Nou, t wordt niks met eten hier... Heb alles uitgezet alweer. Elvis komt net heel zielig binnen, we mogen m niet aanraken, alleen op zn rug en hoofd, maar zodra je zn buik of poten aanraakt gaat ie heel zielig mauwen Hij wil niet eten, niet liggen alleen maar rechtop zitten en hij hangt heel zielig zn kop naar beneden Dit ga ik dus niet afwachten tot maandag dus we hebben de spoeddienst gebeld van de dierenarts, waar we zo meteen naartoe gaan! Ben zelf een beetje bang dat ie misschien is aangereden of een trap heeft gekregen van iemand ofzo Wordt wel weer lekker duur (consult is al 80-90 euro zeiden ze aan de telefoon) maarja, t moet maar! Wil hier niet t weekend mee in!
@ Kim: Ja ze passen , alleen het topje van de rose/bruine tankini zit wat strak om mijn buik, maar dan is het meteen een beetje corrigerend komt vast goed! Wat goed dat Ayden baby van de maand is Herken je verhaal over jaloerse meiden zoooo, had het op de voetbalvereniging ook, kreeg volgens de meiden alleen maar aandacht van de jongens omdat ik dikke tieten had jammer dat de bikini's tegenvallen zeg! @ Kristel: gaan jullie nog iets leuks doen om jullie 1 jarig huwelijksjubileum te vieren? Arme Elvis... hoop dat t niks ernstigs is meid! @ Dees: Thnx het douchen was heerlijk (al moest ik toch opschieten want vriendlief wilde weg om de auto te halen ) en de bikini's zitten goed Ik heb hetzelfde probleem met meiden vaak dat mijn directheid niet gewaardeerd wordt (tja rotterdamse hé die staan erom bekend direct te zijn ) Ik heb nu ook niet veel close vriendinnen maar wel een paar waar ik een middagje mee kan shoppen zeg maar! heb maar een paar vriendinnetjes waar ok "close" mee ben! @ Juffie: Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin! @ Nen: Tjee meid, wat een mooie droom, ik hoop dat je het snel in werkelijkheid meemaakt meid! Thanx voor de tip wat betreft pijnstilling voor menstruatiepijn... zal morgen meteen even kijken want word er gek van! Zou fijn zijn zeg als jullie dat alsnog terug kunnen krijgen! balen zeg dat degene die de aangifte heeft gedaan zei dat het niet kon terwijl het wel kan! @ Parfum: Hier Tommy girl, Mexx (die witte) en Calvin klein @ Suus: hahaha nou ik vond die foto minder grappig eerst stuurden ze een foto op van de hele auto zeg maar en daar stond dus ook de eventuele passagier op, daar kwamen veel echtscheidingen van vandaar nu alleen nog maar de bestuurder hihi, vriendlief keek heel onschuldig en zei: shit ze heeft het nog door ook... (nee ik ben achterlijk) deze bikini: wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland en deze: wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland Wat een megareactie zeg Blijdorp is maar een heel klein gedeelte overdekt! @ Meeting: April vind ik een prima plan (dan is Dimara al 7 maanden Wow!!), wij hebben hier geen verjaardagen oid dus komt mooi uit! Met aanhang vind ik ook gezellig (was het vorige keer ook) Shoppen lijkt mij idd ook niet zo'n goed plan... Apenheul haha ik zie het al voor me, lopen we daar met een hoop krijsende beebs waarvan de speentjes zijn gejat door de apen! Ik ga ook voor wandelen/eten/drinken was de vorige keer ook errug gezellig! @ Dreamer: Jeps ze passen wonder boven wonder haha zo ik ben ook weer bij pfff...
we hebben meteen maar even de boodschapjes gehaald vanmiddag en de babydoos bij de c1000 opgehaald... is wel de moeite waard daar lekker gebraden kippenbouten en appelflappen meegenomen straks lekker voetbalvrouwen kijken, heerlijk fout Dimara ligt vanaf half 7 in haar wiegje te slapen!!
mum: haha las erg snel over je berichtje heen dacht echt dat er stond dat die kippenbouten en appelflappen in de babydoos zaten
@ hi mum ja die dozen zijn de moeite waard hoor. Net aan de berg strijk begonnen, bleek het heel veel vouwwerk te zijn dus t meeste is al gedaan :d F net een uurtje geslapen en nu in haar wippertje voor de tv. Slaap lekker alvast en als ze het me gunt kom ik straks nog ff langs
@ Suus: Jeps wij kunnen alle dagen! @ gaby: hahahaha kippenbouten en appelflappen in de babydoos hmmm nu we het over de appelflappen hebben *kijkt vriendlief heeeel lief aan*
hebben jullie de hele middag zo hard gekletst, nu ben ik er en is het megarustig ik ben ook over een klein half uurtje weg, gaan jullie ook voetbalvrouwen kijken?
@ gaby: ja idd, t was ook niet helemaal serieus bedoeld... ben de smiley vergeten zie ik... zo hoor me hier toch een partij sirenes... lijkt wel of de 3e wereldoorlog is uitgebroken politie, brandweer én ambulances...
@ Gaby: hahaha ik baal er van dat ik niet weet wat er aan de hand is... ik ben zo'n ramptoerist hoef er niet speciaal bij te zijn maar wil altijd wel weten hoe of wat hihi