocht wat eronder zit.
@ Bos: Ik snap wat je bedoeld. Nee het zijn losse hoestjes en hij stikt er niet in. @ Desiree: Nee, hij snottert niet. Tis echt een kriebelhoest...
goeiemorgen meiden ik heb zometeen om 1 uur een gesprek met iemand voor gastouderbureau ik wil toch misschien minimaal een jaar thuis blijven voor ayden maar dan nog op 2 kindjes passen ofzow en op die manier mijn geld verdienen. we gaan trouwens de pup niet houden hebben we besloten het is echt te veel, het is echt een pup die gewoon niet luisterd en je bent continu met hem bezig en dat ben ik niet gewend van een hondje en ik vind het doodeng met aden kan me kont niet meer keren of hij zit al bijna op zijn gezicht dus alles gaat 10 keer zo moeilijk. ik had gehoopt dat het gewoon goed zou gaan en als we hem straffen dat hij ophoudt met ayden bevliegen maar dat wil dus niet werken en ik vind het doodeng nu ik een babytje heb, hij had 2 dagen geleden al krassen op zijn gezicht net onder zijn oog. dat kan ik er echt niet bij hebben. voel me wel heel schuldig want nou moet hij weer naar een ander baasje gelukkig is die nog klein maar vind het toch sneu.
hoi hoi, debby ik zou gewoon even bellen, gewoon voor de zekerheid!!! Ik zit heerlijk in de zon, kleuters zijn aan het spelen... Wat een droppies!!! Kleintje pulletje is lekker actief, ik voel de voetjes...
@kim :jammer dat het nie gaat maar het is inderdaad beter voor ayden dan...je hoort te vaak dat honden niet lief zijn voor kinderen (vind ik) @debby: als het alleen kriebelhoest is zou ik niet langs gaan...als niet gerust bent kun je altijd bellen inderdaad @dees: ja echt sneu al die lucht..is jaarlijkse herhaling van bhv anders verloopt het en moet je het opnieuw halen en dat duurt twee dagen en herhaling is maar 1 @juffie: lekker ben net ook ff buiten geweest maar het is heelrijk in de zon.. meneer is weer wakker na een half uur slapen...
Goeiemorgen! Kimo is thuis vandaag en heeft me lekker uit laten slapen, dus ik schrok om 10.30 wakker omdat ik Yentle nog niet gehoord had @Bos: Ja dat is idd dezelfde die wij ook hebben Lars heeft geen moeite met de smaak? @Debby: Ahh, zielig dat Levi zo hoest.. Maar als hij er verder geen last van lijkt te hebben oid kan je t best even aankijken en tot morgen wachten Mcht hij verhoging krijgen ofzo dan misschien wel even bellen! @Kim: Kan me voorstellen dat t heel druk is met zo'n kleine pup erbij.. Maar beter dat hij nu naar ee nander baasje gaat waar ie kan blijven, dan dat jullie nog heel lang blijven sukkelen met m en dan pas naar een ander doen.. Dan is ie zo gewend aan jullie en wordt t voor anderen ook weer moeilijker @Gaby: Jeej, Puk doet t dus heel goed Wij hebben met Angel ook heel veel problemen gehad met zindelijk maken.. Heeft ons zeker 3 maanden gekost. Maargoed, Angel was sowieso wel 'moeilijk', kon ook totaal niet alleen zijn en liep je overal achterna en als je even naar de wc was gign ze al janken.. Beestje was namelijk totaal verwaarloosd toen we haar meenamen @Emma: Ik weet hoe t is als je kindje je zo ontzettend bezig houdt de hele dag, je komt gewoon nergens aan toe Maargoed, ik heb aan t einde van de dag Kimo nog die het van me over kan nemen (en dat heb ik op die dagen ook echt nodig als Yentle zo krijst de hele tijd). Het lijkt me zó ontzettend moeilijk zo in je eentje.. Respect hoor meid! @All: Zo, baarmoederpijn was gisteravond echt zó erg, kon niet eens meer rechtop lopen Denk gewoon dat ik woensdag te veel in huis gedaan heb en gisteren iets te druk ben geweest.. Ik mag namelijk helemaal niet zoveel doen van de gyn.. Nouja, hopelijk heb ik er nu van geleerd!
@kristel: nee lars heeft geen moeite mat de smaak en yentle. vind deze trouwens niet zo hard stinken als de pepti.. is de pijn nu wel over?
@Bos: Ik weet t nog niet, ik ga zometeen de eerste fles maken ermee.. Ben dus benieuwd Maar dat Lars t lekker vindt en dat t minder stinkt geeft me al goeie hoop Pijn is trouwens nog niet weg, maar wel minder al gelukkig, vandaag dus ff rustig aan blijven doen (ben blij dat Kimo dus thuis is!)