@ Kristel: Hmmm ik heb dus ook strepen op mijn bovenbenen en op mijn kont... naja ik zie het morgen wel, als het me niet bevalt stuur ik het terug (dit keer zonder braaf de verzendkosten te betalen terwijl dat dus waarschijnlijk niet nodig is als het wel zo is dan hoor ik dat vanzelf van hun) hihi het is dus allemaal heel herkenbaar voor alle moeders... idd dat genieten bij haar bedje! soms vergeet ik haar een kus te geven en ben ik al onderweg om haar kamertje uit te lopen, dan ga ik ook echt terug om haar een kus te geven anders voel ik me superschuldig!! Fijne avond meid! Ze slaapt trouwens nog steeds heerlijk vanaf 19.00 uur *gaat meteen even boven kijken*
@ Bos: Slaap lekker meid! @ Emma: Hmmm eng dat je ook alle symptomen had... maar gelukkig voel je je nu weer beter toch? anders even overleggen met de HA! Slaap lekker meid!
@ Mum.. hoeveel drinkt dimara nu dan? Sophie is morgen 3 weken en zit nu op 110 en savonds 135.. en ik moet haar overdag na 4 uur nog wakker maken! is dat wel normaal? Of drinkt ze teweinig?
@ Ukkie: Dimara krijgt nu steeds 150/5 aangeboden (5 voedingen per dag), dat is dus 170cc melk maar vandaag laat ze er steeds wat van staan, behalve de 1e fles! ik moet DImara ook af en toe om de 4 uur wakker maken... is niet erg hoor meid! hoeveel voedingen krijgt ze, 6 nog? ik ben er vandoor, Dimara leek net wat wakker te worden dus ga een flesje geven en lekker slapen! Slaap lekker meiden!
@emma: Jaa vannacht ga ik zeker weer prakkedenken haha.. @mum: Je mag hier wel komen dan mag je me helpen met inrichten haha!!
@ Mum.. Sophie krijgt inderdaag 6 voedingen. dus 685 ml per dag. Ik denk dat ik het vanaf morgenavond weer met 10 ga ophogen. Ik ga ook kappen. Denk dat sophie om half 12 komt voor de laatste fles(anders wakker maken) Slaap lekker allemaal!
@Gaby: geef je vader een ultimatum. Voor die en die datum moet ik weten of je komt (zeg 6 weken voor je bruiloft) Dan heeft hij vanaf nu nog een maand om te beslissen. En jij hebt dan nog tijd zat om te regelen wat je moet regelen. Hou er rekening mee dat wanneer je vader komt, je sowieso moeilijke momenten gaat krijgen. Denk aan de foto's (de bruid met de ouders .. daar ga je al!) Het is dus niet alleen het weggeven waar je rekening mee moet houden. Bij een bruiloft heb je zowat altijd familie ruzie, heel raar! Sterkte meis! @Alle mamma's die zich wat vlak voelen: is echt heel normaal! Een kindje is nou eenmaal niet alleen maar leuk. Ik heb het al vaker geschreven, maar die wolk is niet alleen maar roze. Goed dat jullie het durven uitspreken! Er zijn er zat die het niet durven en stug blijven volhouden dat de wolk knalroze is.
@bos: ik las dat je ervan houdt om te tuinieren.. mijn tuin is echt een oerwoud onkruid groeit heel hoog tussen de tegels uit Wat voor jou?? ik heb er een hekel aan @gaby: ik zou ook gewoon zeggen dat je vader duidelijk moet zijn.. Vond je mailtje wat je gestuurd hebt wel goed.. zo weet die dat jij het echt meent en dat hij maar eens duidelijk moet zijn..!! @de rest: ik moet zo al naar het werk.. wel alles gelezen maar moet me schoenen aan gaan doen en naar het werk.. ik twijfel nog over de vaccinatie.. pascal vind dat ik hem wel moet halen.. Wat zijn de risico's dan?? kan ik het er vanavond nog even goed over hebben met pascal
goedemorgen dreamer: daar zeg je me wat... daar moet ik dan ook nog rekening mee houden idd.. kim: ik weet de reden niet.. hij weet t gewoon niet.. meeting.. jaaaaaaaaaaaaaaaa leuk all: k heb geen idee of k vandaag een hele of halve dag moet werken.. dat hoor ik straks een keertje.. wel irri..maar ja.. heb eigenlijk functionerings gesprek.. maar t is nog maar de vraag of die door gaat.. k ga gauw verder want puk moet ook nog uit..
Goeiemorgen! @Gaby en Suus: werkse @All: Heb niet zoveel tijd.. Moet zo bloedprikken met Yentle.. Vind t echt eng! (niet voor mezelf hoor) Trouwens, dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Yentle werd om 7.30 uur wakker en maakte geluid dat ze honger had. Dus ik ga naar beneden een fles maken, kom ik boven ligt ze weer lekker te slapen Nouja, ik heb haar maar gewoon wakker gemaakt want we moeten toch zo weg
goedemorgen hier weer eens een heerlijk nachtje geslapen, de kleine was niet zo druk of stilte voor de storm? ja heb veel harde buiken dus we zien het wel. succes kristel met de prikjes! @bos hier nog 1 die niet van tuinieren houd, komt missch ook omdat we de tuin nog niet gedaan hebben en het dus niet naar mn zin is @red goedmorgen
goedemorgen! 'k word stip elke morgen om 8 uur wakker, wel een lekker tijdstip! 'k Ga zo even snel douchen, straks hier opruimen en wil vanmiddag even shoppen. Behang op de babykamer is inmiddels opgedroogd dus mooi bobbeltjes vrij @Suus, 'k weet niet wat er allemaal van waar is maar 'k lees verhalen dat er mensen overleden zijn na de enting, dat het ziektes als ME,Fibromomyalgie e.d. kan veroorzaken, 't feit dat zwangere vrouwen die minder dan 3 maand zwanger zijn niet geent mogen worden, er zijn geen effecten op lange termijn beschikbaar, bij een gewone griep vallen meer doden (hoewel 'k t wel raar vind dat er gezonde jongeren zomaar dood zijn... maar ja in hoeverre wordt alles opgeblazen door de media?) wie geeft de garantie dat de inenting voldoende is als het blijkt dat ze ziekte muteert? 'k Lees dingen dat er kwik aan toegevoegd zou zijn??? In Duitsland blijkt de politici een andere vaccin te krijgen dan de bevolking... Geen idee wat er van waar is trouwens hoor... 'k Denk zelf, bij twijfel niet doen. @Mama's, 'k den ook dat het heel normaal is dat je niet op een roze wolk zit. Lijkt me wel lastig als je moeite hebt met je partner erin te vertrouwen, 'k hoop niet dat ik dat krijg... maar vast wel haha 'k Denk dat manlief sowieso maar even vrij moet nemen na de kraamweek dat we 't even lekker samen kunnen doen. @Bos, 'k heb ook nog wel een tuin
Vanaf wanneer kregen jullie harde buiken? Volgens mij heb ik er (nog) geen last van. Wel af en toe een trekkerig en zeurderig gevoel in m'n buik als ik wat teveel doe. Volgens mij begint het nu ook flink te groeien, ook af en toe ongipijn. 'k ga ff douchen
goedemorgen, Ben aan t werk dus kan ff niet reageren. @ kristel hier moest ik bloefprikken toen F. 5 dagen was. Ze probeerde t eesrt in haar vinger maar er kwam weinig uit (ze moest twee van die buisjes) en daarna in haar hak. Maar bij de hielprik maken ze de hak warm en stroomt t bloed er makkelijk uit. In het zh hebben ze dit niet gedaan.
Goeiemorgen ayden heeft van 9 tot 6 geslapen ben zo blij hij kan het wel ikmoet met Mika naar de dierenarts want hij kuchtde hele tijd en doet zijn keel schrapen maar spreekuur is tussen 1 en 2 en 5 en 7 dus moet ik vanavond gaan want tussen 12 en 18 komen de bikini's binnen. @ gaby werkse @ suus ikzou er goed over nadenken hoor en je goed laten informeren @ knarboor misschien stilte voor de storm laat maar komen hè @ryanne werkse had je die foto van f & a gezien 2 pagina's trg? Is het nog gelukt met de triptrap? Ik ga me omkleden en aydenaankleden en ff het strijkijzer bij mijn moeder halen
strijkse kim! ik heb de beneden boel nog ff gedaan , wc kan maar gedaan zijn he vanm boodschg doen met mn mams, ow wat zijn die zenuwachtig zeg echt grappig!
Goedemorgen, heb wel alles terug gelezen maar teveel om terug te antwoorden Hier niet zo lekker in mijn vel, erg emotioneel de laatste dagen, en heel erg chagrijnig, en vraag me niet waarom... Verder heb ik alles uitgepraat, en gaat het nu weer wat beter tussen ons.. Morgen weer naar Walibi en zondag Slagharen, maandag naar mijn Oma in Leiden en Zoetermeer dus ben dit weekend hier niet te vinden Dus als ik jullie niet spreek, bij deze een fijn weekend, en Knar, je mag van mij bevallen
@ kim ja zag de foto's grappig he.. Hij heeft nu al niets te zeggen Ben niet meer geweest want toen ik thuiskwam heb ik haar in bed gelegd en ze werd pas om 5 uur wakker. Volgende week een nieuwe poging. @ sammie knuffel en een heel fijn weekend! Veel leuke dingen voor de boeg! @ knarboor vlijtig op de vroege morgen hoor
Ben ik weer.. Pff, echt zielig joh! Er werd in haar hiel geprikt, maar t bloed stroomde niet goed dus na 4 minuten duwen en knijpen werd er weer opnieuw geprikt, weer een paar minuten duwen en knijpen om er genoeg uit te krijgen en toen werd er wéér opnieuw geprikt Yentle werd op een gegeven moment echt helemaal overstuur.. T bloedprikken heeft gewoon bij elkaar wel 15-20 minuten geduurd! Dit was echt veeeeel zieliger dan de inentingen.. Nu krijgt ze even een flesje van Kimo om bij te komen, want toen we thuis kwamen huilde ze nog steeds..