@bos fijn dat alles goed gaat met agnet en julie, altijd mooi om te horen! Meiden een fijne avond verder, ik ga ff beneden opruimen en daarna maar aan het eten beginnen Manlief is bijna klaar met werken, dus die zal wel honger hebben na zo'n dag! Vanavond gelukkig ff geen visite, dus lekker een avondje voor onszelf, heerlijk!
@Bos, je hebt pb! @Sterretje, wat fijn dat het zo goed gaat! Overdag maar beetje bijslapen. Hier zijn we aan het eten... lasagne. Had ik vanmiddag al klaar gemaakt. Straks over een uurtje weg. Zouden naar vrienden en moeten uur rijden. Hun kleine gaat om 8u op bed, dus die wil ik eerst nog wel even zien!
hoi meiden, @ukkie gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam jammer dat het toch met een ks moest gebeuren ik hoop dat je snel hersteld @red pff daar vraag je wat.. ik had een stuk of 3 t-shirts en 4 met lange mouwen en dan een stuk of 5 of 6 broekjes en na 6 weken paste hij ook al 56 en af sommige dingen nog van 50 maar dat ligt nu al in een zak want het is nu wel te klein. @dreamer meid heel veel sterkte het is heel rot dat in je omgeving ook nog zulke dingen gebeuren. maar betrek het niet op kjezelf jij en je man slaan hier smane doorheen dat weet ik zeker. knuffel @kristle jij geluksvogel lekker kunnen doordslapen dus. ik had vandaag 200 cc geprobeerd nou 150 ging net.. dus zit er nog neit in hier @juffie waren ze enthousiast? (die kijkers) @sterretje is druk allemaal in je eentje he?? blij als je man weer thuis is ik ga eens ff de lijst weer veranderen. hier gaat alles goed, we zijn vandaag gaan zwemmen met z'n drietjes (op onze sportschool is een warm zwembad en een groot bubblebad) hij vond het helemaal fantastisch en viel daarna heerlijk in slaap (slaapt nu nog) ik had zwemluiers gehaald bij de kruidvat want die hadden we wel ff nodig. straks komt iemand kijken voor het hondje. ben toch wel blij als die weg is want wetend dat ze weg gaat is het geen leuke situatie en ze heeft mijn dure chanel bril te pakken gehad.. ik was boos ppfff waarom slopen ze toch alles en ook nog het dure spul.
wondertjes!!! Julian, zoon van Lynn, 04-03-09, 12.24, 2550 gr, 46 cm, 35 weken ks Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm, 38 weken Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm, 39 weken Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm, 38,5 weken Yentle Elize, dochter van kristel, 26-07-09, 21.31, 3520 gr, 50,5 cm, 39,6 weken Senne Peter, zoon van eva, 01-08-09, 1750 gr, 40-45 cm, 31 weken Ayden, zoon van Kim, 06-08-09, 9.48, 3130 gr, 47 cm, 38,2 weken Lars, zoon van Bos, 18-08-09, 22.30, 4460 gr, 53 cm 40,2 weken Jorick Marijn, zoon van Emma, 31-08-09, 14.59, 3620 gr, 50 cm, 40,4 weken Dimara, dochter van Mum, 13-09-09, 03.36, 3775 gr, 41,6 weken, ks Julie, dochter van Agneta, 14-09-09, 00.06, 3270 gr, 51 cm, 39,1 weken Kylian, zoon van sterretje, 25-09-09, 40,3 weken Sophie Louise, dochter van ukkie, 09-10-09, 22.24, 3410 gram, 51 cm, 38,2 weken ks
@mum hoe groot was dimara? dat heb ik namelijk niet erbij staan @sterretje zou jij me ook nog de info willen sturen die ontbreekt bij kylian??
Hai meiden, Net lekker met mn man boodschappen gedaan.. Hier word weinig gekletst Vanavond even wat actiever he? Ja de kijkers waren enthousiast, nu even afwachten.. Ik verwacht er iig niks van. Wij gaan verse pasta met witte saus en champignons met spekjes eten en jullie? Trouwens : VRAAGJE: welk merk billendoekjes gebruiken jullie?! Graag tips!!!!
@ juffie hopelijk hebben jullie snel sirieuse kopers. Frank zijn oude huis staat al bijna een jaar te koop niet echt super wij hopen het ook snel kwijt te zijn wij hebben shoarma gegeten. En billendoekjes.. Ik gebruik pampers sensitive die krijg je per 3 pakken 2+1 gratis altijd en bevalt super blijft niet aan elkaar plakken als je er een vel uittrekt wat je wel is hebt bij die doekjes. Switzel raad ik je af die zijn zo nat van zich zelf dat je er niet fatsoendelijk mee kan schoonmaken als je een poepluier hebt. Verder weet ik het niet. Ik had trouwens 2 kortings bonnen uit die gratis pakketen 5 euro korting op 2 pakken luiers van pampers en 5 euro korting op de billendoekjes weet niet of jij ze ook hebt gekregen
Ja ik heb die kortingsbonnen wel gekregen ja, dan krijg je het geld teruggestort.. Tnx voor de tip vervelend dat huizen zo lang te koop staan he?! pfff
@Sterretje: Hopelijk heeft Kylian gauw een goed dag- en nachtritme, want nu lijkt t nog een beetje door de war Yentle had dat ook heel erg in t begin! @Bos: tnx voor de update van Agneta! Fijn dat t zo goed met haar en Julie gaat @Kim: Yentle drinkt meestal ook niet veel hoor Meestal 150+5, maar de laatste 3 dagen is ze weer wat aan t rommelen, steeds kleine beetjes drinken. Alleen vanochtend dronk ze zoveel, maarja, ze heeft bijna 11 uur lang geslapen dus dan is dat wel logisch @Juffie: Whooe, kijkers zijn er nog meer geweest?? Wij gebruiken Zwital doekjes, vind ze heel fijn! Heb andere doekjes geprobeerd maar vind Zwitsal het fijnst. Je moet echt kijken wat voor jou het fijnst is! De een vindt Zwitsal geweldig, de ander Pampers en weer een ander maakt t niet uit welke ze gebruikt @All: Ben meteen weer weg, even eten maken (Kip Madras of Pasta, even kijken..)
Ik vind het wel grappig dat de een zwitsal goed vind en de ander pampers.. Ik weet het gewoon niet zo goed. Ook met luiertjes, kijk ik wil gewoon eigenlijk luiertjes maar niet te duur.. Niet dat het kindje het niet waard is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar je hoort wel eens dat de grote merken uit dezelfde fabriek komen als de goedkopere merken.. Ik heb nu 2 pakjes met kruidvatluiers maar hoor niet een en al positief erover..Dus een beetje lastig.. Ik had trouwens via deze website een pakje voor de baby gekocht. Erg lief, een wit shirtje met sneeuwpoppen enz en er staat Merry Christmas met een rood broekje Shirtje maat 56 broekje 62. Heb net bij de Hema een rood broekje 56 gekocht.. Dacht dan heb ik er 2 Ben erg blij met het pakje
Hmmz nog steeds geen antwoord op mijn vraag! Dan nog maar een keer.. Wat is de hyves van ukkie? want heb haar niet inmijn lijst staan.
@juffie en chamaro jullie hebben pb het is ook heel verschillend over merken wat mensen zeggen maar ik had laatst luiers ik geloof van kruidvat (een paar) en die waren heel hard vond ik en vormde niet zo goed als de pamper ik vind ze echt fantastisch de luiers van pampers heb pas een keer een doorlekker gehad. ik heb vandaag van kruidvat de voeding gehaald hypo allergeen die was 8 euro en die van nutrilon is 15,50 ofzow dat vind ik nog al een verschil niet?? ik gooi het in de nutrilon bus zodat het wel makkelijk te gebruiken is. als het goed is komen er elk moment kijkers voor het hondje
@Luiers: We hebben Kruidvat gehad, Huggies en Pampers en vind Pampers toch t fijnst. Die zijn zacht en soepel en krijg je dus gemakkelijk om! Kruidvat is heel stug en Huggies ook, maar wat minder. @Juffie: Als je graag wilt dat de kleine dat pakje aan kan is t misschien ook handig om de broek een maatje kleiner te doen dan t shirt Yentle heeft namelijk over t algemeen de shirts/truien een maat groter dan de broeken En andere kindjes hebben de broeken een maat groter dan de tops. Voor zover ik weet komt t bijna niet voor dat baby's boven en onder dezelfde maat hebben!
Hier hetzelfde.. Broeken moeten nog omgeslagen worden en truitjes zitten goed in 56. Fréderique heeft bijv wel de lengte maar die is heel smal dus is overal verschillend. Mensen zijn er nog niet.. Zouden er om kwart over 7 zijn frank komt hopelijk ook zo weer thuis die is ff met mijn oma naar mijn opa in het zh vind dat nooit wat vreemden in huis als ik alleen ben
UKKIE EN UKKIEMAN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER SOPHIE!! tjee meid jij ook een KS, meid neem alle rust die je nodig hebt en geniet lekker van je gezinnetje!! *heeft foto gezien op hyves* Wat een prachtig meisje hebben jullie!! Ik had vanmorgen al een hoop bijgelezen maar toen helaas geen tijd gehad om te reageren dus Sorry daarvoor!! Heb wel onthouden dat Dreamer weer een dikke knuffel kan gebruiken!! dus bij deze meid: Dikke Knuff!!! @ Kristel: Oww wat heeft Yentle lekker geslapen! @ Sterretje: Druk hé zo'n bestaan als moeder... ik kom er ook vaak eind van de middag achter dat ik nog niet heb gegeten haha Wat goed dat Kylian het zo goed doet op de BV en dat hij zo lekker kan slapen al! @ Bos: Wat fijn dat het ook zo goed gaat met AGneta en Julie!! ze zijn vast volop aan het genieten! @ Kim: Balen zeg van je bril, hoe is het afgelopen met die mensen die voor haar kwamen kijken? wat leuk dat jullie lekker zijn wezen zwemmen welke maat zwemluiers had je gekocht? Ze hebben Dimara helaas niet opgemeten in het ziekenhuis, de 1e kraamhulp heeft haar op dag 3 hier thuis gemeten op 48 cm, maar daar geloof ik niet zo veel van, denk dat dat wel heel klein is! vind het wel heel jammer dat ik het niet weet! maandag wordt ze voor het eerst gemeten op t cb... @ Juffie: mijn schoonmoeder heeft tijdens de zwangerschap al die aanbiedingen ingeslagen met als gevolg dat ik nu van alles wat heb, weet nog niet wat ik echt fijn vind... die van bumblies zijn erg droog, die vind ik iig niet fijn! wij hebben Kip Siam gegeten! luiers moet je ook fijn vinden in combinatie met je kindje, ik vond de kruidvatluiers altijd super bij mijn oppaskindje maar bij Dimara vind ik ze echt afschuwelijk!! hier zijn de pampers en huggies favoriet! @ Kristel: dat kom ik idd ook tegen dat broekjes vaak een maatje kleiner moeten als de shirtjes... als ik haar dezelfde maat aangeef dan ligt haar broekje nog wel eens op de commode als ik haar optil even een vraagje aan de mama's: Dimara slaapt s'nachts echt super, tussen 22.00 en 23.00 uur laatste voeding om klokslag 04.00 heeft ze honger en wordt ze wakker, ik haal haar dan niet uit de bakerzak en verschoon haar dus ook niet (dan wordt ze te wakker) flesje van 70cc erin en ze slaapt vrijwel meteen weer als ik haar terug leg in haar wiegje! s'morgens komt ze weer om 7 uur, dan moet ik haar wel verschonen want dan zit haar luier echt goed vol (alleen plas, poepen doet ze nooit s'nachts, ruik wel ff om 4 uur voor de zekerheid!) dan krijgt ze gewoon de 1e fles 120cc en dan even tutten op bed (hooguit half uurtje want dan is ze klaar wakker) en als ik zie dat ze moe is, leg ik haar weer in haar wiegje! alleen weigert ze dan echt pertinent om te gaan slapen, vaak slaapt ze pas rond 10.00/10.30 uur wanneer het dus alweer bijna tijd is voor haar volgende flesje.... hoe kan ik haar nu gewoon lekker laten slapen? ook sávonds als wij willen eten (en daarna tot laatste voeding) is ze wakker (wel moe) en weigert ze te slapen vaak valt ze tegen 21.00 uur even in slaap (hazenslaapje) ik heb vanaf haar geboorte nog niet 1x zonder haar kinderwagen heen en weer te moeten wiegen kunnen eten had haar vandaag om 17 uur in bad gedaan. 16 uur flesje gehad, na het badderen lekker in de wagen gelegd en mevrouw sliep... tot het moment dat om 18 uur het eten op tafel kwam we krijgen zo meteen vrienden op visite, die verwaarlozen we een beetje door al die kraamvisite... *oeps* lekker ff bijkletsen!
@Mum: Wij hadden precies hetzelfde met Yentle! Ik weet ook niet wat je eraan kan doen, hier is het vanzelf over gegaan Yentle slaapt nu eigenlijk pas sinds 2/3 weken door en dan ook tot een uur of 9 (soms kmt ze nog om 5 uur voor een voeding). Kindjes moeten gewoon heel erg wennen aan een dag- en nachtritme. En dat duurt gewoon echt even.. Yentle is nu overdag veel wakker, doet tussen 13.00 en 15.00/16.00 meestal nog een dutje, maar voor de rest is ze wakker totdat ze 's avonds naar bed gaat. Dat is hier vanzelf zo gegaan, wij hebben van alles geprobeerd om t te stimuleren, maar het maakte geen verschil Als Dimara eraan toe is om flink lang door te slapen doet ze dat wel Wat betreft t eten, hier ook precies hetzelfde probleem gehad, soms nog.. Maar wij geven haar nu gewoon een voeding terwijl het eten gekookt wordt, dus honger heeft ze alvast niet meer als wij gaan eten! En als ze eens een keer tijdens t eten onrustig is zetten we haar in de wipstoel voor de tv (vindt ze geweldig!) of we zetten haar in t schommelstoeltje Maar t wordt steeds minder dat ze onrustig is als wij willen eten! Wij hebben iig de eerste 7/8 weken bijna nooit samen kunnen eten... Het hoort er allemaal wel bij denk ik..
Hai meiden, Thanks voor de PBtjes en de adviezen over de luiers.. Ben nu nog een groentje hahah! De baby had net de hik hahah en mn man heeft 10 minuten met zn hand op de buik gelegen.. Echt leuk, ze hadden echt contact met elkaar! Ik heb vandaag een klein rood broekje maatje 56 gekocht bij de Hema.. Maar de vraag is of de kleine er al is met kerst het kan zijn dat ze pas op 27 dec. komt.. Twee weken te laat, dan tsja.. Ik ga met mn man hole in the wall kijken.. Verder ben ik het grote voornamenboek aan het kijken voor een jongensnaam pfff..
Mijn schoonzus heeft voor haar kleintje de dinner speen.. Haha als zij en haar man zitten te eten dan krijgt de kleine haar speentje en kan ze lekker in het wipstoeltje een beetje "chillen"