Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen meiden

heb beetje bijgelezen maar kan niet veel onthouden!

we hebben gister the reader gekeken, leek wel een seksfilm,ondanks dat was het wel mooie film.

@ benaming bij ons worden de oma's gewoon oma genoemd en de nieuwe partners opa+naam(onze beide vaders zijn overleden) verder word het denk ik u tegen ons mogen ze gewoon jij/je zeggen

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: ja we gaan met de auto en we hebben een stacaravan met douche en toilet..
    veel plezier met je vriendin...

@mum: je hebt pb terug

@ukkie: doe maar lekker rustig aan inderdaad...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben ook weer wakker :) Lagen gisteravond volgens mij om 9u al te slapen. Lekker nachtje dus gehad! Nog wel verkouden maar verder gaat ie prima dus gewoon maar werken als ze bellen. hoop ik niet ;) Wil ook naar de Wibra maar kan elk moment gebeld worden.... vanmiddag maar even zien.
    Moet er 25min voor rijden en das wel ff lastig als ik naar een bevalling moet.

@Gaby, een bench is niet zielig hoor! Dachten wij eerst ook maar na 3 maanden hebben we er toch maar 1 aangeschaft. Nu staat ie er ook nog met deurtje open en hij gaat er geregeld zelf in liggen slapen. Hij ziet het echt als zijn plekje en sleept z'n speeltjes er na toe. Scheelt enorm met zindelijk maken!
    @Bos, lekker naar Frankrijk!
    @Suus, 'k wil denk ik ook die slaapzak en denk ook dat boxkleed voor reserve en zomers buiten in 't gras enzo.
    @Emma, lekker :)

'k Zal ff wat eten, de hond uitlaten en dan ga ik ook maar 's aan de slag.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden! Heb net bijgelezen maar ben het geloof ik alweer vergeten... Solly.. Ik ga niet naar stage vandaag. Heb straks een afspraak bij de ha vanwege die jeuk. Ik hoop echt dat hij wat voor me kan betekenen want begin het spuugzat te worden! Vanmiddag ook even langs de wibra. Heb het dan wel niet echt nodig maar zulke goedkope dingetjes shoppen is wel heel leuk! Zo, nu eerst maar even douchen. Vriendlief komt straks ook alweer thuis want die is niet fit. Hij is alleen naar zijn werk gegaan om spullen in te pakken voor afghanistan. Die moet hij woensdag inleveren en morgen is hij vrij om evt laatste dingen te kunnen kopen. Ohja bos, hij gaat 4.5 maand weg dus komt waarschijnlijk begin april 2010 weer thuis. Wat klinkt dat ver weg he... Had gisteren berekend dat als ik nu zwanger ben, ik 9wk ben als hij weg gaat en dik 28 als hij terug komt. Maar nu eerst afwachten of het zo is.. Ik verwacht het niet want mijn ei was volgens mij een beetje in de war deze maand... Nou nu ga ik echt douchen, anders lig ik straks nog in bed haha. Kom straks verder bijkletsen vanaf de laptop! Liefs

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: laat je even nakijken op netelroos.
    Dan krijg je door krabben dikke bulten of rode krassen.

@All: ik ben ervandoor!
    Fijne week allemaal :D

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt alleen even gedag zwaaien omdat mijn hoofd voor de vierde dag een tijdbom is die elk moment ontploft... grrrr *

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: oh dat is inderdaad best lang...oh dus je kan niet testen over twee dagen of wel?

@dreamer: hoi fijne dag

@sammie: hoofdpijn meid?? sterkte ermee..

@red: lijkt me wel lastig als je in de wacht staat voor je werk of niet? kun je niet echt iets plannen...althans niet ver weg ofzo...hoop dat ze niet bellen vandaag...

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, 't is idd lastig maar helaas niks aan te doen. Kans is wel groot dat ze vandaag bellen en anders morgen.
    @Dreamer, gingen jullie nu een weekje weg? Veel plezier dan he!
    @Sammie, sterkte!!!
    @Nen, ben benieuwd wat de ha zegt. Pff... das lang zeg dat je vriend weg is!

'k Ga hier snel aan de schoonmaak.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben ook weer weg. ff naar de prenatal..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Iets voelde bewegen? hihi ik heb dat nu ook wel eens dan denk ik echt
    dat er iets beweegt maar dan zijn het mijn darmen die een trilling maken ofzo...
    hier ook geen zin in de winter, zit nu al met een sjaal om haha

@ Bos: thanx voor je antwoord op mijn vraag over de osteopaat :)
    Lekker hoor over een JAAR :p 2 weekjes naar zuid frankrijk :D heerlijk!

@ Suus: Weet je wat het is met de slaapzakken, je moet vaak een echte newborn
    kopen voor de hele kleintjes, anders verzuipen ze erin, dus ik ben bang dat die
    bij de wibra ook zo groot is!
    Werkse vandaag!

@ Ukkie: Dat deed ik eigenlijk meteen al (toen we naar huis mochten) ,
    heb er geen commentaar op gehad in het ziekenhuis!
    Hoop dat je toch vandaag naar huis mag, het herstel gaat heel gestaag dus dat je niet
    met sprongen vooruit gaat, is niet vreemd!

@ Emma: Thanx :) hoe heeft Jorick geslapen vannacht? *lees al dat je een supernacht hebt gehad :D*
    fijn hoor...
    Fijne dag met je vriendin!

@ Red: ow hoop dat je nog even niet gebeld wordt en je ook even kunt shoppen!

@ Nen: Fijn dat je terecht kunt bij de HA, en jij ook even shoppen straks :)
    beterschap voor je vriend, en voor jou met de jeuk natuurlijk!! tjonge zeg, ik heb echt respect
    voor jullie hoe jullie dat doen met die mannen die op uitzending/oefening moeten!!

@ Dreamer: jij ook fijne week meid!

@ Sammie: Dikke knuff meid!

@ Bos: Shopse :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Ukkie: Hoop dat je gauw naar huis mag! En idd, niet tillen ;) Helemaal met een keizersnee moet je zeker 3 maanden rustig aan doen ivm de wond.

@Emma: Lekker nachtje heeft Jorick gehad zeg! En jij natuurlijk ook ;) Veel plezier vandaag!

@Wibra: Ik denk dat ik straks ook ff ga, ff pyama's kopen en zo'n dikke slaapzak!

@Nen: hoop dat de HA je verder kan helpen, jeuk is zó irritant!

@Dreamer: Jullie gaan nu dus weg? Heel veel plezier samen! :D
    Hoop dat jullie een beetje uigerust terug komen :)

@Bench: Hier heeft Angel ook een bench!
    Vonden we in eerste instantie best zielig, maar hier gaat t hetzelfde als bij Red; Angel ligt er vaak uit zichzelf in, heeft haar bot en speeltjes er in liggen, het is gewoon haar plekje :)
    En de kat vindt t ook geweldig :p Regelmatig liggen ze er samen in!

@All: Sorry wat ik verder vergeten ben!

Hier een heerlijke nacht gehad :D Yentle lag al om 19.30 uur op bed omdat ze ontzettend moe was, ze heeft tot 3.30 geslapen, fles gekregen en daarna weer tot 9.30 geslapen :D
    Ze is echt een slaapkop hehe, zo kennen we haar echt niet!
    Maarja, het gaat nu gewoon hartstikke goed met haar door de voeding, dus dan gaat t slapen automatisch ook beter natuurlijk :)

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen meiden

@kristel wat goed dat yentle zo goed slaapt

@sammie he bah hoofdpijn

@de rest hoi hoi ik ga ff niet op alles reageren

hier weer een nachtje wat anders is als normaal, ayden heeft nu al 4 of 5 dagen dat hij s'nachts wakker word om 4 uur en dan tot 7 uur blijft zeuren en de hele tijd die speen eruit gooien terwijl hij hem wel wil. vanacht heb ik hem toen maar een fles gegeven want had niet weer zin om 3 uur wakker te zijn.
    en hij heeft al 4 poepluiers gehad in 24 uur dat is best veel vind ik. kan misschein komen omdat ik overgestapt ben op kruidvat voeding.
    zometeen komt er een meid uit haarlem hierheen om het hondje mee te nemen :D eindelijk heb het echt gehad. het is opzich een lief beestje maar het gaat echt niet en heb mijn lesje wel geleerd.
    ga me is even opfrissen en opmaken.

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben gister nog bij de wibra geweest heb een heel leuk truitje gekocht voor ayden voor 3,99 is toch geen geld en ziet er echt heel stoer uit.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat Yentle zo goed slaapt zeg! hoop dat ze dit ritme vast blijft houden!

@ Kim: Misschien is Ayden idd een beetje van slag door de KV voeding... komt vast goed!
    Wat fijn dat ze Luna opkomen halen, dat ze maar een goed thuis krijgt!
    Ze hebben idd echt leuke kleertjes bij de wibra en de kwaliteit is ook goed vind ik!

Dimara is een beetje aan het spugen sinds gister, het zijn maar kleine beetjes
    maar ze doet het vaker als normaal :(

Moet om 12.15 uur bij het CB zijn, dat is eigenlijk de eerste afspraak dus wordt
    ze gewogen en gemeten, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is en hoelang ze nou eigenlijk is!

@ De mama's: zijn jullie kindjes ook zo lui? ik bedoel: Dimara heeft altijd zo'n 10 minuten
    nodig om zichzelf uit te rekken als ze ook maar 5 minuutjes geslapen heeft...
    dit doet ze echt heel overdreven en met alle bijbehorende geluiden (zuchten, kreunen en steunen)
    en daarbij natuurlijk zo ongegeneerd mogelijk gapen :D
    herkennen jullie dit of is Dimara gewoon een lekker lui kindje :p

ik ben er weg van, naar het CB en dan even naar de stad!

Tot vanmiddag!

doei doei

15. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ suus
    ja soms heel eng haha

@ iedreen

heb net dokter gesproken en hij wil me dadelijk zien en gaat een test doen en als die positief uitslaat stuurt die me door na de gynecoloog. kwart voor 4 pas dus da duurt nog ffkes.
    dus ik denk dat ik dan beter ff kan wachten met de kv test of niet?

groetjes jessica

16. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ mum

ik heb ok zo een lekker lui kind! maar niet alleen als ze wakker word hoor haha die ligt soms op de bank te tuttere en dan komt er zacht uit mam pak ff drinken haha ;) maar ik moet zeggen dat het ok wel aan het weer ligt.

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ben benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is. auden kan in zijn slaap altijd wel heel hard kreunen maar als hij wakker word dan is hij meestal meteen aan het lachen dus dat is wel leuk :D

@jessica hoi meid, nieuw hier? heb geloof ik iets gemist hihi :D ik zou wel ff wachten et de kv test. succes vanmiddag.

iemand komt zo mijn iphone ophalen, die is kapot dus ben ik ook weer 3 weken kwijt minimaal Great!! ben ik echt niet blij mee nu moet ik het met mijn oude nokia doen pfff eerst laptop en nu mijn gsm hopelijk begeeft niet nog iets het

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, 't komt meestal met 3 dingen tegelijk geloof ik ;) Hier was het de koelkast, kozijn vervangen en de bank stuk.
    Hoest met je opa?

@Ivy, 'k zou dan ook gewoon even wachten tot de huisarts.

'k Moet zo aan het werk in Groningen. 1e kindje, 't is de 4e dag dus t/m donderdag, misschien t/m zaterdag. Kindje moest ter observatie blijven geloof ivm geelzien en moeder had een urineweginfectie. Ben benieuwd!

Wordt helaas geen Wibra hier vandaag... Ben even in huis bezig geweest, moet alleen nog stofzuigen en dweilen maar dat moet maar weer even wachten.
    Hihi komen jullie ook altijd tijd tekort? Ben sinds ik zwanger ben niet vooruit te branden, ben ik eenmaal bezig komt er altijd wat tussen. Moet nu vanavond maar wat boodschappen halen.

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: Haha ja dat veel plassen is idd erg vervelend maar goed..:p
    @emma: Ik blijf zeker goed eten hoor meid ;)
    Ja ik had een test gedaan maar die was negatief..
    @sammie: Sterkte meis!!
    @mum: Ja ik voel gewoon echt iets bewegen..maar voor mijn zwangerschap voelde ik dat echt nooit..
    Haha ja dat wil wel met dit weer een sjaal om..Ik heb em nog niet om haha..
    Dat lui wezen heeft Chanell ook wel..Als ik haar wakker maak dan kijkt ze me kwaad aan en dan slaapt ze zo verder haha..en ook zo overdreven uitrekken met kreun en steun geluidjes erbij..haha ik moet dan altijd lachen..:p
    Ze heeft ook als ze in slaap wil komen dat ze met haar hoofd heen en weer gaat..heeel apart..:p

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @red bij jullie dus ook veel kapot.
    lekker is dat maar niet heus

als het goed is moet dat vrouwtje zo hier zijn die luna komt halen. hopelijk is het een leuke meid dan geef ik haar met een goed gevoel mee

Deel Deze Pagina