Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ mum wat vreemd. Ik weet niet fo ik de verzendkosten moet betalen. Heb vorige week een heel pakketje weer terug gestuurd dus zal eens kijken of er bij mij 5 euro open staat

@ kim wat vreemd Ik krijg ook altijd gewoon een acceptgiro mee en hoef niet van te voren te betalen.
    Kan ook naar jou komen als f wakker is?

2. @ kim is het geen kindgebonden budget én kindertoeslag?

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, ik heb nog maar 3 keer gekolfd haha. Ik heb laatst gekolft omdat ik last van stuwing had (hij had de nachtvoeding overgeslagen) . Ik dnek idd dat ik straks een flesje ga geven en dan idd even kolven. Heb nu niks meer in de vriezer staan.
    1,5 liter?? wow veel zeg. Wat heerlijk dat je hebt kunnen uitslapen! Ideaal zon man haha

@all, ik probeer steeds te reageren maar komt elke keer wat tussen..
    Jorick is nogal huilerig vandaag en ik ben nog steeds niet fit dus hoop dat ik nog even kan slapen vandaag.. vanacht sliep ik om 1 uur pas ;)(kon niet slapen)

4. let wel maar op dat je het niet terug moet betalen.
    Wij kregen ook een brief dat we iets moesten terugbetalen maar hadden we helemaal niet gehad. Echt wazig daar. En 4x een vrief voor mijn rekeningnummer terwijl ik al jaren zorgtoeslag krijg dus mn nummer hebben ze..

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb nog niks gehoord van de belastingdienst en hij is maandag 9 weken, is dat normaal? moet je dat zelf aanvragen?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: tjee dat is een flink bedrag!

@ Kim: Lekker zeg dat je wat centjes heb gehad van de BD, hier duurt dat nog wel even... heb ook nog geen bericht gehad over het kindgebondenbudget!

Tjonge, zie ik net een leuke bikini voor 13.99 euro! van protest, dus ik klik mijn maat aan wordt ie ineens 25 euro :( voor cup B betaal je 12 euro minder als voor cup C!! ja hoor...
    @ Ryanne: Vul jij dan gewoon op die bon in dat je alles terugstuurd en dan het totaalbedrag van alles incl verzendkosten invullen?? snap je me? hihi

Zo heb Dimara maar even naast me op de bank gelegd want kon op en neer blijven lopen :(

7. @ emma de kinderopvangtoeslag moet je zelf regelen maar dat moet je doen met het contract van de kinderopvang en kindgebondenbudget komt volgens mij vanzlf naar aanleiding van die brief van de kinderbijslag

8. @ bos das veel zeg.
    toch ziet hij niet uit als een flinke baby? F. is wel maar een sprietje hoor

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Yentle is al in slaap gevallen :p Dus we gaan wel wandelen als ze klaar is met haar middagdutje :)

@Mum: Wat raar dat jij wel moest betalen?! Ik heb t niet hoeven doen.. vreemd :(

@Kim: is t de eerste keer dat je wat bij wehkamp besteld?
    Bij veel bedrijven is t namelijk zo (ook bij neckermann) dat je de eerste keer vooraf moet betalen, zodat zij zekerheid hebben dat je t dus kan betalen en ze volgende keer wel t 'risico' nemen om t op te sturen en je een krediet te geven :)

@Bos: Fijn dat je auto volgende week al gemaakt wordt! Wel een flinke rekening zeg, maar gelukkig hoef je t niet zelf te betalen :)

@Juffie: Die cakejes zien er lekker uit :D maarrehm, wil je ze met muisjes en al gaan invriezen?
    Ben bang namelijk dat dat niet lekker wordt ;)
    Hier had ik ze gewoon neutraal ingevroren en pas na de bevalling versierd per keer als er iemand kwam..

@Lynn: Zo, Julian slaapt dus nog best veel zeg! Zoveel slaapt Yentle niet hoor, ok, gisteren wel, maar meestal niet..

10. @ mum ik doe niks ik stop alles in de envelop en streep aan dat het niet paste en geef t af bij zo;n dhl punt

11. en krijg dan na enkele dagen en mail dat het retour is aangekomen

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ik heb een brief gehad van SVB (kinderbijslag) en daar stond in dat als ik 23 november geloof ik nog niks gehoord zou hebben van de belastingdienst wat betreft het kindgebondenbudget dat ik dan zelf even contact op moet nemen met de belastingdienst...
    misschien heb jij ook zo'n brief gehad!

13. @ kristel ze zijn om uit te delen bij haar kleuters want juffie is vandaag voor t laatst

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    jullie moeten me ff helpen

welke is leuker??

HELPPP!!! welke zal ik kiezen?

15. @ mum zo'n brief was t idd!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Nou dan ga ik dat de volgende keer ook maar doen, ik vul altijd die hele bon in, dat je die en die producten terug stuurt met die en die reden en dat dit product zoveel kost en dat product zoveel, en dan moet je de bedragen bij elkaar optellen van de producten die je terugstuurt en dan blijven de verzendkosten over!

17. haha zo'n brief heb ik nog nooit gezien

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    er staat 2 keer kindertoeslag en de kinderbijslag is toch weer wat anders of haal ik het nu door elkaar haha..

@ryanne ja vind ik ook goed want ayden slaapt net hier in de kinderwagen en als ik nu naar jouw toe loop is hij weer wakker.

@emma maakt neit uit meid we hebben het allemaal wel is druk en dan kom je lekker mee kletsen je heoft toch neit op alles te reageren.

@kristel is de eerste keer dat ik daar bestel ja. zou ook wel kunnen ja

@mum echt belachelijk als je dan meer moet betalen. ga je er ook een bestellen ?

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kristel: julian heeft een fase gehad dat hij maar 3 kwatier over heel de dag sliep!!! maar omdat hij nu kruipt en zit en meer beweegt is hij weer moeier en slaapt meer!!! Gelukkig hihi

ik ga ff naar de markt met julian op de fiets!!!

20. @ lynn lijkt me zo leuk om te fietsen met F.!
    @ Kim ja kinderbijslag krijg je pas in januari

Deel Deze Pagina