Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Zo, het gaat echt goed met Yentle :D Ze heeft pas 1x gehuild even en dat was omdat ze een vieze luier had en honger had :D
    Nu ligt ze alweer een uur op bed, lekker te slapen, ben echt blij dat t nu zo goed gaat :D

Met mezelf gaat t nog even wat minder, blijf ontzettende buikpijn/rugpijn houden alsof ik ongesteld ben, maar er is niks te bekennen!
    Heb dus de dokter gebeld voor de pil weer, waar ik dan morgen mee kan beginnen en nieuwe diclofenac tegen de pijn nu en die heb ik altijd nodig voor mn menstruatie, zo'n pijn doet t hier altijd..

@Kim: Fijn dat je iemand gevonden hebt voor je hondje! Hopelijk kan je haar met een goed gevoel weggeven :)

@Mum: Yentle is ook zo lui hoor ;) Denk dat t er wel bij hoort.
    Het ziet er iig heel schattig uit als ze zo uitgebreid gaat uitrekken :D

@Red: Nu al tijd tekort? Hoe doe je dat? :p Ik had tijdens de zwangerschap tijd te veel joh ;)
    Nu kom ik pas tijd tekort haha.
    Al moet ik zeggen dat nu t zo goed gaat met Yentle ik steeds meer tijd voor mezelf en t huishouden heb, echt fijn :)

@De rest: Sorry.. Heb mn best gedaan :)

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    luna is weg. het was een aardige meid die haar op kwam halen dus ze is met een goed gevoel weg
    *zucht* wat een rust weer in huis

wie was dat trouwens die nog niet wist welke anticonceptie ze wou nemen vanwege de bv... ik las dat je dan niet de pil kan slikken maar je hebt een minipil die je kan nemen tijdens de periode dat je bv geeft heb ik ook gedaan en vanaf eergister ben ik weer aan de microgilon 30 omdat ik gestopt ben met de bv

@kristel ayden heeft nog nooit gehuild voor een vieze luier, vies mannetje he :D maakt hem helemaal niks uit hihi :D

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Kim: Het is toch even moeilijk om je hondje weg te doen he, ookal is het beter..
    Gelukkig was het een leuk meisje!

Welke pil gebruik jij nu? Nog steeds de minipil?
    En idd, wat een vies mannetje is Ayden haha ;)
    Nee, Yentle huilt alleen als ze en poepluier heeft, plasluier interesseert haar niet zoveel ;)

Normale pil kan idd niet met borstvoeding, daar gaat je productie zwaaaar van achteruit..

Ik ga weer lekker aan mn oude vertrouwde pil; Tryginon. Is een 3-fase pil waarmee je elke week een andere dosis hormonen binnenkrijgt, net zoals je lichaam het zou doen ipv 3 weken lang hetzelfde als met een normale pil. Had altijd ontzettend last van bijwerkingen van de normale pil.

Vind het wel vreemd om er nu weer mee te beginnen na bijna 2 jaar gestopt te zijn ermee..!

4. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ kim ja ben nieuw zat ff met zoveel vragen en moet zegge vind de reacties leuk hier niet verwacht ik ga nu aan rijden na de ha...!

jullie horen strax zal wel weer nie :(:(

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Yvi: jij ook zo'n lekker lui kind dus :D
    ben benieuwd hoe de test afloopt bij de ha...

@ Kim: Balen zeg dat je iphone kapot is :(
    Is Luna al weg? vond je het niet moeilijk? *ow lees t antwoord al*
    Dimara huilt ook niet als ze een poepluier heeft hoor...

@ Red: ow vervelend zeg dat je nu niet even kunt shoppen...

@ Mariss: ik vind het ook wel grappig dat luie gedoe :p
    idd apart dat ze zo met haar hoofd wiebelt als ze gaat slapen...

@ Kristel: inderdaad heel schattig hé dat uitrekken :D en zo lekker onbeschamend!
    echt super dat het nu zo goed gaat met Yentle!

Nou Dimara is weer supergoed gegroeid, ze weegt nu 4435 gram (415 gram aangekomen vanaf vorige week vrijdag!) en ze is nu 55 cm lang!!

ik moest weer bij de arts komen waar ik ook geweest was voor het overleg wbt de pepti en ze heeft meteen de papieren in orde gemaakt zodat we de pepti vergoed krijgen, ze vond Dimara nu ook supertevreden! Dimara krijgt nu dus tot 6 maanden de pepti en dan gaan we het opnieuw bekijken! we hoeven dus gelukkig niet te provoceren!!

Daarna nog even wezen shoppen dus :p was 65 euro kwijt alleen bij de de Wibra *oeps*
    2 broekjes, een jurkje, een pyjama, een shirtje met lange mouwen, wat beddengoed, 2 aankleedkussenhoezen, hydro luiers en hydro washandjes, een muziekbeertje, een boxkleed en 2 gipssetjes en nog wat kleine dingetjes :D

daarna bij de c&a nog een nieuw setje en een spijkerbroek voor mezelf gekocht, dus ben weer lekker bezig geweest haha!

6. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    ja haha kom net binnen en ze pakt meteen een deken en der tut en gaat liggen tutten ;)

ha test wa negatief
    ik had een plaats vervangende arts nou voelde me nie op me gemak en stelde zo een rare vragen hmm vreemde man maar goed

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ik heb nu weer microgilon 30 vanaf gister nu ik gestopt ben met de bv. ja vreemd he als je weer meot beginnen.

@ivy ben benieuwd wat de uitslag was

@mum zozo 55 cm dat is al een halve cm groter als ayden. en flink geshopt als je 65 euro kwijt bent bij de wibra ik was in mijn zwangerschap ook een keer 50 euro kwijt was alle baby spullen in de reclame had echt zakken vol hihi :D

ik ben eten aan het maken. we eten kipschnitzel met aardappeltjes uit de oven en spruitjes.
    vanavond met mijn oma naar mijn opa

iemand vroeghoe het met hem ging (ben ff vergeten wie) maar hij reageerd alweer een beetje heeft af en toe zijn ogen open dus ben benieuwd vanavond

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,

ik heb net de wibra leeggekocht..

2 boxkleden, wit en blauw
    18 hydrofiele washandjes gekocht (3 euro maar!)
    1 zwangerschapsonderbroek voor mij
    1 voedingsbeha (moet ik zo even passen)
    wattenstaafjes voor de baby
    1 grijs tshirtje maatje 50
    1 grijs/wit gestreept shirtje maat 50
    zelfde broekje in maat 50 en 56
    wit broekje maat 50
    grijs broekje maat 50.. Op 1 pijpje staat een draakje :D

Kortom ik ben helemaal happy.
    Groep 3 was leuk, nu eet ik even chippies op de bank.

Yvi jammer dat je test nega was :( en dat je een vervanger had.. hoe nu verder?

9. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hoi kim

de test was negatief :S en de arts was een vervanger en een rare :S

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie jij ook al de wibra leeggekocht die zijn blij met jullie :D

@yvi rot dat de test negatief was en altijd vervelend als je je neit op je gemak voelt bij je dokter

11. juffie2008

Ik twijfel of ik de box wel goed gemonteerd heb.. Ik wilde de plaat omhoog hebben.. Dat heb ik nu gedaan maar ik snap niet waarom er gaatjes in de spijlen zitten als je de schroeven in de blokken gewoon moet aandraaien.. Volgens mij moet er nog iets in die gaatjes? Ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt :S

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Yvi: jammer dat de test nega was meid, gelukkig heb je nu wel zekerheid!

@ Kim: ja idd dan moet je echt flink je best doen :p heb ook echt veel haha...
    Dimara is volgens mij echt een flinke meid aan het worden!
    wat fijn dat jullie alweer een beetje reactie krijgen van je opa! succes vanavond!

@ Juffie: Jij ook flink geshopt zie ik wel :p als het goed is zitten er in die
    blokken kleine pinnetjes, die moeten in die gaatjes :D

Ik heb net de eerste foto van een lachende Dimara kunnen maken :D zal ze zo even uploaden op hyves...

13. juffie2008

@ Mum
    Ik zal mn mannetje volgend week even laten kijken.. Snap het zelf echt niet hahah!! Ben ook bang dat het op deze manier niet erg "stevig" is..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: ja ik kan het vanaf hier natuurlijk niet zien, maar ik denk dat het is wat ik net zei ;)
    was jij ook zoveel geld kwijt bij de wibra?

15. juffie2008

@ Mum

Was het leuk winkelen met Dimara?

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @dreamer, veel plezier op vakantie, geniet ervan he

@sam, hoop dat je je snel beter voelt!@

@bos, nog geslaagd bij de prenatal?

@Kristel, wat goed zeg van Yentle! Heerlijk weer even tijd voor jezelf

@Kim, kan idd best komen van het wisselen van de voeding. Gelukkig ging je hondje weg met een goed gevoel..Ik heb trouwens ook de minipil in huis, ben alleen nog niet begonnen.
    Hier nog zon vies mannetje die niet huilt om zn luier :p

@Mum, ja Jorick is ook zo lui, hij doet heel lang over wakker worden en rekt dan uit met veel geluid erbij haha.
    Hoe groot en zwaar was Dimara bij de geboorte? Ze is flink gegroeid zeg! Gaat goed
    ben benieuwd naar je foto

@yvi, jammer dat ie nega was!!

@red, werkse! wel eind rijden voor jou of nie

@wibra, zo jullie hebben flink geshopt, is er nog wat voor mij over? :p
    ik ga morgen even koekeloeren

@all, Jorick sliep om 5 uur pas.. vanaf 9 uur heeft ie een half uur geslapen;) zelfs wandelen(tussen de buien door) hielp niet. Vanmorgen vriendin op visite gehad, was gezellig. Ik kreeg een stapel tijdschriften, die denkt zeker dat ik me verveel haha. Zometeen komt mn schoonmoeder ze blijft logeren *zucht*

17. juffie2008

Ik was 38 euro kwijt, vond het wel meevallen als je na gaat dan een boxkleed bij de prenatal al bijna 30 euro kost.. Deze is ook heerlijk zacht, echt om lekker mee te gaan knuffelen ;) Ik kon niet echt kiezen het was eigenlijk al zo goed als op.. Dus lichtblauw en wit genomen..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: ja hoor :) ze heeft heerlijk geslapen in de maxi cosy, heb haar in de wibra
    er alleen even uit moeten tillen omdat ze het op een krijsen zette door de krampjes :(

@ Emma: Dimara woog bij haar geboorte 3775 gram en is afgevallen tot 3420 gram!
    Foto's staan erop :D
    "gezellig" dat je schoonmoeder komt logeren... ik moet er niet aan denken mijn schoonmoeder
    in huis hahaha!

Foto's van ons lachende meisje staan op hyves!!! :D ben zo trots :p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: Dat valt idd heel erg mee, hier hadden ze echt alles nog vollop dus ik had geluk :p (was er dan ook om half 2 ofzo terwijl ie om 13.00 uur pas open ging!)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik ga evenb spieken mum ;)

Share This Page