Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nja, zals ik al had gedacht.. nadat ik mn berichtje getypt had hier begon ze alweer te krijsen :(
    We gaan haar nu in bad doen in de hoop dat dat een beetje ontspant en hopelijk slaapt ze daarna wel, want ze is echt dóódmoe..
    En wij willen graag eten.. ;)

Sorry voor mn gezeur hier.. Moet t gewoon eve nvan me afschrijven als jullie t niet erg vinden..

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: schrijf maar lekker van je af hoor meid...hoop dat de andere voeding wel gaat werken morgen.

@kim: haha nou lars heeft het maar kort volgehouden hoor helaas....hij slaapt nu bij vriendlief op schoot.

@all: ik heb net toestemming gekregen van de assistente van de huisarts om de voeding van lars 12 maanden te gebruiken/vergoed te krijgen....altijd fijn zeg...hij heeft vandaag wel een slechte dag maar laat ik maar zeggen dat hij beetje chagi is vandaag...we hebben allemaal wel eens onze dag niet he..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: wat voor leuke dingen heb je gekocht....begin je al zenuwachtig te worden?

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Oh wat fijn dat je nu zekerheid hebt dat je de voeding vergoed krijgt! Hoop echt dat Lars het hier gewoon super op doet en je dus niet meer van veding hoeft te wisselen :)

@All: Ik durf t al bijna niet meer te zeggen, maar ze ligt nu te slapen.. Ze vond het echt helemaal niks in bad, de eerste 2 minuten wel, maar daarna ging ze keihard trappen en gillen, niet normaal meer :( Terwijl ze in bad gaan normaal hartstikke leuk vindt.
    Maar gauw eruit gehaald dus, nog iets te drinken gegeven (ze heeft maar 45cc gedronken; zo gaat t al de hele dag, steeds hele kleine beetjes) en is in slaap gevallen.. Hoop echt dat ze eventjes blijft slapen, ze heeft haar slaap hard nodig na bijna 12 uur non-stop wakker geweest te zijn.. ;)

Nouja, ik ga nu frietjes eten..

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben al ff thuis maar heb nu pas tijd om ff gauw hoi te zeggen..

heb wel bijgelezen heel snel..

nieuwe welkom.

kristel: raar dat ze nu weer niet tegen de voeding kan.. hopelijk krijg je de nieuwe vergoed want is idd wel erg duur..

sammie: auw kiespijn.. hopelijk hou je t vol tot donderdag.

de rest sorry :)

all: poeh.. ben nu lekker aan t koken.. net een vette steekvlam in de pan.. schrok er echt super van joh...

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer. Ben kapot! Mn hele lijf doet zeer. Tot kwart voor 5 gewerkt, naar de Wibra geweest, bij de Aldi en net gegeten.
    Moet eigenlijk nog even tanken en langs m'n ouders.. zo maar eens kijken of ik me van de bank af kan hijsen.
    Morgen gelukkig pas om half 10 beginnen.

@Sammie, 'k zal je geruststellen... 't is geen familie! Tenminste niet dat we weten.
    @Daphne, welkom! Ik woon ook in Friesland, Chamaro, Emma en Nen ook.
    Wat erg van je mk! Hopelijk is het snel raak bij jullie!
    @Knarboor, spannend!
    @Kristel, wat balen zeg! Wat een mutsen daar bij de apotheek! Hopelijk gaat het goed met die voeding en wordt het vergoed!

'k Heb bij de Wibra een boxkleed gehaald en vlaggetjes. Verder hadden ze niet veel meer.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red, Pfieuw gelukkig :p

* Gaat door de grond van de kiespijn :( ik kan wel janken.. *

Heb nu ook pijn aan mijn onderste kies, waar 3 jaar geleden een 4 punts wortelkanaal behandeling heb gehad en een zenuwbehandeling..
    Heel mijn wang gloeit en is rood :(

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: doe je voorzichtig in de keuken?! ;)

@Sam: Pff, ik zou morgen toch maar weer even bellen hoor! Zo hou je t ook niet vol om nog langer te wachten!

@Red: Jammer dat ze bijna niks meer hadden bij de Wibra :( Komt t misschien nog een keer binnen? Of was het op=op?

@De voeding: Het wordt sowieso wel vergoed hoor, ze hebben gewoon een verklaring gekregen dat ze kma heeft.
    Ik vraag me alleen af, omdat ze nu weer andere voeding krijgt of ze dus niet weer een nieuwe verklaring moeten hebben ofzo.. (en wij zelf moeten betalen totdat ze een nieuwe hebben...)
    Nouja, dat horen we morgen dan wel als we de voeding ophalen!
    Als ze t nodig hebben bel ik de HA wel weer even :)

Ze ligt trouwens nog steeds te slapen! Echt fijn, want ze was echt oververmoeid..

Ik zou echt willen dat ik de pijn over kon nemen zeg..

9. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Jeetje jullie gaan als een speer!!

Leuk dat er nog meer dames in Friesland wonen :D

Ik hou het kort, want mijn laptop's batterij is haast op ;) Waarschijnlijk kom ik donderdag of morgenavond weer even langs. Moet morgen de hele dag werken :p

Liefs!

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel yentle heeft dus haar dag niet vandaag hopelijk slaapt ze nu lekker door ze zal wel kapot zijn
    waar halen ze de energie vandaan??

@sammie heb echt met je te doen ik had gister 5 minuten kiespijn en dat was al afschuwelijk

@bos ayden heeft 3 uur in de maxi cosi geslapen de slaap kop

tapas waren echt heel lekker en ayden heeft lekker gelsapen tijdens het eten en daarna weer goed zijn flesje leeggedronken zoals het hoort. daarna lekker in bad geweest vind hij helemaal geweldig en nu ligt hij heerlijk te slapen.
    ik ga ook afsluiten

fijne avond allemaal

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: hoop echt voor je dat jullie kleine niet nog ruim 4 weken op
    zich laat wachten, als je nu al zo ongeduldig bent...
    wel grappig ik ging ook shoppen voor ons huis de laatste weken :p was voor mezelf
    en de beeb uitgeshopt :p

@ Kristel: Tjonge wat een dozen zeg! hoop idd dat de verzekering niet moeilijk
    gaat doen want bijna 270 euro is idd wel HEEL veel!
    idd lekker van je afschrijven hoor meid! echt heel sneu voor Yentle (en voor haar papa en mama
    natuurlijk ook)

@ Bos: Wat fijn dat jullie de voeding 12 maanden vergoed krijgen...
    "moeten" jullie de bijvoeding straks ook gaan geven in overleg met een dietiste?
    dat werd mij namelijk wel aangeraden gister! wij krijgen het eerst 6 maanden vergoed de
    pepti en dan bekijken we het opnieuw!

@ Red: jammer zeg dat ze niet zoveel meer hadden bij de wibra... heb jij ook dat boxkleed met
    die 4 vakken of een effen?

@ Sammie: gewoon de tandarts bellen die avond/nachtdienst heeft hoor, want deze
    pijn is ondraaglijk (als het is wat ik denk dat het is na jouw beschrijving)

@ Kim: Oww Ayden is echt een kleine slaapkop :p fijn zeg dat hij jullie een romantisch avondje
    gegund heeft :)

@ Emma en Kristel: welke schommelstoelen hebben jullie precies? wij gaan er ook een aanschaffen
    voor Dimara, aangezien ze wiegen enzo helemaal geweldig vind!
    ben er dus alleen nog niet uti welke...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad samen en dat Ayden het jullie ook gunde ;)

@Mum: Ja, die voeding kost even 70e voor 400 gram.. echt belachelijk! Maargoed, als Yentle het daar goed op doet (dat MOET gewoon want dit is de beste voeding bij KMA) dan hebben ze bij de verzekering niks te zeiken ;) Dan regelen we gewoon een nieuwe verklaring bij de dokter!

Wij hebben trouwens deze, van Fischer Price:
    Swing n Rocker - Fisher Price Babygear
    Het is een electrische schommelstoel, wipstoel en los schommelstoeltje in 1 :)

@All: Ben er vandoor.. Nog even dvdtje kijken met Kimo en dan slapen!
    Yentle slaapt gelukkig nog steeds, ze was echt oververmoeid.. Ik hoop echt dat ze de nacht een beetje goed doorkomt :)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Oh trouwens, wbt de bijvoeding; daar beginnen wij pas mee met 6 maanden, eerder mag idd niet. En we doen dat in overleg met een diëtiste allemaal.
    Maar hoe en wat precies moet ik binnenkort nog even overleggen met de HA of de arts op t CB. We moeten volgende week sowieso weer naar t CB voor de prikjes, dus dan bespreken we daar ook meteen even hoe en wat verder; ze moeten het toch weten daar :)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: zou wat zijn zeg als Yentle daar ook niet goed op zou reageren! maar het
    moet nu inderdaad maar gewoon een keer goed gaan met jullie kleine meid en inderdaad
    nu voor ALTIJD en niet voor een paar daagjes!
    Geniet van jullie avond en ik hoop dat Yentle vannacht haar verloren slaapuurtjes
    inhaald!
    Thanx voor je reactie over de schommelstoel/wipstoel :D ik zal 'm eens bekijken!

Fijne avond meid!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja idd hier werd zoiezo ook al gezegd ZEKER niet voor de 5 maanden...
    (was ik ook niet van plan eigenlijk dus komt goed uit!) en idd in overleg met de diëtiste!
    hoop eigenlijk dat onze meisjes dan over de KMA zijn heengegroeid! anders is het ook een heel gedoe met voeding enzo! en vind het gewoon fijn dat ons meisje straks lekker kan eten wat ze wil!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    IK ben er ook vandoor...

fijne avond voor als er nog iemand is...

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er nog even tussendoor.. ff dvdpauze :)

@Mum: Als een kindje echt kma heeft (en dus niet alleen maar gevoelig is) dan is ie er helaas niet met 6 maanden overheen..
    Ik lees overal dat 33%-45% op 4-jarige leeftijd nog steeds allergisch is :(
    Als ze er al overheen groeien doen de meesten dat rond 1 a 2 jaar, maar gebeurt dat niet dan is toch de kans groot dat ze er jaren last van blijven houden en misschien zelfs wel voor altijd..
    Maar laten we dat niet hopen! Want ik merkt met mn dieet al dat t heel moeilijk is!
    Al moet ik zeggen dat t voor ons moeilijker is om zoveel te moeten veranderen omdat wij weten wat we missen. Als Yentle of Dimara (of Lars of Frédérique) niks mogen hebben met koemelkeiwitten erin dan weten ze niet beter want ze hebben t nooit gehad :)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nog ff vlug hihi :p

@ Kristel: Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in...
    zal eens aan mijn moeder vragen wanneer ik er overheen gegroeid ben... ik had toch best een zware vorm!
    morgen meteen eens vragen!

er zijn hier trouwens net al 4 pakken pepti bezorgd door de tnt :) lekker vlug in ieder geval!

nu ben ik echt weg! fijne avond!

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt even een fijne avond wensen..

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #61620 kim1990, 13 okt 2009