Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    gaat het goed met Yentle haar eten???

@juffie
    wat voor leuk grapje willen jullie met de tuin doen???

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @raden
    ik denk dat Juffie een meisje krijgt en Knarboor ook!! hihi..

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zo heb een 2 filmpjes van Chanell kunnen maken..Ze wou niet echt lachen haha..1e filmpje is heel kort..Batterijen waren leeg..
    2e filmpje moet je niet letten op mijn rare stem..normaal praat ik niet zo hoor..haha. Om Chanell aan het lachen te maken moet ik echt heel overdreven doen nou dat doe ik nu dus maar niet want dan lachen jullie mij uit whaha.;)

Enne niet lachen om me stem ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Haai meid, 1 dag overtijd! spannend!! fijn dat je vriend nu meer gaat doen in huis!

@ Mariss: Heb je de filmpjes op de babysite gezet??

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Nee ik ben bezig om ze op youtube te zetten en dan zet ik de link hierneer ;) ben bijna klaar

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben ff weg ga dus even zonnebanken en douchen!!

tot straks!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
  8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, t douchen heeft me niet veel goeds gedaan :( Had continu hele felle pijnscheuten linksonderin mn rug, heel vaag ;) Als dit zo blijft bel ik van de week de HA maar even, wie weet is t wel mn nier die zo'n pijn doet..

@Matta: heey! :D Wat goed dat Emiel zoveel in huis doet nu :D Hopelijk blijft t zo, dan hebben jullie onderling ook weer wat meer rust als t om t huishouden gaat :)
    1 dag overtijd, ja.. Jullie hebben niet kunnen klussen rond je eisprong of wel??

Met Yentle haar voeding gaat t nu hartstikke goed!! Ze huilt echt bijna niet meer :D Ook is haar uitslag helemaal weg, ze slaapt hartstikke goed ('s nachts slaapt ze al 12 uur door!) en e lacht en brabbelt bijna de hele dag :D

@Juffie: Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van plan zijn met de tuin ;)

@Chamaro: ben benieuwd naar de filmpjes :D

@Mum: Mag ik je zonnebank even lenen? :p
    Ik wil er ook graag eentje, maar eerst moet ik weer even zelf geld gaan verdienen ;)
    Niet zozeer om poepiebruin te worden ofzo, maar om een klein beetje kleur te hebben. Ik ben roodharig van mezelf en heb dus ook een hele bleke huid, vaak denken mensen dat ik ziek ben ofzo :(

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou we willen ons terras afbakenen, we worden er een beetje gek van dat mensen gewoon brutaal er over heen lopen!!!
    Dus we willen met stenen de boel afbakenen iets heel leuks gezien maar is moeilijk uit te leggen..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Ahh wat schattig dat filmpje! :D Hehe, dat gegil heeft Yentle sinds kort ook ontdekt, alleen heeft zij nog véél meer volume :p (of kan Chanell t ook nog veel harder?)

11. juffie2008

@ Matta wat spannend dat je een dag over tijd bent!! Ga je testen of niet?

12. juffie2008

Lekker poppetje hoor Kristel :D Lekker snoetje!

13. juffie2008

Yes, ik ga toch even een uurtje plat....anders ben ik vanavond niet te genieten...

Tot later meiden

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Leuk is dat he..Grappig dat Yentle dat ook al heeft!
    Ja Chanell kan echt heel hard..Op dit filmpje was nog niks haha..

Oke hier is het 2e filmpje maar mijn niet uitlachen :p Ze had er niet meer zoveel zin in..dus ze zit maar wat dom te kijken met die bolle wangen van haar..Af en toe komt er een lachje haha..
    YouTube - Chanell
    Vanochtend kwam ik erachter dat als je haar in haar nek kietelt dan gaat ze lachen..:p

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    oh men ik schaam me nu al whaha echt erg :D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Haha, ze zit er echt zo bij van 'joh, ga lekker iemand anders filmen' :D :p
    Enne, ik vind er niks vreemds aan ofzo aan hoe je praat hoor, vind t heel normaal! (je moet mij soms eens horen tegen Yentle ;))

@Juffie: Rust ze ;)

@All: Ik ga op de bank liggen met een doos tissues.. Pff, mn neus is echt overuren aan t draaien :p ;)

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Ja zo zit ze er echt bij..
    Maar ik denk dat iedereen dat vindt van zichzelf..haha..

Bank hangse!

Ik ga Chanell de fles geven en dan afwassen..pff heb ik zo'n gloed hekel aan..

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

Kom alleen ff kijken of knarboor al was bevallen en tegen mum zeggen dat t water niet zo warm is hier in t babybadje

zal morgen wel bij lezen als ik thuis ben

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ meeting, wandelen en iets drinken lijkt me leuk!! We kunnen dan ook bijv allemaal iets meenemen en er een soort mega picknick van maken. Als het lekker weer is tenminste...

@ kristel, jeetje zeg wat schrikken als je kat zo thuis komt!!! Logisch dat je daarmee niet gaat wachten tot maandag. Lees nu dat de dierenarts niks heeft kunnen vinden. Das op zich wel prettig! Hopelijk knapt hij gauw op. Hoe gaat het nu met hem? Oh ik zie dat het beter gaat. Super! Fijn dat het uiteindelijk toch is meegevallen!! Wat een leuke filmpjes van Yentle heb je op Youtube. Zeker die waarin ze zo lekker aan het brabbelen is! :D

@ mum, je kunt op internet vaak uitzoeken wat er aan de hand is bij sirenes... Doet mijn vriend ook regelmatig, www.langeleegte.net Wat lastig om de juiste voeding voor Dimara te vinden.. Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Blijkbaar heerst er echt iets! Ik had van de week ook zo'n vreselijke keelpijn en daarna snipverkouden. Maar dat heeft maar een dag of 3 geduurd! En nu is het al bijna over. Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat.

@ ukkie, jee meid wat een heftige bevalling zeg! Dus ze hebben je vier keer moeten prikken voordat de ruggeprik goed zat? Dat moet wel heel vervelend zijn geweest!! Maar gelukkig is dat achter de rug en kun je nu je kleine meid in je armen houden :)

@ juffie, wat jammer dat je man zo kort thuis was. Je had nog speciaal eiersalade voor hem gemaakt! Jeetje wat een rotopmerking over het klagen en de babyhoek. Dat klagen heb je alle recht toe!! Je hebt niet de gemakkelijkste zwangerschap... En dat picknicken leek mij ook een leuk idee :)

@ suus, die indoor speeltuin ziet er wel leuk uit. Maar is dat handig met zulke jonge babytjes? Die hebben daar toch niks aan. En ik vraag me af of bv gevende moeders daar een rustig plekje kunnen vinden.

@ mariss, gewoon naar de meeting komen meid :) De vorige meeting was laaaannngg niet iedereen (ikzelf ook niet want werd toen ziek). En misschien kunnen er mensen uit het noorden wel carpoolen? Zou jammer zijn als je niet komt. Je bent echt geen buitenbeentje hoor!! Lees nu dat je mee komt. Goeie beslissing!!! :D Wat een leuke filmpjes van Chanell :)

@ dreamer, pff wat een korte NOD lijst he... Laat mij er maar even af want ik weet niet precies wanneer ik ong. ga worden. Hoop dat ik nog enigszins een soort van cyclus krijg zonder clomid, maar ik reken er niet op. Denk dat ik dan maar elke maand duphaston ga slikken om zo toch elke maand ongi te worden. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kom ik niet voor nare verrassingen te staan.. Vervelend dat je cyclus zo onduidelijk is. Maar op zich wel lekker toch, zo'n korte cyclus. Was ie vorige maand niet ook zo kort? Kan me voorstellen dat deze maand een beetje een rare maand is omdat jullie eindelijk zouden beginnen nu. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar die '3' in je banner! Ik hoop (voor ons allebei..) dat die maanden supersnel voorbij vliegen..

@ hilli, fijn dat je nu een andere gyn hebt! Hopelijk besteedt deze wat meer aandacht aan jullie. Grappig dat hij ook de zwangerschap van je moeder heeft begeleid..

@ red, wat vreemd dat de verf lichter was, terwijl het hetzelfde nr was! Gelukkig konden jullie toch nog bijna dezelfde kleur laten mengen.. Naar welke film zouden jullie gaan? En welke bios in Groningen? Jammer dat ie uitverkocht was.. Wij zouden ook naar de bios, maar ben om 18u op de bank in slaap gevallen! Echt vreemd, dat gebeurt me nooit dat ik zo vroeg in slaap val!

@ knarboor, jammer dat er nog niks gebeurt.... *kom maar op de wereld knarboorbeebje!! Er is hier genoeg te doen!*

@ ryanne, ik ga op jullie kleine meid stemmen!! *heeft gestemd*

@ goklijst, ik denk Knarboor een prinsesje

@ matta, balen dat je vaatwasser het niet doet! Wel super dat je vriend eindelijk zijn deel in de huishouding serieus neemt. Hopelijk houdt hij het goed vol :) Spannend 1 dag overtijd! Op hoeveel dagen is je banner gebaseerd? Heb je voor je idee goed kunnen klussen deze maand?

@ all, hier eigenlijk geen nieuws. We houden een lekker rustig dagje. Het is nu officieel dat we geen kans meer hebben voor de uitzending. Ik had de hoop toch nog spontaan ongesteld te worden, maar als het vandaag niet doorzet (ik voel nog niks..) dan wordt het niks meer. Wat een weertje trouwens he?! Wel lekker voor op zo'n luie zondag..

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @meeting: wandelen lijkt mij ook wel leuk..Maar dan neem ik Chanell mee in de draagzak..haha
    @nen: Dank je haha..
    Jammer dat je geen kans meer hebt voor de uitzending :(
    Hier regent het niet normaal..

Deel Deze Pagina