zo jullie vhebben veel gekletst @Bos, super dat ie zo in slaap viel! @debby, en geslaagd? @desiree, ik at ook weinig de laatste periode. Ik zou wel zwangerschapvitamines nemen in elk geval en lekker rustig aan doen. ik ga even wandelen, hopelijk valt ie dan in slaap en kan ik even stofzuigen, dweilen en was ophangen haha. Ik ga zo even reageren als ie slaapt
@mum., dan maar lekker op schoot toch? ik ben daar veel makkelijker in geworden hoor. Als ie/zij maar lekker slaapt anders ben je zelf nergens meer.
@desiree, ja gelukt met de plannen. Zij ging even oppassen kon ik mooi even wat doen hier. En ze heeft vanmorgen mn ramen gewassen , altidj handig hahaha @all, wij gaan komende week een midweek weg naar de ardennen
@ Emma: hoop dat hij wil slapen in de wagen en jij dus nog wat kan doen! vind het op zich niet erg dat ze op mijn schoot slaapt, als ze maar slaapt idd maar ik kan niet gaan plassen, iets te drinken pakken, iets te eten pakken haha Moet om 15.20 bij de ha zijn... ze zei eerst morgenochtend half 8 maar wil echt niet nog zo'n nacht hebben en dan ben ik ook echt nog niet klaar om half 8.... nu kan ik ineens wel vanmiddag terecht!
ik ben even weg, Dimara is weer wakker en aan het huilen t is echt helemaal niks vandaag! en dan die klojo's waar ik op zit te wachten! naja t kan er allemaal wel bij...
@Mum: Ik weet dat het echt heel moeilijk is en dat je t niet ziet zitten, maar ik weet echt precies hoe je je voelt nu.. Ik denk echt dat t wel even goed zou zijn als je even een middagje voor jezelf zou hebben. Zou je Dimara niet een paar uurtjes naar je ouders of schoonouders kunnen brengen zodat jij ook ff kan bijtanken? Echt, ik weet dat het supermoeilijk is om je kindje uit handen te geven, de eerste keer helemaal, maar even 3 uurtjes voor jezelf.. Dat zou je echt supergoed doen, zo kan je er ook weer even tegenaan! Want op deze manier doorgaan is voor jezelf niet goed, maar voor Dimara ook niet... *dikke knuffel*
@ Mum succes alvast bij de HA is dat die vreemde met dat op verzoek voeden van eerst? Misschien kan zantac helpen bij Dimara. Nou ja ik hoop dat ze een goede oplossing hebben. @ Kristel fijn alvast dat ze de fles eindelijk leeg drinkt.. dit moet gewoon werken bij Yentle.. voel je niet te schuldig omdat je weinig mag doen met die baarmoederverzakking. Je hebt het zwaar zat, met die pijnen telkens en wat allemaal tegen zit bij Yentle. Maar ik geloof dat Kimo het allemaal goed begrijpt @ Emma lekker zeg met zijn 3en naar de Ardennen! Mannetje wil nu ook gelijk naar de Ardennen. En slaapt Jorick nu? Zo het is hier een bende niet normaal, overal dozen en plastic zakken.. zo maar gelijk alles in de vuilnisbak(kliko) buiten gooien. Dozen gaan de schuur in, die is toch groot zat
Dikke knuffel Mum.. ben het wel eens met Kristel, eventjes bijtanken.. telkens een huilend kleintje met pijn is nu eenmaal zwaar omdat je hun pijn zo moeilijk kunt verlichten
@ Desiree: Ja, ik heb die vaasjes gekocht en nog wat kaarsen meegenomen voor de vooraad. hihihi M'n mannetje heeft net lekker gegeten en nu ligt hij op bed. Ligt nog wat te mummelen maar t wordt al zachter. Ga ik eindelijk eens verder met strijken en vouwen. @ Kristel: Ik heb echt met je te doen. Houd in je hoofd dat je alles voor haar doet wat je kan. Hopelijk gaat het met deze voeding een stuk beter. Ik begrijp dat je er niet vanuit durft te gaan maar t komt vast snel goed.
@mum: ben benieuwd wat de huisarts zegt. @kristel: fijn zeg dat ze hem niet vies vind hoop dattie helpt. @emma: lekker naar de ardennen. hoop dat t mooi weer word @debby: lekker geshopt dus zo was om 3 uur thuis en lars heeft geslapen tot 10 over 3. hij krijgt nu de fles. zal wel lekker vrolijk zijn zo. uitgeslapen en volle buik. heb net gehoord dat ik pas 8 dec weer hoef te werken. lekker nog ff thuis dus.
hoi meiden heb wel wat terug gelezen maar heb het gevoel dat het mijn hersens niet berijkt ofzow.. ik ben helemaal moe geshopt ben de stad in geweest met ayden en heb lekker wat rond gewandeld en geshopt. ga nu ff lekker op de bank hangen want mijn voetjes doen pijn
@ Kim: Leuk hoor! Gooi je voetjes maar op de bank en neem een lekkere kop thee. Ik heb morgen 2 sollicitatiegesprekken. Whaaaaaaaaaaaa Ik moet me echt gaan voorbereiden. M'n strijk is bijna af.
Hallo meiden!!! Even kijken wat ik heb onthouden... Welkom aan de nieuwe onder ons!!! Gezellig dat jullie erbij komen! @ Sammie, he meis het zit je niet mee he? Nu weer je kaak Waarom ga je vandaag niet even naar de tandarts dit kan toch eigenlijk ook niet he?! @ Mum Ik ben geschrokken van je verhaal over Dimara!! En hoe is het afgelopen bij de dokter? Wat zei hij van het verhaal? @ Desiree Lekker meis met verlof!!!! I envy you!! Hoe gaat het verder met je? Vermaak je je nog een beetje? @ Red Zozo... 5 kilo.. In de hele zwangerschap? Das toch netjes!!! Ben benieuwd naar je buikfoto hoor! @ Knarboor Begint nu echt spannend te worden he? Ik hoop ook voor je dat er geen huidscheuren ontstaan.. Duim duim duim Over mij: Gisteren naar ziekenhuis in Woerden geweest.. Jeetje wat zijn die kraamsuites klein. No way dat ik daar gewoon vrijwillig heen ga. Ook die badkamer is zo klein, ik zou gek worden als ik 16 uur in zo'n kamer heen en weer aan het stiefelen ben tijdens de weeen. Nee ik heb ook tegen mn man gezegd, we gaan het thuis gewoon proberen (als de natuur het toelaat) en mocht ik echt teveel pijn hebben dan kunnen we alsnog daar heen. Ze hebben daar nu een nieuw soort pijnbestrijding waarbij je een infuus krijgt en dan kan je zelf doseren Kijk, dat klinkt dan wel weer aantrekkelijk.. Nee ik vond het allemaal te klinisch eruit zien, niks voor mij!! Vandaag is ons kleintje erg onrustig en ik heb een hele zere buik! Heb last van steken, een bepaalde rare druk in mn buik en ben ook heel heel heel erg moe!! De kleine heeft vandaag ook erg vaak de hik.. Nu al de tweede keer, gulzig kindje!! En wel 30 minuten lang joh voel ik zn geplop, ook is het zoveel vandaag aan het bewegen ook op tijden dat ik het niet gewend ben!!.. Ik weet niet zo goed wat er is, misschien heeft het een groeispurtje? Hebben jullie er ervaring mee? Net bij prenatal geweest ook die maxicosi warmte deken/zak gekocht.. Heel leuk Nu ga ik even een uurtje of wat slapen ben kapot!!
@Debby: Ohh spannend voor welke functie(s)? @Juffie: Ik vond het ook helemaal niks in t ziekenhuis toen ik daar ging kijken op een info-avond, maar toen ik ging bevallen was ik maar wát blij dat ik in het ziekenhuis was! Het interesseerde me toen echt geen reet meer hoe het eruit zag en wie er aan mn bed stonden, zolang Yentle er maar uit zou komen vond ik alles best Edit: Bedoel het niet verkeerd hoor, zo komt t misschien over.. Ik zou het liefst ook thuis bevallen zijn! En bij een volgende kindje zou ik dat ook graag een keer meemaken thuis.. Maar als het om wat voor een reden niet kan, dan interesseert het je echt niet meer hoe het eruit ziet daar hoor Dan ben je alleen nog maar bezig met bevallen @All: Ben er vandoor. Yentle is vrolijk nu En ik ga even lekker met haar spelen! Leg het speelkleed op de grond en ga samen met haar erop liggen
hoi allemaal sorry voor de late reactie gisteren efteling geweest en behorlijk druk met mijn leuke bedrijfje ja jammer dat hij nega is alleen ik twijfel nog steeds:S heb vreemde bultjes in me gezicht vlagge van missenlijkheid harde buiken en steken in de onderbuik. snap het totaal niet liefs jessica
@yvi: vervelend zeg dat je nog steeds in twijfel zit.. helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden...hoop dat t bij jou niet zo is