Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Omdat Dimara ondanks dat het beter gaat met de Pepti nog van die krijsbuien
    blijft houden... misschien dat hij/zij er iets van kan maken!

@ Red: Nee ik zou ook echt niet willen dat Dimara u tegen ons gaat zeggen!
    en wat de opa's en oma's willen moeten we nog bespreken, maar ik denk dat die ook gewoon "je"
    worden!

@ Nen: Fijne avond meid!

@ Yvi: Wat sneu zeg dat sommige mensen dat zeggen... ik snap het als ze zeggen
    dat je je gelukkig mag prijzen dat je een kindje hebt mogen krijgen, maar idd zoals red
    zegt vind ik niet dat ze jouw wens voor een 2e wonder je mogen ontzeggen op die manier!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @yvi: jee wat 'grappig' dat je dochter dat zegt...wist je vorige keer niet dat je zwanger was of wel? ik zou ook nog een ander merk proberen en inderdaad kruidvat is wel betrouwbaar...zelf heb ik slechte ervaring met clear blue...

@emma: ja eerste week zit er op gelukkig voor jou jorick en mark...fijn dat je even je handen vrij hebt als hij zich vermaakt in de schommelstoel

@red: ik denk dat de kleine wel u gaat zeggen tegen opa en oma...vind het wel netjes dat hij moet leren dat hij u moet zetten tegen mensen die ouder zijn...en pas je/jij moet zeggen als mensen zeggen dat ze niet aangesproken willen worden met u

@nen: hoe lang moet je vriend weg??

@eten: wij hebben durum op...

@all: volgens mij heeft lars last van een regeldagje...hij zit zichzelf beetje in de weg...zat vanochtend wel vier uur tussen de voeding maar de opvolgende keren begon hij na 3 uur echt kei hard te huilen terwijl hij dat nooit doet als hij honger heeft...fles gegeven en hij begon me toch aan dat ding te zuigen....heeft alleen elke keer 50 laten staan..maar was dan wel zoet...net om half zes maar ff een fles van 60 cc gegeven omdat hij weer zo begon te huilen en dan straks om zeven uur gewoon weer een volle dan zitten we weer in het ritme...maar hij wil steeds bij ons zijn en dan nog is het niet altijd goed naar zijn zin.

heb net een weekendje landal geboek...lommerbergen in limburg...30 oktober tot 2 november...lekker hoor eerste keer weg met lars...ben benieuwd hoe hij het gaat vinden...

iemand nog plannen voor vanavond...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Yvi: ja maar dat is gewoon dom als mensen dat zeggen...zijn altijd mensen zonder kinderen of mensen die nooit 'moeite' hebben hoeven doen om zwanger te worden...die zeggen altijd zulke stomme dingen als...'je hebt er toch al 1' of 'maar je bent nog jong' bah....niet naar luisteren hoor gewoon je hart volgen en schijt hebben aan wat een ander zegt (sorry voor mijn taalgebruik)

4. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    nee ik wist nik lag op de bank en ze zei dat ik dacht verek ik ben nie ongesteld geworden een test gedaan en ja hoor !! was positieg voor zo lang het mocht zijn:(

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Hier geen plannen voor vanavond, gewoon de lekkere luie dag voortzetten :p
    ik heb je een PB gestuurd! :)

6. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven

haha geen sorry zo praat ik ook hoor mensen weten van niks en hoeve zelf maar ffkes.... en ze lopen met een buik
    ik heb idd schijt aan mensen met zo een menig of antwoord

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ok nou ben benieuwd wat die ervan zegt.

@Ivy, welkom hier:) ik zou idd de kruidvat test proberen!

@Bos, hij is bijna 8 weken toch? rodn die leeftijd hebben ze ook weer een sprongetje. Wat heerlijk zeg lekker weekendje weg!
    Ja ben echt blij dat de eerste week erop zit, mis mark wel, helemaal weekends.. echt saai dan alleen thuis savonds.

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    heb net weer gekolfd , weer 1 kant nu 120 cc. Ik ga binnenkort op stap met mn zus, de mannen passen dan op dus moet even een voorraadje hebben hahaha.
    hebben jullie ook alweer zin om uit te gaan? Ik wel lekker hele avond dansen :D

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, opa&oma worden denk ik ook u. Maar als ze netjes vragen 'opa wil jij' of zoiets heb ik er ook niet veel moeite mee.
    We zien wel hoe het loopt ;)
    Wat is durum?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

@Ivy: welkom hier :) En idd wat Bos zegt: trek je niks aan van wat andere mensen zeggen! (ik heb ook genoeg moeten aanhoren toen wij probeerden om zwanger te worden..)

@Bos: Kan heel goed dat Lars een regeldagje heeft! (hoop dat t maar bij 1 dagje blijft ;))
    Yentle drinkt dan ook weinig per keer en dan vaker op een dag.. Best irritant, maarja, je kan er zo weinig tegen doen :p

@Mum: Hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen :)

@Nen: Ohh wat vreselijk! Hoop dat je er gauw vanaf bent meid!

@All: Sorry, rest vergeten... En ben nu ook meteen weer weg :) Net gegeten, Yentle is in bad geweest en omgekleed, krijgt nu van Kimo de fles en gaat dan lekker naar bed!
    Dan hebben wij ook nog even een paar uurtjes voor ons tweetjes voordat we gaan slapen :)

Fijne avond allemaal!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, jij ook fijne avond!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog ff snel reageren op Red :p

Familieleden zijn gewoon 'jij/je' hier en alles daarbuiten is 'u'.
    Ik vind het vreemd om tegen je eigen familie u te zeggen, klinkt heel onpersoonlijk/afstandelijk in mijn oren... ;)

Net als dat de ouders van Kimo geen opa of oma genoemd willen worden, maar bij de voornaam. Nou, mooi niet! Yentle noemt ze gewoon opa en oma en dat hebben ze maar te accepteren (en dat hebben ze zelf gezegd ook dat ze dat maar moeten respecteren/accepteren ;)).
    De hele wereld noemt ze al bij de voornaam, ze moeten zichzelf juist hartstikke gelukkig prijzen dat er iemand is die ze opa en oma kan noemen..

Hetzelfde als dat Kimo ze bij de voornaam moet noemen al vanaf dat hij klein is, ze wilden geen papa of mama genoemd worden. Zo raar! Ik kan daar echt niet bij :(
    Wat ik al zei, je moet jezelf juist gelukkig prijzen dat er iemand is die je papa/mama kan noemen! Er zijn genoeg mensen die dat niet hebben... ;)

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @red, hier is het pake en beppe en van marks kant opa en oma , en gewoon jij tegen familie hoor.

14. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    dankj jullie voor de vele lieve reacties ik ga morgen de ha bellen en een kv test halen moet toch even na het postkantoor voor de baby speentjes die ik maak teversturen een leuke hobby en afleiding !
    hebben jullie wel allemaal positieve ervaring met die kv testen ik vind ze nl een beetje erg onhandig met dat pipetje enz.. en ik las net dat iemand slechte ervaring had met clear blue ?

groetjes jessica

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kom even fijne avond wensen..

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    't Hangt er denk ik ook vanaf hoe je zelf bent opgevoed. Bij mijn ouders is jij onbeleefd. 'k Vind het ook afstandelijk als ze u tegen ons moeten zeggen.
    Ik wil door m'n kids gewoon papa en mama genoemd worden, 'k vind dat ook een mooie benaming, een eretitel!

Ik ga de laptop afsluiten... tot morgen! 'k Ga ff kijken of ik me beetje fit voel morgen, anders meld ik me ziek. Moet om 7u weer op wacht.

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ivy, 'k vond het juist handiger om ergens in te plassen anders was ik veel te bang dat ik er te lang of te kort op plaste.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja ik ook... :)
    kan me voorstellen dat je je mannetje mist! het is ook allemaal
    niet niks in je eentje!
    ik was al niet zo'n stapperd, en ik moet er nog niet aan denken om een hele avond
    zonder mijn meisje te zijn :p
    wel gezellig dat je met je zus gaat :D

@ Kristel: ja idd, al wordt er maar gewoon wat meer duidelijk! wat betaalden jullie voor
    een consult als ik vragen mag?
    fijne avond meid!
    wat raar zeg dat de ouders van Kimo geen papa/mama genoemd wilden worden en nu geen
    opa/oma... idd wat je zegt ze zouden juist trots moeten zijn dat er iemand is die
    ze zo kan noemen!

@ Gaby: Fijne avond meid!

@ Red: Jij ook fijne avond! ik denk trouwens dat de opa's en oma's hier ook gewoon
    je en jij genoemd willen worden!

@ Ivy: ik vond het ook handiger met het pipetje, ik ben niet zo van het mikken hahaha :p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    wat is het hier stil vanavond zeg...

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, nou ik ben er echt wel weer even aan toe, avondje dansen :)
    Zal wel vreemd zijn zonder Jorick idd
    het is hier echt stil ja! Toen er nog niet zoveel bevallen waren was het megadrukte hier

ik ben er ook vandoor, ga de kleine man voeden, op bed gooien en douchen. Morgen komt een vriendin dus morgenvroeg even wat doen hier.
    truste!

Deel Deze Pagina