Hoi meiden, Ben erg moe dus ik houd het kort.. Ik vertel morgen wel eventje hoe het was.. Fijne avond allemaal!!
@gaby oh dat was zeker schrikken als een kindje zich zo'n pijn doet. ik weet het niet hoor met je vader.. heb natuurlijk niet zo'n band met de mijne maar als jij al de drang hebt om je stiefvader al die dingen te laten doen omdat dat beter voor JOUW voelt dan zou ik dat gewoon doen. ik zou niet bang zijn om hem te kwetsen want hij kwetst jouw ook met deze reactie. dit is niet even een verjaardag ofzow waar hij "misschien" niet naar toe komt.. het is een bruiloft en de bruiloft van zijn dochter dus ik had er korte metten mee gemaakt. hier zit je neit op te wachten en dit verdien je niet. degene die jou weggeeft moet betrokken met je zijn en van je houden en graag bij je is.. en dat doet je stiefvader geloof ik wel wat ik van je begreep. sterkte meid ik ga als ayden wakker is ook hem ff in badje doen.
kim: dat is ook eigenlijk wat ik wil.. maar ben hoe moet je dat zeggen een beetje ''bang'' voor mijn vader.. want stel dat die wel komt..
@Gaby: ben t met Kim eens Hier had ik problemen met mn broer, die zat ook te zeiken dat ie t nog niet wist.. Eerst wilde hij wel, toen weer niet, toen weer wel.. Op een gegeven moment heb ik ook gezegd 'weet je wat, je bent niet eens welkom meer' En ik ben blij dat ik dat gezegd heb, want ik was zo ontzettend kwaad over dat hij er zo moeilijk over deed (t is verdomme een bruiloft, van je zusje, sorry voor mn gevloek) dat ik steeds gestressder werd. Tuurlijk, ik vond het ook heel erg dat hij me dit flikte en dat hij er niet bij was op de dag, maar iemand die niet eens weet of hij wel wil, daar heb je niks aan. Op je bruiloft moet je mensen om je heen waar je om geeft en die om jou geven.. Het is een hele moeilijk situatie, vooral omdat het je vader is, maar op deze manier heb je weinig aan m.. *knuffel* @All: T is toch maar pizza geworden hier, haha, heb helemaal geen zin om te koken.. Pizza gaat dus zo de oven in Yentle wil niet slapen, doet heel moeilijk, maar ze wil helemaal niks (ook niet meer drinken, heeft al veel op) dus we leggen haar maar gewoon op bed en zien wel wat ze gaat doen
@Emma: Ik heb hier ook heel vaak meegehuild met Yentle.. of ik stortte in als Kimo thuis kwam. Soms moet t er gewoo necht even uit, want t is echt ontzettend zwaar als je kindje t zo moeilijk heeft! @Gaby: Probeer niet bang te zijn meid.. als jij echt niet wilt dat hij komt en hij zou toch komen, dan zijn er vast genoeg mensen die daar wat mee zouden doen.. Hem niet binnenlaten oid. Je moet echt doen wat jij zelf wilt, het is jouw dag!
@knarboor ik had vanaf week 33 heel veel harde buiken en soms om de 5 minuten maar toen gebeurde er niks en de avond voor de bevalling had ik bijna nergens last van.. dus zegt bij mij niks.. @gaby ja snap je heel goed (ookal kan ik het me niet voorstellen) maar je moet voor jezelf kiezen en voor je mannetje JOU GEZIN. wat als j straks een kindje hebt dan wil je toch fijne mensen om je heen hebben die een goed voorbeeld zijn voor jouw kind. klinkt misschien nog een beetje ver weg maar dit is denk ik het moeilijke van volwassen worden en je eigen leven leiden. als je dit toelaat dan blijft hij zo'n effect hebben op jou leven en op dagen zolas je bruiloft en de voorereiding daarvan hoor je gelukkig te zijn en je volledig daar op te kunnen focussen en niemand heeft het recht om je zo te behandelen. sorry als ik me er een beetje mee bemoei maar bedoel het goed. wil gewoon dat je voor jezelf kiest en je niet rot voelt
kristel: ja k zal er nog eens even over nadenken.. k weet t nog niet.. t maakt me in ieder geval wel erg verdrietig..k zal t er eens met m'n moeder over hebben...
@Knarboor: Ik heb heel lang (voor)weeën gehad en harde buiken.. En merkte eigenlijk ook geen verschil vlak voor de bevalling. Had wel die nacht wat buikpijn waar ik wakker van geworden was een paar keer, maar dat had ik wel vaker. Als mn vliezen niet gebroken waren had ik ook niet om 8.00 uur 's ochtends al gemerkt dat de bevalling begonnen was
@knarboor hier ook weken van te voren al harde buiken en voorweeen maar na een week of 3 of 4 nog steeds geen bevalling die wilde beginnen @gaby wat moeilijk meis, kan me voorstellen dat je het rot vind als je vader wel komt en je stiefvader dan al de dingen doet Maar het is jullei dag en jij moet je er geod bij voelen en hoe rot het dan ook is voor je vader, als dat is wat jij eigenlijk wilt moet je het gewoon zo doen De dag moet perfect zijn Zeker nu je vader zo reageert kun je toch gewoon zeggen dat het dan misschien maar beter is dat hij het niet doet, omdat hij er niet zeker van is en jij ook niet Dikke knuf hoor! Hier lekker in abd geweest, daar knap je echt van op! Ga nu ff aankleden en dan Kylian eten geven, ondertussen even gtst kijken, nog afwassen en wat opruimen en dan zal manlief ondertussen wel thuis zijn Morgen ga ik lekker een dag naar een vriendin, dus morgen ben ik er denk ik niet Fijne avond allemaal!
@knarboor: hier geen harde buiken gehad @Emma: heb jij nog niet meegehuild?? ik wel hoor...wel meer als 1 keer...word er nog wel een niet goed van als hij veel huilt...dan komen de herrinneringen weer boven aan de eerste paar weken denk.... @gaby: zo wat een mega reactie haha...sneu voor dat kindje zeg...moesten jullie mee naar de huisarts of zijn de ouders gekomen.. ik ben het er ook mee eens dat je moet doen wat voor jou goed voelt...het is jullie dag en je moet het niet doen omdat hij je vader is en je stiefvader niet je echte vader is....straks krijg je er spijt van en dat is zonde...als het goed is trouw je maar 1 keer (ik wilde bijna 2 keer neerzetten) @sterretje: fijne avond @all: zo had mijn pa en ma maar uitgenodigd kon ik toch mijn pasta koken en eten volgens mij hoor ik de auto van vriendlief??? hij zou pas om negen uur thuis komen dacht ik....
bos: nee k heb de vader gebeld en die heeft hem opgehaald.. toen hij bij de huisarts was geweest kwam hij even terug om te vertellen hoe t was gegaan..
bos: dat was eigenlijk wel de bedoeling.. maar n. wou echt niet meer bij ons blijven en mee naar huis.. ben een poging aan t doen om een mail naar m'n vader terug te sturen,, maar k denk dat als k hem zeg dat die dan maar bater niet kan komen.. eem fikse ruzie gaat veroorzaken.. en daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.
@gaby: moeilijk hoor succes...hoop dat je het een beetje zo kan verwoorden dat hij het niet verkeerd opvat...
@gaby: ik wil je tuin wel komen doen hoor haha...vind tuinieren wel leuk...(lees planten uit de tuin trekken)
haha..wanneer kun je dit heb k al: hey, moet zeggen dat ik wel vind dat je er lang over na moet denken en dat ik dit niet leuk vind! ik wil gewoon weten of je komt of niet! over zoiets zou je eigenlijk niet na hoeven te denken (of in ieder geval niet zo lang), als je dochter trouwt als je echt bij zou willen zijn had je me wel al een antwoord kunnen geven. eerst gaf je als rede dat je af wou wachten of ik zwanger was.. maar dat ben ik niet en dat zal voor het trouwen ook niet gebeuren ook. en nu weet je t niet omdat je t gewoon niet weet!