@ Juffie: we hebben er 65 euro voor betaald, maar hij staat op de site van de babydump voor 45 euro... maar de prijzen lopen ontzetten uiteen op internet, de duurste die ik heb gezien was 72 euro (voor dezelfde voetenzak, zelfde kleur en model!!) nu ben ik echt weg... doei doei
hallo allemaal @ukkie: spannend meid...ben benieuwd of de kleine zich nog gaat laten zien vandaag @kristel: zo goed uitgeleeft jij vandaag @debby: oh toch lichte bronchitus...hoop dat hij de flessen binnen houd @juffie: en hoe reageerde de directeur dat je eerder met verlof wil/gaat... @red: zo doe je wel rustig aan...morgen weer een dag hoor als het schoonmaken vandaag niet afkomt.. @sorry rest weer vergeten @all: JEE wat een ochtend zeg....even in het kort...ik naar de huisarts voor een recept voor de voeding van lars...kom ik daar voor niks want ze had hem al doorgefaxt naar de apotheek...ik naar de apotheek maar was portomonee vergeten...dacht niet nodig te hebben want hoefde bij de huisarts vorige keer ook niet te betalen...nou bij de apotheek dus wel zucht...kon ik weer terug naar huis portomonee halen....nou gelukt nog wat dingen gekocht in de stad moest ik nog ergens anders naar de etos...lars uitgepakt wagen klaar ben ik mijn portomonee kwijt...ik weer terug naar de stad om te kijken of hij uit mijn zak was gevallen tijdens de auto inruimen...niks waar mijn auto stond....had ik hem in de kofferbak laten vallen zucht....was blij dat de ochtend om was zeg.... vanmiddag bij mijn ouders mezelf lekker uit kunnen leven buiten bij mijn ma in de tuin...lekker dode planten eruit gooien (hebben grote tuin). vanavond boodschappen gedaan, cadeau voor mijn schoonvader gekocht...voor niks (weer) naar de stad geweest omdat mijn zwager nog geen cadeau had voor mijn schoonmoeder en voor hem een waardebon wilde halen voor haar maar de winkel was dicht...kan ik morgen weer naar de stad na de bhv herhaling...zucht....wat zal ik slapen vanavond..
Ik ben er Zat niet erg mee dus! Nu ff lekker bijkomen 'k Heb hier de slaapkamer, overloop en badkamer nog schoongemaakt. Nu even aan't relaxen, straks maar op bed. Denk dat ik even sinaasappels ga uitpersen, even gezond doen
ik ben er nog ik maak mn broodje en thee op dan duik ik ook mn bed in jeetje wat een dag zeg bos..vermoeiend!
@ bos wat balen zeg! Hier hoef je niet perse bij de apotheek te betalen, je mag het ook overmaken. Ik ga slapen welterusten all
nog geen nieuws van ukkie? hmm @Kim, jammer dat het gastouerschap niks is! @Mum, ja duur is dat allemaal bij elkaar he..maar wel lekker geshopt dus ik wil ook nog zon spiegel hebben
@red: zo goed bezig meid...rust maar lekker uit je hebt je best gedaan vandaag @emma; ja inderdaad...heb geen benen meer over haha...vriendlief heeft lars lekker de fles gegeven, in bad gedaan en op bed gelegd. truste meid
@ryanne: oh dat is beter...normaal heb ik de apotheek bij de huisarts in zitten maar hij had de voeding niet op voorraad en weet niet of ik het weekend zou halen met de voeding die ik had...ook zoiets raars....bij de huisarts waren twee bussen 35 euro en bij de apotheek 40 euro...toch raar al zeg ik het zelf.. hoe vind frederique het op het dagverblijf? en hoe bevalt het jou weer om te werken...
bruin word steeds meer hier trouwens maar nog geen helder bloed...zou dit een ongi worden of nog van de bevalling zijn...volgens mij mag je maar zes weken vloeien toch...wel raar als ik al twee weken klaar ben met vloeien en er nu nog oud bloed zou komen toch?
@Bos, ik heb dat laatst ook gehad, 2 dagen en vloeien was na anderhalve week over, vond het ook al zo vreemd. Ik heb pco en geef bv dus zal wel geen ongie zijn bij mij. Ja vloeien duurt tot 6 weken dacht ik ja dus kan heel goed! vriendlief heeft gebeld, had hem sinds maandag niet gesproken dus wel leuk even, hij mistte ons Ik ben ervandoor, morgenvroeg haalt mn vader me op.. gaan boodschappen doen. Mn moeder past op de kleinkids bij mn zus ondertussen. Smiddags naar de optocht bij het dorpsfeest hier.. druk dagje. Truste!
*meld zich ook weer even* Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen, maar voelde me niet zo lekker. Twee forumdinnetjes die ook met KID bezig zijn vertelden me op dezelfde dag dat ze hun relaties hebben verbroken (van 18 en 14 jaar..) Is me niet in de koude kleren gaan zitten. En een ander forumdinnetje heeft vandaag te horen gekregen dat er niets is gevonden bij de TESE en dus hun enige kans op een kindje ook via KID is. Erg emotioneel allemaal. Ben blij dat we volgende week even samen weggaan! @Ukkie: ik hoop dat je je kleine meid inmiddels in je armen hebt! @Sam: zou toch even aangeven dat je nog veel pijn hebt! En wat je zag kan idd van de operatie zijn. De restantjes worden met de ongi mee afgevoerd. @Babies: allemaal lief zijn voor jullie mamma's!
Hey meiden, Hmm balen, nog geen nieuws van Ukkie Hoop echt dat ze gewoon lekker aan het genieten is al van haar kleine meid en ons gewoon even vergeten is! @Bos: vreemd dat je t de vorige keer wel mee kreeg en dat je nu moet betalen Nouja, goed de bonnen bewaren, dan kan je t straks weer allemaal declareren! Wat een vermoeiende dag heb je gehad zeg! @Mum: Zo, lekker geshopt dus vandaag! Wij waren volgens mij ook best veel geld kwijt voor onze voetenzak, weet niet meer precies hoeveel, zal t eens opzoeken @Ryanne: Welke voeding krijgt Frédérique nu eigenlijk precies? En wat vreemd dat jij ook moet betalen bi jde apotheek (dat haal ik uit je verhaal namelijk..) Wij krijgen t gewoon mee en zij sturen dan de rekening naar de verzekering! @Emma: Mag Mark niet elke dag bellen eigenlijk, of hoe zit dat precies..? Echt wel moeilijk om m maar zo weinig te zien en dan helemaal al je m ook nog zo weinig spreekt @All: Yentle heeft een hangdagje.. Volgens mij heeft ze last van een komende sprongetje ofzo! Ze is elke keer 2 weken te vroeg en ja, nu is ze alweer bijna 11 weken en t volgende sprongetje zou met 12 weken zijn. Hoop dat t gauw over is, want je komt nergens aan toe zo! Ze wil continu bij je zitten en zodra je haar weglegt even wordt ze heel onrustig.. Nouja, hopelijk slaapt ze iig door weer vannacht! Dat zou al een hoop schelen
@Dreamer: Hey meid Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor! Het is ook gewoon hartstikke moeilijk allemaal, helemaal als je van zo dichtbij meemaakt dat het bij andere fout gaat die hetzelfde meemaken als jullie *knuffel* Waar gaan jullie naartoe met zn tweetjes? Hoop dat jullie dan allebei even jullie gedachten ergens anders op kunnen richten (al denk ik niet dat dat zo makkelijk gaat) en enigszins een beetje uitgerust terugkomen
@oma: jemig meid krijg gewoon kippenvel als ik lees dat sommige mensen zoveel pech hebben met het mogen krijgen van een kindje en dat je na zoveel jaar uit elkaar gaat is niet mis zeg...kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten...sterkte meid...hoop dat jullie volgende week even je hoofd leeg kunnen maken en lekker kunnen genieten van elkaar...jullie hebben het meer dan verdient @emma; zo druk dagje morgen...veel plezier vast. @kristel: ja eerste keer was bij de huisarts zelf en nu bij de apotheek...heb ff het boek niet bij de hand maar hoeveel dagen staat er voor dit sprongetje? hoop dat ze er snel vanaf is...wel leuk dat ze straks weer wat meer kan dan...jammer dat ze er alleen eerst van die hangdagen voor hebben haha
@Kristel: we gaan even lekker een midweekje weg. Lekker saampjes alleen op de wereld, heerlijk rustig. Al het gebeurde even goed doorspreken en zo mogelijk afsluiten. Dan kunnen we daarna weer vol frisse moed de laatste 5 wachtmaandjes doorkomen! Wat voor sprongetje maken ze met 12 weken? Heeft ze niet gewoon last van de tandjes? Heb je al spul ervoor gehaald bij de apotheek? (weet even de naam niet meer, maar is homeopatisch, dus jij kent het vast wel chamodent? of zeg ik dan iets raars?) Ben je al helemaal gestopt met de bv? En hoe voel je je eronder?