Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ sam balen zeg dat je je zo voelt!
    gelukkig is de ruzie uitgepraat,jullie gaan trouwens vaak naar een pretpark?leuk hor vind altijd jammer dat zoveel geld kost.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slechte morgen :(

zal zo reageren wil eerst even klagen!!!

Grrrrr %^%&**&*&kat!!! dat pokkebeest heeft vanmorgen aan de luxaflex die mijn vriend gister met zijn vader heeft opgehangen zitten kauwen! dat ding is echt goed naar de kl*te!! lekker dan ff een luxaflex van 65 euro in 1 nacht verziekt!
    ben in staat om die kat op straat te gooien (maar kan het niet) en ik ben bang dat mijn vriend erop gaat staan om die kat op marktplaats te zetten! we hebben al vaker ruzie gehad om dat beest, omdat ik 'm blijf verdedigen!

Dimara werd vannacht om 5.50 uur wakker, dus ik had echt zoiets wat is dit nu weer?? ik haal haar uit haar wiegje ZEIKNAT :( vriendlief heeft gisteravond haar omgekleed en haar luier zat omgevouwen aan de achterkant, het was er dus allemaal uitgelopen! :x

tot overmaat van ramp voel ik me ook nog eens zwaar kl*te omdat ik ongi ben en het mer voor het eerst in mijn leven zwaar valt, heb flink last van mijn rug en mijn onderbuik verlies heel veel slijmerig bloed en (sorry) ook dikke klodders donkkerrood bloed, precies hetzelfde als toen ik vloeide na de bevalling, waardoor ik weer twijfel of dit wel echt een ongi is....
    was 4 weken na de bevalling van het vloeien af en ben voor het lekken van mijn boobs weer met de pil begonnen, afgelopen zondag laatste pil dus dan zou het heel goed kloppen dat ik gister gewoon ongi ben geworden maar omdat ik de laatste dagen ook best veel gedaan heb en er voor het eerst van mijn leven zoveel last van heb, twijfel ik dus of ik niet weer aan het vloeien ben en durf dus ook geen tampons te gebruiken en ben ik bang dat ik schade aan heb gericht :(:x

ow wat een k*tdag heb ik, en hij is pas net begonnen:$

Sorry voor mijn geklaag, ga nu teruglezen... hoop dat ik daar wat vrolijker van wordt!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij betalen nooit wat :D
    Mijn zusje en zwager werken in Slagharen, en mogen per persoon 4 keer per jaar een kaart voor 5 personen aanvragen voor een park naar keuze.
    Dus totaal 8 keer per jaar.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi kom ff zeggen dat we gaan lekker weekendje weg tot maandag

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Fijn weekend :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: Veel plezier meid :) En fijn dat de ruzie opgelost is!

@Bos: heel veel plezier met zn 3tjes! :D Dat jullie maar lekker uitgerust terug mogen komen :)

@Mum: Pff, kan me voorstellen dat je je ontzettend irriteert aan je kat! Hier ook hoor.. Elvis is echt een schat van een beest, maar sinds kort plast ie ineens weer in huis :(
    Ik vind dat zó smerig!! (ofcourse)
    Weet ook niet wat ik ermee moet.. dominantie is t niet want hij is de enige kat nog, hij kan altijd naar buiten wanneer hij wil en zn kattenbak is altijd schoon.. Heb echt t idee dat t met Yentle te maken heeft, maar hij krijgt nog net zoveel aandacht als voordat Yentle werd geboren :(

Wat betreft je ongi.. Dat is echt heel normaal dat t zo heftig is nu. De eerste ongi na de bevalling is bij 9/10 vrouwen ontzettend hevig..
    Hoop dat je er gauw vanaf bent! Lekker rustig aan doen

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo dat is lekker sam!

geniet ervan bos! heerlijk hoop dat er baby nieuws is hor als je terug ben

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, veel plezier!
    @Kristel, hier begon de hond met plassen in huis toen ik net zwanger was, wie weet komt dat straks ook wel weer.
    @Mum, pff... lekker begin van de dag dan he! Hier heeft de hond laatst onze bank gesloopt, even 600 euro ofzo :(
    't Is normaal dat je de eerste keer na de bevalling zo erg ongesteld bent. Je baarmoeder maakt zich nog een keer extra schoon.
    @Knarboor, goed bezig geweest zeg!

Ik moet hier ook nodig aan de slag... en heb alweer honger dus moet maar weer wat eten.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Jaaaa?? mag dat? mag ik dan ook bepalen hoe en wat? hihi

@ Ukkie: Als Sophie goed groeit is er niks aan de hand hoor meid! gewoon je hart en je gevoel volgen!

@ Dreamer: Thnx dat je nog even bevestigd dat die wolk idd niet alleen maar knalroze is! :)

@ Suus: Idd goed over nadenken over die vaccinatie en de voor- en nadelen even bekijken! ik zou het ook heel moeilijk vinden!

@ Suus en Gaby: Werkse meiden!

@ Kristel: Yentle was dus nog niet uitgeslapen? hihi
    Succes met bloedprikken meid, vind het echt sneu voor Yentle!
    *ow je bent al terug* wat een drama zeg!! Dikke knuffel voor Yentle!

@ Red: Ik dacht ook dat ik er geen last van zou krijgen, maar helaas vind ik het gewoon moeilijk om de zorg voor Dimara volledig uit handen te geven aan mijn vriend! hier begonnen de harde buiken met 20 weken voornamelijk op mijn werk!

@ Ryanne: aaahhh wat sneu dat ze bij Frederique bloed hebben moeten prikken toen ze 5 dagen was! vind dat zo zielig voor die kleintjes!!

@ Kim: Supergoed van Ayden zeg :) idd hij kan het wel :p
    Arme Mika zeg, hoop dat het niks ernstigs is! hier ook tussen 12 en 18 bezorging van de bikini's... heb ze allebei besteld!

@ Knarboor: fijn dat je moeder meegaat boodschappen doen!

@ Sammie: Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat, je hebt een leuk weekend voor de boeg als ik het zo lees! hoop dat je daar wat van opvrolijkt!
    lekker hoor die gratis kaarten :p

@ Bos: hoop dat je het nog leest: Heel veel plezier het weekend, geniet ervan meid!!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Hier pist dat beest (ja sorry heb even geen goed woord voor 'm over) steeds de hondenmand onder (nu moet ik zeggen dat ie het de laatste weken niet meer gedaan heeft) tijdens mijn zwangerschap piste hij ook op andere plaatsen in huis maar toen had hij ook niet die blaasgruisaanval gehad! de kattenbak is ook steeds schoon (alleen hij komt hier dus niet buiten, ja alleen in de tuin)
    we hadden een plant in de vensterbank staan, daar had hij in de pot zitten graven en ging daar steeds in zitten pissen, ik kan niks op tafel zetten en bloemen/planten vreet hij op! ook gaat hij dus sinds kort weer regelmatig de box in (niet als Dimara erin ligt gelukkig)
    Ongi is normaal dus? okeej thnx, hoop dat ik een beetje lief kan zijn voor vriendlief als ie thuiskomt...

@ Red: Pffff de bank grrr dat is ook echt balen zeg! was je niet in staat om 'm naar t asiel te brengen?? (je doet t niet, maar ik denk er wel aan hihi)
    ow mijn BM wordt nog even extra gespoeld zeg maar... hmmm alleen maar gunstig dus... kan ik gewoon tampons gebruiken of wordt dat afgeraden?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks meiden...grrr..belde net of we een open haard hebben want heb twee tassen vol kachelhout klaar staan (2 van de 3 huisjes heeft dat namelijk) maar nee hoor wij weer net niet natuurlijk....en ze kon het ook niet meer omzetten...bleeh...had me er zo op verheugd (ja ben nog niet weg hoor lars moet nog een fles om 12 uur dus daar wachten we ff op)

@sammie: leuk zeg dat jullie zo vaak kunnen gaan...

jemig zeg houd niemand zijn tuin bij hihi...ik vind het altijd wel leuk om te doen...

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja dat is ideaal hor , manlief heeft er zon hekel aan en gun hem zn vrije avond wel na een hele week werken en school en elke morgen kwart over 5 op ;)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, 't wordt hier nog redelijk bijgehouden hoor ;) Staat een klein beetje onkruid nu tussen de tegels volgens mij en misschien tussen de plantjes maar 't is te overzien ;)
    Balen zeg dat jullie geen open haard hebben!
    @Mum, 'k was gelukkig niet thuis en manlief had me al voorzichtig voorbereid. Baal er wel flink van, 't is op 1 plek en je ziet het wel maar ja is niet anders. Volgend jaar maar een keer een nieuwe bank.
    Opzich mag een tampon maar ben er zelf niet zo'n voorstander van, gebruik meestal maandverband.

Ik ga ff wat eten en wat doen hier.

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@Mum

Klinkt als een rampendag!!! Jeetje echt irritant van die kat en dat Dimara helemaal nat was.. Nou hopelijk wordt je dag nog wel wat leuker...

@ Bos
    Heel veel plezier geniet ervan

Hier is Pulletje denk ik heerlijk aan het dromen hahah en iets in die droom met zn voetjes aan het doen.. Het kindje heeft het erg naar zn zin hahah.. Ik denk alleen maar ach wat ben je toch een lekker kindje, je lijkt nu al op je moeder ;) Ik schop Johan ook vaak snachts in mn slaap hahah.

Ik ben een beetje down, heb het zo gehad met die basisschool waar ik werk.. Ik heb besloten eerst maar eens een paar dagen leuke dingen te doen en dan maar eens te kijken wat ik daar nog af moet ronden..

Hier in huis is het chaotisch, ga zo eens even een beetje opruimen, maar merk ook al dat ik niet helemaal mijn dag heb.. Heb zin om even naar de stad te gaan en mezelf te trakteren op een heerlijke thee van Simon Levelt.. Wie weet pak ik zo wel eventjes de trein.. Vind mezelf zielig (waarom weet ik ook niet hoor, heb ook een blehg dag)

Nu zie ik ineens een hijskraan met twee glazenwassers voor mn raam lol lol!!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, ga je met mij mee shoppen? Ik wil er vanmiddag ook even uit.

'k Ga denk ik tosti maken, nog meer liefhebbers?

16. juffie2008

hi hi Red lijkt me gezellig :D

En nee dank je wel, heb geen zin in een tosti... Nog een beetje te vroeg voor lunch..

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zei er iemand tosti? :D :D Met extra veel kaas en ketchup? :D
    Hieerrrrr!

En nu ben ik er vandoor. Moet even naar de kruidvat enzo!

*zwaai*

18. juffie2008

Ik ga denk ik zo maar even op lampenjacht voor de babykamer..

We moeten namelijk een lamp die HEEL VEEL licht geeft maar met een stekker/ stopcontact bevestigd moet worden.. Dus niet aan een lichtpunt..

Ikea heeft niks, maar het mag niet teveel geld kosten... Misschien zo even naar Leen Bakker, Kwantum en Lamp en Licht en andere lampenzaken, eens eventjes kijken voor onze kleine ukkepuk..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Balen zeg dat jullie geen openhaard hebben... wij hebben er ook geen volgende week, dus hoop maar dat het niet al te koud wordt, en anders kruipen we lekker tegen elkaar aan en zetten we de gewone kachel maar lekker hoog!
    Hier nog iemand zonder groene vingers :p en zeker niet in de kou hihi

@ Red: Hmm het mag dus wel? ik voel me zo vies met maandverband... moet ook echt om het uur verschonen! lekker een tosti!! ik moet ook nog eten!

@Juffie: ja hoop het ook, t is dat vriendlief nog aan het werk is anders had ik lekker terug mijn bed ingekropen!

Ibruprofen wordt afgeraden hé voor menstruatiepijn?? kan toch beter paracetamol pakken?

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, met 6 weken is je baarmoeder mond ongeveer weer gesloten dus dan zou het mogen. Eerder niet ivm infectiegevaar.

Ik gebruik hier wel ibuprofen tegen menstruatiepijn, kan alleen zijn dat je bloedverlies er meer door wordt. Maar paracetamol helpt er hier niet altijd bij.

@Red gooit een tosti naar Kristel met extra kaas en ketchup!

Beetje verleidelijk... visboer rijdt hier ook de straat in, hmm... 'k hou 't toch maar bij tosti, kilootjes gaan al hard genoeg.

Deel Deze Pagina