Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nou dames tot vanmiddag!

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen meiden

@maris vorige meeting waren er niet zoveel meiden hoor, dnek dat het voor de meeste de eerse keer word. en dat is dan alweer een jaar geleden. je zal echt geen buitenbeentje zijn hoor ;)

ayden heeft om half 2 zijn fles gehad toen wij naar bed gingen en toen wist ik nu slaapt hij niet meer door. dus om half 6 kwam hij weer en om half 9 was hij wakker dus was een kort nachtje voor ons. maar ja eigen schuld

straks misschien ff onder de zonnebank op de sportschool be zo wit iii

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    whoehoe luilakken..... wakker worden !!!!!

ik verveel me :(

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Dreamer: Met Elvis gaat t weer alsof er nooit wat gebeurd is. Hij loopt weer vrolijk rond, mauwt de boel bij elkaar als hij honger heeft, wilde per se naar buiten (dus we hebben m maar in de tuin gelaten even, anders houdt ie echt niet op, die blijft zo 4 uur lang doorschreeuwen namelijk :p)
    Ik vind t iig heel vreemd hoe hij gisteravond was, maar ben blij dat ie weer de oude is :)

@Chamaro: Er was vorige meeting bijna niemand bij ;) Ik ben er ook niet bijgeweest (was (hoog)zwanger en ziek ;)), dus hier wordt t ook de eerste keer hoor! Gewoon lekker komen, is gezellig :D

@Juffie: Zo.. Heeft je man een slechte dag op zn werk gehad gisteren ofzo? :(
    Wat een opmerkingen zeg :(
    Idd wat Dreamer zegt: hij moet je op handen dragen!!

@All: Ben ik nog wat vergeten??
    Hier heeft Yentle weer lekker doorgeslapen tot 8.00, echt heerlijk, ben blij dat ze haar ritme weer terug heeft!
    Wel echt grappig, ze heeft een grote knuffel van Teigetje in bed staan, tegen t hoofdeinde, en elke keer kruipt ze helemaal omhoog zodat ze met haar hoofd tussen de benen van Teigetje komt te liggen en dan gaat ze verhaaltjes vertellen aan m :D Echt schattig :p (doet ze dus als ze wakker is he)

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ben nog steeds pissed off op mn man, hij ligt heerlijk te snurken in bed.. Oehhhh hij slaapt vannacht maar weer in de woonkamer hahah ;) Zo dan claim ik even ons hele bed en kan ik normaal slapen!! Hij snurkt zo hard dat ik het zelfs door de oordopjes heen hoorde, niet normaal joh!!

@ Kristel
    Ik weet niet of hij een slechte dag op zn werk had ik heb hem namelijk 20 minuten gesproken toen hij echt heel snel zn stokbrood naar binnen schrokte en weer naar voetballen ging. Er was een klant die een uur lang bleef zitten.. Tsja daar ben je zelf bij ;)
    Vannacht wilde ik alleen dat hij even over mn buik aaide (baby reageert daar vaak positief op..) maar toen zei hij dat ik zeurde en me aanstelde en andere vrouwen hebben nergens last van als ze zwanger zijn.. nou dan moet hij hier maar eens meelezen ;)
    Zal hem straks daar nog wel even mee confronteren..
    (als hij ooit nog wakker wordt!!)

Ik heb gister een paddestoeltje afgemaakt, is erg schattig geworden.. Heb er nu 2 af nog 10 ofzo te gaan :D Dan de fotolijstjes maken waar ik de echootjes van de baby ga inhangen en de kastversiering is klaar :D

Als het hele hoekje klaar is maak ik snel een foto hoor, verwacht volgend weekend :D

Wat gaan jullie vandaag doen? Nog leuke plannen?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ow hihi nee dan was t niet dezelfde :p ga je nog een andere bikini bestellen of trek je dan gewoon die zwarte aan? hihi k moet zeggen dat ik 'm vorig seizoen ook knapper vond...
    Hmmm kort nachtje idd, balen zeg! hé goed idee onder de zonnebank misschien ga ik straks ook ff de zolder op :p

@ Ukkie: en heeft Sophie je een rustig nachtje gegunt?
    veel plezier in de stad!

@ Knarboor: Tjee vandaag uitgerekend... raar hé die dag als er niks gebeurd!

@ Emma: Volgens mij kan jij het wel goed vinden met je schoonmoeder zo te horen!

@ Mariss: Wij bijten niet hoor :p en we hebben idd al een meeting gehad, maar er zijn een hoop meiden toen niet meegeweest! Emma ook niet, vind het een goed idee van haar dat jullie samen kunnen komen!
    gewoon gezellig meekomen, niemand is een buitenbeentje!

@ Juffie: Dat zweten dat zijn die geweldige hormoontjes, ik heb het gehad Na de bevalling, ik dreef daadwerkelijk in mijn bed!
    Spongebob is irritant!

@ Gaby: veel plezier vandaag!!

@ Kristel: Fijn zeg dat Elvis weer de oude is! wat schattig van Yentle en Teigetje

@ Meeting: Picknicken is een leuk idee maar in April kan het nog aardig koud zijn en grote kans dat het regent dus dat lijkt me ook niet zo'n succes voor die tijd van het jaar! of je moet het ergens binnen kunnen doen :p

Hier een vreemd nachtje gehad... om 23.00 uur werd Dimara wakker (ze sliep al vanaf 19.00 uur in haar wiegje, dus de laatste fles gegeven en lekker gaan slapen met z'n alle, om 5 uur werd mevrouw weer wakker (nog wel doodmoe, maar waardoor ze wakker werd? geen idee) flesje gegeven van 70cc en weer verder slapen met z'n alle, tot 8 uur toen is vriendlief er maar uitgegaan met haar en ben ik nog even blijven liggen... helaas kon ik niet meer slapen omdat ik Dimara beneden hoorde huilen!
    ze heeft vanmorgen voor het eerst (in wakkere toestand :p) hardop gelachen hihi zo leuk!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden, hier weer een berichtje van mij. Gisteren even geshopt maar werd er beetje sjaggie van. Bij de babyplanet voor kleren gekeken maar vond het erg duur. Voor de rest weinig gezien, gewone truien en vesten gepast maar daar leek ik een olifant in. Naja dan maar een keer duur shoppen als ik weer wat meer centjes heb.
    Gisteravond wezen oppassen en zijn net naar de formido geweest (lees bijna 2 uur over gedaan) was 25% korting tussen 8 en 9. Waren geen karren meer dus moesten 2x door de winkel heen, vet lang in de rij gestaan maar hebben nu plinten voor boven en onder in de slaapkamers, nieuwe deur, gordijnrails enz.

'k Moet zo de huishouding maar 's gaan doen, gisteren was m'n koekenpan met spekjes omgevallen, zal hier maar eens dweilen want de hele vloer is nog vet.

M'n zusje komt zo verven en 'k moet nog wat boodschapjes doen, hoef me niet te vervelen vandaag dus ;) Vanavond misschien met manlief naar de bios.

@Meeting, ik weet nog niet of ik kom, ga er maar vanuit van niet. Plan maar gewoon een datum en ik kijk tegen die tijd wel.
    @Juffie, wat een rotopmerkingen zeg! Denk dat elke zwangere vrouw af en toe flink klaagt (ik wel tenminste terwijl ik niet zoveel heb om over te klagen hoor) mijn kerel heeft ook niet altijd het geduld om z'n hand op m'n buik te houden tot de kleine schopt.
    @Knarboor, gaat 't november worden?
    @Gaby, veel plezier!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Hmm, andere zwangeren hebben nergens last van he?
    Ik kan m wel even vertellen hoe mijn zwangerschap is verlopen? :p (En de andere meiden hier ook!) Dan praat ie wel anders denk ik ;)
    Als er tijd voor is, misschien even een dagje qualitytime doorbrengen met zn tweetjes :) En natuurlijk proberen uit te praten wat je dwars zit. Hopelijk reageert ie er goed op (mag ook wel als hij zo lekker geslapen heeft ;))

Plannen? Broer van Kimo komt over een uurtje op bezoek en misschien dat we later in de middag nog even naar mn opa gaan, maar dat weet ik nog niet zeker :)

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey dames :)

Alles goed hier?

@Ukkie: Jee meid, wat een zware bevalling. Gelukkig is alles nu in orde. Nog eens proficiat hé :)

Ik wilde effe laten weten dat ik een nieuwe gynaecoloog heb :D Een oude rot int vak, want hij heeft blijkbaar de geslachtsbepaling bij mijn ouders gedaan toen mijn moeder zwanger was van mij :) Ik mag 20 november weer. Terwijl ik bij mijn vorige pas 3 weken later moest komen. Jeej :) Ik kijk er al naar uit :D

Verder weet iedereen het dat we een zoontje krijgen. Ik had me twee keer versproken tegen mijn ouders, toen had ik er genoeg van. Altijd dat ge 'het'. Hij is geen het, hij is een hij! Dus nu kunnen ze allemaal gericht gaan shoppen hé :D

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: ha meid, pak van je hart zeker dat nu iedereen het weet en je niet meer (spreekwoordelijk) op je tenen hoeft te lopen zodat je je niet verspreekt!
    fijn dat je een andere Gyn. hebt en snel terecht kunt!

11. juffie2008

@ hilli

En wat vinden ze ervan dat ze een kleinzoon krijgen?! Leuk hoor dat gerichte shoppen ja kunnen ze heerlijk voor jullie kleine prinsje mooie spulletjes kopen :D :D

12. juffie2008

@ Mumtobe

We kunnen hier in de parkeergarage onder ons huis picknicken hahah en bij mooi weer aan de binnentuin lol lol.. Ik woon naast station Utrecht ;)

Gratis toilet en ik kan zoveel koffie en thee zetten als iedereen wil ;) Ohja de kleintjes kunnen in de schelpjes rollen hahah.. we hebben 3 stukken binnentuin een deel met schelpen, een deel met houten flonders en een deel met een soort heide ohh en natuurlijk stenen ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: FIjn dat je een nieuwe gyn hebt! En wat leuk dat hij jou nog in de buik heeft gezien bij je moeder, is toch wel erg byzonder :D
    En wat leuk dat iedereen nu toch weet dat jullie een prinsje krijgen, is een stuk makkelijker praten dan he? :)
    Hier wist op een gegeven moment ook iedereen de naam (net als op t forum) omdat Kimo zich versproken had, maar ik vond dat toch wel heel fijn hoor! Zo hoorde Yentle er al helemaal bij, ik vond t heel persoonlijk :)

@All: Ben er weer vandoor, nog even mn haar doen, lenzen indoen en even wat stofzuigen hier :)

Fijne dag allemaal!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Aaahhh die schelpjes vind ik best sadistisch voor de kruipende kids!!

ik ben er weg van, Dimara wil even badderen ;)

15. juffie2008

Grapje hoor, hoop dat ik tegen die tijd al in Huizen woon..
    Mn neefjes en nichtjes die gaan altijd met de emmertjes erop af en zoeken de mooiste schelpen, daarna maken we samen kettingen ervan :D

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    goedemorgen!
    Ik heb niet alles terug gelezen..mar dat komt omdat ik zo wil douchen en dan de keukenkastjes helemaal uitzoeken en schoonmaken..en nog wat spullen inpakken..Vanmiddag gaan we namelijk naar mijn schoonouders..Dus dan kan ik niks doen.

@emma: Ja dat is lief aangeboden! :D en ook een goed idee..hihi
    Ja dan wil ik ook wel mee ;) Zou jij willen rijden dan..want ik durf niet op drukke snelwegen te rijden. Dan raak ik namelijk helemaal in paniek :p In friesland en drenthe durf ik wel gewoon te rijden haha..
    @meeting: Oh dan ben ik dus niet de enige die voor de eerste keer komt haha..dan valt het ook wel wat mee :p
    @mum: Nee bijten jullie niet? pff daar was ik zo bang voor he :p hahaha..Nou gelukkig maar dat jullie niet bijten..

Nou ik ga er weer vandoor..Fijne dag meiden!

17. juffie2008

@ Chamaro

Ik was er vorige keer ook niet bij hoor... Maar is toch leuk een paar nieuwe gezichten erbij?

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: ja is idd wel leuk ;) En ik ben ook wel benieuwd met wie ik hier allemaal praat haha..Ik heb sommige van jullie wel op foto gezien..maar in het echt is weer wat anders :p

19. juffie2008

Precies ;)

Nou ik ga me tanden poetsen en ga zelf maar wat ondernemen.. Ik heb net tegen Johan gezegd dat hij zn bed uit moest komen, maar reageert gewoon niet.. Nou dan lekker niet joh, ga ik zelf wel wat leuks doen met Pulletje..

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Mijn vriend is net uit bed..Ik ga nu douchen en mischien dat ik vanavond hier nog even kom haha...

doeei!

Oh ja ik heb nieuwe foto's in mijn album! Voor degene die het leuk vinden om het te bekijken ;)

Deel Deze Pagina