Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @suus wij kunnen alleen 17 april niet verder wel voorzover we weten
    ik wil alleen neit meer 6 uur in de auto zitten eht mag nu wle iets centraler en iets drinken en eten lijkt me leuk maar ook iets waar de kleintjes lekker kunnen rondkruipen.. bijv zo'n speeltuin binnen ofzow..

@kristel ah wat zielig voor elvis

@mum wat is er aan de hand bij jullie dan.. hier trowuen ook erg veel hAAST van de wehkamp
    is idd jammer dat de bikini's tegenvallen. de zwarte is wel leuk maar van de zijkant lijkt mijn borst zo plat.

ik ga verder tv kijken.. voetbalvrouwen komt zo weer :D

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedenavond allemaal!

Heeft iemand nog interesse in mijn bevallingsverhaal??

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

heej gaan we naar dippie doe in cuijk :D:D:D:D:p

4. gaby1986

ukkie: ja hoor :)

5. gaby1986

ik lees morgen weer verder..

ff lekker douchen nu en dan op de bank hangen..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meeting: idee van Kim vind ik een goeie, we moeten er rekening mee houden dat de kindjes van de zomerbabyboom idd al lekker rondkruipen...

@ Kim: Wat er aan de hand is weet ik nog niet, kan ook niks zien hoorde alleen onwijs veel sirenes... hihi kwam de bezorger bij jou ook in een klein zwart oud autotje? :p
    vaag dat het zo platgedrukt wordt... dat was toch die push-up?

@ Ukkie: Ik ben wel benieuwd hoor...

hier ook voetbalvrouwen kijken, dus ben er weg van...
    tot zo misschien!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Bevallingsverhaal:

Op de 8ste was dus besloten dat ik de 9e ingeleid zou worden. Zo gezegd zo gedaan. Om kwart voor 8 werden mijn vliezen gebroken en om kwart voor 9 het infuus aangezet. We begonnen op 0,8 maar dat werd al snel aangeschoefd.

Mijn lichaam wilde het niet oppakken en om 12 uur stond hij al op 5,0 (normaal blijft het daar steken).. uit eindelijk maakte mijn lichaam vanaf 13 uur constante heftige weeen aan (3 in de 5 min).

Elke 2 uur kwamen ze kijken. Ik was begonnen met 3 cm ontsluiting en om 16 uur was het nog 3 cm dat was erg teleurstellend :( om 18 uur was ik van 3 naar 4 cm gegaan dus dat gaf weer hoop! (de weeen werden steeds pijnlijker en het infuus stond al op 9.0!)

Om 21 uur kwamen ze weer kijken en bleek het nog steeds 4 cm te zijn! Ik kon niet meer. Was echt kapot! We hebben een half uur getwijfeld of we voor een ruggeprik zouden gaan en hebben om 21:30 besloten om het wel te doen. Ze kwamen gelijk prikken maar na 3 keer mis prikken (levensgevaarlijk!) was het nog niet gelukt!

De enige optie was toen nog een keizersnede. Om 22 uur kwam de gyn en hebben we besloten om daarvoor te gaan. Het kon niet anders. Mijn lichaam wilde niet meer. Binnen 10 min waren we op de OK. Raimon kon nog net mijn ouders bellen om te zeggen dat Sophie op 09-10-'09 geboren zou worden. Om 22:24 hadden we Sophie in onze armen.

Het was een zware dag maar het is het waard.

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ja dippie doe is wel leuk.. en is binnen :D Dippiedoe Cuijk
    Ligt dat centraal genoeg :p ???

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ukkie: heftige bevalling zeg.. maar je hebt je meisje nu.. je hebt het er wel zwaar voor gehad! ..
    Wil jij mee naar de meeting

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Suus.. ja denk het wel!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer.. lees verder even niet terug want ik moet ons eten nog afmaken.. (dat wordt dus héél laat eten vandaag, maarja we moeten wel eten natuurlijk)

De dierenarts heeft niks kunnen vinden bij Elvis, geen breuken of ontstekingen oid. Maar Elvis was wel echt in shock, dus de dierenarts denkt dat Elvis misschien tóch een trap heeft gekregen (maar er lichamelijk niks/bijna niks aan overgehouden heeft) of nét aan een auto ongeluk oid ontsnapt is en daardoor dus in shock is :(
    Hij is nog steeds zo, er is niks veranderd, dus we moeten m goed in de gaten houden!
    Hij heeft wel voor de zekerheid een injectie met pijnstilling gehad.
    T was me t avondje wel weer, was echt bang :(

Nouja, hopelijk knapt hij gauw weer op! Voorlopig blijft ie iig maar lekker even binnen :)

T kostte trouwens 'even' €90.. Maarja, ben blij dat we geweest zijn!! Voor hetzelfde geld had hij wel iets ernstigs en hadden we gewacht tot maandag en dan was t misschien te laat geweest...

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: gelukkig was het niks.. heel fijn :) hoop dat hij er snel weer bovenop komt..

@ukkie: welke dagen zou jij kunnen en welke niet? en wat zou je graag willen doen??

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Suus.. we hebben het over april toch? Daar kan ik niks over zeggen nu.. dus alles staat open nog. en wat betreft doen.. ik vind alles leuk.. zou het alleen al leuk vinden om jullie allemaal eens te zien!

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Wat heftig meis!!! Sneu voor Elvis, maar gelukkig niks gebroken.. Jammer dat het beesie niet ff kan vertellen wat er is gebeurd..

Ik vind Cuijk echt te ver weg sorry, en als we naar een indoor speeltuin gaan weet ik niet of ik meega. Ik zie het nut er niet van in om in een indoor speeltuin te gaan zitten met een babytje van nog geen 3 maanden.. Zo'n kleintje heeft daar niet zo heel veel aan..

Manlief was net welgeteld 20 minuten thuis.. :( Hij heeft zn stokbrood met ei opgegeten en is weer weggegaan.. Erg gezellig.. not..
    Heb net wel een paddestoeltje afgemaakt voor mn slinger, nog maar 13 te gaan.

Ik was al over mn eetlust heen heb dus geen eiersalade gegeten, net een zakje chips opgegeten lol.
    Ga nog eventjes tv kijken en dan maar lekker naar bed.. Ik hoor trouwens vuurwerk maar zie niks.

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @juffie: zou jammer zijn als je niet mee zou gaan.. Ben benieuwd wat we uiteindelijk zouden gaan doen :)
    Jammer dat je man zo snel weer weg was :( ook niet leuk

@ukkie: heb je nog even bij alle data's gezet.. als er nog iets veranderd hoor ik dat wel :)

@all: hebben net ook voetbalvrouwen gekeken.. best grappig.. maar nu is pascal een programma over auto's aan het kijken.. en dat vind ik niks aan.. dus tja..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne avond meid!

@ Ukkie: Idd een zware bevalling, lijkt heel erg op die van mij, die van mij heeft alleen wat langer geduurd!
    ik ga in onze vakantie me ook even storten op mijn bevallingsverhaal daarna zal ik 'm hier plaatsen!

@ Kristel: Arme Elvis!! hoop dat ie gewoon lekker opknapt.. balen van die 90 euro, hadden wij toen met de blaasgruis, was op zondagavond :(

@ Voetbalvrouwen: Ik vond Danny echt zielig in het begin...
    best een lekker ventje :p

17. gaby1986

juffie wat zou je wel willen doen dat dat baby'tjes van 3 maanden wel leuk vinden?

ukkie: heftige bevalling..

kristel: gelukkig is r niks ernstigs..

all: joey was toch ff douchen dus kon ik nog ff gauw spieken hier..

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    kom even hoi zeggen hoor :)
    wat hebben jullie weer veel gekletst haha.

@meeting, ik kan ook alle dagen wel geloof ik..
    Ik woon helemaal in het noorden dus ook graag beetje centraal ja.

@vriendinnen, ik had altijd 2 beste vriendinnen, en 3 vriendinnen van school. Mn ene beste vriendin heeft het laten afweten omdat ik zwanger was, zij wou ook maar haar relatie was stuk, jaloers dus. Nu heb ik die ene beste vriendin nog hoewel we nu niet zoveel gemeen meer hebben.. en nog twee vagere 'vriendinnen' waar ik af en toe wat mee ga drinken biosje ofzo. Maar ik spreek het liefst met mn zussen af...veel gezelliger :p

Hier druk dagje, morgen weer dus ben er dan ook niet...
    truste allemaal!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Fijne avond meid! en veel plezier morgen (hoop dat je wat leuks gaat doen :p)

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    za: 3 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (12)
    zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (11)
    za: 10 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Suus (11)
    zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree (9)
    za: 17 april: Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Desiree, Nen, Suus (10)
    zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Nen, Suus (11)
    za: 24 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen (11)
    zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Ryanne, Nen, Suus (11)

Dierentuin: Suus, Gaby (2)
    Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim (5)
    Winkelen: Desiree (1)

Deel Deze Pagina