Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Gelukkig heeft Chanell geen koorts meer!

pfff ik baal hier goed, moeten nog zoveel doen vanmiddag en belt vriendlief op dat hij later van zijn werk is :(

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hallo meiden

@sammie balen van je buikpijn

@red wen er maar aan meid, ik moest op het laatst soms wel 4of 5 keer eruit.. erg vermoeiend maar ik wende er aan.

@emma wat goed dat hij zo goed heeft geslapen, wel balen dat mark weer voor een tijdje weg is moet niet makkelijk zijn

@mum oh lekker is dat dan. ik moet ook nog van alles doen maar heb geen zin..

hier alles goed, verder niks spannends meegemaakt.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja heel vervelend idd, het is al de hele week prijs :(

ik ben er nu wel vandoor, Dimara heeft weer krampjes :( en ik moet de spullen nog klaarzetten!

fijne dag allemaal!!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Pff... ik heb eindelijk alle was opgevouwen... 'k weet niet hoelang ik dat al niet meer gedaan heb. Zo de stofzuiger maar 's naar boven sjouwen. Maar goed dat ik niet allergisch ben... mega veel stof hier boven. Oei oei!
    Badkamer moet ook nog schoon maar wil ook nog ff weg... misschien dat ik vanavond nog een beetje puf heb. Morgen benenden dan maar en dan is alles weer schoon.

@Mum, vervelend!
    @Kim, haha sinds ik zwanger ben moet ik al s nachts eruit maar 3x per nacht vind ik toch een beetje veel worden. Naja 'k zal er maar aan gaan wennen dan ;) Overdag moet ik nu ook vaker.
    Kleine ligt ook erg diep, dus m'n blaas zal wat sneller in verdrukking komen.

Benieuwd of er al nieuws is over ukkie!

5. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    *UPDATE UKKIE*

ER zijn weeen en ze zetten nu ook door!
    Ze worden iets heftiger..nu ruim 3 cm ontsluiting.
    Ze hebben bij de kleine een electrode op t hoofdje gedaan en een druk katheter bij Ukkie ingebracht zodat ze niet de hele tijd aan de ctg hoeft.
    Zodra ik meer weet horen jullie het!

Liefs en een fijne dag...Eva en Senne

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sam, pff 4 uren zijn niet veel nee! Hopelijk slaap je snel beter.. niks vervelenders dan niet kunnen slapen

@dees, nou hopen dat het snel geneest..

@mummie 2b , bedankt voor de updates :D

@Chamaro, vervelend he van die jengeldaagjes..

@Bos, fijne middag!

@Mum, gezellig dagje shoppen!

@Kim, hey meid:)

@red, je hetb het er maar druk mee!

@all, ik heb zonet voor het eerst gekolfd.
    heb uit 1 borst 130 cc gehaald.. hij krijgt 6 à 7 voedingen per dag dus dat is tussen de 780 en de 910 cc per dag ;)
    Is dat normaal met 5,5 week? Ik ga even een voorraadje opbouwen, kan ik ook es weg..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: bedankt voor de update! Hopelijk schiet het op en heeft ze gauw haar meisje vast :D

@Emma: De hoeveelheid die je kolft zegt niks over hoeveel Jorick eruit kan halen als hij drinkt ;) Plus dat je gewoon niet weet hoeveel hij drinkt, misschien stopt hij zelf al na 100cc.
    Er staan helaas geen maatstrepen op je (.)(.) :p
    Maar het is een mooie hoeveelheid!
    Iig niet raar opkijken als je een volgende keer misschien maar 60cc eruit haalt en weer een andere keer 160cc, het verschilt per keer :)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,

Ik zal nog even terugkoppelen over Levi zijn hoestje. Het is een hele hele hele lichte vorm van bronchitis. Niets ernstigs.
    En als hij rood aan loopt en t klinkt alsof hij erin stikt hoef ik niet bang te zijn want volgens de dokter gebeurd dat niet.
    Hij raadde me aan om 6 x 150cc te geven ipv 5 x 180cc, dan zit hij niet zo vol en is er minder kans dat het er weer uit komt.

@ Eva: bedankt voor de info. Ik hoop dat t opschiet voor Ukkie.

Ik ga maar even stofzuigen en dwijlen. Levi gooide gister en vandaag z'n halve fles er weer uit na een hoestbui, dus er zitten nu allemaal vegen op de vloer.

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, ok , ja hij drinkt soms veel langer en soms stopt hij al heel snel.. Ik had idd het idee dat er minder uitkwam met kolven..maar ik was er ook snel flauw van, wat is dat saai zeg, je gaat het ook niet in de huiskamer doen ofzo haha.

@debby, ojeetje dat is niet zo mooi ..maar gelukkig een lichte vorm..

@all, nou was ik even weg om te wandelen.. word net dan mn pakketje bezorgd..oeps. Dus nu heb ik nog geen babyschommel en morgen kunnen ze ook niet bezorgen want dan ben ik de hele dag weg;)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ukkie, Spannnnnnend! Succes!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wat is het hier rustig vandaag

@emma zozo 130 cc dat is heel wat uit een vborst maar wat kristel zegt het kan echt verchillen ik haalde soms 190 uit 2 borsten en dan maar weer 100 cc uit 2 borsten samen.. schiet dus niet op daarom ben ik ook gestopt want op het laatst haalde ik de 100 al niet eens meer. gelukkig is het voor jouw maar af entoe kolfen dus dan zal het niet zo afnemen.

@debby oh dat is minder maar gelukkig ben je er snel bij.

@ukkie hopelijk schiet het een beetje op voor je

ik ben al uren vacatures af aan het gaan pffff word gek van die onzekerheid dat ik nog niks heb.. ik wil gewoon een baan voor 3 dagen heb gvd 1,5 jaar keihard gestudeerd.. vermoeiend die economie gevolgen

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemiddag meiden,

Zo hier zit er weer een werkweekje op.. Nog 10 dagen werken en dan VERLOF!!!

@ bOS
    ik ben boos omdat een collega zich al weken gruwelijk misdraagt.. Niemand heeft het meer naar zn zin door haar gedrag.. Ook omdat mn directeur nog even in de laatste week waarin ik allemaal oudergesprekken heb nog even een aantal klassenbezoeken wilde plannen en een functioneringsgesprek wilde houden.
    Ik heb op een nette manier gezegd: Je kan de boom in!!

Heb ook verteld dat ik echt op 30 oktober stop, mede door het gedrag van die collega. Heb ook gezegd dat ik volgend jaar niet meer bij de kleuters wil als het niet drastisch veranderd.. (Mocht ik dan nog geen ontslag/ andere baan hebben genomen.)

Okey WEEEEKEEEND!! heb mezelf getrakteerd op een mooi boek en een boek met allemaal babynamen, moet toch op zoek naar een jochies naam!!!

Vanavond schoonmaken want we hebben dan Open Huis. Ik ga zo zelf een pizza maken voor mij en mn mannetje :D Heerlijk!

Wat spannend met Ukkie.. 3 cm ontsluiting, spannend!!! Hopelijk duurt het niet meer zolang ;)

Hoe was jullie dag?

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sammie: hoe kan dat dat je zo'n last heb van je maag dan.. is dat normaal na zo'n operatie?

dees: fijn dat je vinger niks ernstigs is, hopelijk is t nu gauw over.

red: lekker druk geweest lees ik.. maar alles is dan wel weer schoon..

debby: fijn dat t niet ernstig is bij levi.. maat toch nog wel eng hoor als hij zo rood aanloopt.

all: vanavond gaan we bowlen op de wii bij rachel.. met suus er ook bij.. en puk gaat ook gezellig mee :D

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer!

@Gaby, haha 't is hier nog lang niet schoon maar sommige dingen zijn ook veel te lang blijven liggen en ben vanmiddag lekker weggeweest.
    @ukkie spannend! Hopelijk heb je vanavond je kleine in je armen!
    @Debby, fijn dat het meevalt!
    @Emma, dat is netjes zeg!
    @Juffie, goed van je!

'k Heb nog even 3 broekjes, romper en maillot gekocht bij de Hema. 'k Heb vanmorgen al wat besteld bij de Esprit. mag nu voorlopig niks meer kopen.

15. juffie2008

Nog geen nieuws?

16. hallo meiden,

het is eindelijk weekend.
    Net mn bord volgesechpt en zit nu etend achter de laptop. F ligt in de box wat op haar duim te sabbelen dus kan ff hier komen spieken.

Hoe is het met jullie?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mummie2be: het is net of jij verslaggeefster bent van mijn bevalling... zo is het
    bij mij ook gegaan...

@ Emma: sow sow jij hebt veel melk :D idd wel fijn als je een voorraadje hebt,
    dan kan je ook Mark straks een flesje laten geven!
    balen zeg dat ze net dat pakketje hebben aangeboden toen je weg was...

@ Debby: wat sneu voor Levi dat hij een lichte bronchitis heeft.. gelukkig niks ernstigs!
    hoop dat zijn hoestje snel over is!

@ Kim: Wil je nu toch gewoon buitenshuis gaan werken? is dat gesprek met het gastouderbureau
    niks geworden?

@ Gaby en Suus: Succes met bowlen :D

@ Red: Goed geshopt dus :)

@ Ryanne: ow wordt jaloers als ik hoor dat jij even ongestoord kunt eten...
    Dimara heeft hier haar jengeluurtjes... juist precies als wij gaan eten :(

T is hier rustig geweest vandaag zeg...

helaas is het dagje shoppen wat anders gelopen als we dachten
    doordat we vrij laat waren zijn we maar naar een stadswinkel van prenatal geweest ipv een megastore
    en hebben we de Ikea maar overgeslagen... nog wel even naar de babysuperstore geweest en al met al toch vrij
    veel geld uitgegeven hihi....
    Dimara is sinds vandaag voorzien van:
    - Voetenzak voor de maxicosy
    - Spiegel voor in de auto zodat we haar gezichtje kunnen zien
    - Stoeltje voor in het badje
    - zwemluier/zwembroekje
    - 2 Vestjes
    - Lekker zacht broekje
    - Roze rammelaar voor aan de MC
    - 2 voedingstorentjes
    - Hoeslakentje
    - Hydrofiele luiers
    Hmm als ik zo dat lijstje zie waren we best veel geld kwijt voor zo'n klein beetje :p

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden

nog steeds zo rustig. had gehoopt al wat van ukkie te lezen maar nog niet jammer genoeg, hopelijk komt de kleine snel

@mum ja gastouderschap verdiend niet zoveel en heb je geen vakantiegled, ziektegeld en noem maar op dus dat is niks
    goed geshopt zie ik :D

ik ben gooische vrouwen aan het kijken, nog iemand die dat volgt?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja dat is inderdaad balen van gastouderschap, en je moet zelf de belasting afdragen enzo, dus ook een hoop administratie...
    Ik heb alle seizoenen van Gooische Vrouwen gezien maar vond deze een beetje over de top dus heb het niet echt gevolgd...
    kijk 'm wel een keer als ie uit is op dvd, dan heb ik waarschijnlijk ook wat meer tijd ;)

We hebben trouwens een voetenzak gekocht uit de 2010 collectie van MC (warm sand) want de voetenzak van de mystic brown vonden we veel te druk...
    zie nu alleen wel dat wij er 20 euro meer voor hebben betaald als dat hij kost bij de babydump :(

20. juffie2008

@ Mum,

Dat is best veel geld!! 20 euro is een hoop geld voor 1 voetenzak!!

Hier net even schoongemaakt, morgenochtend ga ik verder. Nu ga ik heerlijk snurkie doen..

Weltruste, en hoop morgen nieuws te lezen over Ukkie!!

Deel Deze Pagina