Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    vangen.............................................................................................Boem

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Tnx Knarboor

Meiden: Het is babyweken bij de Wibra
    Erg leuke dingen :D Ga morgen meteen na werktijd eventjes heen

kijk ook op www.wibra.nl :D Ik ben helemaal in mn nopjes, heb er zin in.. Pyamaatjes 2 euro, broekjes 2 euro :D Das leuk winkelen :D

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    even snel hoor,

@knarboor, weet je wel dat pco na een bevalling tijdelijk over kan zijn? Omdat de cystes dan meestal (gedeeltelijk) weg zijn dus dan heb je meer kans op een eisprong...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: lijkt me inderdaad wel een risico om niks te gebruiken...zul je net zien dat het gelijk weer raak is....jij kan goed ontbijt smijten haha

@gaby: wat goed dat puk het al begint te leren....

@ukkie: lekker kleine in bad doen....wel zo fijn als ze gewassen worden haha..vond hem ook heerlijk fris daarna alleen hadden ze nog wat op zijn hoofd laten zitten (vet) omdat ze dat er niet af willen wassen..moet er in trekken...dat viel wel tegen haha maar dat ging er de volgende dag af in bad.

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik is trots op puk.. hij heeft net een goed stuk meegelopen aan de riem.. totdat er een stuk of 7 andere honden aankwamen.. en toen vond die t niet meer leuk..

6. juffie2008

@ Gaby

Ach goss.. erg he als het dan net lekker gaat en dan komen er andere honden :(... Wij laten de buurhond vaak uit en wij zijn hem ook aan het "trainen" maar zodra er andere honden komen..

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja was best zielig.. de eerste 4 honden vond die best leuk.. maar toen er nog meer kwamen niet meer.. maar hij heeft t goed gedaan.. net een lekker koekjes op als beloning.. :D

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ukkie: wat een mooie meid zeg :D echt een heel mooi kindje om te zien.. Geniet ervan :D Heel fijn dat je bijna naar huis mag :)

@juffie: wat droomde je dan? moet wel heel heftig geweest zijn als je huilend wakker werd..

@gaby: knap hoor van puk

@bos, emma en knaboor: goedemorgen!!!

9. juffie2008

Wat een prachtig meisje heeft Ukkie zeg :D Heerlijk om zo te zien..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey

@Mum: Ik bedoelde het ook niet zo in de zin van doorslapen dat ze 9 uur lang zou moeten slapen ofzo :p
    Maar doorslapen in de zin van verder slapen weer na 7 uur 's ochtends (Want dat wil je graag ;))
    Ik had het een beetje krom gezegd..

@Ukkie: Fijn dat t zo goed gaat met jullie! Nog even en dan mogen jullie naar huis, dat is zó'n fijn gevoel! :D (maar ook heel vreemd)

@Bos: Ik merk ook flink verschil bij Yentle hoor :D Ze slaapt hartstikke goed, is heel erg vrolijk de hele tijd, huilt echt bijna niet meer; af en toe heeft ze nog wel last van wat krampjes, maar dat valt hartstikke mee, van de reflux heeft ze ook bijna geen last meer en ze krijgt er dus ook geen Zantac meer voor :D (de reflux was hier dus een gevolg van de kma..)
    Echt lekker om je kleintje zo op te zien leven he?! :D
    Hoop echt dat Lars het zo goed blijft doen en jullie nu ook eindelijk écht kunnen genieten zonder al die zorgen :)

@All: Pff, ik denk dat ik toch maar even langs de HA ga komende week. Ik blijf ontzettend last houden van hele erge baarmoederkrampen en t trekt door mn hele benen en rug.. Voel me nu echt weer zoals op t einde van de zwangerschap :(
    En ik ga ook maar de pil halen meteen dan.
    Ik had altijd zo'n last van mn cyclus en helemaal van mn ongi en dat wil ik nu ff een tijdje niet meer voelen ;)
    Plus dat ik gewoon wat zekerheid wil over wanneer ik nou ongesteld word.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden alles goed hier? Hier even lekker soepje en stokbrood met kruidenboter gegeten.
    ben snip verkouden :( Gisteravond gezellig naar vrienden geweest, hun kleine is 9 maanden, echt een heel kereltje al!
    Vanmorgen naar de kerk geweest en straks weer.

'k Heb ook ff op de site van de Wibra gekeken, ff wat dingentjes opgeschreven die ik wel kan gebruiken. 'k Las alleen op internet dat de moltons erg krimpen. Iemand hier ervaring mee? En met de hoeslakens? Wij hebben zelf eentje van de Wibra gehad voor ons bed maar bleef niet mooi.
    'k Zit ook te denken over dat boxkleed, is geen geld en koop ik nog een duurdere. 2 lijkt me wel zo praktisch.

@Ukkie, 'k heb je toegevoegd op hyves. Ben benieuwd naar je meid!
    @Kristel en Bos, fijn dat het goed gaat met jullie kleintjes!
    @Kristel, das minder! 'k Zou ook even langsgaan ja.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik ben zelf niet echt tevreden over t beddengoed van de Wibra ;) Wij hebben een hoeslaken, molton onderleggers en aankleedkussenhoes ervan, maar t is niet echt van goede kwaliteit.. Het krimpt idd heel snel en de waskussenhoezen pastten überhaupt helemaal niet (terwijl het wel de goeie maat was!)
    Ook van zeeman hadden we wat, de hoeslakens daarvan zijn wel goed, maar de rest niet.
    Wij hebben dus t meeste van de prenatal, het is even wat duurder, maar je doet er uiteindelijk wel een stuk langer mee!

@All: ben er weer vandoor, lekker op de bank liggen met een kruik :)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemiddag Dames,

@ Ukkie: wat goed dat de pijn van de wond wat af begint te nemen, wordt a.u.b. niet te overmoedig hé meid,
    want dat werkt echt alleen in je eigen nadeel! Super dat Sophie het zo goed doet! en die misselijkheid is sneu hé bij zo'n hummeltje!
    je mag wel snel naar huis zeg!! alleen maar fijn, daar knap je het snelst op!

@ Gaby: Wat goed van Puk zeg :D

@ Knarboor: zo zo toe maar, zo'n lekker ontbijtje :D hoop voor jullie dat dat nog lukt
    als jullie kleine er straks is...

@ Juffie: ow babyweken bij de wibra :D dat is mooi meegenomen, de hydroluiers vind ik
    daar erg fijn (als ik nu de goede voor me heb!)

@ Bos: Hier zat er ook nog van alles in haar haartjes na het eerste badje,
    maar dat was opgedroogd bloed :( dat heb ik er zachtjes
    uitgepulkt...

@ Kristel: aha okeej, dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen :p
    ik laat het haar voortaan idd maar gewoon bepalen, wil ze wel slapen is dat mooi meegenomen en geniet ik ervan...
    wil ze het niet, dan is het ook prima!
    Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je baarmoeder! hoop dat het snel over is, je hebt al genoeg te
    voorduren gehad!

Vannacht hier een hemelse nacht gehad (als ik dit vertel voel ik me schuldig over mijn geklaag van gister!!)
    wij hadden vrienden op bezoek en Dimara is om half 22 in de wagen in slaap gevallen, tegen 0.00 uur zijn we naar boven gegaan en heeft
    ze haar laatste flesje gekregen, ze heeft toen geslapen tot 04.30 uur en toen haar nachtvoeding van 70cc gekregen! toen weer lekker haar
    bedje in en geslapen tot half 8, ik heb het gewoon weer geprobeerd om haar na haar flesje en verschonen weer in haar wiegje te leggen
    en ze heeft WONDER BOVEN WONDER geslapen tot 10.45 uur!!!! en papa en mama dus ook :D :D HEERLIJK zo'n zondag :p

14. juffie2008

@ Mumtobe

Zo'n lekker uitslaapdag is jullie hartelijk gegund ;) niks om schuldig over te hoeven voelen toch?

Onze commode is nu eigenlijk af, de knopjes zitten er nu aan :D
    Ik ben nu echt aan de nesteldrang begonnen merk ik.. De luiertjes stop ik al in de mandjes ervoor hahah.. Mn man zat net, ga je nu weer je rompertjes opvouwen.. Ik krijg er nu echt zin in :D Hadden jullie dat ook?

15. Goedemiddag allemaal ;):)
    Ik heb lekker lang geslapen weer maar met de vreemdste dromen tussendoor :( sloeg echt weer nergens op.. vraag me echt af wat voor fantasie mijn onderbewustzijn heeft ;)
    Hmm ondertussen is iemand een feestje aan het houden in mijn buik, er worden botten uitgestoken en alles danst en golft heen en weer haha.. voelt niet echt lekker maar ja 't zal wel goed gaan met 'm.
    De bekkeninstabiliteit wordt hier weer erger lijkt wel gisteren kon ik gewoon niet meer op 1 been staan de pijn trok compleet door. Mannetje heeft me ongeveer naar bed moeten dragen :(. Krijg ook telkens harde buiken als ik een stukje loop dus moet erg uit gaan kijken grr. Goede nieuws is ik ga alleen dinsdag nog even naar mijn werk voor laatste dingetjes afhandelen en daarna gaat mijn verlof vervroegd in joepie. Ik heb ook echt vaak een zeurderig ongi gevoel heb geen idee wat dat is :( maar na een tijdje verdwijnt het dan weer dus zal wel meevallen. Denk wat voorwerk.
    Heb vrijdag ook een waskussenhoes gehaald van Koeka en goed nieuws die past goed om mijn waskussen heen dus die heb ik niet hoeven te ruilen (jullie kennen het verhaal nog wel :p)

@ Kristel heb jij ook dekens van de prenatal, hoe zijn die? Ik hoorde dat die na 1x wassen al niet zo mooi meer zijn. Idd verstandig om de pil te halen maar verlies je nu ook bloed eigenlijk of is er nog geen ongi?

@ Ukkie gefeliciteerd met je dochter Sophie!! Eindelijk is ze er geniet er van met je mannetje. Jammer dat het een ks is geworden maar het belangrijkste is dat het goed gaat nu :).

@ Juffie het is echt een dromentijd he deze weken.. heb er ook zo'n last van!! Luiers en luierdoekjes is even proberen wat je het fijnste vindt bij jouw kindje, zelfde geldt eigenlijk ook bij alle verzorgingsproducten hoor ik altijd.

@ Mum fijn dat het al wat beter gaat met Dimara, hopelijk doet de osteopaat ook wat goeds voor haar.

@ Kim ehh op het wondertjes lijstje staat Frederique blauw gekleurd, moet dat niet roze zijn :D. Honden pakken gewoon alles wat voor handen ligt he.. zonde van je bril.

@ Gaby mooi puk gaat het al leren! Met andere honden vinden ze vaak moeilijk maar zal straks vast ook wel beter gaan :) hoe vindt Joey het nou?

Ff nog vraagje met hoeveel weken gingen jullie de spullen van de baby wassen, ik wil dat over 2 weken ongeveer gaan doen dat is toch wel een goede tijd?

16. juffie2008

@ Desiree

Grappig, we hebben dezelfde klachten.. Heb ook vaak ongi gevoel, de Vk zei dat het met je baarmoeder/ baarmoedermond te maken heeft.. Vrij normaal en niet heel ernstig.

Babykleertjes ga ik pas week 35/ 36 wassen, en dan leg ik er lekkere geurbuideltjes bij :D
    Anders is de lekkere frisse lucht er al weer af toch?

Wat gaan jullie vandaag doen?

17. @ Juffie ben benieuwd naar die commode ;) ik heb nog niet zoveel kunnen doen qua nesteldrang in de baby's kamer.. meubels komen woensdag namelijk. Dan zal ik wel losgaan, voor zover het lukt met mijn bekken!

@ Mum lekker toch dat jullie ook ff hebben kunnen bijtanken.. hoe staat het eigenlijk met je HB nu?

Ik ga ff lekker een warme douche nemen :D we gaan vanavond uit eten met mijn ouders en zussen omdat ouders 30 jaar zijn getrouwd. O o wat een tijd al zeg en ik was trots dat mannetje en ik alweer 1,5 jaar getrouwd zijn (op 8 okt). En over 2 dagen zijn we 3 jaar samen. Ik wil nog ff wat leuks bedenken een verrassing voor hem.. weet iemand toevallig iets leuks?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: ja ik had dat ook heel erg idd :p die luiertas bij de Wibra dat vind ik
    echt iets voor jou als ik zo jullie spulletjes voor de beeb zie :p

@ Dees: Balen zeg dat je BI weer zo aantrekt :( goed dat je met verlof gaat...
    en dan ook echt rustig aan doen hoor!!! fijn dat de hoes van Koeka past!
    hier wel dekentjes van de prenatal, bevallen mij prima!
    ik ben gaan wassen met 34 weken geloof ik, toen had ik de tijd en was het lekker weer
    om alles buiten te hangen!

ik heb hier ook geurbuiltjes in de kasten gelegd en de kleertjes enzo ruiken nu nog heerlijk
    fris :D

19. juffie2008

@ Desiree,

Ik heb voor mijn man een mega grote kaart rond valentijn gekocht (die heb ik bewaard), die stuur ik 10 november naar het kantoor waar hij werkt, dan hebben we 3 jaar een relatie.. Verder ga ik savonds lekker voor hem koken en een fles Baileys doet ook altijd de truc hahah! Dan heb ik een erg gelukkige man :D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ja was echt heerlijk :D vriendlief schrok ervan toen hij op de wekker keek :p
    ik ben gelukkig lang niet meer zo moe, weet niet hoe de waarden zijn van mijn HB nu
    maar dat zal misschien ook pas gecheckt worden bij de controle bij de gyn in de eerste week
    van November...
    wat leuk dat jullie uit eten gaan vanaaf! gezellig hoor!

Deel Deze Pagina