Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ kristel: Van 20 tot 8 woww... dat is lekker, net als Lars van 18 tot 6!

@ ster: Jeps morgen over een weekje, kan niet wachten haha, alhoewel voor we vertrekken krijgt Dimara nog even haar eerste prikjes :( kon helaas niet op een andere dag... daaroor mag het van mij nog wel even duren, maar ze moet ze tich hebben!

@ Kim: De retourlijn bellen ;) dan komen ze het bij je thuis weer ophalen! kosteloos Ideaal! :D ga je verschillende bikini's bestellen?

@ Ryanne: Pfff je hebt lang moeten wachten zeg! maar Frederique is weer goed gegroeid! had ze de vorige keren last van haar prikjes? (dit is de 3e keer toch?)*lees het al* hihi jij ook een nieuwe bikini van de wehkamp dan? :p

@ Lynn: Helaas is dat geen optie omdat ze ingebakerd ligt!

@ Nen: Fijn dat je je wat beter voel, maar verkouden is ook niks, Dikke knuff!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Dimara ligt voor het eerst in haar ledikantje te slapen, ben benieuwd voor hoelang... ik moest haar wiegje verschonen dus had haar even in haar bedje gelegd en tot mijn grote verbazig sliep ze bijna toen ik klaar was, heb ze dus maar laten liggen...
    moest al wel een keer naar boven om de speen te pluggen ;)

Vanmiddag trouwens nog een poging wagen bij de fotograaf!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Daar ben ik weer even :)

@Mum: Hier zakte Yentle ook steeds onder de deken, maar hier ligt t matras alweer plat en ze heeft nergens last van gelukkig :)
    Hier hielp t om de deken niet zo hoog te doen, hier gaat ie namelijk tot haar oksels/borst zeg maar. Misschien dat dat wil helpen?

@Emma: Wat goed dat Jorick zo lekker geslapen heeft :D
    Wanneer kolf je als je kolft? anders zou je vandaag 1 voeding alsnog kunnen vervangen door een flesje en dan zelf even kolven. Voeding wat uit de vriezer komt is 24 uur houdbaar vanaf t moment dat je t dus uit de vriezer haalt, dus je zou t vanmiddag nog kunnen geven :) Is ook zo zonde om weg te gooien he ;) (ik had een voorraadje van 1,5 liter in de vriezer wat ik weg heb moeten gooien omdat dat allemaal bv was van toen ik nog melkproducten gebruikte ;) echt zonde, had daar heel veel moeite voor gedaan)

@Sam: Jeetje wat heftig.. kan me voorstellen dat je pissig was dat Edwin niet naar je luisterde! Maar ik weet zeker dat hij zich er ook flink kl*te door voelt, laat dit iig niet je relatie verpesten.

@Sterretje: Als ik zo naar de lengte van Kylian kijk denk ik dat hij al wel in 56 past hoor :) Je kunt t eens proberen, dan kan je ook een leuke spijkerbroek aan doen :D (of heb je die niet in 56?)
    Hoofdpijn blijft helaas, maargoed, ik ben wel wat gewend dus zoals t nu is heb ik er niet zo'n last van :) Pas als t voelt alsof mn hoofd elk moment kan ploffen neem ik wat in ;)

@Kim: Ik heb ook een bikini van wehkamp, zitten leuke bij he?! Iig kan je gewoon bestellen en wat niet leuk is ofzo weer terugsturen. En als je alles terugstuurt hoef je de verzendkosten ook niet te betalen hoor. Ik had laatst voor Kimo wat dingen besteld en niks was goed en heb dus ook geen verzendkosten hoeven betalen..

@Lynn: En, slaapt Julian al? :) heeft hij trouwens vaste tijden/momenten dat hij naar bed gaat of kijk je gewoon wanneer hij moe is?

@Ryanne: Fijn dat Frédérique er geen last van heeft! Hopelijk blijft t zo :)
    Leuke foto's op je hyves trouwens! Ze lijkt echt heel veel op haar vader zeg :D
    Maargoed, dat schijnt zo te horen dat baby's in t begin heel veel op de vader lijken ivm het bindingsproces met de papa's. (zoiets had ik gelezen laatst)

@Nen: Fijn dat je je wat beter voelt! Heeft de thee met honing nog geholpen? :)

@All: Zoo, als ik iemand vergeten ben, sorry!
    Ik spring hier even gauw in de douche (ja, laat, maarja, dat krijg je als je lekekr tot 11.00 uur uitslaapt :p) en ga daarna even lekker met Yentle wandelen en dan zal ze wel in slaap vallen, kan ze daarna lekker haar middagdutje doen :)
    *zwaai*

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Dat hebben we ook geprobeerd inderdaad maar ook dan krijgt ze het voor elkaar helaas...
    Hoef je geen verzendkosten te betalen als je alles terugstuurt? :$ ik heb elke keer netjes die 5 euro nog wat overgemaakt!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel heb van de week nog 56 geprobeerd maar hij verzuipt er echt nog in helaas
    Vooral broeken, en die wil ik juist graag aangeven!
    Heb een stuk of 5 spijkerbroeken liggen in maatje 56 dus daar geen probleem aan, alleen nu hij nog langere beentjes krijgen
    (moet gelijk aan die reclame denken, hij heeft ook van die kleine beentje he, van de roosvicee haha)
    Balen van je hoofdpijn zeg, ga je nog stoppen met de pil of weet je het nog niet?

@mum oeh das vervelend de prikjes op de zelfde dag zeg, hopelijk krijgt ze er niet al te veel last van dan zeg
    Succes bij de fotograaf!

Hier ben ik er vandoor, Kylian moet eten en daarna komt me vriendin
    Hoop vanavond nog te komen kletsen als Kylian ligt te slapen
    Fijne middag allemaal!

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kristel, eigenlijk kijk ik naar julian wanneer hij moe is! Maar heeft een redelijk schema....word om half 8 wakker speelt bij mij in bed en slaapt dan rond half 9 weer....dan eruit en fruit en om 12 uur slaapt hij weer.....dan om 2 uur weer wakker dan om 4 uur groente en weer naar bed tot half 6 en dan om half 8......maar dit was gisteren zo kan goed zijn dat hij het vandaag weer anders wilt hebben

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

De traktatie voor de kiddies :D

Heb er slechts 47 gemaakt en dan appel kaneel cakjes voor de collegas zonder muisjes

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: Hihi ik vind dat zo'n ontzettend lelijk ventje van die reclame :p (Sorry)
    thnx hoop dat t beter gaat als gistr hihi...
    Fijne middag meid!

9. juffie ziet er lekker uit zeg!
    @ kristel ja dat heb ik ook gelezen van die papa's. Hier zegt iedereen dat ze op haar papa lijkt.

@mum kijk dan eens op je rekening van wehkamp want normaal als je teveel betaald hebt blijft dat erop staan.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Okeej zal eens kijken..

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nu moet ik het hele bedrag van te voren betalen en als i keen acceptgiro neem dan moet ik die eerst betalen voordAT ZE het opsturen hebben jullie dat ook altijd?

@ryanne zal zo ff kijken welke jij hebt dan bestel ik niet dezelfde haha.
    zal ik ff voor 2 uur komen want tussen 2 en 6 komen die mensen van mijn telefoon :S weet dus niet precies hoelaat

@mum ja wil voor 98 euro aan bikini's bestellen haha maar als ik dat dus nu overmaak en ik stuur eht weer trg hoelang duurt het dan weer voordat ik het trg heb :S

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kim heb je dan een groot bedrag? want wij hebben dit ooit weleens gehad met een bank, maar toen gezegt daag dadelijk komt hij niet of is ie niet mooi!!! Misschien eens bellen wat de rede er van is?

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo meiden, het wordt nu een race tegen de klok, snel een beetje hier opruimen hahah het is hier een chaos!!! Ohlalla

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, ziet er lekker uit. Kun je ver gooien? ;)

@ kristel, vriendlief was de honing vergeten te halen. Slimpie haha. Dus ik fiets straks uit mijn werk wel even langs de super. Maar de ergste keelpijn is gelukkig wel weg!! Helaas wel een nare hoest voor terug gekregen...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er gelijk weer vandoor!!! Ben er straks weer ff..

Liefs!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Goede bezig geweest hoor!

@ Kim: Nee ik kreeg er altijd gewoon een acceptgiro bij! vreemd zeg!
    ik weet dus ook helaas niet hoelang het duurt voordat je je geld terug hebt als je het via ideal overmaakt!
    Moet wel zeggen dat ik nooit voor zoveel geld besteld heb, volgens mij was het hoogste 60 euro of zoiets

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Helaas geen saldo op mijn wehkamp rekening :( op het betaal overzicht staat ook gewoon dat het verwerkt is al verzendkosten...

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: veel plezier met wandelen

@lynn: ja deze foto's zijn van een fotograaf...

@juffie: lekker hoor...je mag altijd langs komen he als je er over hebt hihi...

@zo de schade aan mijn auto bedraagt ongeveer 995 euro...zo maar ff het bedrag doorgeven aan de verzekering en dan word hij volgende week donderdag gemaakt...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne; ik schrik steeds weer als ik het gewicht en de leeftijd van lars en frederique naast elkaar zie....

vriendlief wilde lars al opgeven om reclame te maken voor michelle banden (of hoe je het ook schrijft)

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie hup hup opschieten jij

@lynn nee 98 euro ofzow met verzendkosten was het 103 nog wat..

dan denk ik dat ik ff wat minder ga bestellen heb geen zin om nu voor 100 euro aan spullen te bestellen

kijk ik net op mijn bank heb ik 2 keer geld van de belasting ontvangen voor kindertoeslag :D een keer 84 euro en een keer 168 klopt dit wel :S snap er niks van ik wist van die 84 want daar heb ik een brief van gehad dat ze het wouden overmaken maar die 168 weet ik niks van... wazig maar wel lekker weer wat centjes.. mag ook wel met al die luiers en flesvoeding haha

Deel Deze Pagina