@ Kristel Geniet van je Relaxdagje Ik ga even heerlijk een uurtje in bed liggen.. Ohh we gaan nu naar het tuincentrum hoor ik net
@Knarboor: heb t op de lijst gezet Kon nog net gelukkig! @Juffie: Jouw gokje staat er ook op @All: Jeuj, t eerste filmpje is klaar! T is alleen ontzettend donker geworden T was al wel wat donker, maar niet zo donker als dat t nu geworden is Nouja, hier is t iig: YouTube - Yentle zegt heyheyhey Tussendoor zegt ze een paar keer achter elkaar heyheyhey en op t einde van t filmpje gaat ze ineens hardop lachen
@ Kristel: Nee vriendlief kan echt niet thuisblijven hier, zeker niet omdat we volgende week een week weg gaan! heb niet getempt maar voel niet warm aan, zweet me af en toe kapot en zit dan weer te rillen dus voel me idd ook een beetje koortsig... ik heb ook niet vaak koorts! gelukkig is mijn moeder ook thuis (ze heeft onverklaarbare pijn in haar schouder/nek, wacht nu tot ze terecht kan bij de orthopeed) dus die kan ik bellen als het echt niet gaat!
@ Kristel: Wat een geweldig filmpje van Yentle zeg heb me rot gelachen haha! heb jij een koosnaampje voor Yentle?
@Mum: Hehe, ik vind t echt schattig dat 'ge-hey' en dat lachen op t einde (Btw, Kimo heeft niet zo'n hoge stem van zichzelf hoor ) Ik noem Yentle elke dag anders Maar t meest gebruikte koosnaampje is toch wel drolletje, haha, hoe ik daar opgekomen ben weet ik ook niet, maar ik vind ht schattig klinken
Hier nog een filmpje dan; hier is ze voor t eerst aan t spelen met haar maxi-cosi-speelding.. Eerder werd ze er steeds boos om als dat ding er hing YouTube - Yentle speelt in de maxicosi (Vind alleen echt dat ik een domme stem heb als ik mezelf zo terug hoor )
@ Kristel: Haha drolletje, ja t kan idd heel schattig klinken!! ga ff t andere filmpje van Yentle bekijken... ik praat express niet als wij Dimara filmen, mijn stem is net als die van een 5 jarige... Dimara heeft onzettend last van krampjes en kan niet poepen
Goedemiddag.. Ik gok dat Juffie een meisje krijgt.. @kristel: Wat een mooi filmpje van Yentle zeg! en die geluidjes ik moest wel lachen..Chanell maakt van die gil geluidjes en telkens als ik de camera pak en haar aan het filmen ben..houdt ze op en gaat ze met grote ogen en mond open naar de camera kijken.. @mum..Ik en mijn vriend noemen Chanell altijd Bibi..haha..We hadden haar net zo goed Bibi kunnen noemen Ik was vannochtend aan de diarree en heb buikpijn..en chanell heeft ook weer dunne poep..geen koorst en ze is vrolijk..maa blijf dit wel goed in de gaten houden.. Ben best wel bang geworden voor de mexicaanse griep..
@mum..ik ga ook nooit praten mijn stem klinkt echt heel dom als ik mezelf terug hoor haha..heb echt een lelijke stem van mezefl
@ Mariss: haha bibi is ook leuk ik ben ook best een beetje angstig voor de mexicaanse griep hoor, vooral nu er verwacht wordt dat er een hoop jonge slachtoffers gaan vallen hihi jij ook al zo'n leuke camerastem ik hou altijd de microfoon dicht met mijn vinger, omdat Dimara toch reageerd op mijn stem! @ Kristel: Ook al zo'n geweldig filmpje ben benieuwd wanneer Dimara een beetje gaat grijpen... al moet ik zeggen ze 2 weken terug in de box in haar wipper zat en toen ineens 1 van de beestjes van de mobile vast had maar dat zal wel lucky zijn geweest hihi!
@Mum: Ik vind dat je een hele normale stem hebt hoor! Ik hoorde bij t tummytubfilmpje jou ook gewoon praten (als ik t geluid heel hard zette.. snapte al niet waarom t zo zacht was, maar nu wel ) dus ik zeg niet zomaar wat hoor Hier doet Yentle het sinds een maandje ongeveer al bewust, maar t wordt wel steeds gerichter, dus ze leert nog steeds elke dag bij
Ik zal eens een filmpje van Chanell maken..haha Ze reageerd ook alleen maar op mijn stem Chanell heeft iets nieuws ondekt als je lacht door je neus zeg maar dan krijg je zon raar geluid..en dat doet zij nou haha..
@Chamaro: Ja, doen, ik ben benieuwd naar Chanell op video! Ben sowieso wel benieuwd naar alle baby's op video
@ Kristel: en ik vind van jou dat je een hele normale stem hebt ik denk dat iedereen van zichzelf vind dat hij/zij een rare stem heeft op video... ik vind het ook niet leuk om mezelf terug te zien op video, schaam mezelf dan kapot haha! @ Mariss: haha ik ben benieuwd naar het filmpje van Chanell!
@Mum: ja als je jezelf vaker hoort wordt t steeds normaler T komt gewoon doordat je zelf je stem anders hoort als je praat. Enne, ik vind t ook niks om mzelf terug te zien op video hoor! Helemaal niet op dat tweede filmpje als je me van de zijkant ziet, lol, ik heb een grote neus!! (en kin )
@ Kristel: haha tja ach dat minderwaardigheidscomplex is toch iets vrouwelijks hé iedereen heeft wel wat! hmmm ik denk dat ik straks als Dimara even op bed ligt (na haar fles die ze nu krijg) even lekker onder de zonnebank duik! zal t maar weer rustig opbouwen... en daarna nog even lekker douchen, dan kan ik er misschien ook weer wat beter tegen
Hai meiden, Ben er weer Goh wat hebben manlief en ik gelachen in het tuincentrum zeg!! We hebben niks gekocht, ja het is en blijft zondag maar we hebben wel een leuk idee voor ons terras. Ga zo eens even googlen wat dat geintje ons zou kosten. Hier even een kop koffie met chocoladesmaak genomen, en stokbroodje in de oven.. We moeten even eten... Ga vanmiddag nog even knutselen en googelen.. Kristel ga zo even je filmpje van Yentle bekijken Ben erg benieuwd naar je kleine "drolletje"
goedemiddag dames, hoe gaat het met iedereen? Zal proberen een paar bladzijden terug te lezen, maardenk niet dat het gaat lukken. haha.. veel te veel te doen nog. Vaatwasser is stuk, dus moet een hele hoop wassen. Miss bel ik mijn schoonvader nog wel even, om te vrage of hij kan kijken?!!! Verder niet heel veel gedaan, heb weer gwerkt en veel gewinkeld.. Heel veel alleen geweest. Voel me een beetje verlaten.. Emiel was vanaf vorige week zondag weg geweest, en kwam vrijdag weer thuis, ik heb hem toen 2 uurtje gezien en toen is hij alweer vertrokken om pas weer woensdag thuis te komen.. vreselijk :'(.. Wat wel super tof is, en wat hij ook echt laat zien is dat hij het HELE HUIS heeft schoongemaakt, de vriezer ontdooit!! zooo gaaaf...als hij woensdag thuis komt, is hij 2 dagen vrij en gaat hij de voortuin winterproof maken!!1 zo happy.. hij had gezegd toen hij weg was, dat hij ook inzag dat hij zelf moest veranderen. en mij meer moest helpen!! ben helemaal happy..hihi.. Verder heb ik vrijdag een slumberparty gehad met mijn vriendinnetjes en zijn we gister uit geweest. was zoo gezellig. heb me heeel goed vermaakt!! hihi....