Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, 'k zag het te laat :( 'k Had al op Ayden gestemd.
    @Desiree, dat lijkt me wel raar. Lekker dat je nog maar een dagje hoeft.

'k Heb een bykay draagdoek gekocht via marktplaats voor 17 euro. Kan ik mooi even oefenen (haha zeg net tegen manlief dat ik de hond er maar in moet stoppen, die weegt 6,3 kg) en zien of het bevalt straks. Vindt ze nieuw gelijk weer zo'n hoop geld.

Wilde eerst een minimonkey maar denk niet dat ik die lang zou gebruiken en volgens mij gaat dat snel te zwaar worden.

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wat leuk dat jullie op ayden hebben gestemd ik had er helemaal niet meer naar gekeken.. *oeps* maar hij staat inderdaad voor echt leuk :D super trots natuurlijk
    ben benieuwd of we gaan winnen want er was nog een foto met 39 stemmen en ayden heeft er 43 :D scheelt niet veel..

ik ga afsluiten, ayden ligt op bed maar is nog aan het vechten tegen zijn slaap.

weltrusten allemaal

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, wat kun je winnen?

Wij gaan hier lekker op bed. Tot morgen!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: je kan de minimonkey winnen.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

weltruste meiden,
    Ik ga lekker slapen.. tot morgen!!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste juffie

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: wat zei de dokter van de jeuk vandaag? of heb ik daar overheen gelezen?

8. @ Bos ik rijd zo ongeveer door heel Z-H heen met de trein :$ dus als ik morgen nog over heb gooi ik er wel 1 door het treinraampje :p
    Jammer Lars maar 1 stem maar er stonden ook 4 kindjes van ons forum, moeilijk kiezen!!

@ Kim Ayden is veel leuker die moet wel winnen. Ik heb al gestemd dus kan niet nog een keer stemmen.

@ Red leuk die draagdoek ik zit nog te twijfelen wat ik wil.. laat me weten hoe ie bevalt :p

@ Ryanne nog wat gevonden bij de Wibra?

Hier ook nog ff douchen en dan naar bedje toe, ben echt op! Cakejes zijn ook uit de oven inmiddels morgenochtend nog ff afmaken met glazuur en een dingetje erop. Heb dit keer geen zin om te gaan marsepeinen ze moeten het hier maar mee doen :p
    Weltrusten allemaal!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: lekker. ja is ook lastig kiezen...en ik heb al een minimonkey dat scheelt haha

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kom nog even langswaaien ;)

@Baby vd maand: Ik heb al een minimonkey, dus ik gun de draagzak zeker aan en ander :D
    Het is alleen wel leuk om te winnen voor de eer ;)
    Net als met mn buik, op t moment dat ik had gewonnen was ik nét bevallen, had dus niks meer aan de buikband, maar t was gewoon superleuk om te winnen :D

@All: Vanmiddag trouwens even gekeken naar bijvoeding wat Yentle over een tijdje zou mogen krijgen; gelukkig mag ze nog best wat hebben!
    Liga koekjes tot 12 maanden mogen, die zijn koemelkvrij, rijstebloempap en granenpap van Bambix mag ook en de groenten- en fruithapjes maak ik zelf :)
    Ben dus wel blij dat sommige producten rekening houden met allergieën :)

Nouja, ik ben er weer vandoor, heb t echt ijskoud en zit me helemaal rot te bibberen... Gauw terug naar mn dekentje en kruik op de bank! :D

Slaap lekker alvast allemaal!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste kristel

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iedereen weg?? ga ik ook maar afsluiten..tot morgen

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!!

Hier heerlijk geslapen.. Nu moet ik weer werken voor groep 3, komt helemaal goed.
    Vanmiddag is mn mannetje thuis dus dan ben ik niet online, vanavond gaan we naar het ziekenhuis dus ben ik er pas laat of niet..Tot laters!!!

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

vandaag moet ik tot 5 uur werken.. en morgen lekker vrij:D

fijne dag allemaal

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen! Hier ook weer wakker. Nog wel lekker verkouden, hopelijk trekt dat snel weg. Ben nog best wel moe. Volgens mij heb ik echt een hoop slaap nodig ofzo, naja houden t vast wel weer een dagje vol.

@Desiree, succes met je laatste dagje! 'k zal je 't laten weten hoe ie bevalt. 'k Moet alleen ff bedenken wat ik erin moet aan stoppen, kan eerst mooi het knopen wel even oefenen.
    'k Heb trouwens een lichtgrijze, een effen. Vindt de met die ster erg leuk maar heb deze nu een stuk goedkoper.

't Zou wel leuk zijn als iemand van ons de minimonkey wint, dus Kim voorblijven!

@All, fijne dag!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    O ja, 'k heb een wat trekkerig, spierpijn achtig gevoel in m'n onderbuik wat een beetje opzij uitstraalt. Zou dat komen door het groeien van m'n buik? Zal vanavond even foto maken, hij begint nu wel te groeien!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen! *zwaai, zwaai!*

Ik ga er zo weer vandoor, heb straks een afspraak bij de gyn.

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hoe kan je stemmen? dan wil ik ook wel even op kim stemmen

Ik moet zo werken van 10.30 tot 18.00.. geen zin maar morgen ook een lekker dagje vrij :D

@kristel: fijn dat yenlte toch nog wel verschillende dingen mag als bijvoeding :)

@sammie: succes bij de gyn..!!

@redd: denk wel dat je buik aan het groeien is :) ik heb het groeien niet echt gevoelt.. alleen vanaf het moment dat mijn baarmoeder tegen mijn maag aan ging drukken werd het lastig :p

@gaby: werk ze :D

@juffie: veel plezier in groep 3 :D en gezellig met je mannetje :D

@bos: al wakker? ik zou ook wel op lars willen stemmen :p maar als jij de minimonckey al heb ga ik toch maar voor ayden ;)

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    succes sam!

@kristel dijn dat zo goed gaat het met yentle

@all zo weer naar vk en daarna shoppen voor in huis!met buufie heb er zin in

@ster dus we gaan weer ff bij je man neuzen!;)

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen meiden

thnx voor alle stemmen op ayden, wij hebben nog geen minimonkey wel een andere draagdoek maar die moet je helemaal zelf knopen.

@suus op de homepagina staat buik v/d maand en baby v/d maand daar kun je op klikken en dan moet ayden er tussen staan.

@sam succes bij de gyn

@desiree thnx :D fijn dat de cakejes af zijn ben je daar ook weer van af he

werkse voor de meiden die moeten werken en shopse voor de meiden die gaan shoppen (waaronder ik zelf) ik ga ook maar meteen de nutrilon weer halen want dit is helemaal niks.
    hij poept zich een ongeluk en is helemaal tegen aan het stribbelen als ik de fles geef.

wel grappig, die foto die ik heb gebruikt bij foto van de maand had ik ff snel met mijn telefoon gemaakt toen hij lag te slapen op de bank heb er ook een war hij heel boos op kijkt :D en toen had ik hem op de pc gezet en nu had mijn oma hem uitgeprint mijn schoonmoeder heeft hem als screensaver enzow.. iedereen vind hem geweldig hihi :D is ook wel een hele apaprte foto. heel veel mensne denken dat ik hem zo neer heb gelegd maar dat is dus niet zo :D zo lag hij echt te slapen

ik ga snel mika uitlaten want die zit me zielig aan te kijken.

Deel Deze Pagina