@ mariss, hier regent het ook heel hard. Was ook al vroeg vrij donker. Af en toe heb ik het gevoel of mijn ongi doorbreekt. Maar dat blijken dan later mijn darmen te zijn. Stiekem blijf ik hopen dat het toch vanavond nog doorbreekt. Ik zei gister al tegen mijn vriend, desnoods met helse pijn, als het maar doorbreekt! Maar ook dat werkt niet haha..
niet ziek worden he meiden... Wat een leuke filmpjes! Ik heb er vorige week toevallig een paar op haar site gezet. En dat van die stem, dat vind ik ook vreselijk om mezelf te horen! @ nen balen zeg dikke knuffel @ oma idd november, weer een maandje korterbij. Dat het maar snel 2010 is! @ kijst Knarboor --> jongen F. ligt hier in de box te slapen en R. op de bank. Verveel me een beetje. Maar hij moet vanavond nog werken dus laat ik hem maar ff liggen. *gaat de was ophangen*
@nen: Hier was het ook al vroeg donker.. Balen zeg! hoop echt dat het vanavond toch nog doorbreekt meid!
Ja klinkt stom, maar ik hoop dat ik GRUWELIJK ongi word vanavond!! Dan gaan we de weken erna totdat vriendlief weg gaat nog ontzettend klussen! Maar denk dat het bij die droom/fantasie blijft. Qua ongi dan, klussen kan natuurlijk altijd hahaha Ik ga zo maar eens koken. Wat eten jullie? Ik maak tortellini met tagliatelle roomsaus (ook heerlijk bij andere pasta's haha) en paddenstoelenroerbak. Mmmm!!! Denk dat ik daarna niet meer online kom.. Dus voor jullie allemaal vast een hele fijne avond toegewenst!! Liefs mij
@ Mariss: haha Chanell kan lekker gillen hihi ze had er niet veel zin hé bij het 2e filmpje en idd wat Kristel zegt, je hebt een hele normale stem! @ Kristel: Vreemd zeg die pijnscheuten... enne ja hoor kom maar halen maar uhm die van ons komt van MP en konden we gratis afhalen, t is niet zo'n tostiapparaat zeg maar, maar alleen de bovenkant (hemel dus...) @ Bos: Ha meid, (je zal het wel niet lezen..)balen van het water... is het verder wel leuk? en hoe vind Lars het zwemmen? nou geniet nog ff lekker en tot morgen! @ Nen: Haai meis, thnx voor de link haha, vind ik wel leuk als ramptoerist... er was trouwens een gaslek hier ergens in de buurt, vandaar dat ze met grof geschut uitrukte! ja idd moest meteen aan jou en Kristel denken toen ik vanmorgen ook nog eens strontverkouden was... vreemd hoor, hoop ook dat het snel over is! idd lekker weer voor op een bank-hang-zondag wat kook jij uitgebreid zeg op zondag... Fijne avond meid! @ Meeting: Carpoolen voor de meiden vanuit het Noorden is voor jullie misschien een goed idee, maar houden jullie er rekening mee dat er voor de kleintjes ook wagens mee moeten? @ Ryanne: Succes met de was meid!
Hai meiden, Nou slaapje was lekker alleen ben nu ontzettend misselijk en heb lopen overgeven.. Broodje was niet zo;n goed idee.. Nu maar even op de bank een beetje liggen.. En een beetje bijkomen.. Jullie hebben ook niet veel gedaan in de tussentijd
Zo ik heb ff lekker 2x 15 min. onder de zonnehemel gelegen, vriendlief daarna, en toen wilde we eindelijk even samen gaan douchen, wordt Dimara net wakker gelukkig is ze nadat we haar mobile weer aan hadden gezet nog even in slaap gevallen en hebben we even heerlijk samen onder de douche kunnen staan
@nen: Ik duim voor je dat je vanavond ongi wordt en dan gewoon deze maand zwanger wordt!!! @mum: Ja die kan zeker gillen haha..Toen ik haar vanavond op bed legde..En ik hoorde haar over de babyfoon lekker brabbelen en gilletjes maken.. echt super leuk.. 2e filmpje vond ze het niet meer zo leuk nee..Heb haar daarna maar op bed gedaan, want dan is ze moe Oh ik dacht dat we de kleintjes wel op het dak konden zetten.. haha nee hoor grapje dat vind ik zielig jaa daar hou ik wel rekening mee..er kunnen 2 kleintjes achter in en 1 volwassene..mijn vriend rijd..dus ik of emma moet achterin zitten..maar dat vechten we wel uit hihi..(maakt mij trouwens niks uit..) @juffie: Balen meid dat je misselijk bent
@ Mariss: Hier was het ook de 1e keer in 7 weken maar uhm ik bedoelde de kinderwagens die ook mee moeten... (maar misschien kunnen er al een paar kindjes in een buggy)
@Mum: Zalig is dat, ik kan nu gewoon zeggen wat ik wil Zo leuk. Had ik het maar eerder verteld @Juffie: kDenk dat ze het wel fijn vinden dat ze een kleinzoon krijgen. tIs het eerste kleinkind, langs beide kantenn. Dus kdenk niet dat het heel veel uitmaakt Ik zal meeduimen hoor, dat je kleintje vroeger komt. Ik wil absoluut niet dat hij voor 38 weken komt. Ik wil zo graag in 2010 bevallen. Echt niet in 2009. Van mij mag hij zelfs wat langer blijven zitten ... een dag of drie ofzo? Of nee, doe maar twee dagen te vroeg. Dat zou perfect zijn. @Dreamer: 2010 gaat jullie jaar worden! Wat fijn dat de eindmeet eindelijk wat dichterbij komt. Het is jullie zo gegund! @Matta: Spannend meid! Eén dag overtijd. Op hoeveel dagen staat je banner? Hoe hou jij het vol om zo vaak je mannetje te missen Ik zou het absoluut niet kunnen, echt niet. kVind het echt wel knap van je. @Juffie: Wonen jullie op de gelijkvloers dan? Dan mensen gewoon over je terras komen? kDacht dat jullie best hoog zaten. @Nen: Wat spijtig meid, dat jullie wss geen kans meer hebben waarom moet het soms toch zo moeilijk gaan @Filmpjes: Zo fijn om de kleintjes in levende lijve te zien. kVind het zo schattig als je dat hoofdje heen en weer ziet knikkebollen Ben zo benieuwd hoe mijn ventje eruit gaat zien. Alles gaat zo anders zijn. Ik kruip snel in bad met een boek, kheb het nodig. Mijn humeur is niet al te best en mijn rug doet pijn Zaag zaag. Prettige avond nog!
@ nen hij werkt nu nog in de horeca. Is deze maand begonnen met zn eigen massagepraktijk dus we hopen dathij op den duutr kan stoppen in de horeca. @ mum heerlijk zo ff met zn tweeen he...Hier is de qualitytime ver te zoeken. Werkt onregelmatig dus zit vaak alleen. F. slaapt al van 16.45 de gezelligerd. Heeft pas n fles van 160 op en twee van 60. Schiet niet echt op dus. Ga wat zappen , misschien tot vanavond
@mum: Ik denk als wij gaan wandelen ik Chanell in een draagzak meedoe maar dat weet ik ook nog niet zeker, omdat Chanell in april alweer 10 maanden is..haha..Mischien toch maar in de kinderwagen..ik weet ook niet vanaf welke leeftijd in de buggy kunnen.. Ach ja dat moeten we maar zien hoe we dat doen haha.. Pff heb net de onderste keukenkastjes alvast helemaal van binnen schoongemaakt..Nu de bovenste kastjes..Pff wat een pokke werk zeg haha.. Maar alles schiet al mooi op hier!.. Whoehoe dinsdag krijg ik mijn 2e tattoeage ook zit ik me te bedenken haha.. Heb der echt zin in..Ben benieuwd hoe die wordt.. Nou ik ga weer even verder met de keukenkastjes..Chanell ligt nog mooi te slapen dus kan nou nog haha..Roy komt ook zo thuis van zijn werk.. Mischien tot vanavond!
@ Ryanne: Ja was idd heerlijk... balen dat jij zo vaak alleen zit door zijn onregelmatige diensten! hoop dat jullie snel wat meer tijd voor elkaar kunnen vinden! wat vervelend zeg dat Frederique nog niet zoveel drinkt Dimara slaapt al vanaf 16.00 uur ongeveer... is tussendoor even wakker geweest maar mobiel opnieuw aangezet, en nu slaapt ze nog steeds!! ga haar dus maar even wakker maken voor haar flesje die ze om half 7 (toen was t al 4 uur geleden) moest hebben! anders gaat ze misschien haar dag- en nachtritme omgooien... en dat willen we natuurlijk niet
@Nen: Ik hoop echt dat je gauw ongesteld mag worden (raar om te zeggen, maargoed) en dat je héél misschien tch nog kans maakt voordat je vriend weg gaat!! @Chamaro: Whahahahaha, ik zie net een foto van je hond in de lounge, heel onschuldig op de bank zitten met allemaal verscheurde tijdschriften door t hele huis!! Haha, echt geweldig Ik lach me helemaal krom hier @Ryanne: Hmm, F. drinkt dus niet echt goed vandaag.. Hoop toch dat ze zo nog even flink wat wil drinken zodat ze t een beetje in kan halen!
@ Mariss: Ben benieuwd naar je tattoeage... volgens mij mogen ze in de buggy of wandelwagen (in buggy stand) vanaf dat ze kunnen zitten...