Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo all,

@ mum wat knap van dimara zeg! Nu maar hopen dat t doorzet!
    @ Kris wat balen zeg.
    @ ster hi meisje
    Ik deed ook nooit een schone luier bij de nachtvoedingen. Had wel een maatje groter als wat ze overdag aanhad en dat ging prima

@ kim gebruik je nog andere merken dan pampers?

@ nieuwe WELKOM!
    @ sammie wat naar dat je kiespijn hebt. Ik hebaltijd meer last van verdovingen dus ik zou zeggen zonder (maar heb nog nooit een gaatje of iets gehad dus weet niet hoeveel pijn dat doet)

wat een doorslapertjes hier!

@ bos lekker zo uitslapen zeg

@ ukkie mooie foto's hoor van Sophie!

@ debby beterschap hoor. Hoop dat het niet doorzet

@ me F. is weer superverkouden zo zielig. Heb haar vannacht bij ons gepakt want haar neus zat zo verstopt dat ik het griezelig vond. Hoop dat ze snel weer beter is.

2. @ kristel zoals Yentle op die foto ligt met haar duimpje, zo ligt F. ook precies! Ze wrijft zichzelf dan met haar andere handje over haar hoofd

@ mum nog een paardengek zie ik. Heb je iemand om tegen te kletsen die je begrijpt ;)

3. @ hechtingen bij mij zijn ze na 5 dagen er allemaal uitgehaald door de vk.

Ik kan nooit in één berichtje reageren, steeds lees ik weer andere dingen dus veel berichtjes van mij achter elkaar ;)

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: he bah vervelend dat ze zo verkouden is weer.

@all: nou hij is in slaap gevallen hoor...mijn laatste optie was in de maxi cosi zetten en nu slaapt hij...niet echt de plek waar hij hoort te slapen maar ja ben al lang blij dat hij slaapt zucht....laat hem gewoon ff liggen hoor..kan ik ff wat in huis doen voordat hij weer wakker word..

5. @ daphne hier ook MK met curretage gehad met 11 weken. Hoever was jij?

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kan vrijdag terecht... moet ik nog een paar dagen met kiespijn lopen :(

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne; haha geeft niet hoor heb ik ook vaak dat ik denk oh ja daar moest ik nog op reageren...ik zal af en toe wat tussen door zeggen goed dan valt het niet op dat je er zoveel achter elkaar zet haha

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: jemig zeg dat duurt lang..het is nu pas dinsdag...kon je niet zeggen dat het spoed is...

9. @ bos knappe vent hoor. Zag net de foto';s op Hyves voorbij komen.
    als F. niet wilde slapen ging ik met haar wandelen. Dan sliep ze al als ik t hoekje omging.
    Wel werd ze vaak wakker als we weer voor de deur stonden.

10. jeetje sammie dat kan toch niet. Kan het echt niet eerder?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos en Ryanne, dat had ik gezegd, maar ze hadden niks meer vrij... dus dat word met de kiezen op elkaar zitten met een doos paracetamol naast me...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: Nou Kylian doet het dus ook al super zo! hij is nog geen 3 weken oud dus
    knap hoor van hem!
    Ik durf Dimara door wat er gisteravond is gebeurd (is al 1x eerder gebeurd,ze draait haar hoofdje
    niet altijd opzij zodat het eruit loopt :( ) nog niet op haar eigen kamertje te leggen
    met de babyfoon (die gaat ook niet af als ze niest, alleen als ze echt gaat huilen :()
    heb nu wel haar wiegje schuin gezet, even aankijken hoe dat gaat!
    slaap lekker en veel plezier vanaaf!

@ Kim: fijn dat Ayden de Nutrilon wel lekker vind! maar er zit dus wel degelijk
    verschil in die voedingen... ik heb hier ook nog een pak KV staan...
    Lekker geshopt!! :D fijn dat het steeds een beetje beter gaat met je opa!
    oeww lekker tapas :) ik hoop dat Ayden jullie romantisch avondje niet zal verstoren!

@ Ryanne: Ja hoop idd dat het doorzet! hier gaat het nog goed snachts met dezelfde maat
    maar vanaf de 1e doorlekker gaan we hier ook een maatje groter snachts!
    wat sneu voor Frédérique zeg dat ze zo verkouden is! goed dat je haar bij jullie hebt gepakt!
    beterschap en een dikke knuffel voor je meisje!
    haha ja idd, het is allemaal magische taal voor buitenstaanders die paardentaal :p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: jee zeg watt een onzin dat je zolang moet wachten...
    kan je geen andere bellen... wij MOESTEN altijd pijnnblokken vrijhouden zodat mensen
    met pijn altijd dezelfde dag nog terecht konden!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mum, als het morgen niet gaat, rijd ik er gewoon even heen, en dan zorgen ze maar dat ik er tussen kom...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Je hebt groot gelijk, en als het vanavond nog niet gaat gewoon de vervangende bellen hoor!!!

ik ben er vandoor... we moeten nog weg!

doei doei

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    bellen hor sam!

welkom nieuwe, hoop dat snel raak mag zijn!

@ster je mannetje was druk aan het werk ;)

@all zo wat mooie woonaccecoires geshopt!
    nu mag de kleine komen hor! beging ongeduldis te worden

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Net de apotheek gebeld eerst maar even.. Die doos snapte er helemaal niks van, wist niet eens dat er ook nog voedingen bestonden waar helemaal geen koemelkeiwitten meer in zitten :(
    Zij begon meteen 'ja dan moeten jullie Pepti proberen' 'Ehm, doos, die hebben we al gehad en die werkte niet goed dus daarom heeft ze nu deze, maar deze lijkt dus ook niet voldoende te werken'
    En zij maar zeggen dat dat niet kon dat ze hier allergisch op reageert.. Zucht! Nee, ze hebben voor de lol voeding ontwikkelt waar t helemaal niet in zit!! Die dat ontwikkeld hebben verveelden zich waarschijnlijk ofzo dat ze t daarom maar gemaakt hebben ;)
    Bah.. Kimo is net thuisgekomen en is er maar even naartoe met een lijstje van alle verschillende voedingen.
    En anders bellen ze de HA maar om te overleggen als ze t niet snappen. (terwijl we van de HA met hun moesten overleggen :()

Vaag gedoe allemaal, kan me hier echt boos om maken..
    Ik wil gewoon dat t eindelijk eens goed gaat met Yentle, en dan niet even een paar dagen, maar altijd!!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Kimo is geweest, er was iemand anders die er wel verstand van heeft en die heeft andere voeding besteld (die hebben ze namelijk niet op voorraad) die we morgen kunnen ophalen..
    Hoop alleen niet dat de verzekering nu moeilijk gaat doen (omdat t nu niet in overleg met een kinderarts is gebeurd), want deze voeding is echt ontzéttend duur.. (4 kleine blikken kosten bijna 270 euro...:$ :$)

Hiermee zou Yentle dus gewoon op moeten knappen voorgoed, want andere/betere voeding dan dit is er niet...

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos hier nog eentje die in de maxi cosi ligt te slapen :D

@ryanne nee ik heb alleen pampers maar had een paar uit een pakket en nog wat an een luier taart en die waren vrij hard dacht dat dat kruidvat merk was dus nu ligt het in de kast en gebruik ik het niet :D
    vervelend dat frederique verkouden is :( hopelijk is het snel over

@sammie he bah kiespijn dat is echt klote pijn he

@knarboor ook weer lekker geshopt :D

@kristel ik had het er vandaag nog over met mijn moeder en oma dat er echt dozen werken als doktersassistent word er echt moe van die weten zo weinig en dan ook vol blijven houden bij dingen die gewoon helemaal niet waar zijn. die ene bij mij zweerde bij eht leven dat je niet kon zien door een bloedtest dat je zwanger bent.. ehem lees je boeken nog eens door!!

ben met het eten bezig maar kom een oven te kort haha.. nu moet ik alles om de buurt erin doen en dan nog ff opwarmen

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: ja dat kan ik me nog wel herrinneren ja van die assistente bij jou! Echt zo dom.. Bij zulke mensen vraag ik me af hoe die in godsnaam hun diploma hebben kunnen halen :(
    Hebben ze die bij elkaar gespaard met de koopzegels van de AH ofzo
    Je bent er maar weer druk mee in de keuken zeg!

@All: Wat gaan jullie eten? Kimo is nu lekker frietjes aan t maken..

Yentle ligt nu in de schommelstoel eindelijk even met haar ogen dicht (nu net 5 minuten). Hoop echt dat ze nu even slaapt, want dat heeft ze sinds 7.00 uur vanochtend al niet meer gedaan :(

Deel Deze Pagina