Jeetje wat kletsen jullie snel zeg, ben niet meer gewend hoor. hahahah @ Mum: Jeetje dat is schrikken zeg. bah bah! Heel veel succes met Dimara hopelijk gaat het snel beter met haar. @ Kristel: Nou da is wel zo inderdaad. Eigenlijk heb ik een heel rustig kind. Heb altijd zeeen van tijd, maar op de een of andere manier zijn andere dingen toch leuker dan het huishouden hihhi @ All: Ben ff naar de Ikea. Kijken of ze die vaasjes hebben. hahaha Het knettert ineens in het wippertje. Broek vol!
Ik ben ntuurlijk wel druk met solliciteren enz. misschien kom ik daaom ook minder toe aan t huishouden.
@ emma: kej thnx zal zo ff kijken... @ huishouden: ik mag niks en voel me schuldig dat alles op mijn vriend zijn schouders terecht komt! @ Debby: thnx... het houdt nog niet over helaas Dimara was net ontroostbaar, dus ik dacht ze zal wel honger hebben 3 uur na voeding dus ik haar verschonen... Krijsen!! heb haar even laten krijsen want ja moest toch een flesje maken, maar ze ging steeds zachter krijsen... ze is gewoon hartstikke schor!! zoooo sneu! flesje gaat niet heel erg hard dus honger was het niet
@Emma: Fijn dat t toch wel leuk was met je schoonmoeder! En zo had je iig even wat meer tijd voor andere dingen, dat is altijd fijn @Debby: Veel plezier bij de Ikea @Mum: Ja dat heb ik ook heel erg, dat schuldgevoel! Ik mag ook veel niet doen in t huishouden ivm mn baarmoederverzakking. Mag dus niet zwaar tillen, niet te hoog boven mn hoofd werken, sowieso niet te veel op 1 dag (dus stofzuigen, dweilen en de was doen op 1 dag is al te veel merkte ik laatst) Veel dingen komen dus nog steeds op Kimo neer.. Ahh echt zielig dat ze zo krijst zeg.. Tja, ik weet precies hoe t is.. Zo moedeloos word je ervan omdat je gewoonweg niet meer weet wat je moet doen Gister ook hier, ik was zó gespannen, omdat ze ontroostbaar was de hele dag, dat toen Kimo thuiskwam ik gewoon echt ingestort ben.. Hoop dat ze gauw weer een beetje rustig is!
@Emma: hier gaat het prima hoor...meneer is lekker eigenwijs en dat botst wel eens met zijn moeder maar ach verder gaat het lekker..haha @mum: oh wat sneu zeg...lars is ook een tijdje schor geweest van het huilen. ik wilde weg gaan zet meneer in de maxi cosi en ga nog ff snel de was ophangen kom ik terug slaapt hij....echt een wonderding zeg lijkt wel of dat het enige is waar hij in slaapt overdag....hoe lang mogen ze in dat ding zitten...kraamverzorgster zei toen anderhalf uur maar is dat naar mate ze ouder worden langer of blijft dat anderhalf uur?
@ Debby nog wat gevonden bij de Ikea? Gaat snel he zo'n zwangerschap, zo voorbij.. en nu is Levi alweer bijna 3 maanden he. Zou 't ff navragen bij het zwembad voor die temperatuur. @ Mum wat eng zeg dat Dimara niet ademde, hoop dat je snel bij het cb lang kunt. Misschien is de pepti toch niet het beste voor Dimara. Komt de ontstoppingsdienst, zitten de leidingen verstopt? Gettes. @ Emma weer even bijkomen nu je schoonmoeder weg is alles gelukt met de schoonmaakplannen? @ Kristel balen dat die andere voeding ook niet optimaal werkte hopelijk deze wel super. Wat een dom figuur bij de apotheek.. zo eentje zou je toch ongeveer door de hoorn heen sleuren! @ Knarboor jij ook al zulke bekkenpijn, misschien is de kleine aan het indalen.. daarna kreeg ik namelijk ook veel ergere bekkenpijn. Koud he zonder een jas die helemaal dicht kan, hier ook dat probleem! @ Sammie auwie, probeer je het niet nog vandaag bij de tandarts? @ Daphne welkom hier, vervelend dat je een miskraam hebt gehad hopelijk is je cyclus snel weer op gang en ben je weer snel zwanger Nou hier druk bezig want er zijn vanmorgen een hoop babyspullen bezorgd.. de hele woonkamer is dus een teringbende zogezegd mannetje en ik kunnen de commode niet omhoog krijgen, dus dat komt van de week dan helpt zijn pa mee. Gister laatste werkdagje was hectisch zeg, maar ben zoo blij dat ik er van af ben nu! Vanmorgen bij de vk was alles goed alleen ons kleintje ligt nog niet compleet vast in het bekken hij popt zo nu en dan met zijn hoofdje weer omhoog en dan weer naar beneden.. maar naar verwachting zal ie binnenkort definitief indalen dat ie vast ligt. Ben benieuwd. Dit scheelt in ieder geval al een hoop maagzuur. Verder eet ik best wel slecht (ik vergeet telkens te eten, heb ook zelden honger ) weet iemand of dat erg is? Ben ook niet meer aangekomen.. vergeten te vragen aan de vk..
@Dees: nou ja het lijkt me dat je wel moet proberen te eten...als is het maar wat...je moet toch je dagelijkse stoffen binnenkrijgen. fijn dat je laatste werkdag erop zit. hele opluchting lijkt me succes met je spullen @all: zo ff de overbuuf gebeld...die gaat zo ff mee wandelen (pas om half 2 want ze moet eerst naar het cb). heb namelijk eigenlijk geen zin om naar de etos te gaan maar moet wel want heb koortslip en moet wat halen. met zijn tweeen is net zo gezellig...
oh mijn auto word WEER teruggeroepen..is al de tweede keer..vorige keer was de bekleding in de kofferbak niet goed (brandgevaarlijk ofzo) en nu zijn het weer de bevestigingsbeugels van de gordels achterin. ben ik hem weer een dag kwijt... haha kreeg net de rekening van ons weekendje landal.. 2 euro en 15 cent...haha dat is nog eens leuk he..
@ Kristel: Ja voel me idd machteloos... heb het CB maar weer gebeld... bellen me binnen 4 uur terug! @ Ryanne: Thnx voor de knuffel @ Dees: Ja de gootsteen in de keuken wil niet fatsoenlijk doorlopen, duurt een half uur eer dat dat ding leeg is k geloof niet dat het spugen aan de pepti ligt, hooguit omdat het veel dunner is dan de standaard voeding! Jullie zijn dus druk met de babyspullen!! @ Bos: Balen zeg van je koortslip en je auto!! 2.15 hoe krijg je dat voor elkaar?? ik dacht dat wij goedkoop waren met 285 euro voor een week hihi... ik wordt nu teruggebeld door de wijkverpleegkundige van het cb... ze vroeg of ik kon wachten tot vrijdag, zodat ik naar het inloopspreekuur kon komen... uhhh wat denk je zelf?? nee dus!
@mum: haha we hebben kortingsbonnen vandaar dat we zo weinig hoeven te betalen. hoop dat ze snel terugbellen.
@ Bos: ow dat scheelt inderdaad Nou de wijverpleegkundige heeft net terug gebeld en ze begon meteen over reflux... (was ik zelf ook al een beetje bang voor) ga nu de huisarts bellen of ik langs kan komen en hij onze vermoedens kan bevestigen... pfff dalijk dus wéér hetzelfde verhaal doen! eerst mijn moeder maar even bellen of zij de ontstoppingsdienst kan opvangen, die zouden eind van de ochtend komen
Pff al die spullen, mannetje en ik snapten er de ballen niet van.. lang lopen klungelen met de stokke en ook was ik net een half uur aan het priegelen met de maxi cosi en die voetenzak.. pff wat een gedoe. Boodschappentas die bij de stokke zat is stuk, net gebeld en volgende week wordt een nieuwe geleverd. Een lus hing nog aan 2 draadjes . Ff op bed liggen nu, me rug doet pijn @ Bos ik probeer wel te eten hoor maar vergeet het gewoon regelmatig.. dan ben ik te druk bezig met andere dingen en denk er dan gewoon niet aan! Mijn maag geeft ook niet aan dat het eten nodig heeft dus soms denk ik om half 5 oeps ik leef vandaag op een appel en een ontbijtkoek.. Lekker zo'n rekening, zou het ze niet meer kosten om dat nog in rekening te brengen Veel plezier vanmiddag het zonnetje schijnt lekker! @ Mum sorry ik dacht dat baby's daar op zich wel tegenkonden maar misschien is het voor Dimara idd niet goed. Naja die verpleegkundige denkt wel makkelijk zeg, terwijl jij telkens in angst zit..
Mum is die ontstoppingdienst nu nog niet geweest?? Wat een figuren.. anders ff bellen wanneer ze er ongeveer zijn? Straks zijn ze je vergeten ofzo.. Reflux kan natuurlijk ook heel goed zijn.. naja zolang er maar wat gebeurt dat het met je meisje beter gaat!!
@ Dees: Zonde zeg van die boodschappentas! gelukkig zijn jullie er nu wel uti! ja ik hoop ook echt dat er nu gewoon iets uit gaat komen, zodat ze niet nog langer pijn hoeft te hebben! bah kan pas vanaf 2 uur de assistente weer bereiken, ze heeft andere werkzaamheden staat op t bandje, uhhhh... wij noemen dat gewoon lunchpauze!
@Dees; Rustig aan doen he?! En wel goed voor jezelf blijven zorgen! Fijn dat je nu lekker verlof hebt! haha, wij hadden ook zo'n moeite met alles in elkaar zetten, snapten ook weinig van de kinderwagen. Maar je leert m gauw genoeg kennen @Mum: Reflux zat ik ook al aan te denken, maar hield mn mond maar even Maar iig, reflux en kma gaat heel vaak samen. Vaak is reflux ook een gevolg van kma! Hier begn het dus met verborgen reflux, maar nu dat Yentle andere voeding krijgt heeft ze sowieso al geen last meer van zuurbranden en oprispingen, dus ze heeft al geen medicijnen meer nodig! Het kan dus zijn dat Dimara er gauw vanaf is weer, hoop ik wel voor jullie @All: Nou, Yentle heeft net een fles Neocate op (die nieuwe voeding). Ze vond het alvast niet vies en klokte die fles zo leeg! En dat terwijl ze de laatste paar dagen steeds alleen maar kleine beetjes wilde drinken en dan in brullen uitbarste.. En nu helemaal niet Maargoed, ik ga pas zeggen dat het goed gaat hier als het minimaal 2 of 3 weken goed gaat.. Want elke keer als ik na een tijdje zeg dat t goed gaat gaat er weer iets mis!
@ Kristel: ja als ze het al heeft hoop ik dat ze er ook snel weer vanaf is... maar het is zondag begonne met spugen en het lijkt steeds erger te worden! fijn dat Yentle nu geen meds meer nodig heeft, t is toch altijd beter als ze die troep niet onnodig binnenkrijgen! Gelukkig vind Yentle de voeding niet vies! hoop echt dat het nu goed gaat en blijft gaan met haar! Dimara ligt eindelijk helemaal uitgeteld, wel op schoot welliswaar maar goed... vanmorgen heeft ze alleen maar hazenslaapjes gedaan!