Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ik hoop zo dat jullie begin 2010 verrast worden met nieuws dat jullie eerder kunnen beginnen!! Ja ik ben heel voorzichtig! idd halloween ja, haha niet eens aan gedacht!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ik kon gistermiddag en avond helemaal t forum niet op komen?! Zo te zien was ik de enige :(

@Knarboor: Ik geloof niet dat zenuwen een bevalling tegenhouden hoor, je beebje komt wanneer ie komen wil :) Ik heb 5 november gezegd, wie weet luistert zij (ik denk namelijk dat je een meisje krijgt! :D) wel gewoon naar mij :p

Doet me eraan denken dat ik volgens mij die lijst al heel lang niet meer geplaatst heb en volgens mij sta je er niet eens op... wat erg, schaam me echt kapot nu..:)

@Mum: Pff, idd een spooknacht zeg!
    Hoop voor jullie dat Dimara gauw haar handjes/duimpjes gaat ontdekken, zodat ze maar lekker op dr duim kan zuigen ipv dat ze steeds een speen nodig heeft :)
    Yentle hoeft gelukkig nooit een speen te hebben met slapen, als ze dan zuigbehoefte heeft pakt ze lekker haar duimpje :) Scheelt echt een hoop! Als ik soms zie dat sommige ouders er élke nacht, maandenlang een paar keer uit moeten voor de speen. Nou.. Ik moet daar niet aan denken hoor! Dan prijs ik mezelf echt gelukkig dat ze gewoon haar duimpje gebruikt!

@Dreamer: Wat vreemd dat je weer ineens een korte cyclus hebt?! Op welke dag had je dan je eisprong gevonden?

@Ryanne: Ik vind dat echt een mooie foto! Zal meteen even stemmen :) Ik doe volgende maand ofzo wel weer een keertje mee :p

@All: Zo, we hebben gisteravond eindelijk alvast een paar filmpjes op de computer gezet (nog lang niet allemaal hoor) en ik ga er zo wat van op de beebiesite en hyves zetten.
    1 filmpje is echt zó grappig; Yentle zegt echt continu 'hey hey hey' en op een gegeven moment gaat ze echt lachen 'hihihih' echt supergrappig :D
    Nouja, laat t wel weten als t erop staat, dan kunnen jullie ook even kijken als jullie willen :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ik denk toch dat daar meerdere mensen last van gehad hebben want het was hier echt onwijs rustig! ik geloof trouwens niet dat Dimara wakker werd en ging huilen omdat ze haar speentje kwijt was, want die spuugt ze namelijk meteen uit als ze slaapt, en ze huilt nooit voor haar speen maar vaak wordt ze er wel stil van... als ze echt verdrietig is wil ze haar speentje ook niet en als ze niet huilt dan weigert ze 'm ook ;) ik ben juist blij dat Dimara haar duimpje niet pakt, want dat moeten we haar ook weer afleren, en ja die speen kan je afpakken maar een duimpje niet ;) (zo denk ik hoor, wil niet zeggen dat ik er pertinent op tegen ben hoor)
    Ben benieuwd naar de filmpjes van Yentle :)

@ Baby v/d maand: ik zou ook graag mee willen doen (ben alleen zo huiverig om een foto van Dimara voor iedereen zichtbaar online te zetten, de meeste hier weten wel waarom)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ik snap hoe je t bedoelt, dat ze er niet zozeer om vraagt maar er dan wel even rustig van wordt. Dat heeft Yentle ook wel eens overdag :)
    Ach, ik heb liever dat Yentle haar duim pakt hoor ;) Duimzuigen gaat meestal vanzelf wel weer over plus dat ik een duim bij een kindje van 2 er beter uit vind zien dan een speen ;) Soms zie je nog wel eens oudere kindjes met een speen, dat vind ik belachelijk (mijn mening).
    En duimzuigen houden 9/10 kinderen vanzelf mee op uiterlijk rond hun 2e/3e levensjaar. (sommige veel later pas, veel al veel eerder)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Nou ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft de speen, mocht Dimara haar speen niet eerder verbannen hebben dan komt ie zeker na haar 1e verjaardag haar bedje niet meer uit, dus krijgt ze 'm alleen nog in bed! voor haar 2e verjaardag wil ik haar er dan helemaal vanaf hebben! ik vind het ook belachelijk staan een kindje wat kan lopen en praten met een speen!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #64166 Kristel86, 1 nov 2009
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
    ***Prinsen & prinsessen poll***

Knarboor
    Denkt zelf: Prinsje
    Kristel86 denkt: Prinsesje
    Dreamer83 denkt: Prinsje
    Mumtobe21 denkt: Prinsje
    Sterretje08 denkt: Prinsje
    Suus1987 denkt: Prinsesje
    Emma21 denkt: Prinsesje
    Hilli denkt: Prinsje
    Chamaro denkt: Prinsje
    Red88 denkt: Prinsesje
    Juffie2008 denkt: Prinsesje

Desiree1986 krijgt: Een Prinsje!
    5 meiden hadden dit goed!
    3 meiden hadden dit fout!

Juffie2008
    Denkt zelf: Prinsje
    Kristel86 denkt: Prinsje
    Kim1988 denkt: Prinsesje
    Mumtobe21 denkt: Prinsje
    Nen87 denkt: Prinsje
    Dreamer83 denkt: Prinsje
    Sammie88 denkt: Prinsje
    Sterretje08 denkt: Prinsje
    Hilli denkt: Prinsje
    Desiree1986 denkt: Prinsesje
    Ryanne denkt: Prinsje
    Suus1987 denkt: Prinsje
    Red88 denkt: Prinsje
    Knarboor denkt: Prinsesje

Suus1987 krijgt: Een Prinsesje!
    6 meiden hadden dit goed!
    7 meiden hadden dit fout!

Hilli krijgt: Een Prinsje!
    2 meiden hadden dit goed!
    8 meiden hadden dit fout!

Mecha krijgt: Een Prinsesje!
    5 Meiden hadden dit goed!
    4 Meiden hadden dit fout!

Red88 krijgt: Een Prinsesje!
    4 Meiden hadden dit goed!
    6 Meiden hadden dit fout!

Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen.

Totaal: 2 prinsjes en 3 prinsesjes

Zo, heb Knarboor er nog even opgezet.. Voel me echt stom dat ik dat niet eerder gedaan heb :) :(
    Nouja, ik heb de gokjes overgenomen van de bevallingspoll!
    Dus, Dreamer, als je wilt kan je die daar weer weghalen :)
    Iemand nog een gokje wagen over het geslacht van Knarboor's baby? :D

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, knarboor een meisje, juffie een jongen.

Hier liever geen speen en geen duim, haha maar kan dat toch niet sturen dus we zien het wel.

'k Ga nog even bakje vla eten denk ik en een zooi fruit ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Je kan de gokjes van Red ook even bundelen in zoveel meiden die het goed hadden/zoveel meiden die het fout hadden!

@ Red: Ja kan het idd niet sturen, Dimara had in het begin zoveel zuigebehoefte dat we aan een speentje begonnen zijn, ook kon ze door het speentje haar omhoogkomende melk beter wegslikken! zie dat ik idd bij jou een prinsje had gegokt maar net voor de echo dacht ik bij jou echt een prinsesje :D

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @red: heb t gewijzigd voor je :)
    Ach, de meeste kleintjes hebben toch écht zuigbehoefte, dus ze zullen wel iets hun mond willen stoppen :p Dan heb ik persoonlijk liever een duim dan een speen.. Duim heeft ze altijd bij zich en kan ze zelf erin stoppen :p
    En t lijkt me makkelijker afgeleerd.. Als zij straks haar handjes echt gaat gebruiken (als ze wat ouder is) dan zal ze m toch uit haar mond moeten halen wil ze wat kunnen doen.. ;)

@Mum: Ja klopt.. was ik nog even vergeten te doen! Zal t meteen doen :)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: geeft niet hoor, maar t viel mij op en ik denk zal het even zeggen ;)

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ha meid :D hoe issie? goeie nacht gehad?

@ De mama's: Hebben jullie koosnaampjes voor de kids? ik noem Dimara vaak Tuttie :p ze moet altijd lachen als ik dat tegen haar zeg!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben nu 2 filmpjes aan t uploaden op youtube.. Dat duurt dus nog wel even, filmpjes zijn best groot (veel MB)

Nouja, laat t wel weten wanneer t gelukt is :)
    Ben weer even weg nu, voel me niet lekker vandaag (snotterig en veel hoesten :().. Dus ik doe rustig aan in de hoop dat ik morgen weer wat beter ben! Ben dan namelijk weer alleen met Yentle en dan wil ik niet ziek zijn ;)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: kunnen we elkaar een handje geven wat betreft jezelf niet lekker voelen en morgen alleen zijn met de meiden!

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik denk dat knarboor een meisje krijgt :D

Johan heeft net gestofzogen en ik ben bezig met de was en heb de wc een beurt gegeven.. Pulletje heeft denk ik vandaag weer een groeispurtje arme kind is helemaal onrustig op de verkeerde tijden.. Nu is het mijn ribben uit elkaar aan het duwen..
    Vind het meer zielig voor de kleine hoor.. Merk wel dat ik nu alweer moe ben van die paar kleine dingen doen.. Heb trouwens op de bank van 8 tot 11 geslapen :D Heel goed!!!

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: wij hebben een lekkere luie zondag... naja lekker voel me hondsberoerd dus komt wel goed uit dat we geen plannen hebben... zouden eigenlijk op visite gaan maar daar zijn ze ook geveld door de griep dus dat ging niet door!

17. juffie2008

Wat leuk dat Ayden de baby van de maand is geworden!! Geinig hoor!

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik denk zelf een jongen

juffie een meiske

19. juffie2008

@ Knarboor
    Wat grappig dat je een jochie denkt ;) Jij bent een van de weinige die bij mij een meisje verwacht lol.. Iedereen denkt een jongen zeker na de 3d echo lol. nu zeggen ze allemaal het heeft een jongenskoppie..
    Stel je voor dat het een meisje is :D

Volgens mij had ik weer een datum bij jou geroepen die al weer gepasseerd is... Ben niet zo goed in het gokken haha!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: ja, ik las t.. Hoop echt dat je je gauw beter voelt! Hier kan Kimo nog wel thuisblijven als ik morgen ng steeds ziek ben, dus dat geluk heb ik dan nog, maar jouw vriend kan dat niet zo makkelijk he..
    heb je ook verhoging of koorts?
    Hier niet, voel me wel koortsig, maar temp is normaal. Nu heb ik ook echt nóóit koorts, zelfs als ik echt heel erg ziek ben niet, laatste keer dat ik t heb gehad was toen ik klein was :(

@Juffie: Hier dus ook geen plannen ;) Gewoon lekker rustig aan doen en hopen dat ik me gauw weer beter voel!
    (En ondertussen filmpjes van Yentle op de babysite proberen te krijgen ;))

Deel Deze Pagina