Goeiemorgen! Ik zit lekker rustig aan een ontbijtje @Bos, kan ook nog van het vloeien zijn.. of je bent al ongesteld, wel snel idd. Nee jij wou niet aan de pil toch? Wil je en spiraaltje? Ik heb cezarette in huis liggen zal morgen maar es beginnen.. Gelukkig was de visite gezellig! @kristel, oh heerlijk brie , ik ga het meteen op mn boodschappenlijstje zetten Mn pa haalt grote boodschappen voor me @Juffie, goed dat je voor jezelf kiest hoor! Jij en je mannetje zijn nu het belangrijkst. @Gaby, hey meis @all, hij heeft van 21:00 tot 3 geslapen en toen tot half 7 , heerlijk zo. Als het goed is belt vriendlief me vandaag . Jullie plannen vandaag?
gisteravond toen we een stukje met puk gingen lopen (tillen) wou die niks doen buiten.. hij gaat dan zitten bibberen.. doe ik zijn riempje af.. hup gaat die lopen en poepen en plassen.. hij vind t riempje gewoon zo eng.. is best zielig.. maar hij moet t wel leren..
goedemorgen @gaby: bijna alle pups vinden een riempje eng he moet die maar aan wennen @emma: fijn dat hij zo goed geslapen heeft.. Mijn plannen.. ik moet werken.. van 9 tot 12 cursus en daarna op de BSO tot 6 @de rest hoi!!
Slechte morgen * Gaap* Ik word gek van mijn lichaam! Sinds de operatie heb ik nog steeds enorme maagpijn, en ik slaap gewoon extreem weinig! 4 uur is bij mij al veel.... het enige wat ik wil is gewoon een nacht doorslapen... * Zwaait naar de rest *
Over doorslapen gesproken... ik moet er inmiddels 2-3 x per nacht uit om te plassen. Is dat al normaal? Hihi, ook goedemorgen! 'k Heb een druk dagje voor de boeg, huishouden van jan steen hier, wil nog ff kleertjes kijken ('k word koopverslaafd geloof ik) en zou nog naar m'n ouders. @Ukkie, je leest het wel niet meer, maar wil je toch veel sterkte wensen en hopelijk hebben jullie je kleine meid snel! @Juffie, goed meid dat je voor jezelf en de kleine hebt gekozen! 'k Vind het ook een jongenskoppie. @Knarboor, bij jou schiet het ook al op! @Sammie, vervelend meid!
Morgen!!! Ben eerst bij de huisarts geweest voor die vinger, maar het is niet ontstoken alleen een zwelling dus moet wachten tot het vanzelf over gaat. Kan een paar weken duren . Net naar fysio geweest en nu naar het werk, een van de laatste keren gelukkig. Ik moet nu naar de trein dus geen tijd om verder te reageren, sorry doe ik later. @ Sammie misschien een slaappil en naar de HA voor die maagpijn of het ziekenhuis bellen? Klinkt niet goed!! Wie ook moet werksen werkse en de rest een fijne dag
Goedemorgen ! @bos hoi hoi @kristel Nee er word niks aan gedaan de assistente zegt dat het goed was me b12 maar heb zelf ook al gezegt dat het te laag was . En kreeg ik de opmerking van ja naar welke aanleiding gaat dit.
*UPDATE UKKIE* In het ziekenhuis hebben ze dr vliezen gebroken en ze ligt aan de weeen opwekkers! Ze had net nog geen weeen en voelde zich prima. Tis een mooie dag om geboren te worden... Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend!! Vraagje, geldt de korting van prenatal mama maandag van 20% op bedtextiel ook op de webshop?
Goedemorgen Pfff Chanell is vet vervelend zit constant te janken ik wordt er niet goed van :x Dalijk als mijn vriend van bed gaat (heeft weer moeten werken vannacht en hij moet zo weer weg) Dan leg ik Chanell op bed..bah hoop niet dat dit de hele dag zo door gaat!! @sammie: Wat balen zeg meid! @red: Ja dat is normaal ik had met de laatste loodjes dat ik heel vaak naar de wc moest 's nachts @ukkie spannend!!maar zet em op! (je leest dit niet meer maar goed )
*zwaai* @Ukkie: Spannend meid! Hoop dat je gauw normale weeën krijgt (en geen weeënstorm...) en je je meisje snel in je armen mag sluiten @Chamaro: Heeft Chanell nog koorts/verhoging? Drinkt ze goed? Kan me heel goed voorstellen dat je er niet goed van wordt, maar ze huilt niet zomaar.. Moeilijk altijd he, om daar precies achter te komen hopelijk voelt ze zich gauw beter! @All: Heb niet zoveel te vertellen Behalve dat ik nog steeds brak ben en Kimo vandaag vrij is zodat ie me weer even kan ontlasten met Yentle
@ukkie: vet spannend meid succes vandaag. t is een prachtige dag om te bevallen @emma: nee geen pil op spiraal bij mij. behalve als mijn cyclus onregelmatig gaat zijn dan denk ik wel de pil. ongi zet nog niet door misschien toch nog van t vloeien... @red: geen idee sorry misschien ff prenatal belle @juffie: waarom ben je boos dan. groot gelijk dat je voor jezelf en je mannetje kiest @sammie: wat rot dat je zo slecht slaapt en last hebt van je maag... @dees: hoop dat je vinger niet zo lang duurt
@kristel: gaat de voeding bij jou ook zo hard..ik heb de eerste bus van 400 gram al bijna leeg...ga zo weer nieuwe halen anders haal ik het weekend niet denk ik..
@Bos: Nou, hier valt t op zich wel mee. Yentle drinkt meestal maar 120+4 of 150+5 per keer, meer zit er bij haar niet in. Héél soms 180+6, maar dat komt echt bijna niet voor. Ik weet niet hoeveel Lars uiteindelijk op een dag drinkt? Hier is t ongeveer 700-800cc per dag.
@Bos: 1000cc op een dag dus.. Nee dat gaat er bij Yentle echt niet in Maar dat komt vanzelf wel een keer lijkt me Maargoed, zo gaat t idd wel sneller met de voeding! Misschien meteen paar blikken meevragen? (2 of 3 ofzo) @All: Ben ook weer weg, ga even met een kruik op mn buik op de bank liggen!
@ Gaby: ja idd een druk dagje, ben me nu ook sterk aan het afvragen hoe we het gaan doen met voedingen enzo hoe deed Puk het aan de riem? en vind Joey het nu leuk? *lees dat hij het riempje niet zo leuk vind* ga eens met hem oefenen in een vertrouwde omgeving gewoon door de woonkamer wandelen!! en dan opbouwen eerst maar 5 minuutjes en dat uitbreiden! Succes! en vooral heeeeel uitbundig belonen als hij iets goed doet! @ Zusjevansammie: kan me voorstellen dat je het spannend vind! ik vond het ook doodeng toen ik daadwerkelijk die pil aan de kant gooide... @ Dees: haha nou ik heb al ff niet meer kunnen/mogen shoppen dus ik vind dat ik het nu wel verdiend heb jullie ook bij de iKea eten? vriendlief had het hier ook al over zweedse balletjes hahaha Gelukkig is je duim niet ontstoken... @ Bos: Jee nu alweer ongi... ik moet er ook nog ff niet aan denken maar ben toch ook bang dat het bij mij ook niet lang meer zal duren... heb sinds vannacht ook ineens een pijnlijk gevoel op de plek war mijn rechter eierstok zit zeg maar @ Kristel: owww lekker al die toastjes ik ben vaak te lui om het in huis te halen, want dan zet ik het op tafel omdat ik het in huis heb en het op moet en niet omdat ik er trek in heb en vaak eten we het dan dus ook niet op @ Emma: lekker dat Jorick zo goed heeft geslapen hier een druk dagje voor de boeg... maar gaan lekker shoppen dus komt goed @ Sammie: Kan je dat niet aangeven aan de arts? of dat normaal is en of je er iets aan kunt doen? t lijkt me dat dit je een keer gaat opbreken... @ Red: Ja hoor is normaal, sommige vrouwen lopen 9 maanden de hele nacht op en neer naar het toilet... volgens mij gelden de kortingen ook altijd op de webshop! @ Mummie2be: Owww spannend voor Ukkie, zo is het bij mij ook begonnen! 09-10-09 is idd een mooie dag en het is superweer!!
@kristel Chanell slaapt alweer een uur Volgens mij was ze gewoon moe..Ja het is idd soms moeilijk om er achter te komen wat ze nou heeft.Kon ze maar praten denk ik dan haha. Haar koorts is helemaal weg en ze drinkt goed! 180/6.