Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nou ik belde vorige week en ze reageerde echt zo van nou waarom bel je? ze zeg we willen alleen maarw eten hoeveel het is. dus ik vind wel ff best hahah moet dinsdag weer,
    ja lekekr he geeft me wel rust dat ik nu thuis mag bevallen

wat een liefje he sophie, hebben jullie de foto ookal gezien?

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Waar kunnen we een foto van Sophie zien?
    Ohja nog geen kijkers, haha!

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    op hyves juffie ;)

4. juffie2008

Ik heb denk ik niet haar hyves.... Ze staat niet tussen de meiden op onze hyvespagina toch? Of wel?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ukkie en man,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh

@Knarboor: Vreemde VK heb je dan dat ze er zo luchtig over deden de vorige keer! Kan me voorstellen dat je dan nu zoiets hebt van 'laat maar', maar tóch zou ik even bellen ;)

@Ukkie: Ohh wat is ze mooi, echt een lief klein prulletje :D

@Dreamer: Oh ja, Sterretje was de 3e meid! Pff, ik vergeet echt nog steeds hartstikke veel, heel irritant.

@Gaby: Je kan idd eens gaan kijken naar kauwstaafjes voor pups, een bot zou ik echt nog niet geven.
    Angel kreeg pas voor t eerst een bot toen ze 6 maanden was ofzo en dat was dan een mergpijp die ik gebruikt had om bouillon van te maken :) Vind ze heerlijk!

@Red: jee, doe je wel even rustig aan?! Pff, ik kon rond de 20 weken al echt niet meer zoveel als wat jij allemaal doet...

@All: Zo, Yentle heeft van 22.00 tot 8.45 uur doorgeslapen, toen heeft ze 240cc gedronken (dat drinkt ze echt nooit zoveel!) en weer in slaap gevallen en nu slaapt ze nog steeds.. Ach ja, het is weekend :D :p

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, 'k heb nog niks gedaan haha... 'k ga nu wel even afwassen en was opvouwen. Wc en stofzuigen moet ook nog maar alles in etappes ;)
    Vanavond ook nog op visite.
    Ach... in gezinnen moet ik 't ook gewoon doen en opzich gaat het prima. Ben alleen wat sneller moe en 8 dagen werken achter elkaar begint me wat op te breken.
    Lekker joh dat ze nog slaapt!

Hier kreeg de hond volgens mij ook vanaf een half jaar een bot. 'k heb nu meestal van die kleintjes van de action, krijgt ie af en toe een keer.

8. juffie2008

Weet je wie er al een tijdje niet online is geweest? Agneta.. Zou het wel goed gaan met haar en dr kleine meiske?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee ja nu je 't zegt... 'k heb geen idee. Hebben wij haar hyves ook of niet?

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Wat is de hyves van Ukkie? ze staat niet in de jong-en-zwanger hyves..tenminste ik kan haar niet vinden!

@ukkie Wat een mooie naam zeg! :D

11. juffie2008

We hadden een kijker!!! Wauw~!!!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

@ukkie en ukkie man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Wat een super mooie naam zeg!
    Heel vervelend dat je een ks hebt moeten krijgen, maar gelukkig had je toen wel snel je dochter in je armen, dat moet het allemaal waard zijn geweest!

@dreamer, een dikke knuffel voor jou, het zit allemaal niet mee
    Wat een rot nieuws allemaal zeg!
    Fijn dat jullie er samen lekker ff tussen uit gaan, zal jullie goed doen, alleen even gewoon jullie tweetjes en verder niets!

@kristel, wow wat goed van Yentle zeg, ze heeft super goed geslapen zeg, mag ze ons mannetje ook wel eens leren :D

@red wow wat zie ik nu jullie krijgen een dochter, geweldig zeg, gefeliciteerd!

@juffie, wat goed zeg, een kijker!
    Hoe vonden ze het huis?

@knarboor, de 37 weken meis, nu mag je thuis bevallen, fijn he!

@emma, veel plezier vandaag!

@gaby, lees dat het hondje door gegaan is, super meis, gefeliciteerd!

ZO hier vandaag voor het eerst alleen met de kleine
    Manlief moest weer werken helaas
    Vond het wel gezellig zo met zijn drietjes hoor, en wel zo handig ook, is best druk zo in je eentje
    Zit nu pas te eten dus ja echt rustig is het niet
    Gelukkig slaapt hij nu en kan ik even een momentje voor mezelf nemen!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Helaas is er niemand vandaag om mee te kletsen, ga maar eens ff wat strijk weg werken, kom daarna hopelijk nog ff kijken!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, spannend!!
    @Sterretje, idd een dochter :) Kan me voorstellen dat het druk is in je eentje! Hoe doet Kylian het verder? Geef je bv of fles?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: heb volgens mij ook geen hyves van jou...jammer ben wel benieuwd naar de foto's

@juffie: jee een kijker...waren ze geintresseerd??

@red: lekker al die hulp is er nog wat van gekomen van de tuin...

@knarboor: wil je man/vriend gelijk door voor de volgende dan???

@zoooooooo heb knallende koppijn. bhv was saai....brandje geblust...mensen gered bleeeh....blij dat ik weer thuis ben...

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos bhv op zaterdag?
    Dat valt ook tegen als je al heel de week moet werken, gelukkig was dat nu niet voor jou haha

@red met kylian gaat het prima hoor, hij is heel makkelijk, vooral overdag haha
    's avonds en 's nachts heeft hij wel nog best last van veel huilen, waardoor we nog niet veel aan slapen toe komen, gelukkig lijkt het iets minder te worden
    Ook is hij vannacht maar 1 keer om kwart voor 4 gekomen om te eten en daarna gewoon om 7 uur, dus dat was ook super
    Ik geef bv
    Gelukkig gaat dat allemaal goed nu
    In het begin had hij wel moeite om geod te drinken, maar dat is helemaal goed gekomen

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: wat goed dat hij het zo goed doet en makkelijk is...lijkt me wel lastig dat hij 's nachts niet zo veel slaapt...kun je overdag wel een beetje bijslapen zelf...

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos ja ga 's middags nog wel ff slapen altijd hoor, en vanmorgen was ik per ongeluk ook weer in slaap gevallen tot 9 uur na zijn voeding om 7 uur
    En soms ff in slaap vallen voor de tv in de avond he haha

Zo de strijk is gelukkig weg gewerkt
    Ondertussen Kylian eten gegeven, dus die ligt weer heerlijk te slapen
    Vannacht gaat hij voor het eerst in zijn eigen bedje slapen, tot nu toe sliep hij in de wagen naast ons bed, dus spannend vanavond

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    met agneta gaat het trouwens goed...met julie ook...borstvoeding gaat super en ze is echt een schatje

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volgens mij heeft ukkie mij laatst toegevoegd op hyves maar weet ff naar naam niet meer...kan iemand bij die pb-en..

Deel Deze Pagina