Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Oww heel irritant zeg dat liedje in je hoofd... ik heb een hekel gekregen aan Damaru omdat er mensen zijn die denken dat we Dimara ervan af hebben geleid :( Grrrr!!
    enne meeting?? waar?? ik ben voor :p

@ Bos en Emma: ik herken het ook wel een beetje hoor, ben zo onzeker wat dat betreft... heb ook af en toe zoiets van hou ik wel genoeg van haar? en is dit alles wat ik voor haar voel? zou ik niet meer voor haar moeten voelen? maar dat gevoel heb ik soms ook bij mijn vriend! maar als ik me dan bedenk dat ik zonder haar (of hem) zou moeten kan ik wel keihard janken! ik kan mijn meisje ook echt nog niet wegbrengen!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red en Gaby: Slaap lekker meiden!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hmmm ik had het toch vanmiddag over die bikini die in cup C 25 euro was en in cup B maar 13 euro, nou in cup D issie ook maar 13 euro :( dan maar een D bestellen want lees ook wel dattie klein valt!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, dat is echt helemaal normaal hoor, je staat er ook niet constant bij stil. ja ik dacht word het niet es tijd voor een meeting weer :D
    Ik kan Jorick ook niet wegbrengen nog, ik kan bv mooi als excuus gebruiken hihi. Maar als iemand hier op hem past en ik ga even het centrum in vind ik wel lekker even. ja en mn zus past wel es op bij haar thuis dat vind ik totaal niet erg, ze heeft zelf ook een kleine.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    red en gaby, slaap lekkr

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ik vind het ook wel moeilijk om haar achter te laten bij mijn vriend om eerlijk te zijn, Dinsdagavond ga ik even kijken bij de paarden en Dimara blijft dan dus thuis bij papa, ik vind het doodeng maar moet er gewoon op vertrouwen dat t goed gaat!
    ik weet dat hij het kan maar zijn onzekerheid zit mij in de weg...

moeten dan maar eens even wat gaan ondernemen voor een meeting hé...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, ja idd :)

Ik heb ook wel es als mn vriend hem gaat troosten dan jeuken mn handen haha, hij doet het dan net even anders en dan denk ik je kan beter zo en zo :) maar ja moeten we toch maar proberen los te laten, is gewoon je moedergevoel denk ik, mannen hebben dat andersom niet meestal.

Ik vind die roze/bruine ook wel errug leuk!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja ik vind hem idd ook errug leuk maar vraag me af of mijn blubberbuikje dan juist niet geaccentueerd wordt zo onder dat topje vandaan...

Wat je zegt we moeten het proberen los te laten...
    sávonds al we in bed liggen ben ik vaak nog even onzeker over of Dimara wel slaapt, stiekem denk ik soms ze ademt toch nog wel?? dan vraagt mijn vriend vaak of hij even moet gaan kijken om mij gerust te stellen en hij gaat dan ook kijken maar als hij terug is in bed, dan ben ik in staat om zelf ook nog even te gaan kijken... net of hij het niet goed kan beoordelen ofzo :(

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kristel.. geen idee.. ik denk zelf gewoon in het armpje.. volgens mij deden ze dat bij Senne (hoe klein hij ook is) ook.

@ Griep.. ik ben blij dat ik niet meer zwanger ben, was zo bang voor de griep.. maar nu maak ik me weer zorgen om Sophie..

Sophie heeft een slaapdag vandaag.. is vanmorgen 2 uurtjes wakker geweest en de rest moest ik haar na 4 uur wakker maken voor de fles en viel ze tijdens het drinken alweer in slaap. Nu ligt ze lekker in haar bed te pitten. Gisteren is ze van 15 uur tot 23 uur wakker geweest (ivm krampen) dus ze heeft wat in te halen denk ik.

Vanaf wanneer sliepen jullie babys door? Of niet? Sophie trekt nu snachts meestal 6 uur

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo ayden is in bad geweest, flesje gehad en nageltjes geveild en nu lekker in bed

@emma ja meeting lijkt me leuk. :D

@mum leuke bikini's ik wou perse eentje met beugel en beetje voorgevormd anders heb ik echt niks haha
    nu je het zegt trouwens over ongi.. ik moet nog maar 2 pillen en dan word ik dinsdag ook ongesteld dat moet ik dus echt niet hebben want dan ben ik in het weekend ook ongesteld :( dus ga denk ik maar de pil doorslikken zal toch wel kunnen, heb bij die andere pil ook geen stopweek gehad.

@gaby hopelijk krijg je snel je antwoord. maar is de reden dat hij niet wil komen omdat hij ver weg woont of omdat er andere redenen zijn (hoor het morgen wel want zie dat je naar bed bent) slaap lekker

ik ga ook afsluiten ga derek ogilvie kijken is altijd wel spannend

weltrusten

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo meiden
    Sorry heb niet terug gelezen ben namelijk heel erg moe..
    Vanmiddag veel bedrijven zoals abnamro, ing, autoverzekeringen etc gebelt voor de adres wijzigingen..
    We hebben de huur alvast opgezegt..omdat wij 16 novmeber de sleutel krijgen had ik gevraagd of we de helf van onze huur konden betalen ipv de hele maand..Nou dat kon dus niet, dat deden ze niet meer..Echt wat een domme doos was dat zeg..
    Dus nou ja dan lever ik de sleutel ook NIET eerder in dan 30 november..want ja betaal er wel voor..Dus we kunnen mooi rustig aan doen met verhuizen :p
    Morgen ga ik de keukenkastjes helemaal uitpluizen wat weg kan en wat niet..Schilderijen haal ik alvast van de muren :p kortom we gaan alles wat we niet meer gebruiken dus alvast in dozen doen dan hoeven we dat niet meer het laatste moment te doen :p
    Heb vannacht nauwelijks kunnen slapen omdat ik zat te prakkeseren wat voor kleur vloerbedekking ik op de trap wil hebben :p Nou dat wordt dus de kleur bruin..Wil een lichte kleur vinyl in de woonkamer en hal..zwart behang..verder weet ik nog niet echt haha..maar ja komt nog wel!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Dimara slaapt vanaf dat ze 1 maand is regelmatig door, ze is daarna nog 2x voor een nachtvoeding geweest!

@ Kim: Als je bij de andere pil ook geen stopweek had lijkt het me idd geen probleem om 'm door te slikken... heb het voor de zwangerschap ook vaak zat gedaan!
    Slaap lekker meid!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, echt zooo herkenbaar wat je zegt! Ik kijk in de auto ook even achterom of hij nog ademt haha ja gek eigenlijk dat je niet op je vriend vertrouwt maar dat gevoel is gewoon heel sterk denk ik..heb het ook hoor. Op vakantie had hij hem in de buikdrager en ik was steeds bang dat zn neusje niet vrij zat, mark werd gek van me haha
    ja dat weet ik niet, tis wel een printje he effen camoufleert altijd wel wat meer.

@Ukkie, vanaf wanneer? ehm ik wacht er nog steeds op :p
    jeetje wat slaapt je meisje goed zeg heerlijk

@Kim, oja das niet handig ongie in het weekend..
    had jij ook cerazette gehad even? Ik ben nu opeens weer 'ongesteld'of het is een doorbraakbloeding, echt irritant dus miss stop ik ook wel weer met die pil.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mariss, jij gaat vast nog een nachtje prakkeseren :p
    :Leuk he alles inrichten straks en uitkiezen.
    Ik zou ok lekker rusitg aan doen, idd je betaalt er ook voor

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Hopelijk krijg je een beetje ee ngoede reactie terug van je vader *knuf*

@Bos/Emma/Mum: Ik vraag me ook wel eens af of ik wel genoeg voor Yentle doe, of ik haar genoeg aandacht geef, hou ik wel genoeg van haar etc etc. Ook ik ben altijd blij als ik even een dagje wat voor mezelf kan doen en Yentle naar opa en oma gaat of Kimo zorgt de hele dag voor haar..
    Maar ik denk dat dat niet meer dan normaal is. Tijd voor jezelf heb je ook gewoon nodig, al is het maar even 2 uurtjes.
    En dat betekent echt niet dat je minder van je kindje houdt ofzo :)
    Als Yentle een dagje naar opa en oma is mis ik haar ontzettend en ben dan ook superblij als ze weer thuis is, maar ondertussen geniet ik echt met volle teugen van t dagje rust wat ik dan heb, gewoon omdat zulke dagen al lang niet meer vanzelfsprekend zijn :)

@Mum: Die roze/bruine tankini wilde ik ook graag hebben, maar ik vond t broekje te hoog uitgesneden (ivm dat ik onzettende grote/dikke strepen op mn bovenbenen heb) dus ik durf daar niet in te lopen ;)

@De rest: sorry, ben een beetje moe, dus vergeet volgens mij heel veel (en dat terwijl ik nog heb uitgeslapen?!)
    Nouja, ik ga weer even op de bank liggen en dvdtje kijken!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik moet trouwens ook altijd bij Yentle kijken hoor, voordat ik zelf in bed ga :) En als ik eens naar de wc moet 's nachts kijk ik ook altijd nog even en 's avonds als ze op tijd in bed lig ga ik na 1,5 uur ofzo ook altijd even kijken 's middags ook na een uur/1,5 uur :p
    Niet zozeer om te kijken of ze nog ademt ofzo, maar gewoon om te kijken of alles wel goed is en of ze lekker slaapt en of ze nog goed onder de deken ligt enzo :)
    En vaak 's avonds voor t slapen gaan kijk ik iets langer, gewoon om even te genieten van dat kleine hoopje wat daar in bed ligt, voel me dan ook ontzettend gelukkig als ik haar zo vredig zie slapen en dan weer even besef dat ze echt van mij is :)

Nu ben ik echt weg ;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: raar hé dat je ineens zo overbezorgd kan zijn...
    ik heb beide bikini's besteld en ze komen morgen al binnen, als ik het niks vind stuur ik ze gewoon terug!

@ Mariss: Wat een muts zeg! maar idd wel fijn dat jullie lekker rustig aan kunnen doen!! Owwww ik wil ook verhuizen, vind dat zooo leuk he alles inrichten :p

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden ga ook slapen...ff kijken of we vannacht beetje kunnen inhalen...truste..

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, nou hopen dat ze goed zitten:)

@Kristel, ja heerlijk is dat he als je zo lekker liggen te slapen. Om te smelten:D

@all . De symptomen van de Mexicaanse griep zijn net als gewone griep: koorts (38 graden Celsius of hoger) en koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, vermoeidheid en droge hoest. Met één extra: patiënten hebben soms ook diarree.
    Hm dit had ik deze week allemaal, had 38,2 , zal wel niet dat geweest zijn maar toch, hoe weet je dat dan he

Ik ben ervandoor, even douchen, jorick voeden en op bed, truste!

Deel Deze Pagina