Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Vraag aan de mama's: Hoelaat geven jullie de laatse fles? Chanell krijgt de laatste fles om 8 uur en die slaapt dan door tot half 8 s' ochtends..soms ook wel om half 7 maar dan druk ik de speen nog even in haha..en dan slaapt ze gelukkig weer verder tot 8uur..

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Haha ja geweldig he..:p Wij hebben toen wij binnenkwamen ook erg moeten lachen..

@mum: Met 6 a 7 maanden kunnen ze meestal wel zitten..Dus dan neem ik lekker de wandelwaggel mee haha..:D Met een draagzak lijkt me ook niet wat haha..op een gegeven moment wordt dat best wel zwaar..

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Yentle is tegen die tijd ook al 8/9 maanden, dus dan kan ze echt al wel in een buggy hoor :)
    Zou dan gewoon een simpele buggy meenemen, zo'n inklapding, als je haar de heel dag in de draagzak moet dragen kan je enk ik na 2 uur al niet meer bukken of rechtop komen ;)

Hier gaat Yentle normaal gesproken rond 19.00/19.30 in bad en daarna krijgt ze dan de laatste fles en slaapt dan zo door tot gemiddeld 7.00/8.00 uur.
    Soms gaat ze wat eerder, zoals vandaag, want ze is ontzettend hangerig dus dat houdt in dat ze moe is ;) Ze komt nu dus net uit bad en krijgt nu haar fles. Dus dan zal ze rond 19.15/19.30 op bed liggen.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

helooow

de kinderen zijn weer opgehaald.. wat een rust haha..
    zwemmen was erg leuk :)
    k heb wel bijgelezen maar ga nu een spelletje doen met suus.. :)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Dimara krijgt nog 5 voedingen dus die krijgt rond 22.30/23.00 uur de laatste fles, vorige week sliep ze toen door tot tegen 8en...
    dit weekend is het weer een rommeltje dus ik hoop dat ze aankomende week haar ritme weer terugvind! ze krijgt op dit moment haar 4e flesje van vandaag van papa, en dan krijgt ze de laatste dus rond 22.30 uur, dan ligt ze zo rond 23.00 uur in bed, en hopen wij heel hard dat ze weer lekker slaapt tot een uurtje of 8 morgenvroeg!
    idd met 11 maanden in een draagzal lijkt me een beetje teveel :p maar de wandelwagens nemen ook nog best veel ruimte in beslag in een kofferbak, of je moet echt zo'n simpele buggy meenemen...

@ Kristel: Het is echt verbazingwekkend hoe goed Yentle het doet op de nieuwe voeding zeg! ze slaapt gewoon bijna 11 uur... :D

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hai meiden.. heb een klein beetje bijgelezen.. gaby is ook hier.. wij gaan een spelletje doen op de laptop :p De mannen zitten voetbal te kijken :p
    Wij hebben net pannenkoeken gegeten en de kinderen zijn weer de deur uit.. Nou fijne avond allemaal!!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Ja zo'n inklapding heb ik ook wel..een groene :D haha..(lelijke kleur) denk dat ik een zwarte ga kopen :p

Chanell doe ik ook altijd om half 8 in bad..en dan kwart over 8 krijgt ze de laatste fles van 210cc overdag krijgt ze gewoon 180cc
    Chanell wordt ook erg hangerig als ze moe is haha..

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Hoop idd dat ze snel haar ritme terug vindt..Want dit is ook niks ja
    Ja we hebben een kleine kofferbak..dus dan maar gewoon de buggy mee..;)

Nou ik ga Chanell in bad doen..mischien tot straks.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby en Suus: Fijn dat het zwemmen leuk was... fijne avond meiden!

@ Kristel en Mariss: Gaan Chanell en Yentle elke dag in bad?
    Dimara gaat hier om de 2 a 3 dagen in bad/tummy tub, de andere dagen was ik haar gewoon met een washandje...

Ga morgen even wat pampers maatje 2 inslaan, ik dacht dat ik wel had maar nu blijkt dat ik alleen maatje 3 heb liggen... en ze zit nét in maatje 2 (pampers newborn) maat 1 past nog goed, maar die kunnen haar plasjes niet aan haha!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Waarschijnlijk heeft Dimara last van het 2-maanden sprongetje! Die begon hier ook al wat eerder en Yentle heeft er wel 1,5 week last van gehad!
    Ze dronk heel onregelmatig, werd ineens wakker weer 's nachts... ;)
    Ik heb dus t idee dat Dimara daar last van heeft!

Yentle gaat elke dag in bad ja, al vanaf de geboorte :) Niet zozeer omdat ze vies is ofzo, maar omdat ze er heerlijk ontspannen van wordt! Dit is ook haar vaste slaapritueeltje.
    In bad, pyama aan, slaapzak aan, beneden een flesje krijgen en dan valt ze tijdens die fles in slaap en kan ze in bed gelegd worden :)

Veel kindjes hebben dit ook nodig hoor, een vast ritueel voor t slapen gaan, t helpt ze vaak beter om in te slapen en door te slapen, want door elke dag hetzelfde te doen krijgen ze door dat t dus avond is en ze langer moeten slapen :)

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mijn 1 dag overtijd.
    Ik weet eigenlijk niet of we geklust hebben in de tijd dat het goed was.
    Ik wacht nog een paar dagen af.
    Dan zie ik het wel.

@mannetje eindelijk wat doen.
    Ik ben idd heeeel erg blij, dat hij eindelijk wat doet!!! Hihi.. was gewoon verbaasd!

@Hili
    Het is heel erg moeilijk!! Maar ik moet wel. Ik heb geen keus, kan hem moeilijk zeggen van HO.. je mag niet werken. Daar heeft hij niets over te zeggen..zijn werk bepaalt dat!!
    Mis hem ook erg veel, gelukkig heb ik mijn vriendinnen hier, die me er door heen slepen als het even tegen zit.
    Hoe gaat het met jou??

@chamaro
    Wat eeen heerlijke dochter heb jij!!!

@Kristel
    Yentle ziet er goed uit!! Hihi gaat het goed met de voeding??

@meeting
    Ik lees iets over een meeting??!!!
    Wie, wat , waar en hoe!1 haha..

@Nen
    Er is een hoop gebeurd toen ik er niet was!!
    Wat is dupahston???
    Hoe lang gaat je lover weg?!

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wij hebben heerlijk patatjes gegeten en zitten nu tv te kijken..Ben lekker aan het knutselen.. Die paddestoeltjes aan het naaien, heb er al 2 af en bijna 4.. Moet alleen nog de steeltjes en de stippen maken.. Dus ik ga weer lekker door.
    Ik zie dat jullie toch niet zoveel kletsen ;)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja dat sprongetje daar zat ik ook al aan te denken... naja maar hopen dat ze er snel vanaf is! ze doet nu ineens wel wat dingetjes die ze voorheen niet deed... ze begint steeds meer geluidjes te maken en heeft haad handjes ontdekt die ze in haar mond stopt en vervolgens vies kijkt omdat er blijkbaar een vies smaakje aan haar handen zit :p

Wij hebben idd ook een vast ritueel voor Dimara voor ze naar bed gaat, alleen zit haar badje daar niet bij in ;) Dimara gaat doordat ze nog 5 voedingen heeft pas rond 23.00 uur naar bed en vaak doen we haar begin van de avond al in bad!

@ Matta: de meeting zal waarschijnlijk plaatsvinden in April,
    Suus houdt bij wie er wanneer kan en de ideeën wat we kunnen gaan doen! :D zou leuk zijn als je meegaat!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @voedingen, ik voed Jorick meestal rond 7/8 uur nog, dan krijgt hij de pyama aan en doe ik hem op bed (bad/wassen doe ik sochtends). Als we zelf op bed gaan maak ik hem nog wakker voor een voeding, meestal rond 11 uur, dan slaapt ie wat langer door, meestal; tot 4/5 uur en dan tot 8/9.

@mum, wow 5 voedingen vind ik best weinig al! Ik vind de mexicaanse griep ook eng worden hoor.. ik heb gister aan mn schoonouders gevraagd of ze eerst hun handen wouden wassen (toen ze hier net waren) voor ze Jorick oppakken enzo.. tja is misschien overbezorgd maar ik vind het wel eng voor die kleintjes. Ben al lang blij dat hij straks niet naar een kdv hoeft..
    Ik denk idd ook last van sprongetje, maar ze is 2 weken te laat geboren dus dan komen de sprongetjes meestal ook eerder (daarom ging ze ook eerder lachen enzo denk ik)

@kristel, ik heb ook een vast slaapritueeltje, ik ga nog even met hem in de schommelstoel zitten wiegen, slaapliedje aan en dan word hij al helemaal rustig :)

@zieken, beterschap! doe leker rustig aan en lekker vroeg naar bed.

@filmpjes, wat super leuk om te zien! :D zo schattig

@Meeting, ergens wat drinken is wel het beste ja op zich want dan kun je wat beter praten..en wandelen.

@nen, hoop dat je snel ongie word!! duimduim

@matta, spannend meid, ga je testen?

@Juffie, lekker patatjes :D succes met je werkjes. Het is hier idd rustig

@all, hier een rustig dagje gehad.. vanmiddag op visite geweest.
    We hebben lekker wok afgehaald, lekker met zon bakje en stokjes op de bank zitten eten haha. Komende week ben ik weer alleen..;) gelukkig daarna weer een rustige periode

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Dimara zit al een hele tijd op 5 voedingen... eerst kreeg ze nog een nachtvoeding van 60cc maar die krijgt ze nu ze doorslaapt niet meer! ze krijgt nu 5 x 150cc + 5 schepjes!
    als ik zoiets aan mijn schoonouders zou vragen dan heb ik het gedaan denk ik, krijg dan een onbegrepen reactie waarschijnlijk... dat kreeg ik al toen ik zei dat ik het allemaal maar eng vind worden! :(
    komende week alweer alleen? dikke knuff meid! ik vind het echt knap dat je het kunt, ik zou het niet kunnen...

En idd Dimara is zo vlug en zo wijs omdat ze 2 weken te laat was... ze lachte al gericht met 3 weken en 4 dagen!! ze gaat gewoon veel te hard :p

16. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Dag dames..:D

ik wil me even voorstellen, ik ben nieuw hier..
    ik ben Riejantjuuh en ik ben 20 jaar.. volgende maand 21(A)
    heb al 6 jaar een vriend en ik ben in april gestopt met de pil.. we zijn net ronde 9 in gegaan.. tis deze maand weer niet gelukt:(
    heb al 6 jaar een hele lief mannetje:D

waar hebben jullie het zoal over op dit forum??

Liefs Riejantjuuh

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ze gaat idd hard, leuk toch! wat zul je trots zijn :D
    Die lachjes zijn om te smelten he.
    Nou die reactie is gewoon ontwetendheid denk ik hoor, het is jouw kind dus als jij wilt dat ze hun handen wassen dan moeten ze dat doen vind ik.
    Echt fijn dat ze al zo lang op 5 zit en goed doorslaapt! is hier nog lang niet zo, ik zit nog tussen de 6 en 8 per dag.
    dank je voor de knuff :) en jij had het ook gewoon gekunt hoor;), je moet wel dan..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: zal je ff pb-en over de reactie ;) ben idd supertrots op ons mooie meisje :D
    met BV duurt het meestal ook wat langer voor ze door gaan slapen, en op minder voedingen uitkomen! ik moet haar af en toe sávonds echt wakker maken voor die 5e voeding anders slaapt ze gewoon door (maar zal ze s'nachts komen) en voor 4 voedingen vind ik ze dus nog echt wel ff te jong :p en drinkt ze ook nog te weinig per keer!

@ Riejantjuh: Welkom..

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Chanell gaat om de dag in badje..En die andere dagen was ik haar gezichtje en van onderen..Hier ook een vast ritueel savonds..In badje, pyjama aan en fles en dan op bed..Moet soms wel een paar keer naar boven om de speen in te doen..
    Het is nu gelukkig stil haha..
    @matta: Dank je wel haha..Geniet ook erg van haar..:D soms dan doet ze iets heel schattigs en dan schieten mij de tranen gewoon in de ogen :p

@meeting: Waar gaan we die meeting houden dan? Ik heb eigenlijks helemaal geen ideeën ofzo..hihi..Wandelen lijkt me wel leuk maar wat nou als het regent? ;) Maar van hoelaat tot hoelaat is die meeting dan?

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @riejantjuh: Welkom hier..Hopen dat je snel zwanger wordt!

Wij hebben het hier over alles en nog wat haha ;)

Deel Deze Pagina