Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, maar hier is het verschil wel flink hoor. Als ik bijvoorbeeld een truitje aan heb met een v-hals, trekt de v altijd meer naar rechts. Bij hemdjes zit ook de rechterkant altijd lager. Als ik bijv. naakt ben en gewoon sta dan zit er wel een aantal cm verschil in als je de onderkant van mijn borsten door trekt..

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga vast afsluiten en zo lekker naar huis.

Fijne avond meiden!

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    make up, bijna elke dag.. Mascara, blusher, beetje poeder en labello maar das geen makeup he haha
    soms wat uitgebreider..

mooie foto kim en ryanne! leuk

@ne, ja maar hij is een uur of 12 pas thuis ze hebben een of ander officierendiner ofzo;)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja nen, hier zijn ze ook wat ongelijk hahaha ik heb nu 65f was eerst d , ben benieuwd wat er na de bv van over is

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nen.. zie er niet tegen op.. als ik met mijn handen in mijn haar zit dan kan ik manlief altijd bellen en heb eef nog achter de hand :-D

Make-up.. heb genoeg makeup in huis en wil ook wel altijd merk makeup hebben maar als ik gewoon thuis ben dan mascara en oogpotlood en in de winter ook rouge.. vind dat genoeg :-D

wat eten we vanavond??

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Make-up: Als ik de deur uit ga doe ik t ook altijd op hoor! (tenzij ik dat de hele dag nog niet gedaan heb en ik 's avonds in t donker Angel ga uitlaten, daarvoor ga ik t niet op doen hoor :p)
    Altijd oogschaduw, mascara en oogpotlood (en labello dan, net als emma :p). Als ik iets byzonders ga doen, sjiek uit eten ofzo dan doe ik t wat uitgebreider met foundation, poeder en blusher enzo, maar voel me meestal dan echt een opmaakpop dus doe t altijd maar heel lichtjes ;)

Maar als ik gewoon de hele dag lekker thuis zit doe ik t niet hoor, waarom zou ik? ;)
    Dan loop ik ook gewoon in een slobberbroek rond, thuis moet je relaxen, daar hoef je niet op je opperbest te zijn toch? :)

En geurtjes, tja, altijd! ik heb er dan ook een stuk of 15/20 ofzo :p

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, 20 geurtjes:$ wooow ik heb er drie haha
    ik moet wel elke dag blusher op, ik ben echt een spook anders

eten, ik zit aan een noodles soepje en 2 cracottes met pindakaas, heb echt geen zin om te koken

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @eten: hmm, zie nu ineens dat t alweer bijna etenstijd is! :p
    De dag is echt kort zeg, als je eens een keertje uitslaapt.

Nouja, wij gaan iig Kip Madras eten :)

@Emma: Ja haha, erg he :p Ik ben echt geurtjesverslaafd. Ik moet ook echt geen parfumwinkel inlopen met een volle portemonnee, want geheid dat die bijna leeg is als ik buiten kom ;)

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
  10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Emma.. ja had het gezien.. belachelijk!

@ eten.. hier gaan we prei schotel eten.. ik ga zo eens beginnen voordat Sophie weer wakker is :p

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: #$%^&*(@#$%^&*( zoooo, wat een viezerik zeg!
    Echt niet normaal!!
    Dat is dus ÉCHT een vies oud mannetje ;)

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    he gatver damme dat is gewoon ranzig dat tie hem nog omhoog krijgt.. als dat kind geboren is, is hij al dood

wij hebben lekker gegeten en ayden heeft zijn fles gehad dus heb hem maar in de maxicosi op het onderstel gezet, want was aan het twijfelen. als ik hem nu naar boven breng dan is hij morgen weer wakker of komt tie om 12 of 2 voor een fles dus laat ik hem ff beneden misschien als hij dan om 9 een fles krijgt dat hij tot 6 een keer slaapt *i hope*

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, zo denk ik nu ook , nog even wat langer het dagritme erin houden in de hoop dat ie dan vanacht meer slaapt hihi

begint een 'vriendin' opeens heel overdreven te doen op msn terwijl ze nog niet eens op kraamvisite is geweest.. ze zit er wat overheen te praten ;) irritant zulke mensen.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Hoop idd dat Ayden dan wat langer doorslaapt :) (in de zin van later wakker worden) zou wel fijn zijn! :)

@Emma: hoe bedoel je precies van je 'vriendin'? Wat doet ze dan?

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    heb ff iets leuks in elkaar geflanst :D

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wat een vieze vent zeg!

wij hebben lasangne gegeten mm en manlief is nu weer naar school.

het rommelt beetje hier?? werden jullie ook gen van al dat gevraag op het laatst?

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @knarboor ja elke keer en wanner komt tie????? ik zei elke keer ik hoop nu!!! haha

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: haha, leuk gedaan :D

@knarboor: Ja hoor, hier belde mijn moeder elke dag 'en, is t al begonnen??'
    'ehm, als t begonnen was, denk je dan echt dat ik de telefoon zou opnemen? Als er wat gebeurt merk je t wel' :p

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo hier ook weer terug!

@kim en ryanne, Wat een gave foto;s van Frederique en Ayden zeg, super leuk!

@knarboor irritant he al die vragen steeds
    ik werd er ook helemaal gek van, en maar blijven bellen en smsen of er al wat gaande was en of de bevalling al begonnen was, vreselijk!

@make up hier als ik weg ga of bezoek krijg altijd mascara en oogschaduw
    Als we naar een feestje ofzo moeten ook oogpotlood, wat foudnation en lipgloss
    Als ik thuis ben lekker niets vaak, of alleen wat mascara

@emma wat een vies mannetje zeg, getver!

@kristel, mm lekker kip madras, dat is echt een van mijn favoriete eten zeg, heerlijk!

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja ikw ord op hyves in de gaten gehouden, thuis of zn auto weg is en de gordijenn open izjn en mn vriendin is er van overtuigd dat ik haar sms als het gaat beginnen? uhm wat dacht je zelf je wil echt niet weten als iemand bezig is hor ;)

Deel Deze Pagina