Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. * doet mee aan de nationale staakdag *

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dees, 4 km te hard en 25 euro. 'k Heb verder ook nooit bekeuringen, o ja paar maanden geleden hier in het dorp 24 euro voor ook iets an 4 km te hard. Manlief zorg gelijk even voor grotere bedragen zoals 183 euro ofzo :( Snap nog steeds niet hoe ze ons 2x kunnen flitsen op 1 weg van nog geen kilometer.
    Naja ga ik me nu ook niet druk meer om maken, 't is betaald.

Gelukkig is de visboer hier uit de straat, voor ik in de verleiding kom.

'k Ga ff kijken wat er op m'n rekening staat, lijstje maken wat ik nodig heb en zo weg. Laat de boel gewoon lekker de boel, de rotzooi staat er nog vast wel als ik weer kom haha

3. Vandaag een jaar geleden had ik een posi test... Time Flies!!!

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa dat mag :p de meubels heb ik al dus van mij mag je dat wel doen..:p

Aah de dag begint goed dus..(not) Wij hebben geen kat..en ik hoef er ook geen 1.
    En wat zielig voor Dimara zeg..:(

@all
    Ga even Chanell de fles geven.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :( dan word het tijd dat ik volgende week positief test :)

6. Mum tegen de tijd dat ik naar jouw huis ben gewaggeld, is het denk ik volgende week.. ;) :D oke oke ik pak de trein wel :p daar zit ik dan in mijn blauwe badjas en grijze joggingsbroek met hoog water! Cool 8)
    Ik zie het al voor me, met je zonnenbril zo in de auto, maffiamummm komt eraan! Met 7 km te hard ;)8)

Nou ik ga nu toch maar hoor, heb besloten om nu te gaan douchen, lang en warm! :D

7. Sammie moet posi testen, sammie moet posi testen volgende week!!

Ryanne gaat snel he.. en jij was toch aan het werk? Toch staken? :D

*nu echt weg is*

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: gezellig yoga vanavond :D tja de zolder zou wel kunnen er is een "deuropening" op zolder (is in 2en gedeeld) en dan zou ik de was wel in ht voorste gedeelte kunnen zetten (waar de droger ook staat en de trap zit) en de kat in het andere gedeelte stoppen en afsluiten met een plank als deur ofzoiets maar in het grootste gedeelte staat de zonnebank (met bed eronder) staan een hoop dozen onder het schuine gedeelte, en aan de andere kant liggen de kerstspullen etc onder het schuine gedeelte, dat zou ik daar dan allemaal weg moeten halen omdat ie dat anders gaat slopen ben ik bang... ook ligt er in het grootste gedeelte vloerbedekking :( ben bang dattie daarop gaat zitten pissen...

@ Ryanne: Ook in pyjama? inderdaad zeg, de tijd vliegt!! voor we het weten vieren we de eerste verjaardagen van onze kleintjes!

@ Mariss: JEeeeejjj :D you make my day :p goed van je dat je geen kat neemt, scheelt je een hoop ergenis!

@ Dees: hahaha maffimum :p ik zal van het weekend (als ik het niet vergeet) eens proberen die foto in te scannen, kan je lachen hahaha
    je maakt me jaloers!!! gelukkig is vriendlief over een kwartier thuis dan ren ik naar boven en spring ik ook onder een hete douche waar ik voorlopig niet onderuit kom!

Vriendlief krijgt trouwens nog even op zijn donder voor ik ga douchen...
    hij had gisteravond gehaktballen gemaakt 4 voor ieder, nou vinden wij de ballen de volgende dag allebei veel lekkerder dus ik heb er maar 1 op gisteravond en hij 2... nu heeft hij dus vanmorgen gewoon 3!! ballen mee op zijn brood genomen en heeft hij dus 5 ballen op en ik maar 3!!!! de egoïst!! dat kan ie goedmaken :p

9. * zit alleen achter haar bureau en heeft geen zin !!!! *

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Dat vind ik een goeie!!
    *doet een positest dansje voor Sammie*

11. jaja ik zie dat we weer kunnen dansen... Blijf het jammer vinden dat inze dansemoticons weg zijn :(

Dansdansdansdans

Owja ik doe in november mee met baby van de maand dus wie wil stemmen... (komt er zondag op te staan)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ik zal zeker stemmen op Frederique... :D

Zo mijn bikini's zijn binnen... ben benieuwd!
    trouwens wel een knurft die het pakje kwam afgeven zeg, komt met een noodgang aanrijden, rent zowat naar de voordeur en ramt tegelijkertijd op beide bellen (hebben een gewone en een draadloze) pffff had haast zeker!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Bikini's zijn beide echt supergaaf, hoop echt dat ze allebei passen! hoop dat vriendlief opschiet dan kan ik naar boven, DImara ligt hier namelijk te slapen :p

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    vriendlief is thuis :D

ik ben er dus vandoor :p

tot vanmiddag/vanavond!

Fijne dag allemaal!

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum en passen ze ook? hier nog niks binnen :( ben benieuwd of ik ze ook leuk vind

@ryanne ik ga stemmen ;) nog ff en het is weekend :D
    ik heb de flauers uitgeprint nu nog meer dan de helft snijden grr wat een werk.. volgende keer misschien ook maar bestellen haha

morgen is de maand afgelopen en heeft ayden gewonnen met baby van de maand :D whoehoe!!

ik ga eens ff strijken en stofzuigen maar eerst ff een eitje maken met spek want heb honger!!

klets af en toe wel mee maar moet echt ff actie hier gaan uitvoeren

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *Komt ook even heel snel binnenvallen om voor Sam te dansen*
    *Doet een uitgebreide dans met allerlei aparte bewegingen die ik nog nooit gemaakt heb en waardoor mensen zouden denken dat ik spastisch ben* :D

Sorry, ben meteen weer weg.. even tosti eten (haha, kreeg zo'n zin erin ineens) en dan even een uurtje op bed liggen, Yentle is nu ook net lekker in slaap gevallen :)

@Ryanne: Jaa, de tijd gaat snel he?! Pff, over 19 dagen is t hier precies een jaar geleden dat ik een posi test had.. ;)
    Maar eerst komt ons 1-jarig huwelijk nog ertussen op 7 november :D (rond die tijd is Yentle in mijn buik 'geboren' :D :p)

17. Zo ik heb ff megalang gedoucht net :D had ik wel verdiend.

Heeft iemand nog leuke decoratietips voor op een babykamer? Ik wil nog wel iets, maar niet te veel.
    De gordijnen worden woensdag gemonteerd :D Dan is het eindelijk bijna klaar. Ik probeer nu cadeaus te bedenken voor me verjaardag.. moeilijk.. heb alleen maar babydingen gevraagd ;):)

@ Ryanne leuk dat je meedoet met F. ik wil meedoen met buik van de maand, dit weekend een stel leuke foto's schieten :)

@ Mum douchse en hoop dat 1 van de bikini's super zit :)

@ Kim wat een gedoe met die flyers maar straks ben je er weer klaar mee, hopelijk kan je er een mooi centje mee verdienen :) goed idee dat eitje! *gaat naapen en ook een ei bakken*

*probeert ook mee te doen met het dansje voor Sammie, maar meer dan flink heupwiegen zal het niet worden sorry*

Ben weer verder :)

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik hoor/ lees net via via dat een vriendin/ kennis bevallen is van een dochtertje met 37 weken.. Toe maar (doet ze netjes :D) Noa heet het meisje..

Ik vind het een beetje raar dat manlief mij niet heeft gebeld om dit even te vertellen :( Probeer manlief nu te bellen om te vragen of hij dit eigenlijk al weet...

19. juffie2008

Ik heb trouwens HEERLIJK geslapen!! Net even gedouched, ga me aankleden en dan toch maar naar winkelgebied om ook een cadeautje voor die baby te kopen..

20. juffie2008

Okey heel vreemd Johan wist het dus niet :( Snap ik ook waarom ik het dus via via lees..

Ennuhh hij gaat zo eventjes bellen.

Deel Deze Pagina