Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ben er ook weer! Behang is bijna klaar van de babykamer, nog een heel klein stukje maar hadden geen tijd meer. Maandag verder en beginnen met slaapkamer nummer 2.
    Foto's volgen als de meubeltjes er zijn. Behang is gewoon wit met beetje structuur. Andere kamer wordt 1 muur bruin en de rest wit/creme.

@Borsten, hier ook ongelijk en baal er soms ook flink van maar helaas 't is niet anders.
    @Nen, ben jij toevallig links? Meestal is je linkerborst bijv. kleiner als je rechts bent en andersom. Die kant is gewoon wat gespierder ;)
    @Kristel, mooi dat badpak! Hier misschien ook een idee na de bevalling ;) Manlief vond 'm ook mooi!
    @Kim, vindt de eerste het mooist, net als meerdere dus haha
    @Make up, hier meestal een klein beetje als ik de deur uitga.
    Verder geef ik niet zoveel om kleding en mode, hoewel ik nu wel graag wil shoppen. Geurtjes heb ik inmiddels niet meer dus moet ik ook maar weer 's kopen.
    @Rest... ben een beetje vergeetachtig.

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik werd net gebeld door de vk dat ik de griepspuit kan halen voor de mexicaanse griep.. ik twijfel of ik dat moet laten doen...
    Ik moest op deze site kijken.. : www.knov.nl
    Daar heb ik deze folder gevonden: maar er staat niet duidelijk of het kwaad kan voor de baby.. Ik twijfel zo erg of ik die spuit moet gaan laten zetten..

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
  4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Nou, leker naar de winkel morgen om zo'n pak te halen, kunnen jullie t ook eten deze week :D :p

@Red: Fijn dat t bijna klaar is! ben wel benieuwd naar de foto's straks :)
    Enneh, dat badpak is heel fijn ;) Doordat er dus ook 'kreukels/rimpels' inzitten valt een buikje ook minder snel op :D (en die valt al minder snel op doordat ie niet meer flubbert omdat ie dus helemaal ingepakt zit :p)

@Suus: Hmm, ik vind t ook eng hoor die inentingen. Heb ook gehoord en gelezen dat er veel risico's zijn. Yentle zal ook wel een oproep krijgen, maar ik denk niet dat ik haar laat inenten ivm risico's.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh, trouwens... weet iemand hier hoe ze bij baby's bloedprikken??

Ik moet morgen zelf bloed laten prikken weer ter controle van mn B12, maar Yentle moet dus ook bloedprikken om haar B12 waarde te checken.. Maar hoe wordt dat gedaan bij haar?
    In haar arm lijkt me namelijk sterk, want die houdt ze toch nooit stil genoeg zodat ze goed kunnen prikken? :(
    (vind t wel eng trouwens voor Yentle!)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Suus, ik denk dat ik me niet laat inenten. 'k Hoor ook wat spookverhalen over de risico's en niemand weet wat de enting op lange termijn met jou of met je kindje doet.
    Trouwens kreeg via m'n werk een oproep maar zwangeren mochten zich niet inenten.
    'k Heb hier in m'n omgeving ook nog niemand gehoord over de mex. griep en ben verder gezond dus een griep kan ik vast ook wel aan.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, hebben ze veel bloed nodig? Als het een klein beetje is denk ik uit haar hak. Dóen ze ook voor de hielprik, bilirubine waarden e.d.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @red: Ik weet niet of ze echt veel nodig hebben, lijkt me niet alvast.. Ze gaan haar B12-waarde controleren en het HB, en voor dat laatste heb je sowieso maar een drupje nodig.
    Hoop iig dat t gewoon vanuit haar hak gedaan wordt, zo kan ik haar tenminste goed vasthouden en dan is t zo gepiept (veel sneller als dat ze normaal bloedprikken in de arm iig)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ga ayden denk ik ook niet laten inenten vind het maar eng idd die risico's

iedereen maakt zich er heel druk om maar het is niks meer dan een griep en voor mensen die zwak zijn kan dat gevaarlijk zijn...

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, toevallig hoef ik er niet voor naar de winkel, want heb het al in huis want had al in de plannign staan om morgen kip madras te eten :D:p

@suus ik zou als ik jou was de prik niet halen, maar dat is mijn mening, je moet doen wat je zelf goed denkt

@red wat fijn dat het kamertje bijna af is zeg, lekker hoor!
    Volgende week weer verder, leuk hoe het dan opknapt he!

Het is weer aan het rommelen in mijn buik, hopelijk word ik nu toch echt ongi
    Dan weet ik tenminste waar we aan toe zijn
    Kunnen we weer een beetje kijken hoe mijn cyclus gaat worden en een nod aan gaan houden
    Vind het maar niets zo, om niets te weten hoe en wat :(

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dan doen ze 't vast in haar hak hoor.

Ik ga nog ff wat eten... pff hongerig hier ;) Heb rijst met kip hawaii gehad, had nog restje in de vriezer. Manlief heeft eindelijk z'n chinees, ben ik ook van het gezeur af ;)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja.. ik ga maar eens aan t eten beginnen.. we hadden om 15.00 uur nog een zelfgemaakt broodje hamburger gegeten (hadi k nou echt zin in :D) dus nu wat later eten maar :)

Yentle is net al in bad geweest (heeft Kimo gedaan) en krijgt nu ook de fles van hem dus ze zal zo lekker gaan slapen :)
    t was vandaag een beetje een papadag, maar dat moet af en toe ook eens :) (heb ik ook even een dagje rust :D)

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

red: dus de baby kamer is bijna klaar nu..

mum: misschien een safety sleep voor dimara?

juffie: haha misschien dat dat wel hoort bij nesteldang haha.. ineens poetsen :) irri dat ze steeds zo vroeg boren.

daphne: spannend hoor!

juffie: fijn dat de kleine nu wat lager zit.. misschien worden je ribben nu ook met rust gelaten.

emma: fijn dat jorick zo goed geslapen heeft vannacht, kun je zelf tenminste ook een beetje bijslapen.

juffie: jij houd er echt van he om lekkere dingetjes te maken in de keuken.

kim: haha leuke foto van ayden.

juffie: wat raar van je telefoon rekening..

bos: hier moet de tuin ook nog even leeg gehaald worden.. en nu je toch bezig bent (inmiddels al niet meer)

juffie: fijn dat je ''gewonnen'' hebt haha..

kristel: lees dat je lekker uit hebt kunnen slapen.. en yentel heeft ook goed geslapen zeg. hoop dat ze die tijden een beetje volhoud.

ryanne: jeetje jij hebt lang moeten wachten bij t cb..

lynn: puk is een boomertje en mega lief.. op mijn hyves staan foto's van hem :)

mum: hahahahahahaha speen pluggen.. :D

juffie: ziet er leuk uit die cakejes..en ook lekker :D

bos: jeetje dat is best veel geld voor je auto.. maar goed dat het vergoed word he.

kim: ik dacht dat je laptop gemaakt was..

badpakken enzo: ik heb er 2 geloof ik.. en 4 bikinie's maar doe liever geen van beide aan!

dreamer: nog 4 maandjes.. en die tijd komt er wel.. wachten wachten wachten..... *knuf*

hoofden in bh's okeej? haha leuk onderwerp..:D

mum: hahaha dat verhaaltje over de teletubie's hahahaha:D

make-up: ik maak me alleen op als k echt de deur uit moet.. verjaardag of werken ofzo.. en anders niet.. en dan gewoon oogschaduw met mascara en oogpotlood..

nen: wel lief van je vriend dat hij alsnog honing is gaan halen voor je.. hopelijk voel je je snel beter.

kristel: 20 geurtjes jeetje dat is veel.. k heb er 2..

kim: leuke foto's haha...

suus: k zou die prik ook niet halen hoor..

all: er was vandaag een kindje van 2 gevallen op de groep.. dikke snee in t hoofd.. en k was net een ander kindje aan t verschonen.. dus gauw die luier dicht gedaan.. en t ander kindje opgepakt.. washandje erop en bhv'er gehaald.. was zielig joh.. maar is gelijmd..was me een dagje wel..

14. gaby1986

jeetje jullie laten me wel veel bij lezen hoor :D

k ben ff weg even langs m'n opa..

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Wil even reageren op de vraag hoe ze bloedprikken bij baby's.
    Tot ongeveer twee maanden doen ze dat uit de hak of als het kindje echt klein is kan dit langer, daarna doen ze het uit de vinger. Uit de arm doen ze echt pas na het jaar omdat eerder de vaten niet goed zichtbaar en voelbaar zijn.
    (doe dit voor mijn beroep;))

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: ahh wat zielig voor die kleine zeg! Daar schrik je echt wel van, helemaal als je net op dat moment met een ander kindje bezig bent en je dus niet meteen wat kan doen..

@Vogeltje: bedankt voor je reactie! :D
    Denk alleen toch dat t dan beter is om t vanuit haar hak te doen, ze heeft nog zúlke kleine vingertjes, denk dat dat moeilijk gaat worden..

@all: nu ben ik echt weg, eten :)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby fijne avond bij je opa!
    En wat vervelend van dat kindje zeg, echt zielig hoor!

@kristel eet smakelijk alvast dan!

Ga hier ff in bad, ff tijd voor mezelf hihi
    Kylian slaapt gelukkig weer, dus nog ff de tijd voor dat hij weer moet eten zo!
    Vanavond maar eens wat papa en mama tijd vrij maken, dus nu eerst ff opfrissen :D

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo badje loopt vol, ik duik er even in!
    Ben er zo denk ik nog wel even!

19. gaby1986

k ben er weer opa was niet thuis.. dus ja.. heeft puk een extra rondje gelopen :)

k heb eindelijk mail terug van mijn vader.. er staat in.. ik weet het nog niet moet er nog over nadenken.. vind t echt zo irri he.. sta echt op t punt om terug te sturen.. dan ga ik er van uit dat je niet komt. of dat t dan maar beter is om niet te komen ofzo.. :(:(

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zitten er zoveel risicos aan die inenting dan?
    Mn moeder krijgt hem komende week ook..

@Sammie, had jouw moeder geen mex. griep gehad?

@Kim, is idd een flinke griep maar hopelijk gaat het niet muteren.. In amerika is al een variant die resistent voor tamiflu is..
    wat geweldig die fotos :D

@Gaby, jeetje eng, gelukkig is het goed gekomen

@all, mijn brulaapje is stil :D zo word je echt gek van dat gebrul als niets helpt he..soms wil je wel meehuilen hahaha
    Ik heb een leuk filmpje van hem gemaakt ,es kijken of ik het erop krijg.

Deel Deze Pagina