Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ bos als e van je ha of cb en verwijsbrief hebt gehad dat lars allergies is krijg e het vaak vergoedt van het ziekenfonds. Dit doen ze in 'natura' en niet in geld dus de voeding wordt aan huis bezorgd en hier betaal je dan niets voor.

2. @ debs die gedachte heb ik nu ook. Was altijd heel stipt met alles en heel precies en daar ben ik nu mee gestopt. Dan maar eens minder netjes.

Had dit ook met het schema van F. als ze dan een half uur eerder of later kwam 'klopte' er niets meer van.

Nu lekker genieten en go with the flow

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Hellow!!!! :)

Vraagje: Ik he Daan verpicht om op zondagochtend met levi te gaan zwemmen, maar is het water dan niet te koud? Met babyzwemmen wordt t water namelijk extra verwarmt.

4. hoe warm is t normaal? Hier met t babyzwemmen 30 graden en normaal volgens mij ook ant hier verwarmen ze t niet extra

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden...

@ Knarboor: Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je banden en bekken...
    hoop dat jullie kindje niet te lang op zich laat wachten!

@ Red: ben benieuwd naar je buikfoto meid!

@ Suus: ja want ik vroeg me al af wanneer ze ze zouden komen brengen, dat had
    ze niet gezegd namelijk!
    hier ook pas gister het krantje binnen van de Wibra, maar Juffie had ons er op tijd
    op geattendeerd :p

@ Gaby: ja hoor ik kan gewoon op hyves.. erg hé dat krabben :(

@ Debby: jij bent er dus nog niet klaar mee? je bent wel weer
    druk vandaag zie ik wel!

@ Sammie: waarom heb je niet gewoon de avond/nachttandarts gebeld?
    je kan toch niet nog 2 dagen en 3 nachten met die pijn blijven lopen?

@ Bos: Ow ja jij bent bij de HA geweest hé met Lars... ben benieuwd wat ze zeggen
    bij het CB! ik vroeg bij ons op het CB hoe ik het moest doen met de vergoeding
    of ik dan steeds de bonnetjes op moest sturen naar het CZ maar toen zei ze:
    nee hoor dat komen ze netjes thuisbezorgen... uhhh oke nog beter :D
    gister zijn er dus door de TNT 4 pakken bezorgd! Ideaal!

@ Ryanne: ha meid, ah bah moeten krabben, k geloof dat ik mijn krabber nog moet opgraven :p

pfff het is maar goed dat ik 2 goede nachten had gehad want afgelopen nacht was bagger en doodeng!!

Dimara heeft om 23.00 uur haar laatste flesje gekregen, toen ik haar op mijn schouder wilde leggen om te boeren was mijn arm helemaal verkrampt :( dus mijn vriend heeft haar even overgepakt en terwijl hij dat doet spuugt ze...
    ze zou erin gestikt zijn!! we zijn echt minuten (voor mijn gevoel) bezig geweest om haar weer aan het ademen te krijgen... op haar zij gehouden, op haar rug kloppen, he€b zelfs geprobeerd mijn vinger in haar keeltje te steken zodat ze dan alles maar eruit zou gooien maar in ieder geval weer ging ademen, dat liet ze niet toe want ze klemde haar kaken op elkaar! uiteindelijk is ze weer gaan ademen nadat we haar flink in haar gezichtje geblazen hebben!

door dit hele gebeuren was ze klaarwakker dus slapen wilde ze natuurlijk niet meteen... ik heb liggen draaien en doen want durfde eigenlijk niet in slaap te vallen! op 04.00 uur kwam Dimara voor haar nachtvoeding en had ik nog amper geslapen!
    helaas was ze na die voeding ook weer klaarwakker en was het uiteindelijk 5 uur toen ik voor de laatste keer de klok zag... om 8.00 uur vond mevrouw het weer welletjes en heeft ze haar flesje gehad, waarna ze weer niet wilde slapen tot nu toe! ze doet af en toe hazenslaapjes in de wagen nu!

ben me dus voor de 2e avond op rij echt helemaal kapot geschrokken van haar!
    ik denk dat het misschien wel een idee is om de pepti toch wat te gaan verdikken voor haar zodat het misschien niet meer zo makkelijk omhoog komt!

6. bah mum wat griezelig zeg!
    Wij doen een schepe nutriton door de voeding waardoor het wat dikker wordt.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ja daar zat ik idd ook aan te denken, vanmiddag even halen! maar vind het zo vreemd dat ze pas is gaan spugen toen we al 4 dagen met de pepti bezig waren...
    ik bedoel het is vanaf het eerste flesje al veel dunner als de gewone nutrilon dus dan zou ze er toch meteen van moeten gaan spugen zou je zeggen?
    ook heb ik het idee dat het steeds erger wordt! en geeft ze vaak pas 2 uur! na de voeding een flink mondje terug!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

Nou mn schoonmoeder kwam maandag en is pas net weg;)
    Maar was wel relaxed op zich, wat meer de handen vrij

how is het hier? Heb ik nog wat bijzonders gemist?

9. @ emma is ze twee nachtjes gebleven?

@ mum misschien vanmiddag bij t cb binnenlopen?

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    mum, wat eng zeg! Ik gebruik ook nutriton soms, helpt goed.
    Jorick spuugt ook vaak pas uren na de voeding.

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    jep 2 nachtjes.. haha Maar het was wel gezellig, heb me helemaal niet geergerd ofzo.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma; Ha meid.. ja idd doodeng... ow Jorick spuugt dus ook pas uren na de voeding! Vreemd zeg, je zou toch zeggen dat het dan gezakt is!
    welke schommelstoel heb jij?

@ Ryanne: tja helaas moet ik wachten op de onstoppingsdienst :(
    zal je net zien dat die weer net komen als het inloopspreekuur is!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: dat is schrikken. wat relaxt dat t thuis word bezorgt. ik weet niet hoe t bij ons nu verder werkt eigenlijk. volgens mij gewoon via de huisarts maar dat ik niet hoef te betalen zeg maar

@emma: oh 2 nachten. was t beetje uit te houden met haar

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Suus: Ja over t algemeen weten kindjes met kma niet beter, gelukkig :) Wel echt zielig als er idd iets gedaan wordt en eentje mag niet meedoen.. Werd dat niet aangekondigd vantevoren dat jullie oliebollen zouden gaan bakken? Want dan had de moeder van dat kindje speciale oliebollen kunnen maken voor haar kindje (dat zou ik gedaan hebben!)

@Iedereen die moet werken: Werkse vandaag! Jullie zijn alweer over de helft van de week bijna, dus bijna weekend :D

@Mum: Ohh wat eng zeg! Zoo, ik zou ook echt niet meer durven slapen, ik zou continu kijken of alles nog wel goed was.. Pff, ik zou hier toch maar eens mee naar de huisarts gaan of de CB-arts!
    Met Nutriton moet je ook voorzichtig doen hoor! Het kan dan zo dik worden dat de voeding die ze omhoog krijgt blijft hangen...
    Yentle heeft dta een keer gehad en sindsdien gebruik ik t niet meer.
    En wij deded helemaal niet veel erin, ook maar 1 schepje, hooguit 1,5 op een fles vam 120+4. Maar hoe langer het staat, hoe dikker het wordt (dus ook in de buk)

@Debby: Ik vond t ook heel erg dat ik in huis niks kon doen.. Kan nu nog steeds niet veel in huis doen ivm dat Yentle zo'n pijn heeft steeds en ik dus bijna continu met haar bezig ben. Heb vaak niet eens tijd om even naar de wc te gaan zonder dat ze boel bij elkaar gilt :(
    Maargoed, ik heb daar nu ook wel mee leren leven! Als Yentle een dag rustig is dan heb ik ineens zeeën van tijd (omdat ik anders gewend ben :p) en dan doe ik ook meteen alles wat gedaan moet worden! :)
    En idd wat je zegt; het hoeft niet spik en span te zijn.. Zo lang het gewoon schoon is is t toch prima? T is veel leuker om tijd aan Levi te besteden dan aan t huishouden :p

@All: Nou, zometeen die nieuwe voeding ophalen.. Ben benieuwd hoe Yentle t erop gaat doen.
    Ze MOET t gewoon goed hierop doen, want op deze voeding is een allergische reactie onmogelijk..

Gelukkig werkt Kimo thuis vandaag.. Dan kan hij Yentle ook even uit handen nemen als t te erg wordt..;)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: oh lees het al beter dat t gezellig was

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    mn berichtjes willen niet :(

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ok nog een poging..

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    nou jaaaa mn tekst is weeer weg :(

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: 2 nachten.. en je niet ge-ergerd, dat is mooi... wij zijn er gister een uurtje geweest en heb me kapot ge-ergerd!! wat vreemd zeg van je berichtjes!

@ Kristel: ow echt, dat zou het dan misschien alleen nog maar erger maken! ik ga vanmiddag wel even bellen met het cb..
    hoop dat Yentle de voeding ook lekker vind!

Pfff ik heb een moppersmurf vandaag :(
    ze is nog nét niet blauw met een wit mutsje op...

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @MUm, hij wil die link er niet in zetten geloof ik...
    Ik heb hem bij intertoys.nl gekocht, moet je even zoeken op schommel. Er staat maar 1 op de site, die heb ik :D

@Bos, hoe is het bij jou?

@kristel, wat sneu dat Yentle weer zon last heeft .. je voelt je ze machteloos dan he.

@Debby, ik kom ook nergens aan toe, ach ja kan ik me niet niet druk om maken hoor haha

Deel Deze Pagina