@ Dreamer: Waarom stop jij je hoofd in een bh?? hahahahaha ik hoop echt dat de tijd gaat vliegen voor jullie en jullie gewoon eerder kunnen beginnen als verwacht!
Grrrr nou vandaag gaat het niet lukken met de bikini's voor mij, alles wat ik leuk vind is er niet in mijn maat ofzo... kijk van de week wel verder want wordt er een beetje frusti van! zo nog even een flesje doen als mevrouw wakker is en om een uur of 4 is een vriendin hier met haar kids, die gaan ook mee naar de supermarkt, foto's laten maken hihi...
@Dreamer: whaha, dat is echt ook typisch een actie voor mij hoor, om je hoofd in een bh te stoppen En waarom je dat zou doen? Ehmm, om na te gaan hoe groot dat ding wel niet is?! hehe
Hahaha ja ehhh hahaha. Hebben jullie wel eens bh's van maat 80F gezien? Die dingen zijn gewoon zo groot dat je je hoofd erin stopt om te passen Wij doen dat dus wel in een melige bui iig hahaha @Mum: jij was toch tandartsassistente?
Nu we t toch over grote bh's en vreemde acties hebben.. Ik vraag me nu echt of er meer zijn die dit deden Toen ik klein was (een jaar of 8 ofzo) dan pakte ik wel eens een bh van mn moeder, deed daar heel veel sokken in en dan liep ik heel trots rond haha 'kijk mama, ik heb ook borsten!' Of ben ik nu écht gestoord?
@ Kristel: hahaha dat zal ik ook vast gedaan hebben hoor... @ Dreamer: zal zo ff reageren op je pb, ben ff flessie aan t doen, typt niet zo makkelijk hihi...
@kristel: haha nee nooit gedaan en als ik het wel heb gedaan heb ik het verdrongen denk ik want dan weet ik het niet meer haha
maar kristel, vroeger deden we toch allemaal maffe dingen? kan me nog herrinneren dat ik het geweldig vond om met een vriendin de teletubbies te immiteren, compleet met douchekop als dat omroepding, die lieten we dan vanaf achter de bank omhoog komen omg dat ik dit vertel haha
@Kristel: dat heb ik nooit gedaan, vond borsten vreselijk namelijk Deed altijd mee met de jongens, dus dan wil je geen tietjes krijgen. (iets te hard geroepen zeker )
zit ff kleertjes te kijken maar wat een onzettend knap/lief meisje is dit zeg: http://image01.otto.de/pool/formata/2128252.jpg
@Mum: whahaha, ik zie t al helemaal voor me hoe je dat aan t doen was met de douchekop @Dreamer: Ik deed ook altijd mee met de jongens (had ook eigenlijk niet echt vriendinnetjes, kan nog steeds beter met mannen omgaan dan met vrouwen ) maar ik toch wilde ik ook wel echt meisje-meisje zijn hoor (nog steeds wel soms )
@ Kristel: hahah ik voel me nu heel stom! en ik had ook meer mannelijke vrienden als vrouwelijke... op de 1 of andere manier kon ik het beter met jongens vinden, ik had met meisjes altijd ruzie! ik had buien, de ene keer liep ik erbij als een jongen (lees kaki broek en bergschoenen) en dan had ik weer een jurkje aan en moest ik hakjes waar ik dan weer mee ging voetballen ofzo hahaha of een hut bouwen!
@Mum: wat een poppetje! @Kristel: ik ben absoluut geen meisje meisje. Snap ook echt niks van make-up enzo. Van mode ook niet trouwens haha.
@Mum: oh nee, jurkjes heb ik nooit leuk gevonden (nu draag ik ze ook alleen maar met een broek ofzo eronder ), voel me totaal niet op mn gemak erin.. Ook hakschoenen ofzo droeg ik nooit, altijd sportschoenen of dr martens ofzo maar ik draag wel weer altijd make-up (niet als ik thuis zit hoor, dan zie ik er niet uit ) en draag altijd een luchtje enzo.. maar voor de rest hoeft t voor mij niet zo Ik doe niks met mn nagels, ik scheer zo mn benen een maand niet (hoezo fout haha), doe regelmatig geen reet met mn haar.. Ik vind t wel best zo (kom volgens mij nu een beetje over als een manwijf lol) @Dreamer: ik snap ook weinig van mode hoor Ik draag al járen hetzelfde soort kleding.. Vind t meestal maar niks, die modedingen
@Mum: veel plezier met je vriendin! @Kristel: ik liep laatst in de CoolCat en voelde me toch zó oud. Ik snapte van de helft van die truitjes daar niet hoe je ze moest dragen. Ben maar snel weggegaan Mode is niet voor mij weggelegd haha. Nou vind ik de mode vaak ook niet mooi, dus dat scheelt. Ik draag wat ik leuk vind, of het in de mode is boeit me echt niet.
ben ik weer ryanne en frederique zijn ff langs geweest echt schattig die 2 saampjes zal ff een foto spammen.. @dreamer het komt nu idd heel dicht bij en maart is het al heel snel. @kristel whaha nee zo iets heb ik nooit gedaan hihi zie het wel helemaal voor me @mum balen dat ze niks in jou maat hebben.